Kanten af platformen

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 26.06.2008 21:04
Lucia hæver let det ene øjenbryn over hans lange tale, men i virkeligheden tager hun sig ikke af det. Hun hører ikke engang efter. Hendes sorte hår dækker næsten hele hendes ansigt, mens hun følger garnnøglen med øjnene, og et lille svagt smil tvinges frem over hendes læber. ,,Se, burde misseren ikke slibe de små kløer? Jeg er da gavmild, kan De da se." Mumler hun hentydene til garnnøglen, og hans strittende kløer. Hun lægger let hovedet på skrå, så pandehåret glider over i den ene side og det ene øje kommer frem. Et helt almindeligt gråt øje, men en smule skræmmende i hendes ellers så blege ansigt. Hun nikker smilende, da den hvide flamme kommer til syne. Hun ved jo udmærket hvad den betyder. Lysets kriger. En af de små idioter, soom sætter deres liv på spild for dronningen. Ja, hun kender rutinen. ,,Pas nu på, missekat. De skulle jo ikke blive alt for anstrengt, allerede?"
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 26.06.2008 21:13
Sasuchi står roligt og ser på hende. Han trækker kløerne ind igen og blinker roligt med øjnene.
Hendes forsøg på, at virke nærmere sindsyg, end skræmmende er en af de ting han har set et par gange. ,, Du kan håne mig så meget du vil. Du får intet ud af, at stå der og se skræmmende ud. Jeg har mødt værre person end dem. Fortsat god aften frk. " Siger han lettere triumferende, men stadig afslappet.
Han tager sine hænder ned i lommerne igen. Han sparker til garnnøglen så den løber tilbage til Lucia's fod.
Stille begynder han at gå over mod rebstigen.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 26.06.2008 21:18
Lucia giver et utilfredst fnys fra sig, før hun vender sig om og ser efter ham. Dér gik hendes middag, for øjnene af hende, og hun gjorde ikke noget ved det. Som hun stod der skulle man tro, at hun i virkeligheden havde lyttet efter hans ord, men det havde hun ikke. De ragede hende en papand, og hun ville hævne sig for dette her. For at han blot stod og fornærmede hende! Ingen havde nogensinde gjort hende så vred, men på den anden side havde hun heller aldrig nogensinde moret sig så meget. Garnnøglen forsvandt foran næsen ad hende, da den ramte hendes fod og et øjeblik stod hun bare og så rasende ud. Ja, han skulle nok få dette betalt, og det kunne han ikke vente længe på.
//Out.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
Sasuchi

Sasuchi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Sasuchi 26.06.2008 21:20
Sasuchi kravlede lige så roligt ned fra platformen og gik mod deres hytte...
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 05.09.2008 22:25
Semyaz stod på kantet af platformen, han ser bare ud i mørket med et udtryksløst blik. Hans lange sorte hår flagre let i vinden mens han mumler et eller andet med at han må se at komme hjem og sove, hans Gule øjne lyser. lyset forsvinder i et hurtigt sekundt da han langsomt blinker.
Hans lange hvide og lettere pelsede hale ligger tungt over platformens brune bredder

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes
Yearh.. hurtig lavet dimmer på photoshop >< jeg er ikke så god til det endnu

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 05.09.2008 22:30
Belphagor har for første gang, forvildet sig op på platformen. Han har en hel masse græsstrå i hånden, - så mange, at han næsten ikke kan have dem i hånden, uden at halvdelen af dem ville glide ud af hans hånd, og lande på platformen. Han ser sig lidt omkring, med et grundigt blik, før han får øje på Semyaz. Han står ikke specielt langt fra ham, mens han bare står og stirre på ham. Hans lille pelsede hale, er placeret mellem hans ben.

Billede fra Photobucket, og redigeret af mig.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 05.09.2008 22:37
Semyaz mærker med det samme at der er kommet en anden han vender sig hurtigt og ser på den lille dreng, hans øjne lyser svagt gult og en anelse rødt. Hans store hale kommer med nogle små sølv agtige glimt.
Han ser bare på ham, "så lille" siger han lavt

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 05.09.2008 22:40
Belphagor står længe og ser på Semyaz. Så går han helt hen til ham, og rækker hånden med græsset op til ham, som en hentydning til, at han skal tage græsset. Et stort smil kommer frem på Belphagor's læber.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 05.09.2008 22:42
Semyaz ser bare lidt på drengn, inden hans ser på græsset, han rækker ud efter det, og tager det, et skævt smil viser sig på hans læber, men dog mere et medlidene smil end flinkt

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 05.09.2008 22:45
Han tager fat i sin bluse og smiler stort, da Semyaz tager græsset. Et rigtig lykkeligt smil. - Der var en der ville have hans græs! ..
Han står længe og ser på Semyaz, før han går helt hen til ham og omfavner hans ben, da han ikke kan nå højere.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 05.09.2008 22:47
SEmyax ignorere at den lille dreng omfavner hans ben, han ser på græsset "græs? hvorfor giver du mig græs?" spørger han med et lidt ligegyldigt tonefald

//sorry ^^ men skal af nu ses.. Frys?

