Spørg Nova'en hvis der skulle være noget^^

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.02.2008 15:13
Hvad ville han sys om Tiana hvis han kendte hende (lille hidsig bjerelver, som ingen manere ejer)? Han ville sikkert syntes hun var kær xD

Kan han li fisk? Jah.. men det kommer an på hvordan det er tilberedt XD

hvad er hans livret? Noget muslings værk xD.. (længere forklaring bag det)

Kan han best li blå? Hans yndlingsfarve er lysserød xD men han benægter det og siger det er blå^^

Har han været i bjergene? ja o.o han har besteget krystalbjerget mens han manglede den ene hånd, og hans vinger var beskudt så han ik kunen trække dem ind eller flyve xD men han opholder sig ikke så megte i bjergene..

Har han set et egern? Yep o.o Han havde engang en ven (Ean hed han xD) som var halv egern xD.. Han kunne også forvandle sig til et

har han nogensinde spist hare? Det skulle undre mig hvis han ikke har o.o Det har været serveret som en eller anden fin ret xD

Hvad ville han gøre hvis Tiana skulle flytte ind i hans Palæ (jeg gentager en lille hidsig, og stædig bjergelverunge, der ikke har den fjerneste ide og hvad manere er, specielt spise manere)? Han ville sørge for hun følte sig velkommen, og bede sine tjenestefolk bære over med hendes hidsighed, og bare sørge for hun får sig et godt ophold xD

Har han set en sort enhjørning? Ja han har selv en.. xD men han.. er lidt bange for den efter den stangede ham i maven (det skete på det første kl fordi Ean gik i vejen xD)

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 06.02.2008 15:25
...Bygge videre på sidste spørgsmål...

Hvis hun nu var flyttet ind i hans palæ, og hun begyndte at komandre og koste lidt rundt med ham, hvad ville han så gøre?

(så ved resten af spørgsmålene, undtagen dem jeg skriver andet ved, er hun lige flyttet ind i hans palæ)
Hvis hun nu mudrede det hele til?

Hvis hun sad og smaskede ved bordet?

Hvis hun sad og spillede på sin fløjte hun har fået af Aka, mens hun spiste?

Hvis hun nu gjorde hvad der passede hende?

(Nu er hun ikke flyttet ind)
Ville Cassa give hende lov at flytte ind i sit palæ (hvis han nu ikke kendte hendes komanderende side)?

Hvad ville han gøre hvis han fandt ud af at Tiana var hans barn?

Hvad ville han gøre hvis Tiana var i familie med ham?

Kunne han finde på at lære Tiana manere?

Hvor godt sys han selv han læser?

Hvor har han sin sorte enhjørning fra?

Hvis Tiana boede i hans palæ, måtte hun så ride en tur på hans enhjørning?
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift
Snakker Tiana med et dyr, via sindet.

*Tegnet af Yang^^*
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.02.2008 15:49
Hvis hun nu var flyttet ind i hans palæ, og hun begyndte at komandre og koste lidt rundt med ham, hvad ville han så gøre? .. ehm.. lade sig kommandere med tror jeg xD.. Han vil alles bedste o.o; ellers ville han få sine tjenestefolk til det xD

(så ved resten af spørgsmålene, undtagen dem jeg skriver andet ved, er hun lige flyttet ind i hans palæ)
Hvis hun nu mudrede det hele til?
Få tjenestefolkene til at gøre rent, men nok snakke med hende om det.. xD

Hvis hun sad og smaskede ved bordet? Ignorere det, eller bede hende diskret om at stoppe dte for hendes egen skyld xD

Hvis hun sad og spillede på sin fløjte hun har fået af Aka, mens hun spiste? Han ville sige at det da var dejligt med musik til maden, men at hun nok ikke skal spille på den mens hun spiser.. der kan komme mad rester i den xD

Hvis hun nu gjorde hvad der passede hende? Hvis hun begyndte at ødelægge noget eller opføre sig for groft over for tjenestefolkene, og i det hele taget var direkte ubehøvlet, ville han konfrontere hende med det. Hvis hun fortsætter, ville han så sende hende ud xD

(Nu er hun ikke flyttet ind)
Ville Cassa give hende lov at flytte ind i sit palæ (hvis han nu ikke kendte hendes komanderende side)?
Ja, det ville han ^^ også selv om han så kendte hendes kommanderende side.

