Selskabet på rejsen.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 08.08.2026 09:01
At hun holde lidt for sig selv var nok mere hende valg inden hans, hun var nok stadig flov iver st hun havde kyssede ham på kind, så han sad bare og slappe af og engang imellem tog han en tår af flaske, han kiggede over på hende da hun snakket til ham, "mjød, vil du smag" spurgte han og kiggede på hende, det var lidt stærke ind øl i alkohol procent mem sødere i smag, ikke fordi hab havde drukket meget af flaske men det var meget rart at slutte dag af på denne her måde.

Hvis hun vil smage vil han lad hende gør det, hun havde enlig nok også bruge for det mere inden han havde, "lad være med at drak for meget af det, hvis du ikke er vant til af drikke" sagde han og kiggede på hbde, der var ingen grund til hun skulle være fuld og havde det imorgen og de skulle videre op af bjerget, efter lidt tid vil han tage en tår af flaske og derefter luk den, inden han rejser sig op og gik over til sin rygsæk, for at lig flaske ned i den, han tog rygsæk med over i åbning af hule og lad den der og tog sin kaffe af den, hvor han lad sin kappe ud og tog sin halvstøvler af og stille dem ved rygsæk, inden han lad sig ned på sin kappe, så var han klar til af sove når det var og det virker det også til at hun var.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 08.08.2026 09:39
Melima havde aldrig drukket mjød før, men det lød lækkert. Hun rejste sig, gik over til Faust og tog en tår af flasken og gav ham den tilbage igen. Hun kunne smage den søde honning som mjøden var lavet af. "Det smager vildt godt." sagde hun og smilede lidt. Hun kunne mærke alkoholen snurre i hende. Selv den ene tår var nok til at hun blev påvirket.
"Jeg kan forstå man skal passe på, når det smager så godt som det der." sagde hun mens hun gik tilbage til hendes rygsæk og satte sig ned igen.

Da Faust havde lagt sig på hans kappe, kiggede hun over på ham. "Faust." sagde hun, stadig lidt flov. "Må jeg ligge mig hos dig igen?" spurgte hun stille og roligt, mens hun sad med armene omkring hendes ben. Hun var ikke sikker på at hun ville kunne lukke hendes øjne for hun var stadig ramt af det der skete tidligere nede på stien. Og tanken om at der stadig var langt at gå behagede hende bestemt heller ikke.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 08.08.2026 22:26
Han tog imod falske efter hun havde tage en tår af den, ”godt at du synes om det” svaret han og kiggede op på hende, nu hvor hun var højere inden ham engang skyld men også kun fordi han sidder ned, side hun gik tilbage sin rygsæk, kun han regne ud at hun ikke skulle have mere af mjød, ”ja ikke og så er det heller ikke altid man mærke alkohol før det er for sent” sagde han og kiggede på hende og smiler, der gik ikke længe før han tog en tår mere selv af flaske og lag den tilbage i sin rygsæk, hvorefter han rykke sig over i åbning af hul så han stadig lå lidt i læ, hvor han lad sin kaffe ud og tog sine halvstøvler af og lad sig derefter ned og brugt rygsæk som pude.

Han drejer sit hoved og kiggede over på hende da hun sagde hans navn, ”det må du godt” svaret han og flytte sig lidt på kappe så der var bedre plads til hende, om der så var nok kappe til de kun få over sig var så lige det, men så måtte de bruge hendes kappe som dog ikke var lige så stor som hans men det kun være lige meget, han blev ligger på ryggen om hun så vil lig ved side af ham eller halv op af ham, var så set op til hende.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 08.08.2026 22:43
Melima skyndte at rejse sig og gik over til Faust, der havde lagt sig på sin kappe, hun havde taget hendes kappe og rygsæk med sig. Hun lagde kappen og rygsækken fra sig ved siden af hans kappe på jorden. Derefter satte hun sig ned på knæ og satte hendes hår op i en knude på den ene side af hendes hoved. Til sidst trak hun hendes kjole af sig og lagde sig helt ind til Faust, med hendes hoved på hans arm. Hun følte sig blottet og sårbar, men stadig meget tryg i favnen på Faust, da hun vidste at han ville passe på hende og behandle hende godt.

