Ved et stort dødt træ i den mørke del af skoven

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 13:02
Ninlia står roligt og betragter Det døde træ, hun nærmere sig det lydløst. Men før hun når til den visne overflade, stopper hun op.
Skoven er fyldt med en lugt af død. En stank som ikke er til at tage fejl af. Der er andre i skoven.
Et dyrs jamren kommer længere inde fra skoven af, men ikke så langt væk.
Moder, vis mig skoven! Hun sætter sig så lydløst som muligt på hug og placerer sine arrede og forsårrede hænder på jorden.
Hun koncentrer sig, da Skovens øje bliver hendes syn, i stedet for hendes ejet. Skoven viser forskellige steder, dyr, planter og træer. Men til sidst ser hun denne skygge, som har overfaldet dyret. Blod på græsset. Men gemt af en skygge, så hun ikke kan se hvem det er.

Ninlia kommer roligt til sig selv. Hun ser omkring sig, for hun ved retningen af hvor væsnet er nu.
Stille rejser hun sig op igen. Hun tager lidt hårdere fat i sin slidte journal, som er fyldt med gulligt pergament.
Skoven er derefter helt stille, dyret har sikkert åndet ud.. Forsvundet fra denne verden.
Det var sikkert et rovdyr, men jeg er nu ikke helt sikker. Hendes blodrøde øjne glider kort op på himlen.

For stor version af tegning, klik.

Beskrivelse:
Ninlia er albino skovelver. Skrigende røde øjne og sne hvidt hår.
Nedstammer fra en fattig skovelver familie.
Mørkes kriger. Tvillingesøster til Freyja.
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.
Meget svag overfor alkohol.

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 13:18
Tetrez har stillet sig op på sine fødder, med et skarpt øje ned på dyret som har givet op, med livets gnist på kanten af at blive slukket.
Han drejer sit sværd i hånden og tager fat med begge hænder, så læder-slugte håndgreb knaser mellem fingerne.
Han lader sværdet svinge ned mod det blødende dyr.
Med et bliver det stille i skoven.

Tetrez var på knæ med sværdet i hænderne. Holder kort stillingen og lader fingerne slippe svagt, hvorefter han trækker det op igen, så et sprint af blod sprøjter ud på det nære træ.
Han stiller sig roligt op med blikket mod dyret og sværdet; hængende med spidsen ned ad, så det mørkerøde blod glansfuldt drypper af spidsen.

Han tager sværdet op foran sig, hvor han køre sin hånd henover for at rense det opslugte blad.
Står uviden om Ninlias tilstedeværelse.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 13:27
Ninlia står stille og betragter himlen lidt. Tænker, overvejer og ved ikke helt hvad hun skal gøre.
Men hun er nysgerrig. Noget spænding sidder i maven på hende og danner en knude, som føles som om den skal eksplodere.
Den lette brise fører stanken af blod med, derfor følger hun den. Hendes lange kappe flyver lidt til siden da vinden skifter en lille smule retning.
Hun kommer hen til de tætte træer og lader sit blik flyve rundt imellem træerne. Hun kan huske retningen af væsenet.
Hendes lange hår svæver kort, da vinden tager lidt til. Træerne skygger en del, derfor holder hun sig også meget i mørket.

Ninlia går så lydløst som over hovedet muligt, mens hun prøver på at spotte denne person, eller ting. Hendes vejrtrækning er helt normal. Hendes udtryk er så tomt som altid. Hun venter. Hun forventer at der er noget derinde.

Beskrivelse:
Elsker litteratur, læse og skrive. Er loyal overfor sin Lord og gør alt for ham.

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 13:34
Tetrez ryster svagt blodet af hånden, selvom stanken binder sig til overfladen.
Han trækker roligt sværdet til hans sidde hvor han skubber det i sin skede.
Retter så roligt på sit tøj og stiller sig formelt op, så han er mere synlig mellem træerne nu.

Han skal lige til at dreje væk fra dyret, i det han stopper og hæver hovedet roligt.
Han sænker sig på knæ og sætter hånden mod træets skygge.
Som om han kan mærke en bevægelse gennem skyggerne, med en samme mørk aura.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 13:41
Ninlia går stille ud fra skyggerne, uden at sige noget da hun ligger mærke til Tetrez. En mand blandt træerne, tæt ved det døde dyr.
Denne albino elver, som er slank, bleg og smuk, træder ud fra mørket, som træerne kaster. Velvidende at hun har gjort sig selv synlig for alt.
Hun står blot og kigger på Tetrez, som også står og stirrer tilbage til hende. Hendes blodrøde øjne går derefter ned på det døde dyr, som ligger kvæstet på jorden. Græsset er helt smørret ind i blod.
Ninlia's tomme udtryk i ansigtet er der stadig. Hendes arrede hænder holder stille fast på journalen. Hun har ikke tænkt sig at gøre noget, indtil videre.
Hendes blik glider så op på Tetrez igen. (Stirre-konkurrence? XD)

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 13:47
Tetrez hæver sig roligt fra jorden igen med blikket på Ninlia, mens han for stillet sig nobelt som altid.
Hans røde øje stirrer dybt og voldigt tilbage mod Ninlias.
Dog det andet øje kigger roligt, varmt og nærmest lokkende på hendes blide blege ansigt.