Hvad ville han gøre hvis han fandt ud af at Tiana var hans barn? Undre sig over HVEM FANDEN moderen var xD og undre sig over hvordan det kan lade sig gøre når han ikke er ældre end han er XD

Hvad ville han gøre hvis Tiana var i familie med ham? tage imod hende med åbne arme xD

Kunne han finde på at lære Tiana manere? Ikke under tvang, men hvis hun selv ville, så ja ^^

Hvor godt sys han selv han læser? Det kommer an på hvilket sprog han læser.. xD han er oprindeligt Italiener og kommer fra vores verden o.o (har fået lov) og derfor læser han super godt Italiensk.. nogenlunde godt dansk.. Engelsk også nogenlunde.. fransk ekstrem godt, Spansk er han også god til, og tysk er han så knap så god til.. Når han læser Krystaliansk, sys han han har mega svært ved det, hvilket han også har xD.. hans accent er jo også noget der præger ham o.o

Hvor har han sin sorte enhjørning fra? Kan egentlig ikke helt huske hvordan han fik den o.o;;

Hvis Tiana boede i hans palæ, måtte hun så ride en tur på hans enhjørning? Ja, hun skal bare passe på den og komme tilbage med den, så må hun.. den er tam og alt det der.. Cassa vil bare helst ikke ride på den.. xD

Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 06.02.2008 15:59
Tænke tænke, hvad er der mere at spørge om?

Hvor meget skal han kende folk før han syntes man kan sige at de er venner?

keder han sig tit?

Ville det være godt eller skidt for ham hvis Tiana boede på hans palæ?

Hvor mange dyr har han?
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.02.2008 16:08
Hvor meget skal han kende folk før han syntes man kan sige at de er venner? Det kommer an på så mange ting xD

keder han sig tit? Nej xD når han keder sig, så laver han bare noget o.o læser, synger eller træner.. spiller et eller andet instrument XD

Ville det være godt eller skidt for ham hvis Tiana boede på hans palæ? Det ved jeg ikke xD kommer an på på hvilken måde man mener godt eller skidt

Hvor mange dyr har han? Det ved jeg ikke O_O han har uhyggeligt mange heste.. Og han har også katte hist og her.. og hunde... Og faktisk også en form for køer.. xD men dem nævner jeg aldrig rigtig.. Han har også diverse fugle i et enormt stort bur i haven, hvor de lever total dejligt liv uden at blive ædt af andre dyr.. xD..

Tiana Caruta

Tiana Caruta

Krystalisianer

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 0 cm

Tiana 06.02.2008 16:18
hvad er det ondeste han kunne finde på at gøre?

Hvad syntes han er det bedste nogen kan gøre for ham?

Hvad syntes han er pænt?

Kan han li pistache (staves?) is?

har han set en puma?

Har han nogen ar?

Har han været syg mens du har spillet på ham?

Hvem er hans værste fjende?

Har han en privat læge?

Hvor meget kostede det at opkøbe kroen?

Hvor mange har han ansat på kroen?

Hvilket dyr hader han mest?

Hvilket dyr ville han syntes passer bedst til Tiana (som et hun kunne forvandle sig til, og som kæle dyr), hvis han nu kendte hende?

Hvilket dyr syntes han passer bedst til ham(samme som med Tiana)?
Tiana Caruta
14 år

Når jeg skriver med:
Denne her sens skrift

*Tegnet af Yang^^*
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 06.02.2008 16:31
hvad er det ondeste han kunne finde på at gøre? Han kunne aldrig finde på at gøre noget ondt, bare for at være ond hvis man kan sige det på den måde. o.o

Hvad syntes han er det bedste nogen kan gøre for ham? Hmm o.o svært at sige.. kommer an på hvem det er ^^

Hvad syntes han er pænt? af udsigter og sådan, så ELSKER han udsigten af vand.. der findes ikke noget bedre xD.. af mennesker, så syntes han hos kvinder at de helst ikke skal være for høje, men heller ikke for lave.. et sted mellem 170 og 175 er bedst xD.. have gode former og ikke undervægtige.. slanke og pæne o.o han har en svaghed for blond hår, men kan også godt lide rødt.. (stadig hos kvinder) og så skal de være så feminine som muligt. (selv om han flere gange falder for mere macho tøser xD) og så syntes han det er sygt smukt med katteører og hale o.o sådan en sær fetish han har xD..
hos mænd sys han det er smukt at de er høje.. xD gerne mellem 180 og 190.. o.o men dog ikke højere end det.. bredskuldrede og muskuløse, men også slanke.. Der fokusere han ikke så meget på hårfarve og sådan.. mere kropsmæssigt.. som skal være veltrænet.. xD
Det sys han er smukt xD