Hun lå og håbede på at han ville holde om hende, for ellers var hun sikker på at hun igen faldt ud over skrænten, selvom at de var langt fra kanten af bjerget. Hun var sikker på at hun nok ville få mareridt, hvis altså hun kunne falde i søvn. Faldet fra tidligere sad stadig i hende.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 08.08.2026 22:56
Det virker lidt som at det ikke kun gå hurtig nok med at kom over til ham, da han havde svaret hende at hun godt sove sammen med hende, da hun tog kjole af inden hun lag sig indtil ham, havde han så ikke regnet med at hun vil da han stadig selv lå i sit tøj men det styre hun selv, da hun havde lagt sig på hans arm, lad han den om hende og vidste ikke rigtig hvor han skulle gøre af sin hånd, når hun nu lå nøgen op ad ham, så det endte med at han lad den på hendes hofte/lår.

Nu hvor han ikke vidste hvad hun havde tænke sig med at ligger nøgen eller om hun havde håbet på at der skulle ske noget, ”nu stille jeg et personlig spørgsmål, men er du jomfru” spurgte han og kiggede på hende, ikke fordi det var et problem hvis hun var det, det var bare den snak de har haft med signaler hun sender, ”for det kun godt virker som du vil noget mere inden bare at ligger her” sagde han og kiggede på hende, så måtte han se hvordan hun tog det og hans spørgsmål.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 08.08.2026 23:26
Melima stivnede først et sekund, da Faust lagde hans hånd på hendes lår, men slappede hurtigt af igen. Hvor skulle han ellers gøre af den. Tænkte hun kort. At han spurgte om hun var jomfru kom dog lidt bag på hende, det var hun aldrig blevet spurgt om før, nok fordi folk bare antog at hun kun var en lille pige. "Det er i orden, når det er dig, Faust." startede hun med at svare, "Men jo." svare hun ham og forsøgte at ligge afslappet ind til ham.

Melima havde endnu ikke haft fornøjelsen af kærlighed. Hun vidste godt hvad det ville sige at have sex, og hvad det kunne medbringe, men hun havde da også hørt at det skulle være noget af det dejligste i verden. Hun tog med den ene hånd fat i den hånd Faust havde lagt på hendes lår og vendte sig om på den anden side, så hun kunne se ham og han kunne se hende. "Jeg har ikke meget erfaring med sådanne noget." sagde hun roligt, med meget røde kinder, om det var den ene tår mjød eller om det var hele situationen var ikke til at gætte. "Men jeg tror, Faust, at jeg måske nok er gået hen og blevet lidt glad for dig." sagde hun og smilede, mest fordi hun endelig taget modet til sig og fået det sagt til ham.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 08.08.2026 23:35
Han vidste godt at det var et meget personlig spørgsmål han havde stille hende og havde også haft det fint med at hun ikke havde svaret ham på det men det gjort hun kun han hører, kun fordi det var ham, da hun sagde ja til at hun var jomfru kom det enlig ikke bag på ham da han havde haft tænke om det, dag før men nu vidste han det så, da hun tog fat i hans hånd, lod han hende gør det og kiggede på hende da hun vende sig om, så hun kun se på ham.

”Det kan jeg gæt mig til at du ikke har når du nu er jomfru” sagde han og kiggede på hende, han kun lige så godt sige ordet når hun nu selv sagt at hun var det, han løfte det en øjenbryn lidt da hun sagde at hun nok var blevet lidt glad for ham, ”det er jeg da glad for at du er, er da også glad for dig” svaret han, han mente nok ikke hele det sammen med det som hun gjort men det måtte de så snakke om hvis hun havde bruge for det, hun havde stadig fat i hans hånd, hvad hun havde tænke sig med det vidste han ikke og var op til hende, hvor hun vil lig den.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 08.08.2026 23:54
Melima var ikke sikker på hvad der skulle ske som det næste, for hun havde aldrig prøvet det her før. Hun holdte hans hånd i hendes og smilede til ham. Hun trak vejret dybt, lukkede sine øjne er kort øjeblik og da hun åbnede dem igen var hendes blik mere intenst end før. "Faust." startede hun, "Jeg tror, nej jeg ved, at jeg er faldet for dig." sagde hun roligt, hvorefter, hvis man hørte efter kunne hører hendes hjerte banke højlydt. "Jeg ved det ikke er fordi du har reddet mit liv, for jeg følte sådan her allerede inden det." sagde hun og prøvede at bevare sit smil og glade udtryk. Hun tog hans hånd og trak op til hendes bryst, så han kunne mærke hvordan hendes hjerte bankede der ud af.

