Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 20:01
OOC: Okay. Jamen, så bare smut med dig ;p

IC:
Aisha smiler venligt. Hun forstår godt at Venus ikke kan lide græsset, og ville også ønske hun selv kunne slippe for at stå i det.
Hendes mave knurrer, og det minder hende om hendes jagt på mad. Hun kan stadig ikke fornemme nogen form for spiselig genstand, så hun beslutter sig for at spørge ad.
"Ved du hvor jeg kan få noget at spise?" spørger hun venligt Venus.

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.02.2008 20:07
^^

"I kroen," svarer hun promte. Hun tænker sig lidt om. "Det er selvfølgelig ikke gratis, men det er god mad, der kan anbefales."
Hun undlader at fortælle om det frugttræer, der er i Paradisskoven, da de nok ikke er modne på dette tidspunt af året. Og at dømme efter Aishas påklædning, gør del vidst ikke noget at betale. Ikke at Venus er jaloux på nogen måde, men hvis man har råd til bedre mad, så hvorfor ikke betale, hvad det koster? "Men jeg må vidst også hellere komme videre," siger hun stadig smilende og fortsætter, "Vi ses nok igen." Hun svæver lidt højere op på himlen retter sid ud ra sin skræderstilling og flyver væk. Hvis man lytter godt efter, kan man høre vinden, der får hende tøj til at blafre.

//out

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 20:10
Aisha vender hovedet bort, som ser hun efter den flyvende Venus, men hun aner ikke i hvilken retning Venus fløj.
Igen minder hendes mave hende om, at det er længe siden, hun sidst fik mad. Hun har før været forbi en kro, og tror godt hun kan finde derhen igen. Hun sparker til jorden, for igen at have styr på hvad der ligger hvor, og begynder så at gå, ind mellem de mørke træer.

//Out.

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 14:23
Miara kommer roligt gående gennem græsset. Hun løfter let op i kjolen for at undgå, at skørtet bliver fugtigt i kanten af det stadig dugvåde græse. Solen stråler behageligt ned på hendes ansigt. Hun kan mærke, at foråret er på vej, og det gør hende af en eller anden grund munter. Vejret plejer ellers ikke at påvirke hende synderligt.

Miara S. Cahráll- 19 år. Lysets kriger! Yay!
alt grafik er lavet af mig, på mine baser.
mit net virker i tide og utideO.o
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 14:37
Miara får øje på Haruhi, der står lidt væk. Hun spekulerer lidt over, om det mon er en pige eller en dreng. Det korte hår, den drengede kropsbygning og det maskuline tøj virker sært til ansigtet, som Miara synes virker mest feminint. Hun føler sig pludslig meget pyntelig i sin lange kjole, der dog ikke er særlig rigt udsmykket, og mest af alt til praktisk brug.

Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 14:55
Miara betragter opmærksomt Haruhi. Hvorfor smiler hun nu? Hvad er det, der er så sjovt? Er det hende, den fremmede smiler af? Miara begynder at føle sig sært latterlig. Hvilket også gør hende irriteret. Hun bryder sig ikke om at tabe sin værdighed på den måde. Hun beslutter at skyde tanken fra sig, og sender istedet den fremmede et udforskende blik. "Hvem er du?" spørger hun, ikke uvenligt, men heller ikke alt for imødekommende.

Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:06
Miara fortryder sit direkte spørgsmål, og sender istedet Haruhi et imødekommende smil, ligesom for at bløde lidt op for situationen. "Hej Haruhi" siger hun. "Jeg hedder Miara."

Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:14
Miara løfter også hånden kort op til hilsen, går hen i nærheden af Haruhi, og sætter sig på en bred træstub overfor hende. "Bor du her i nærheden?" spørger hun venligt.

Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:25
"Hm. Det er jeg ked af. Holder du så bare til her i skoven?" spørger Miara, men kommer så på andre tanker. "Du må undskylde hvis jeg snager" siger hun og smiler undskyldende. "Det bare et stykke tid siden, jeg har talt med nogen, og så har munden det nogle gange med at flyde over". Hun kigger lidt genert ned i jorden.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Tara kommer halvt gående og halvt hoppende igennem det høje græs, hen til lysningen. Hun har vandret rundt i skovens mørke længe, og bliver nu nødt til at misse lidt med øjnene før hun kan se de to personer, der også er her. En kvinde og en mand… eller er det også en kvinde? Hun bliver et øjeblik i tvivl. Det korte hår og tøjer ligner noget der burde sidde på en mand. Hun ryster forvirret på hovedet. Nej, det kan også være lige meget. Hun træder et skridt ud i lysningen for at nyde solens stråler, der føles så varme på hendes kinder.