Han holder kort sine hænder sammen og tapper sine pegefingre sammen, i det han roligt trædder nærmere Ninlia, stadig med sit blik; direkte på Ninlia.
Dog han stopper ved enden af træets skygge, kun en meter fra Ninlia.
Vindens brise bliver til et skub, som gribber fat i det silkeglatte hår, så Tetrez' røde øje, bliver lukket for af håret.
Dog han kigger stadig på hende med det kærlige blå øje.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 14:13
Ninlia ser blot roligt på Tetrez, hun er dog dybt fascineret af hans blik. Hendes tomme udtryk i ansigtet viser ingen tegn på at hun er skræmt, glad eller noget som helst.
,, God eftermiddag den herre. " Siger hun blot roligt med hendes overraskende cremet stemme. Hendes lange hår bliver også kort skubbet til af vinden og derfor flagre flot med til vindens dans.
Da Tetrez er kommet tættere på hende står hun blot og betragter ham. Han står ret og rakt, adeligt foran hende.
Hendes kappe svinger lidt med vinden, det samme med hendes hvide kjole.
De skrig røde øjne ser direkte ind i hans øjne. Hun undres dybt inde i sig selv over de to forskellige blikke. (Undskyld, at jeg først svarer nu, men der var lige et problem XD)

Beskrivelse:

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 14:16
OOC: Jeg skal lige om lidt til begravelse. Jeg er tilbage klokken 17 derhen ad - Derfor hvis du vil fryse, så bare tilføj mig til msn, så kan vi skrive videre hvis du har lyst senere. Ellers så smutter de bare stille og roligt hvis ikke? ^^

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 14:21
Han strygger sit hår væk fra det røde øje og tager der efter sine hænder sammen bag sin ryg, mens han kort selv betragter hendes røde øjne.
"Og god eftermiddag til dem, frue" siger han med en mørk og mandlig stemme, som selv den kunne få nogle mennesker til at blive stille.

Han står ellers lydløst og mærker Ninlias mørke aura omkring hende.
"Havde ikke regnet med at få gæster her ude. Men der kan man se..." kommentere han gliddende, mens han lader til at have accepteret Ninlias tilstedeværelse.
(Det helt okay ^^)

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 14:33
Ninlia står blot med hendes journal mellem de afpillede hænder og fingre. Hendes blik er tomt, mystisk og indelukket af en slags.. Det er svært, at se hvad det er, men hendes indre er som et mørkt rum.
,, Frøken. Mig en fornøjelse. Skoven er jo også et sted, hvor en hver må boltre sig. " Siger hun med en naturlig tone, en slags venlighed, men stadig noget gemt i det. Hendes hvide pandehår gemmer lidt på tiaraen, men da vinden blæser håret til side kommer smykket til syne.
Hendes blodrøde øjne står stadig blot og stirrer ind i Tetrezs'. Hans tilstedeværelse er en lille smule mystisk. En fornem person, måske. Men hvorfor ville han så jage et dyr? (Jeg smutter nu ^^ - Jeg skriver når jeg er tilbage! ^.^ )

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 18:21
Tetrez virker til at være ligeglad med de ord som spredder sig ud fra hende.
Nærmest nedstirrer hende for at vurdere hende.
Forbliver stille nu, blot kiggende på hende, med en ubehagelig stilhed som langsomt vokser.

En grum stank begynder at komme fra dyret bag Tetrez.
Hvis man ser det... Det er som om at den er ved at... udtørrer.
Noget blev taget fra den som ødelægger dens krop fuldstændig.
Dyret rådner ikke. Men tørre ud til støv efter noget tid.
En vind spredder sig ikke lang tid efter og blæser støvet væk så der kun er ben tilbage.