Hun kiggede ned af dem, hendes kinder og øre var glødende røde. "Jeg er en skrøbelig kvinde, jeg har hverken den store erfaring med livet, eller nogen formue at tilbyde." sagde hun lettere sørgmodig for hun var ikke klar over hvad der ventede hende i Elverly, når hun en gang nåede frem. "Det eneste jeg kan tilbyde er mig, som du ser mig her." afsluttede hun og håbede på at han ville tage hende som hun var, flov og forlegen.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 00:07
Han kiggede på hende da hun sagde hans navn igen, det næste hun sagde kom på en måde ikke bag på ham, da han havde fornemmer det lidt på hende, han lyttede på det næste hun sagde og lod hende flytte hans hånd til hendes bryst, ”som sagt er jeg også glad for dig, ikke falde for dig men er beæret over at du er overfor mig” svaret han og kiggede på hende, han kun godt mærke hendes hjerte banke der ud af på hendes bryst og samtid at hun kæmp med at bevare smilet.

Han smiler svagt ved hendes næste ord, ja skrøbelig kun man bare ved at se på hende, ”nogen gang behøver der ikke mere inden det” sagde han og gad hendes bryst et klem inden han slap det og skubbet ude om på ryggen, inden han lag sig inden over hende ude af ligger vægt på hende, ”det er ikke fordi jeg ikke vil være din første, men vil være sikkert på at du forstår at jeg ikke ligger lige så meget i det som du gør” sagde han og kiggede ned på hende, han havde forstår det som hun godt vil have at det var ham som var den første, og det var ikke fordi han ikke havde lyst til hende men vil heller ikke have at hun havde for store forventning til ham.

For hun skulle ikke tro at han vil blev hos hende når de kom frem til elverly, for det vil han ikke og samtid var det heller ikke sikkert at han måtte blev der og hun virker ikke ti l type som vil lever på fart hele tid som han gør.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 00:27
Melima kiggede igen op på ham, da han talte til hende. Hun var både flov over at have erklæret sin kærlighed til ham, men også over at han ikke helt følte det samme for hende. Hun var ikke sikker på hvordan hun helt skulle reagere, da han trak sin hånd væk fra hendes bryst igen.

Da han skubbede hende om på ryggen og lagde sig hen over hende, tog hun en hånd op til hans kind og kælede let for hans skæg. "Du er måske ikke faldet for mig endnu." sagde hun roligt, med en intensitet i hendes blik. "Men der er lang vej endnu og der kan ske mange ting." sagde hun langsomt, uden helt at vide hvor det kom fra. Om det havde været nogle af de kærlighedsromaner hun havde læst på skolen eller hvad, vidste hun ikke. Hun kunne mærke at de sommerfugle hun havde haft i maven tidligere var vendt tilbage med en storm. Hun strakte hovedet op mod Faust for at kysse ham på munden.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 00:35
Da han havde fået vendt dem rundt så han var over hende, og derefter at hendes hånd kom op til hans kind, han smiler svagt af det hun sagde, ”det er rigtig nok at der var noget vej i nu og der kun sker en del” svaret han og havde næste også kun svaret før hun kyssede ham, den her gang var det så ikke hans kind som det havde været sidst, han kyssede hende tilbage og lad sin vægt over på den en anden så han fik den anden fri, hvor han flytte sin hånd over på hendes bryst og begyndt svagt af kæle for det og engang imellem klemmer om det.

Nu lag hun selv op til det og måtte se hvor langt hun vil gå, om hun går hele vej eller om hun holder sig til kyssede her, han tror mest på at hun nok gå hele vej men det kun være at han blev overraskede over hende, og samtid hvor meget hun enlig vidste om sex, havde han ingen ide om, om hvor meget hun havde haft om det i skole eller havde læst om det, en ting han vidste var det hun selv havde sagt og at hun var jomfru.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 01:02
Melima kiggede lidt ned af sig da Faust lagde en hånd på hendes bryst igen. Hun gav sig lidt da han begyndte at kæle lidt for hendes bryste, men skulede dog lidt ned af ham, da han stadig var påklædt en masse tøj. Hun begyndte stille at knappe hans skjorte op, så hun kunne komme ind til hans bare overkrop også. Hver gang han klemte på hendes små men faste bryster gav det et sæt i hende. Det føltes godt, på en underlig måde. Det var første gang nogen havde taget hende på brystet.

