Foxy 09.02.2008 21:44
"HVAD!?..." hun rødmer kort ved tanken...mig lide Denaro... det må være hans spøg... jeg hader ham jo tænker hun og ryster så på hovedet.
"nej... han tvang mig til at blive hans slave ved at give mig den her halskæde på og på den måde er han min herre... ikke andet.. jeg hader ham fordi han gjorde det og jeg vil dræbe ham ikke... det som du tror, ad det er afskyeligt..!" svare hun og gyser lidt ved tanken.
"ehm.. må jeg ikke godt få mit tøj på igen?... og ehm.. komme fri?" spørger hun så lidt efter.

Drawings done by lovely friends :)
Foxy 09.02.2008 22:02
Da hun bliver fri får hun hurtigt samlet sit tøj sammen og får hurtigt sit tøj på.Derefter rejser hun sig op med ryggen til ham og retter lidt på hendes hår.
Vender så kun sit hovede lidt og kigger tilbage på Kema.
"Kema... er du jealux?" spørger hun da det var underligt at han pludselig angreb hende ved at hun tænkte på denaro.

Foxy 09.02.2008 22:17
hun smiler lusket og vender sig om.Går så om bag ham og holder omkring ham og kysser ham på halsen..
"jo du er... jeg kan mærke det du er vred over ingenting.. og helt erligt... jeg ville aldrig gå i seng med min herre" visker hun ham i øret.

Foxy 09.02.2008 22:41
"hvad?... men.. vi aftalte jo at vi godt måtte være sammen med andre" svare hun og vender ham om så hun nu holder ham på hver sin side af skuldrene.
Foxy 09.02.2008 22:50
"men så må jeg jo bare sørge for ikke at gøre noget forand dig" siger hun roligt og kysser ham roligt på munden.
Foxy 09.02.2008 22:57
hun holder kysset lidt og slipper det så og kigger ham i øjnene."jeg bliver nød til at smutte nu" siger hun og kysser ham kort igen før hun vender sig om, samler sin jakke op, tager den på og lukker den og går stille fra stedet..
((skal gå))

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 18:57
han har besat sin tiger unge der er nu blevet større, næsten lige så stor som en fuldvoksenhan ligger sig på havnen og han ser at de fleste går en stor ring rundt om ham
han ligger bare hovedet på den ene pote og lukker øjnene halvt
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:03
Kenzo kommer gående, hans hest har han stilt et eller andet sted, og har nu valgt at gå lidt rundt for at se sig om. Han vælger at gå ud på den der bro, men stopper dog op, da han ser en tigerunge.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:06
han kigger dovent rundt og ser en interessant mandham vil jeg lege med tænker han og lister sig ind på ham efter at have gået rundt om ham for at forvirre ham
det er måske lidt svært at undgå at se ham da han jo har besat en næsten fuldvoksen tiger som de fleste er rædselslagene for
han hopper så ud efter Kenzo og rammer han Kenzo vil han komme til at ligge under forpoterne på tigeren
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:08
Af en eller anden grund, så føler han sig ikke ligeså skræmt af Gwion/tigeren, som han var af Koto tidligere. Hanfølger den med blikket, men falder alligevel ned, da han ikke lige når at flytte sig væk, inden poterne rammer ham.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:12
"hej med dig" siger han og slikker ham i hovedet (?)"skal vi lege?" spørger han udfordrende
han slikker ham igen og igen i hovedet og slipper han væk vil han blive ved med at prøve at fange ham
flere personer på havnen skriger og råber at en tiger har fanget en uheldig mand
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:14
"D-du kan snakke" siger han overrasket, da det ikke ligefrem var det, han havde forventet. "Hvorfor vil du lege, med mig?" siger han så undrende, og kigger på tigeren, og tørrer noget af savlet væk fra sit hoved.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 10.03.2008 19:16
"fordi jeg synes det er sjovt" siger han og prikker ham på brystkassen med en potehan slikker ham igen i hovedet og begynder at grine
"du er meget sjov ved du det" siger han og ruller af Kenzo og griner videre
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet