Hulen med de fortryllede kilder..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:31
han står stille.. ser bare ned foran sig.
".. Ved bare ikke.. hvad jeg skal gøre...." siger han lavt.
".... Hvad er det her for et sted? Hvordan... kan folk klare sig?" han ser op på Selina med bedrøvede blå øjne...
Jeg må... finde ud af hvad jeg kan gøre.. for at overleve.. hvis folk kan magi her... så er der sikkert en masse psykopater!.. Og.. hvad med Chiaki..?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:39
"tja folk bruger enten magi eller penge til at overleve" svarede hun temmelig åbenlyst.
Hun tryllede et æble frem og tog en bid af det.
"nogengange tænker jeg meget over hvorfor jeg overhovedet lever..." sagde hun og hendes blik blev så trist.
den mand jeg elsker.. elsker ikke mig... jeg bliver kaldt psykopat, men jeg prøver jo bare at gøre det rigtige... folk hader mig også.. tænker hun og tog så endnu en bid af sit æble.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:41
Kazumetzu ser ned... han har ingen af delene..
"..."
Da hun siger at hun tænker over hvorfor hun overhovedet lever, ser han op.. får blanke øjne.
"Sådan skal man ikke tænke! Alle lever for en grund! Men det kan tage lang tid at finde grunden til at man lever! Men man må ikke give op!" han bider sig i underlæben.. mærker en ubehagelig knude i maven.. folk der har det dårligt... det kan han ikke lide.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:45
knægten siger noget.. tænker hun og hun kommer så med et smil.
"jeg ved man bare skal blive ved... det er også derfor jeg bliver ved med at prøve" svarede hun og så pludselig mere selvstendig ud..
"det er bare lidt svært at få det man gerne vil have.." sagde hun så med et lidt trist blik igen.
er det jeg gør virkelig forkert?.. tænker hun og bider sig i læben.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:48
Kazumetzu holder armene om sig, for at prøve at få varmen.
"Ja.. men man må blive ved med at kæmpe... Selv om man måske ikke altid får det resultat man gerne vil have..."
Det... fik jeg ikke... Men....
"For.. måske er det resultat man ender med, endnu bedre end det man havde tænkt på selv.." han kan ikke lade være med at smile lidt..
for.. dte passer jo! Kazumetzu ville have haft at Chiaki skulle i fængsel og straffes for sine voldtægtsforsøg!... men i stedet... så endte de jo sammen.. og mere lykkelig har Kazumetzu aldrig været..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:55
tjaa der kan jo ske meget endnu tænker hun og kommer så med et lidt selvsikkert smil.
"han skal nok blive min på en eller anden måde" kom hun så til at sige højt uden at hun entlig selv viste det..
da det så gik op for hende at hun kom til at tænke højt tog hun sig til munden af ren pinlighed.
sagde jeg lige det højt?? tænkte hun så..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:57
Kazumetzu ser lidt på hende.. lægger hovedet på skrå da hun siger noget.
Han smiler så bare.
"... Hvis... det er kæreste sorger.. så... skal du bare vise ham, alt du har! alle gode sider... for... hvis folk er noget for en.. så... så skal de kunne lide en for de ting man er og kan.. og hvem man er.." han står lidt.. ser så forvirret ud.. for nu kørte han død i sine egne ord.. og tabte tråden...
Måske på grund af kulden... han føler hans tænder klaprer, og knæene fryser til
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:06
alt hvad jeg kan er jo at dræbe de kvinder der kommer i vejen for mig og cassa... ja det er jeg jo god til.. tænker hun og smiler kort
"du fryser jo.." siger hun og får tryllet et tæppe frem.
Lagde så tæppet om ham og smilte venligt til ham han var god nok også selv om han kom fra en anden verden.
min elskede cassa og jeg skal snart blive det lykkeligste par i verden
tænkte hun drømmende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:11
han nikker lidt.
"Ja... her er meget koldt.." siger han stille...
Og jeg har så underligt ondt i ryggen.. tænker han for sig selv.
