Foxys gamle hytte som nu er Zelens

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 19:00
Koppen blev roligt ført op mod hovedet, men stoppede på passende afstand mens han roligt betragtede Foxy med et bekymret blik.
Han lyttede, men der gik alligevel lidt før blikket løsnede op og han nikkede kort.
Med et let pust blev dampen blæst væk og koppen blev ført op. En let sippen afslørrede smagen. Ganske god egentlig.

"Smager glimrende Foxy" Koppen blev ført fra munden og blikket havnede på Foxy med et lille smil.
Han sagde ikke rigtig mere, men nippede lidt til the'en igen før han satte koppen fra sig.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 19:28
hun smilte kort og nippede også selv til theen ide hun stilte koppen fra sig..
"..." hun viste ikke hva hun skulle sige, men da han sagde theen smagte godt smilte hun sødt
"tak jeg har selv lavet den jo" svarede hun og kiggede lidt ned..
kom nu sig det.... Sig det!! tænkte hun lidt uroligt.

Drawings done by lovely friends :)

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 19:35
Blikket gled kort ud af vinduet. Det overraskede ham hvor hurtigt mørket havde lagt sig og han kunne nu for alvor mærke hvordan presset lagde sig på ham.
Med en rolig bevægelse der ikke skulle afslørre hans travlhed, førte han koppen op og drak halvdelen af indholdet inden han satte den ned igen.
Uden et ord rejste han sig roligt inden han gik hen til Foxy.
Han tog blidt fast om hendens hånd inden han førte den op til munden og lod blidt de fugtige læber berøre hånden inden han lagde hånden tilbage hvor han havde taget den.
"Undskyld Foxy men tiden er ved at løbe fra mig." Sagde han med en blid stemme inden han roligt rettede sig op.
"Vil de have mig undskyldt?"

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 19:43
ide han tog hendes hånd lagde hun ørende lidt tilbage og kiggede lidt ned stadig med svagt røde kinder.
"ehm... ja det er oka" svarede hun og rejste sig op for at gå hen til døren.
"jeg skal nok ryde op" sagde hun og gik så hen for at stille kopperne på bakken igen og tog bakken op i hendes hænder hvorefter hun kiggede kort tilbage.
"vi ses bare en anden gang" sagde hun med et svagt smil.
så må jeg sige det en anden gang... tænkte hun og sukkede kort, men det var lydløst.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 19:47
Maji gik roligt hen til døren og åbnede den roligt inden han trådte udenfor.
"Husk at komme på fredag" Mindede Maji hende roligt om inden han trak det gigantiske sværd op af jorden.
"Så kan vi ses der" Med et kærligt smil vendte han sig rundt inden kræften skød gennem hans krop som en pludselig eksplosion.
Med et voldsomt afsæt skød han gennem luften inden han skød over de nærmeste træet og forsvandt i skoven.

//out

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 19:56
hun stod kort og kiggede efter ham, men lukkede døren og gik ud i køkknet med bakken med kopperne og stilte det på køkkenbordet.
Derefter gik hun tilbage ind i stuen og kiggede kort rundt, ide hendes blik igen røg hen på den øverste skuffe ved hendes komode.
hun kom med et suk og gik så også selv ud af døren og væk var hun.