Hun kunne lidt mærke at hun var nød til at beslutte sig for hvor langt hun ville gå, for det virkede ikke som om at han ville tage styringen. Melima tog det som endnu et tegn på at han var den rette for hende. At hun havde valgt rigtigt da hun lod sig falde for ham. "Jeg ved ikke hvor langt jeg vil gå i aften, men jeg ved jeg vil gøre det med dig." sagde hun roligt til ham smilene, mens hun efterhånden havde fået knappet hans skjorte op.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 01:13
At hun knapper han skjorte gjort ikke noget, kun enlig også godt forstår det når hun nu var nøgen og han stadig var fuldt påklædt, da hun ikke stoppe ham i at kæler for hendes en bryst fortsætter han med det, og han kun godt tage styring i det hele men vil bare ikke pres hende ud i noget hun ikke var klar til, når det vil være hendes første gang skulle det også var en god opleves for hende han kiggede på hende da hun snakke til ham, han tog skjorte af da hun havde knappe den hele op, han smider den over til hans halvstøvler, ”du skal ikke følger dig passer til noget” sagde han og smiler tilbage til hende.

Han kyssede hende kort på hendes næsetip, ”jeg kun også være lidt god ved dig, så du kan få en ide hvor godt det kan være når du er klar til det” sagde han og kiggede på hende, selvfølgelig vil det være bedre at han også fik noget ud af det men så kun det ikke altid være, han flytte sig lidt ned af hende og nappe hende kort på hendes brystvorte og slikke derefter kort om den, hvorefter han så op på hende og afventer lidt hendes svar om han skulle fortsætte eller ej.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 01:34
At han kyssede hende på hendes næsetip synes hun blot var sødt. "Jeg ved at du ikke vil presse mig til noget jeg ikke vil." sagde hun til ham og smilede til ham. "Jeg stoler på dig Faust." sagde hun som svar til hans forslag.
Hun kiggede efter ham, da han bevægede sig ned langs hendes bryst og mærkede hvordan han nappede og slikkede hendes brystvorter. Det gav et sæt i hende og hun kunne mærke hvordan hun var begyndt at føle sig lidt underligt godt tilpas.

Den følelse hun havde haft i maven havde bevæget sig ned mellem hendes lår. Hun mærkede hvordan hun blev varmere mellem hendes ben. Hun lagde en hånd på hans hoved, for at fortælle ham at hun godt kunne lide hvad hun følte. "hmm" stønnede hun mildt, da han stoppede og så op mod hende. Hun løftede sine knæ op på hver sin side af ham. Hun var holdt op med at tænke over tingene, lige nu gjorde hun blot som hun følte for at gøre.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 01:42
Han svaret ikke på det hun sagde da der ikke skulle snakke mere lige nu, efter han havde nappe og slikke hende på bryst, kun han hører på hende at hun kun lide det og da hun ikke stoppe ham eller sagde noget, tog han det som han godt måtte fortsætte med det han var igang med, han lukke sin mund m hendes en bryst, som han begynder af slikke om og engang imellem nappe han også hendes brystvorte, der gjort han lidt tid inden han skifter over til hendes anden bryst som fik sammen tur.

Efter det andet bryst også havde fået sammen tur som det første, slap han hendes bryst og kyssede han hende ned ad hendes mave med små drilske kys, videre ned til hendes underliv, hvor han kyssede hende engang på hver inderlår inden han begynde rolig at slikke hendes underliv og klitoris, stille og rolig til at starte med så hun havde mulighed for af vende sig til det, efter lidt tid hvor det føler som hun var varm godt op, presse han sin tung mere ind mellem hendes skamlæber og begyndt også at slikke hende lidt hurtigere mens hans en hånd fandt vej op til hendes en bryst som han begynder af kæler for.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 02:02
Melima lå og nød hvordan Faust kælede for og legede med hendes bryster et stykke tid. Det føltes godt og hun var ikke klar over at der var mere i vente. Da han skiftede fra det ene bryst til den andet, kunne hun mærke hvordan hendes våde brystvorte blev koldt og stift. Hun mærkede hvordan han nappede hendes brystvorter og de sæt det gav hende. Hun stønnede hårdt, mens hun med den hånd kælede for hans hår, med den anden hånd holdte hun fast i toppen af kappen de havde over sig.

