Illusiane 18.04.2009 00:32
OOC: Det er så også det eneste ord jeg bare kan huske XD
IC: Karizma ser forundret til, mens dele af Alexander forvandles, og gepardens fabelagtige skind kommer til syne. hun gisper af fryd, og skal lige til at røre hans pote, da hans bliver sig selv igen. det resulterer så i, at hun komer til at lægge sin hånd på hans. Med en hurtig armstrækning får hun hevet sin hånd til sig, og rødmer let. Hvad var der med hende?!
"Det må jeg sige, din evne er fantastisk. Jeg må hellere afsløre lidt om mig selv, også, siden jeg nu gættede rigtigt" hun smiler, og tager en slurk af vinen, for at fugte ganen. hun sætter derefter glasset på bordet, og begynder sin talestrøm;
"jeg ved ikke hvad man kalder mig evne, eller hvor den kommer fra. Men.. Når jeg rører ved en person, så, hvad kan man sige, udsender jeg nogle bølger, der beroliger vrede personer. Ligesom samson. derimod, hvis det er en person som er rolig i forvejen, tænder det hans lyst" hun bider sig let i læben, og smiler let.
"og så ender man som min kavaler, dér" hun skæver til egernet, der sidder på kroens stråtag, og pludrer lystigt til hende.
"Beklag ikke" siger hun, og laver en afværgende bevægelse med hånden.
"Jeg nyder dit selskab, og i det hele taget at være væk fra mit arbejde for en stund. Men sig mig nu- har du nogen interesser, alexander?"

~Karizma~
Arbejder i Samsons Bordelhus ^^