//out

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 17:01
Det var næsten middag og Foxy var stadig ikke kommet hjem... Hvor blev hun dog af?
Kean var klatret op på køkkenbordet og så ud af vinduet, mens blikket søgte efter Foxy. Hvor blev hun dog af?
benene slog utålmodigt mod bordbenet, som dog ikke tog skade af det.
Efter et par minutter sprang han ned og løb ind i stuen. Hvad skulle han dog lave? Der var så kedeligt når Foxy ikke var hjemme. Han havde jo heller ikke rigtig nogen venner at snakke med, og hans muskler var igang med at genopbygge sig selv efter i går, så træning måtte han heller ikke... Måske skulle han tage ud og øve lidt knivkast? Nej... Foxy var ikke hjemme så det måtte han heller ikke.
Han gik tilbage til køkkenet og fandt en slibekniv frem fra skuffen. Den var godt brugt, men alligevel fandt Kean en af de mange små knive frem inden han begyndte at slibe dem. Hvis ikke den var skarp hjalp den jo ikke. Det havde Foxy selv lært ham.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 17:06
Foxy kom roligt gående med et meget koldt blik, hun havde været ude for at finde noget at æde og havde en pose om skuldren, som der var kød i til den lille.
Hun kom hen til døren og stoppede op ide hun åndede ind og pustede roligt ud og fik nu et mindre roligt og venligt blik.
Åbnede så døren og trådte ind
"Kean.. jeg er hjemme" sagde hun i en rolig tone og stilte posen fra sig, hvorefter hun hang sin jakke op på en knage.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 17:11
Da døren gik op faldt både kniv og sliber ned på gulvet, og et splitsekund efter kunne de små skridt fra Keans fødder høres mod det hårde trægulv.
Foxy var midt i at hænge sin jakek op da Kean gik til angreb. I et langt spring fløj han frem med armene slået ud til siden i et forsøg på at slå hele sin vægt imod den ældre dæmon, hvorefter at slå armene om hendes mave i hvad man kaldte et kram. Alt imens et enkelt ord blev trukket ud i et langt udbryd.
"Foooooooxyyyyyyy!" havde det lydt under hele turen fra køkken til Foxy. Knægten havde slet ikke set hende komme ind, hvilket dog ikke bekymrede ham det mindste. Hun var jo hjemme nu.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 17:21
hun nåede lige akurart at få sin jakke op og hænge, da hun næsten blev overfaldet af et kram fra kean.
"jamen jeg er da også glad for at se dig" sagde hun med et lille smil og bukkede sig ned for at kramme ham igen.
Hun samlede så posen med det rå kød op og kiggede roligt på ham.
"er du sulten? jeg har frisk kød med hjem" sagde hun igen med et smil.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 17:29
Lidt modvilligt må Kean slippe for at foxy kan få lov at rette sig op igen. Hun kunne jo ikke gå rundt på den måde uden at ødelægge ryggen.
En lav rumlen kunne høres fra Keans mave, da hans opmærksomhed blev vendt mod maden.
"Må jeg skære det ud?" spurgte han som et lille barn, som pludselig havde fået besøg af julemanden... skære?... Knive?
Øjeblikket efter var Kean i løb tilbage mod køkkenet. Han havde ladet knivene ligge og flyde på gulvet! Foxy havde allerede sagt han skulle passe på dem, og særligt slibekniven!