"... Hvor er vi egentlig?" spørger han så stilfærdigt og ser lidt rundt..
en... grotte af en art? tænker han
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:25
"vi er ved krystalbjerget inde i en hule fyldt med magiske kilder, det var den kilde vi sidder ved som healet dig" svarede hun ham roligt og smilte svagt.
hun overvejede kort om hun skulle flyve sin vej igen.. men det ville nok være lidt ondt for knægten så blev han jo alene, så hun slog den tanke væk og besluttede sig for at blive lidt længere.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:27
han misser med øjnene.
"Waw.. hvordan kom vi herop?" spørger han forundret
Mon der er en skilift..? Næh.. nok ikke i det her land... tænker han.
"... Ret... skummelt.." mumler han for sig selv..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:40
hun grinte kort og smilte
"nej dit fjollehoved... vi fløj da herop" sagde hun med et smil
"nå nej du så det jo ikke da du sov, men det er rigtigt nok vi fløj" sagde hun lidt efter
nu tror knægten sikkert jeg er skør tænker hun efter at have sagt det med at de fløj.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:45
"Fløj?.... hvordan?" han misser med øjnene.. forestiller sig en stor helikopter...
Hvordan fløj? de har da ik den slags teknologi her?
Nu han først forvirret...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 16:58
"ja nu bliver jeg vel nød til at vise dig det" sagde hun og sukkede kort.
"bliv nu ikke bange" sagde hun hurtigt lidt efter.
Pludselig slog hun sine store flotte sorte vinger ud og baskede en enkelt gang med dem så hun lettede kort fra jorden og blev så ved med at baske med vingerne indtil hun var kommet op i en passende højde.
Derefter lod hun sig langsomt lande på jorden igen og samlede vingerne ind til ryggen igen, dog var de ikke forsvundet men var stadig fremme.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:01
Kazumetzu taber både mund og ører... står bare der med halvgabende mund som en anden fisk..
...Hvor... hvordan?! helt forundret..
".... Vi... vinger....? Hvordan... vinger?" han står og ser bare helt... overrumplet ud.
"... De... er flotte..." siger han melankansk...
".... Hvordan får man vinger...?" spørger han stille..
Så kunne jeg få vinger.. så jeg kunne flyve væk fra det der gør mig bange...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:07
"åh nej.. du kan ikke bare få vinger.. jeg blev født med vinger fordi min far var engel og min mor menneske... dog ved jeg så ikke hvorfor mine vinger blev sorte da min fars side af familien aldrig har haft nogen sortvingede engle" sagde hun og smilte svagt.
"du skal have minst en engel i familien før du selv skulle have en lille chance for at derr vokser vinger ud af din ryg" siger hun så roligt lidt efter.
"du er en sød lille knægt hvad hedder du entlig?" spørger hun da hun jo slet ikke har fået et navn på ham endnu.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:16
han sukker og ser ned..
Så.. kan jeg ikke flygte fra farlige ting.. tænker han.
"Engel i familien... hvordan kan man det? er engle ikke.. døde folk?" spørger han så.
"... For... så er min mor en engel.." siger han stille.. ser væk..
Pludselig får han en trang til at græde... Hans mor er død.. hans far er dranker.. hans storebror er ganster-mand.. hans søster er en løsfaren kvinde uden uddannelse af nogen slags, og hans kæreste er voldtægtsforbryder.... skøn familie..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:29
hun tager sig til hovedet med et mindre suk..
"oh dear... hvordan forklare jeg det her.."
"engle er magiske væsner ligesom indhjørninge og drager vi lever alle i denne her verden og ja faktisk deler vi den, der findes mange forskællige væsner, lige fra Halvdyr, engle, dværge, drager ja faktisk ved jeg endnu ikke hvad for et væsen der endnu ikke findes" sagde hun og fik et smil på læben.
dog kunne jeg godt have undværet det talende fugleskræmsel som kaldte mig en kragekvinde tænker hun lidt irreteret.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:33
".. Hvad er folk så når de dør... bliver de så ikke noget.. når de dør?" spørger han stille.. begynder at få tårer i øjnene...
... Mor... Hvis du ik er en engel.. hvad er du så...? tænker han.. er på nippet til et sammenbrud...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 17:37
"jo det er en anden form for engle, det er de døde af dem som lever oppe i himlen jeg ved entlig ikke hvordan englende kom ned på jorden og levede det er stadig for mig et mysterie" svarede hun og kløede sig i nakken..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12