Kan han li pistache (staves?) is? Ja xD

har han set en puma? ja xD

Har han nogen ar? MANGE O_O

Har han været syg mens du har spillet på ham? Yep xD Han har hele tiden lidt af anoreksi.. o.o Hele tiden.. xD det er jo en sygdom (lige for tiden har Satira bare givet ham en eleksir der rettede op på alt den skade han har forvoldt sin egen krop ved at tabe sig.. så han ser bare normal pæn ud nu xD) men ellers har han været forkølet en million gange.. lidt af en eller anden underlig krystaliansk sygdom der gjorde hans krop gammel o.o
han har haft influenza, hjernerystelse og en røvfuld andet xD

Hvem er hans værste fjende? Mørkets lord xD.. men næst efter ham, er det en gammel bruger her på kl der hed Shade O__O Geez han hadede ham! (Shade overfaldt ham nemlig i kroen og begramsede ham >_<;; ) men ellers Bledan.. for han er pisse ræd for Bledan.. xD (begrundelse findes i hans baggrund, som bare ik er skrevet ned XD)

Har han en privat læge? Selvfølgelig xD men han erkender sjældent når han er syg

Hvor meget kostede det at opkøbe kroen? Mange penge o.o Men Cassa har så forbandet mange penge at du drømmer ikke om det.

Hvor mange har han ansat på kroen? Eftersom den lige er opkøbt, er ingen ansat, men han har tjenestefolk til at klare arbejdet så kroen ikke går i stå ^^

Hvilket dyr hader han mest? han hader ikke disideret dyr på nogen måde.. men han er lidt bange for bæltedyr xD

Hvilket dyr ville han syntes passer bedst til Tiana (som et hun kunne forvandle sig til, og som kæle dyr), hvis han nu kendte hende? sikkert en kat.. xD Han sys alle kunne sammenlignes med katte o.o Fordi han elsker katte \(^o^)/ Og han mener katte kan have så mange forskellige personligheder.

Hvilket dyr syntes han passer bedst til ham(samme som med Tiana)? en phønix vel.. xD for han er jo halvt phønix o.o;

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 27.02.2008 23:16
Okay, jeg har ikke været på et stykke tid, så jeg er vidst lidt bagud.. ahem,. ^^'

Hvad er der med Cassa og Bledan = forlovelsesnoget? o,O Er der noget i det, eller var det bare Cassa der var fuld, og Bledan der var underlig ? 8']
Er Cassa forelsket i nogen lige nu/kæreste? (Den her gælder vidst kun hvis der ikke var noget med ham og Bledan-noget.. ^^")
Hvad blev der af ham og Maria?
Hvor er Celas blevet af/Er Cassa den nye ejer af kroen? ö og why?

Oooog.. ehm... Hvordan er Cassa's humør for tiden?

Alt jeg lige kunne diske op med for nu.. x]
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 01:24
Hvad er der med Cassa og Bledan = forlovelsesnoget? o,O Er der noget i det, eller var det bare Cassa der var fuld, og Bledan der var underlig ? 8'] Det var fordi Yokume (personen bag Bledan) var hjemme ved mig en dag.. og så ville vi skrive på kl.. xD Bledans tilbagevenden.. xD og så fandt vi på at Bledan skulle have forvrænget sit hoved... han tror 100% fuldt og fast på at han altså er forlovet med Cassa XD men Cassa er bare ikke enig med ham

Er Cassa forelsket i nogen lige nu/kæreste? (Den her gælder vidst kun hvis der ikke var noget med ham og Bledan-noget.. ^^") Han er ikke forelsket i nogen nej.. xD men han er meget betaget af Jane for tiden O__O men hun ved knapt han eksistere xD Han har ingen kæreste eller noget.. han har det bedst som singel, fordi folk har for vane at drikke ham fuld, og så udnytte ham o_o og så vil han ikke såre en partner ved ufrivillig utroskab xD

