Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 03:14
Yuko ser også tænksomt op mod himlen.
"Men ved du hvor meget skade du ville skabe, hvis du døde?" spørger han så roligt. For død skaber mere skade hos de tilbageblevne, end den døde.

((Jeg er træææt =_=))
Byvagt!
Født med meget smalle øjne

Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa
<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 03:17
"Teh.. om en måned har alle glemt jeg har eksisteret alligevel.." han stikker hænderne i lommerne.. det er jo koldt.
"Jeg er bare til skade..." siger han så igen.

(allerede? Ö well. okay.. xD skal alligevel i seng o_o;; skal tidligt op i morgen <_> *mumle noget med klokken 12* lorte tidspunkt.. o_o;; kan du se hvad der er galt i at sove til klokken 4? xD)

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 03:30
((Ö jeg plejer at gå i seng omkring klokken 11.... klokken 3 er sent for mig XD))

Han hæver kort et øjenbryn, men griner så let.
"Tror du virkelig at alle bare glemmer dig, på én måned?" siger han med et smil. Han havde kun mødt Nova en gang for længe siden, og han havde da ikke glemt ham.
"Og hvad så med al den tid hvor du ikke er til skade? Der er du jo til hjælp!" siger han så med et optimistisk grin.

((garh, jeg vil i seng >_<))
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 03:34
(Jeg plejer at gå i seng klokken 4-5-6 stykker o_o; går ikke i skole.. <_<; så sidder bare hjemme XD og venter på at flytte hjemmefra og starte på arbejde.. *sukke* det blir mindre tid til kl o_O; )

"Jah.. det tror jeg.. længere tid tog det ikke for folk at glemme Kijo.." han ser bedrøvet ned.. der ligger så meget sorg i hans stemme da han siger det..
"Nå.. men... Jeg finder Dem en af de nærmeste dage.. og så får De pengene.. okay? Indtil da så kan De spise gratis på kroen.. sig De kan tale med mig om dte hvis der er problemer med det... Jeg betaler din regning der..." han ser så lidt på ham.
"... Men nu må De have mig undskyldt.. Jeg må nok hellere trække mig tilbage for i nat.." stadig hviler der noget sørgmodigt over hans stemme, inden han så bare forsvinder i et blåligt lysglimt.. væk..

Yuko

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zara 03.01.2008 03:38
((Ooh, går du ikke i skole? Heldige dig!))

Yuko kommentere ikke det med Kijo, for han kender jo ikke gutten.
Og han når kun lige at sige et "Jamen, tak for det." før Nova forsvinder.
Han gaber så let, og skutter sig. Det er faktisk blevet ret koldt...
Jeg må ordne det med reprationen af huset, imorgen... tænker han og gaber igen, før han går.

//out

((Godnat XD))
Byvagt!

<- Vær rar at klikke! ^^
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.01.2008 03:41
((Ikke for at spamme men ved ikke hvorfor jeg lige sys jeg vil kommentere dine paranteser x3

Jeg går ikke i skole mere nej o.o har fået 9 klasses eksamen, og gik så ud fordi jeg vandt sammen med min makker til J-popcon.. så nu skal vi til japan.. xD derfor droppede jeg ud af tiende for at tage et arbejde X3 fufu..

Nå men.. ikke mere spam herfra.. o.o naaat ^^ ))

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 9