Tetrez på den anden hånd, står stadig bare og undre sig over Ninlia, hvorfor hun har røde øjne.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 18:29
Ninlia står helt stille indtil hun famler lidt med hendes journal i armene, for at få den til at "sidde ordentlig". Hendes pandehår kommer kort ind foran hendes ene øje og derfor fjerner hun det.
Hun er fascineret af Tetrez's øje, de forskellige blikke han sendte hende. Hun havde aldrig set en med to forskellige udtryk. Det blev mere og mere interessant.
Stanken fra dyret bliver værre og værre, men lugten bliver ikke råddent. Men Ninlia står blot stadig helt stille og betragter Tetrez, også bare står og stirrer igen. ,, Interessant. Yderst fascinrende. "
Hun ligger kort hovedet på skrå og stryger noget af hendes pandehår væk fra det ene øje med sine arrede hænder. Han ligner bestemt ingen jæger. Det er heller ikke normalt, at et dyr begynder at blive til støv. Men forrådner roligt, som naturen normalt hjælper med.
Hendes ansigts udtryk er tomt og følelsesløst.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 18:47
Tetrez blinker kort og lukker øjnene.
"Hm.." kommer han kort med og kryser armene.
"Jeg undre mig stadig over hvad en som dig laver her ude. Du er heldig, du ikke kom tidligere.." forklare han og kigger kort over sin skulder, for at trække Ninlias med over på det rensede dyre skelet.
Kigger så smalt tilbage på Ninlia for at indikre at det kunne have været hende...

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 18:58
Ninlia står roligt og følger med Tetrez's blik. Hendes øjne kører lidt forskellige steder rundt på det livløse skelet. Hun ved hvad han mener, en kort gnist af irritation i hendes sind opstår, men det er ikke nok.
,, Jamen dog. Det lader vist til, at jeg var heldig så. Mine turer hertil fra Midnatsborgen plejer ellers, at være utrolig fredfyldte. "
Hun svarer roligt på både hans undren over hendes tilværelse her i skoven, men også svarere lidt igen.

Tetrez skal ikke tro, at hun blot er en normal person, som ikke kan forsvare sig. Men hun holder roligt igen med, at fortælle alt for meget til en fremmede med specielle kræfter.
Kræfter som hun utroligt gerne ville have overværet i det samme sekund han brugte dem.
Hm, lidt arrogant er han. Men dog, en utrolig interessant mand indtil videre.
,, Det er da ellers ikke helt normalt, at et dyr ville i stedet for at rådne.. Blive til støv. De lader til at være en med specielle evner, har jeg ret? " Hun løfter sit hoved roligt op igen og ser derefter lydløst på Tetrez.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 19:11
Tetrez kigger roligt ned på jorden. Skyggerne lader til at have bevæget sig tættere på Ninlia da solen har rykket sig på himlen.
Nærmest ignorere hendes undskyldning og kigger blot på mørket og lyset på jorden, bryde mod hinanden som var det livet selv der stod på spil.

Dog med ét da hun spørg om hans -evner- flaker hans blik straks op på Ninlia, med et udtryk der som bore sig ind i rygraden og ryst hele ens krop til vand.
Dog ikke mere end det, da han ikke kan udtrykke følelser.
"En evne, kalder du det. Jeg kalder det en forbandelse..." siger han tilbage, nærmest frastødet af hendes ord.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 19:19
Ninlia står lidt og overværer hans reaktion på hendes spørgsmål. Han reagere lidt hårdt, så han har dog også et punkt hvor han tænder af.
Hun føler en stædighed i sit indre, hun vil gerne vide mere.
Men hun er ikke sikker på, at Tetrez vil dele mere af disse informationer.
Hendes lange hvide hår svæver kort i en bølgende bevægelse til vinden og giver en speciel slags stemning.

,, Ah, en forbandelse siger De? Jeg vil næsten sige, at det er noget som ikke en hver kan. Hm, De har vel aldrig tænkt på at det kunne være en gave, som er blevet skænket til Dem? " Hun ser tomt på Tetrez og rykker lidt nærmere. Hendes skridt er store, men hun stopper en meter væk fra ham.
Hun står roligt og fast på græs overfladen.
Hendes røde øjne stirrer ind i Tetrez's to forskellige øjne. Hun ved ikke hvorfor, men hans ene øje synes at være... Lokkende og tiltrækkende.

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 19:47
Tetrez retter sig op igen da hun kommer tættere på og hæver et øjenbryn ved hendes fortsatte ord.
"En gave... Hah! Skænket... du slår mig ihjel med din humor..." siger han og træder selv tættere på hende, stirrende dybt på hende, med et seriøst blik.

"Hele min landsby samt forældre døde af denne forbandelse. Og så siger du en gave... Jeg er unik, det har du ret i. Men tager prisen for det som en pschykopatisk morder som kunne slagte en søster for at overleve" forklare han langt og dybt.
Vender sig så 180 grader om. "Jeg ved ikke engang hvorfor at jeg fortæller dig det.
Han træder med små dog komfortable skridt hen til bennene på jorden.
Går ned i knæ og tager fat om et af ribbenene.
Med et enkelt ryk med to fingre og bennet gik af.
Han tager det hen til Ninlia og rækker det ud foran hende.
Dog før noget andet lukker han hånden om bennet.
Normalt ville det forblive ben. Men her.. Puff.. bennet knuses til støv under hans hånd, som han åbner; med vinden som griber fat i det.
"En forbandelse..."