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 05.09.2008 22:49
Han ser op på Semyaz.
"Fordi græs er sjovt. Og du ser sjov ud," siger han kort. Han smiler stort, det største smil man overhovedet kan få frem.

//frys ^^'

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 12:09
han hæver let det ene øjnbryn "ser jeg sjov ud" siger han roligt, og ser bare på den lille dreng "Det må du vel om, du aner jo intet om min slags" mumler han og smiler svagt. hans tunge glider hurtigt over hans skarpe hjørnetænder

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 12:13
En svag knirken lød, da Mirale trådte op på det første trin af trappen, op til platformen. Hun stoppede brat op, da hun helst ikke ville afsløre sig selv, hvilket jo næsten allerede var gjort. Hun havde fulgt sit instinkt hertil, inde fra skoven. Hun havde hurtigt mærket, at der var en dæmon i nærheden, og hun ville ikke forspilde sin chance, til at se den an. Resten af hendes skridt var små og lydløse, i håb om, at dæmonen intet havde hørt. Hvorfor var den også bevget sig helt herop? Da hun nåede det sidste trin, og det meste af hendes krop kom til syne, løb hendes blik straks søgende over de tilstedeværende personer. Det var overhovedet ikke svært for hende, at bedømme hvilke af personerne, som virkelig var en dæmon, selvom de begge havde et usædvaneligt udseende.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 12:14
Han nikker kort.
"Ja, du ser meget sjov ud," siger han bare. Han slipper lidt efter Semyaz, hvorefter han går rundt og samler de enkelte græsstrå op, han har tabt.
Så går han hen til Semyaz igen og rækker 3-4 græsstrå op til ham.
"Jeg har aldrig set en som dig før....," siger han kort og betragter ham med store øjne.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 12:19
Semyax vender hurtigt hovedet da han høre en knirkende lyd "hmm" mumler hans, og vender så blikket mod Belphagor da han rækker ham de sidste græsstrå, han tager dem bare uden at svare på hvad han sagde.
Han skæver mod pigen, bare for lige at holde øje med hende.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 12:23
Et koldt smil spillede i hendes mundvige, da hun indgående betragtede dæmonen. Hun trådte langsomt et skridt tættere på, en smule diskret, så hun havde et bedre udsyn over dem begge. Hun ville bare stå et øjeblik og betragte dem, inden hun sagde noget. Det var jo ingen overraskelse, at hun selvfølgelig ønskede hans navn. Hun hævede ansigtet en smule, så hendes udtryk så en smule overlegent ud, men dette var dog ikke tilfældet i virkeligheden. Hendes blik var som regel udtryksløst, men denne dæmon så ud til at interessere hende, mere end de andre havde gjort. Let lagde hun hovedet på skrå, før hun så ud af øjenkrogen, på det lille barn ved dæmonens side. Semyaz´ opførsel var hverken agressiv eller afvisende, som de fleste andre dæmoner plejede at være.. Det måtte være dét, som interesserede hende.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Shauta Misteor

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Muri 07.09.2008 12:29
Han smiler fortsat bare, da han tager stråene. Han vender så blikket mod Mirale, da Semyaz også gør. Han lægger hovedet let på skrå, før han sætter sig ned på hug og trækker den alt for store t-shirt ned over knæene.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 07.09.2008 12:36
Semyaz så fortsat på Mirale "Hvad er dit navn?" spørger han Belphagor, han skæver ned mod ham, hvorefter hans blik igen hviler på Mirale, han ryster på hovedet og ser så ned på Belphagor.
Semyaz' lange hale snor sig hen af brederne, den lyser let op, som sølv.

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.09.2008 12:41
Mirale fulgte dem opmærksomt, mens hun fulgte den sølvlignende hale med øjnene. Hun lagde yderst roligt armene over kors, selvom dæmonen nok ikke ligefrem ønskede, at hun var til stede. Det var ikke særlig svært at se, da han rystede på hovedet over hende. Selvom hun måske burde være mere forsigtig, trådte hun endnu en gang flere skridt tættere på dem, så hun ikke stod andet end nogle meter fra dem. Hun vidste godt, at hun kunne komme ud i kamp på denne måde, men hun var næsten så optaget af ham, at hun ikke ænsede, at hun gik endnu et skridt tættere på. Det var som om, at hun stod i en skikkelse udenfor den normale krop, som tilhørte hende, og betragtede dæmonen. Hendes forsigtighed var næsten overgået af den nærgåendehed, som hun nu var trådt ind i.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux
Lige nu: 2 | I dag: 13