I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 13:51
"Du lovede noget, til en der tvang der" siger hun undrende og himler så med øjne
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 13:52
,,Ja da.." siger han med et skævt smil. ,,Jeg kunne ikke lade være.. Så ville hun blive knust." siger han med et let smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 13:56
"Hvem var det da?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 13:57
,,En datter af en af de mænd som var med på rejsen. Vi fik den idé at jeg skulle have ringe i øret.. Og det fik jeg." siger han med et skævt smil, og klør sig kort i nakken
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 13:59
Hun rejser sig op og begynder bare at gå.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:04
Han rynker kort på næsen, og ser undrende på Noel. Jeg har allerede begået denne fejltagelse før, og det skal helst ikke ske igen.. Han famler sig hurtigt op at stå, og går med hastige skridt om bag Noel. ,,Noeh.. Noel?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:06
"Hvad?!" spørg hun og stopper op.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:07
Han er lige ved at falde bagover af bare forskrækkelse da Noel stopper. ,,Uhm.. Øhm.." mumler han, og ser febrilsk rundt. ,,Hva'øh.. Jeg mener. Hvorfor går du..?"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:08
"Prøv at gæt" siger hun, med en hvæsende klang xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:09
,,hng.." kommer det lavt fra ham, og han træder roligt et skridt tilbage. ,,Det ved jeg da ikke..?" mumler han forvirret, og lægger ørene ned langs hovedet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:11
Hun vender sig om "Den måde du er blevet. Jeg er væk i under et halvt år. Og da jeg endelig bestemmer mig for at vende tilbage, så finder jeg en kedelig, muskeløs dreng, som vil have ring i øret. Hvad sker der lige? Jeg kan ikke kende dig mere!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:13
,,Jamen jeg.." mumler han, og ser pludselig helt fortabt ud. Han sukker kort, og virrer undrende med halen. ,,Men Noel.. Jeg.."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:14
"Du er vokset, fra ham jeg lærte at kende" siger hun og vender igen ryggen til ham. Men sorgen har sat sit præg på hendes ansigt, lige nu xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:16
,,Vokset fra ham.." gentager han lavt, og rynker kort på næsen. ,,okay.. Jeg forstår hvad du mener. Hvis du ikke vil have noget med mig at gøre, acceptere jeg det. Jeg vil ikke tvinge dig til noget Noel. Aldrig."
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:18
Hun siger ikke rigtigt noget, og begynder langsomt at gå, men stopper så op igen. Hun ved ikke hvorfor, men hun kan ikke bare gå O_O
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:19
Han reagere ikke rigtig på at Noel går. Han har udelukket alt omkring sig, og bare sat sig i sandet igen, med blikket rettet mod havet, og tankerne et helt andet sted.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:22
Hun kigger sig over skuldren. Lige nu, ligner han lidt den gamle Taitan, hun bider sig i læben og vender sig om. Men hendes ben vil ikke begynde at gå xD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:23
Han trækker tavst det ene ben op til sig, og slår armene om det. Hovedet lader han hvile på sit knæ. Hvad havde jeg dog forventet.. Selvfølgelig er der ingen der gider mig mere, hvilket jeg også forstår.. Han ryster let på hovedet, og smiler skævt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:25
Hendes ben lystre endelig, men bevæger sig langsomt. Hun kigger væk, men bliver ved med at gå. Dog ender det med at hun støder ind i Taitan og vælter over ham XD
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 14:27
Han er total væk. Dog mærker han selvfølgelig at der er nogen som vælter over ham, men han siger intet, og reagere faktisk ikke rigtig på det. Hans hale svinger bare let fra side til side.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12