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 20:26
Ninlia står roligt og ser ind i Tetrez's øjne, da han går helt tæt på hende. Hendes hjerte banker normalt og hende vejrtrækning er helt igennem kontrolleret.
Hendes blik er tomt, men hun er interesseret i hvad det er Tetrez fortæller hende.
,, Ih dog. Det var skam ikke meningen, den herre. " Siger hun lettere tomt til Tetrez, som vender sig om.
Da han går hen til benene ser hun blot til. Dette var fascinerende, hun følte en slags velbehag i kroppen over at Tetrez viste hende hans såkaldte forbandelse.

" Der er jo nogle som blot er mere uheldige end andre. " Da han så går tæt på hende igen med benet i hånden, kigger på hans hånd. På det tidspunkt hvor han åbner hånden og støvet blæser med vinden står hun med en følelse af, at hun har opdaget noget vigtigt. Noget kunne bruges, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige derefter.
Der gik sikkert et par minutter efter, at Tetrez havde sagt en forbandelse til hun endelig reagerede.

,, Aha, så De har fået denne specielle forbandelse af hvad? Oh.. Ih dog.
Jeg har spurgt til Dem for meget vist. Uden at præsentere mig? Hm, før de svarer på mit spørgsmål. Saelaf er mit navn. "
Hun har lyst til at se hvordan han reagere på hendes pludselige præsentation, og om hun kan få hans navn. Hendes journal venter nemlig på flere oplysninger!

Beskrivelse:

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.07.2008 21:03
Tetrez lader til at være ligeglad med introduktionen og fortælle blot videre.
"Zaladin. Min landsby tilbed ham, men vænte ham ryggen på grund af at præsterne fandt størrer magt hos Mørkets Lord. Zaladin blev sur og forbandede alle og en hver. Farmerne og de andre landsbyboere blev ramt og kom i Zaladins kontrol." forklare han og krydser sine arme igen.
Stirrer koldt på hende. Det er næsten som om han ikke trækker vejret eller blinker.

"Min familie var dog velsignet gennem generationer. Så vi kan kæmpe mod hans kontrol. Dog det giver denne... forbandelse. Med alderen bliver vores velsigning svækket. Og det vil ende med Zaladin. Det skete for min moder. Jeg måtte dræbe hende for hun ikke dræbte mig..." forklare han.

Han lukker sine øjne i, stadig med krydset arme. Dog lige pludseligt. Han synker... mens han har strækte ben, ned i jorden. Forsvinder.
En svag "Hmhm.." kommer fra omgivelserne.
"Nu.. fortæl hvad der er med dig. Du har også øjne.. røde. Hvorfor..?" spørg han med eko i baggrunde.

Ninlia Ragefire

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Skovelver

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 20 år

Højde / 168 cm

Sasuchi 14.07.2008 21:14
Vinden blæser roligt igennem skoven og Ninlia står lydløst, mens hun hører på Tetrez's fortælling. Hendes indre føler en slags triumf. Hun har fundet noget til hendes journal, som er meget værd. Det kan være til nytte for Mørkets Lord og hans krigere.
Skyggerne og mørket er tættere omkring hende nu. Solen har vist sine sidste stråler i aftenen. Hun ser blot på at Tetrez forsvinder ned i jorden, nærmest.

,, Åh dog. Jeres velsignelse blev så til en forbandelse lidt efter lidt, hm? Fascinerende. Men præsterne valgte mørkets side, og jeres gud blev hysterisk? Hm, det ser man tit. Men Mørkets Lord er også den stærkeste mand i Krystallandet. Blot for ham ville mange, så som jeg selv, gå i døden blot for at alt kom til hans fordel. "
Hendes blik er fraværende, indelukket og nærmere.. Længselsfuldt.
Han forsvandt, men er her stadig. En evne sikkert, men jeg kan høre ham.
,, Åh, jamen.. Jeg selv er blot født som en skovelver. Men disse øjne har også skabt problemer i min fortid. Hele mit udseende blev frygtet, som om det var en pest, som ville sprede sig til flere. "
Man kan sagtens høre at der er en lille smule had i hendes bløde og cremet stemme. Ingen udtryk af vrede, had eller irritation er til at se i hendes udtryk. Tomt, tomt som en kasse der er helt hul indeni.

Beskrivelse:
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Helli , CassondraLillith123
Lige nu: 3 | I dag: 13