Han skyndte sig ind i køkkenet og smed hurtigt slibekniven på plads, og spændte kastekniven fast i sin holder ved hoften. Ligesom Foxy var han udstyret med et bredt udvalg af knive til kamp, men brugte oftest arme og ben i kamp. Foxy havde trænet ham, så det var fra hende han havde lært at kæmpe. Netop derfor var deres kampstil mere eller mindre ens.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 17:40
da hun hørte ham sige noget om at skære og han så rendte ud i køkknet efter kniven, hævede hun det ene øjenbryn dog var det diskret og med et roligt smil.
Hun kiggede lidt op og ned af knægten han minder mere og mere om Keiran tænkte hun og tog ham op i armende.
"du skal passe på med de knive, du kunne jo komme til at skade dig selv, husk nu hva jeg har lært dig, det er ikke dig men dine fjænder der skal skades" sagde hun og satte sin ene finger på hans næse og kom med et venlig smil, hvorefter hun satte ham op på køkkenbordet.
"og selfølgelig må du da skære kødet" svarede hun og fandt et skærebredt frem, hvorefter hun så tog kødet ud af posen og lagde det så han kunne skære det.
Hun gik så hen og tog en gryde og en pande, hvor hun så hældte vandet i gryden og tændte for gassen så der kom ild i komfuret og hun tog så fra en lille kurv, nogle kartofler som hun så begyndte at skralde.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 18:10
Kean nikkede lydigt mens foxy talte, men egentlig ventede han egentlig bare på at kødet skulle skæres. Det var ligesom den eneste ting han kunne hjælpe med ved maden, men til gengæld var han også ret stolt af det.
Hurtigt trak han en af de små knive og gik hen ved siden af Foxy for så at påbegynde det arbejde han var blevet givet. Kødet var en smule sejt, men kniven var nyslebet og skar godt igennem.
"Foxy?" Hans stemme var spørgende, men hans koncentration var fuldt ud lagt på at skiverne ikke blev for tykke eller for tynde. For tynde skiver ville blvie for hurtigt færdige, så overfladen ikke var helt rigtig, og for tykke skiver ville tage for lang tid, og så vil det yderste få for meget. At skære kød var ikke noget som man bare gjorde. Det var kunst... Hvertfald i Kean's hovede.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 18:42
hun havde skraldet nogle stykker kartoffler og var nu igang med den sidste som hun roligt skralede.
"ja kean?" spurte hun roligt, da hun kunne høre han ville spørge om noget.
Hun forholdte sig stille og roligt og lagde den sidste kartoffel i gryden, hvor vandet allerede var igang med at koge.
Hun vente sig så imod ham og betragtede roligt hans arbejde med kødet og ventede på det var færdigt så hun kunne begynde at stege det.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 18:52
"Må jeg ikke godt komme med til byen engang?" spurgte han og lagde kniven fra sig, for at se op på Foxy med et bedende blik. "Her er så kedeligt når du tager afsted" Øjnene blev store og bedende, mens han håbede på et ja, men han var ikke sikker. Foxy havde jo før afslået det.
Hvorfor hun tidligere ikke ville tage ham med var stadig en gåde, som han ikke kunne løse.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 18:57
hun stod og overvejede det lidt.
"tjoo kunne du vel godt... men på en betingelse" svarede hun og smilte roligt.
"hvis du fortsætter med din træning og træner godt, så tager jeg dig med ind i byen en dag" sagde hun og smilte nu skævt til ham.
hun kunne jo ikke holde ham indespæret som et eller andet dyr i et bur, før eller siden skulle han jo ud.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 19:11
kean lyttede intenst, som var hun ved at give ham en opgave, som afgjorde verdens fremtid, men samtidig voksede et bredt smil sig frem på hans læber, og da hun endelig var færdig sprang han frem og krammede hendes.
"Det lover jeg Foxy!" Lød det frem ham, skønt ansigtet blev presset ind mod hendes mave.
Han havde håbet på et ja, men havde halvt forventet et nej, så dette var vidunderligt for ham. Alligevel var der en ting til han ville spørge hende om.
Han trak hurtigt lidt væk fra hende, så han kunne se hvordan hun reagerede på hans næste spørgsmål.
"Kunen det også være jeg selv måtte tage derind en gang?" Håbningsfuld så han op på hende.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 19:18
det var som om der gik et sæt igennem hendes krop inde i kroppen på hende, da han spurte om det andet spørgsmål.
"jeg er ikke så glad for du tager nogen steder alene, du er endnu ikke stærk nok til at slå de aller stærkeste endnu, og der er mange af sådanne personer her i verden, så det må nok blive et nej" svarede hun og kiggede roligt ned på ham.
Nu blev han sikkert skuffet, men hun ville ikke have drengen blev fundet af enten sin mor eller far... især IKKE hans far for ham var hun sikkert ikke blevet stærk nok til at besejre endnu.

Kean Shakon

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 2 år

Højde / 126 cm

KeiKei 01.03.2009 19:51
"Men hvis jeg blvier stærkere?" gnisten var endnu ikke forsvundet fra Keans ansigt. Han håbede virkelig på han selv kunne få lov at undersøge byen. Han havde aldrig været der før, men han ville virkelig gerne se den. Se hvor mange mennesker der var. Foxy havde fortalt om verden omkring dem, og en eller anden dag ville Kean rejse ud og se det hele. Se alt det hun havde fortalt ham om. Se havet, paladset, den gigantiske kløft og byen! Det måtte være fantastisk bare at kunne rejse rundt og se det hele. Det var hvad Kean drømte om. En dag ville han rejse rundt at se det hele.

// redigeret af foxy
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 01.03.2009 19:59
hvad nu hvis keiran finder ham... det kan jeg ikke lade ske... men knægten skal heller ikke få mistanke..
Hun stod virkelig og tænkte så det næsten gjorde ondt i hendes hovede..
"oka men så skal du kun gå de sikre veje som jeg har fortalt dig om og jeg kan vise dig dem når vi selv skal ind til byen en dag" svarede hun så og smilte roligt til ham.
Hun kunne ikke klare at se ham ulykkelig, så et ja måtte vel være et ja..
Dog var hun stadig meget bekymret for at Keiran eller Gina ville finde drengen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9