Hvad blev der af ham og Maria? De slog op xD

Hvor er Celas blevet af/Er Cassa den nye ejer af kroen? ö og why? Personen bag Celas er min ekskæreste.. x_x men af meget private grunde (som jeg ikke vil skrive her) har jeg bedt ham om at holde sig langt væk fra mig.. vil ikke have noget som helst med ham at gøre.. fordi han så bare ender med at drive mig til selvmord.. så jeg bad ham holde sig væk... Han har så slettet sig på kl, og jeg fik lov af admin til at Cassa måtte opkøbe kroen.. alt handel til kroen har han folk ansat for sig til at ordne.. men han ejer den, og skal så ansætte en krovært og folk til kroen xD

Oooog.. ehm... Hvordan er Cassa's humør for tiden? han er über ulykkelig og deprimeret xD

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 01:32
... Wow.... O___O Ej er ked af at høre det med dig og Simon. Håber da du klarer dig også. <,3 Cassa's problemer er i det mindste noget ingame-stuff og til at klare . Virkeligheden er straks lidt værre. Anyways, igen er der vidst ikke meget lige jeg kan gøre, udover at tilbyde min hjælp selvom det nok igen ville virke.. falskt... (Hvor har jeg oplevet det her før? maha... x,O) men let me know, i det mindste, hvis der er noget som helst jeg kan gøre.. For jeg mener det virkelig. :]

Og lige tilbage til det ingame.. : Aaaargh, så intet andet end Jane serveret på et sølvfad kan mundre Cassa op for tiden kunne jeg næsten forestille mig? x'D haha x'D

For han er da godt nok nede i en af sine meeget sorte huller.. Sigh.. Stakkels Cassa.. Han er altid så uheldig.. <3

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 02:05
Wow.... O___O Ej er ked af at høre det med dig og Simon. Håber da du klarer dig også. <,3 Cassa's problemer er i det mindste noget ingame-stuff og til at klare *rolleyes* . Virkeligheden er straks lidt værre. Anyways, igen er der vidst ikke meget lige jeg kan gøre, udover at tilbyde min hjælp selvom det nok igen ville virke.. falskt... (Hvor har jeg oplevet det her før? maha... x,O) men let me know, i det mindste, hvis der er noget som helst jeg kan gøre.. For jeg mener det virkelig. :] sødt af dig ^^ men jeg er kommet ovenpå igen.. ovre min depression(for den her vinter) og sådan.. og er lykkelig sammen med personen bag Eclipse her på kl xD så jeg klarer mig ^^ men tak for omsorgen..

Og lige tilbage til det ingame.. : Aaaargh, så intet andet end Jane serveret på et sølvfad kan mundre Cassa op for tiden kunne jeg næsten forestille mig? x'D haha x'D End ikke det ville kunne mundtre ham op.. xD han er psykisk forstyrret og sær i hovedet.. o.o men han er svær at ændre så han bliver glad igen.. og nænner bare ikke at slette ham xD for han var min første rpg char jeg ever lavede 8D

For han er da godt nok nede i en af sine meeget sorte huller.. Sigh.. Stakkels Cassa.. Han er altid så uheldig.. <3 Han er født uheldig.. xD men okay.. jeg har sådan en hobby i at gøre livet surt for ham 8D trods alt er han jo bare fiktiv ^^ og det kan give nogle meget gode grin af og til.. xD damn hvor har jeg grinet meget af hans evige uheldighed

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 02:26
Haha, dem har der altså også været en del af x'D og ja hans tilværelse er ret miserabel x']

Nyaaa, ondeeee 8'D

Hey, hvad er der egentlig blevet af Kijo..? ((Hed han ikke det? o,O Cassa's lover engang.. x'D)) Er hun stadig medlem?

Har bare ikke set noget til hende længe.. altså Katie..

Oooog, hvis det er tilfældet, ser Cassa så nogensinde noget til ham stadig? x)

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 02:44
Hey, hvad er der egentlig blevet af Kijo..? ((Hed han ikke det? o,O Cassa's lover engang.. x'D)) Er hun stadig medlem? Kijo er gået i koma.. på grund af.. ja.. Eh, også lidt privat (som helst ikke skal nævnes alt for højt) Men mig og Kijo var jo bedste venner bag skærmen efterhånden.. og.. vi fik drevet hinanden ud i noget vi ikke burde..(delvist på grund af noget simon gjorde ubevidst mod mig) og så endte det med at vi skrev sammen hver dag, for at holde øje med hvor meget den anden spiste osv osv.. o_o; virkelig skræmmende.. Men så fordi min søster blev bekymret for hun ville tage livet af sig selv, ringede hun til Katie(personen bag Kijo) forældre, og de forbød Katie at gå på kl x_x siden har hun ikke været på.. men jeg har så været sammen med hende irl og vi aftalte at Kijo er i koma til hun måske en dag kommer på igen,. hun går på efterskole nu, og jeg forsøger stadig at overtale hende til at komme tilbage.. meen.. det går ikke så godt.. Men hun har det godt igen nu ^^ og det er godt (selv om jeg savner hende... Sidst jeg så hende var til j-popcon xD)