((Jeg håber det er okay, at jeg kommer :D))
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:33
Miara vinker tilbage, vender ansigtet op mod solen og lukker øjnene. Hun kan ikke lade være med at smile. Det har gjort hende godt at komme ud, væk fra det støvede lile hus, hvor hun normalt bruget det meste af tiden på at læse. Da hun åbner øjnene igen, får hun øje på den nyankomne. Hun bliver overrasket over tilstedeværelsen af endnu en person. Hun er vandt til at færdes steder, hvor de normalt ikke kommer så mange mennsker.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Tara følger med blikket hende, der løber væk derfra. Derefter ser hun over på hende der stadig er her. Et lille smil dukker frem på hendes ansigt, da hun går over imod hende igennem det høje grønne græs, der pisker imod hendes bare ben. ”Go’dag,” hilser hun venligt.
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:42
"Hej" siger Miara, stadig smilende og læner sig mageligt lidt tilbage på træstammen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

”Hvad hedder du?” spørger hun nysgerrigt. Måske lidt for nysgerrigt. Hun burde vel egentligt ikke spørge om sådan noget, når hun kun lige har mødt den anden.
Hendes blik flakker lidt rundt i lysningen, og hun bliver nu opmærksom på en lille blå blomst, der står ved siden af hendes fod. Hun plukker den forsigtigt af nede ved roden. Det må være en af de eneste blomster der blomstre så tidligt på foråret.
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:46
"Jeg hedder Miara" siger Miara, og betragter nysgerrigt den anden. Det er først nu, hun lægger mærke til, at pigen har to forskelligt farvede øjne. "Hvad med dig?"

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

”Tara,” svare hun kort. Hun drejer blomsten lidt imellem fingrene og holder den op foran øjnene. ”Jeg hedder faktisk Talaitha, men de fleste kalder mig for Tara,” siger hun og smiler til Miara.
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 15:54
Miara smiler tilbage. "Ok. Rart at møde dig Tara. Er du herfra egnen, eller er du bare på gennemrejse?" spørger hun, da hun ser Taras tøj. Hun ligner en form for sigøjner eller handelskvinde.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Tara ryster på hovedet af spørgsmålet. ”Nej, jeg bor her ikke. Jeg er vel på gennemrejse, eller hvad du vil kalde det. Jeg holder for det meste til i byen," siger hun, og spørger så pludselig: "Bor du selv her omkring?”
Miara Cahráll

Miara Cahráll

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 0 cm

Miara 02.03.2008 16:06
"Nej, egentlig ikke. Jeg bor også i byen, i et lille hus. Ikke et særlig interessant sted, men huslejen er da til at betale, og det er et nogenlunde sikkert miljø at færdes i." Miara kigger lidt ud i luften. Smilet forsvinder fra hendes ansigt. "Det er da bedre end ingenting" tilføjer hun, og kan ikke helt skjule bitterheden i sin stemme ved tanken om det palæ, der havde været hendes barndomshjem, og hendes fars store stolthed, men som hun havde været nødt til at sælge kort efter hans død, på grund af økonomiske problemer. Miaras liv havde bestemt ikke udformet sig, som hverken hende selv ellers hendes far havde planlagt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

En lille rynke dukker frem imellem Taras øjenbryn, da hun ser, hvordan Miaras ansigtsudtryk pludselig ændre sig. Hun skutter sig lidt, og bliver opmærksom på, at det er blevet lidt mørkere fordi solen netop er forsvundet bag en stor hvid sky. Hun sætter sig end på en stor træstamme; den er bred og høj, men ikke særlig lang. Hun kigger hun på Miara og spørger forsigtigt, for hun ved jo, at det ikke kommer hende ved: ”Hvad mener du med ’Det er da bedre end ingenting’? Er det da ikke et godt hus?”
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 6