Oooog, hvis det er tilfældet, ser Cassa så nogensinde noget til ham stadig? x) Kijo ligger i koma i et skjult rum på Cassas palæ.. Cassa sørger for ham hver dag når jeg ikke lige skriver som ham.. Og han håber stadig på den dag skal komme, hvor Kijo endelig vågner op igen...

Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 28.02.2008 03:03
Eej Risaaaøøøh.... :[ Det virker snart til du er uheldigere end Cassa.. Kæft hvor har du altså også bøvlet med meget.. og stakkels Katie også.. (det var endda mig der præsenterede hende for KL dengang, kendte hende igennem en hesteside der inden.. ^^' gosh det er så længe siden.. O___O)
Nå, men da i det mindste godt at høre i begge har det godt nu,.. damn..

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 03:07
Har bøvlet med en hel del mere end hvad folk her på kl ved... Og træls var det så da jeg fandt ud af at der var gelatine i min antidepressive medicin.. gosh der var jeg sgu godt på vej til at pakke kufferten og begive mig ud på min sidste rejse.. men.. ja, så er det godt man har en Katie i den anden ende til at sparke en til fornuft xD..
Men well... der er så mange der går alt muligt igennem... Dog bliver jeg aldrig så uheldig som Cassa... xD og tak skæbne for det... så havde jeg sgu taget biletten XD

Men er bare generelt glad for at Katie er ovenpå igen.. hvad jeg ved af altså o.o for det trak en meget ned.. xD men okay... nu da Simon heller ikke tynger mig ned mere, og det er blevet lysere udenfor, går alt meget bedre.. ^^

Well.. nok om offtopic her xD

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 28.02.2008 18:28
* Skubbe Josette væk, og vise muskler :D *

- Hvad vil han gøre ved Samson næste gang han ser ham?
- Ooog hvordan vil han reagere?
- Kunne han finde på at udøve vold på Tom og så bare gå? Eller ville han sætte ham direkte i fængsel?
- Ville Tom få en længere staf en nødvendigt, hvis Cassa smed ham ind igen?

XD
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 18:33
- Hvad vil han gøre ved Samson næste gang han ser ham? Ehm.. blive ret gal og råbe af ham tror jeg xD xD

- Ooog hvordan vil han reagere? Blive gal? xD

- Kunne han finde på at udøve vold på Tom og så bare gå? Eller ville han sætte ham direkte i fængsel? Han ville.. banke ham synder og sammen, og SÅ smide ham i fængsel 8D

- Ville Tom få en længere staf en nødvendigt, hvis Cassa smed ham ind igen? Cassa ville have ham spærret inde længe.. få fat i en hjernevrider der kunne finde ud af ca hvor mange voldtægter han har begået... xD og så ville han få straf for det derefter..

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 28.02.2008 18:37
- Hvad ville Cassa gøre, hvis han vågner og opdager han var skidefuld dagen før, og lå nu splitternøgen i en seng, og finder en seddel hvor der står ,, FIK dig! Hilsen Tom " eller noget i den retning, og mærker hvor ondt han har bag i? Hvad ville han så gøre ved Tom? XD
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.02.2008 19:06
- Hvad ville Cassa gøre, hvis han vågner og opdager han var skidefuld dagen før, og lå nu splitternøgen i en seng, og finder en seddel hvor der står ,, FIK dig! Hilsen Tom " eller noget i den retning, og mærker hvor ondt han har bag i? Hvad ville han så gøre ved Tom? XD

.. Jeg tror først han ville føle et desjavú.. xD for nej hvor er han vågnet op splitternøgen sammen med folk mange gange Oo .. men hvis tom så havde lagt en seddel, og så skredet.. så ville Cassa ikke helme før han fandt Tom, og fik flået nosserne af ham og proppet dem ned i kæften på ham, syet den sammen og smidt ham i havnen xD

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 28.02.2008 19:15
Puuuha.. Kan se det for mig.. Eeew :P

- Hvad så hvis der stod hilsen Tom OG Samson? XD