Da Faust stoppede med at kæle for hendes bryster sukkede hun dybt. Hun var ikke selv klar over det, men hun havde allerede haft hendes første orgasme. Hendes krop var blevet meget følsom, så da han langsomt og drilsk kyssede hende ned over maven, inden han nåede ned til hendes lår, kunne hun mærke hvordan hans skæg kildede hende. Hun vidste ikke hvordan hun kunne beskrive sådan en følelse, hun vidste bare at det føltes godt. Endnu bedre var det, da han nåede ned mellem hendes lår og og kyssede den, skægget kildede lidt, men det gjorde bestemt ikke oplevelsen dårlig.

Hendes verden blev totalt vendt op og ned, da han begyndte at slikke hendes underliv og klitoris. Hun kunne mærke hvordan varmen samlede sig i hendes underliv, hvordan alle sommerfuglene ville ud. Hun gispede efter vejret da han pressede hans tunge op mellem hendes skamlæber. Det gjorde ikke ondt på hende, men hun kunne mærke at hans tunge nok var noget større end hvad der var plads til. Hendes ene hånd havde fulgt hans hoved ned over hendes krop og ned mellem hendes ben. Da han strakte en hånd op mod hendes bryster, for igen at kæle for dem, var hun allerede i ekstase som aldrig før.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 02:13
Mens han stadig havde været igang med hendes bryster havde han ikke lagt mærke til at hun var kommet og selvom han havde var han nok stadig fortsat, da hun skulle have en god oplevelse ud af det eller det havde han tænker sig at hun skulle, så hun stønner, var han kun sikkert på at hun kun lide det og det var så også det der var mening med det her, han begyndt af slikke hende lidt hurtigere igen efter noget tid, selvom det kun var hans tung han brugt kun han mærke at hun var stram, så det skulle nok blev spænde når hun var klar til at gør det rigtig.

Efter noget tid vil han stoppe om han havde lagt mærke til hun har haft en orgasme eller ej, hvorefter han vil tørre sig om mund med håndryggen, hvor han vil kravle op til hende og kys hende kort på mund, inden han ligger sig ned ved side af hende på sig med front mod hende, ”det lyd ikke til at være så slem for dig” sagde han og kiggede på hende, han tænker også godt hun vil kun sove godt nu, han plejer at kun sove godt efter en god omgang sex, selvom det ikke have været rigtig sex det her.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 09:53
Melima lå og stønnede og gispede efter vejret, da Faust slikkede hende endnu hurtigere endnu. Hun kunne mærke hvordan hun var ved at miste sig selv i nydelsen og hun orgasmede gentagende gange. Da han efter noget tid stoppede igen, lå hun og vred sig lidt, mens de sidste rystelser af ekstase stille forlod hende.

Da han igen kravlede op og havde lagt sig ved siden af hende igen, ville han kunne se hende svede. "Det var fantastisk." var alt hun kunne sige, mens hun stadig gispede efter vejret. Hun lagde en hånd på sit bryst ved hjertet og prøvede at få hendes puls ned igen, mens hun så på ham. "Men dig." var de eneste ord hun lige kunne får frembragt.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.08.2026 10:27
Han kun hører og mærker på hende at hun nyd det fuld ud det han havde gang i, om hun var kommer en eller flere gang havde han ikke lagt mærke til, da han ikke kun mærke det på hende men det var nu heller ikke så vigtig om hun var eller ej, det vsr mere om at hun har haft en god oplevelse med det, selvom det ikke havde været en fuldbuds omgang sex var det en start for hende, efter han havde lagt sig op ved side af hende med fronte til hende, kun han se på hende at hun svedt.

"Godt at du synes om det" svaret han og kiggede på hende inden han lag sig bedre til rette med hoved på sin rygsæk, "hvad er der med mig" spurgte han lg kiggede på hende, han vidste ikke hele hvad hun ment med det hun lige havde sagt, måske at hun heller ikke selv vidste det, hvis det var fordi hun tænke på ham og tilfældsstille behøver han ikke at blev det selvom han også var opstem, han lad sin hånd på hendes andet bryst som hun ikke selv havde en hånd på og begynde af slappe af.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.08.2026 10:59
Melima kiggede på ham med et udmattet udtryk. Hun var stadig ikke helt kommet sig over den omgang han havde givet hende endnu. Hun havde aldrig oplevet noget som det før i sit liv. "Kan jeg gøre noget for dig." spurgte hun ham stille, udmattet og træt. Hvis der var noget hun kunne gøre for ham, ville hun gerne det. Hun synes ikke det var fair mod ham, hvis ikke han også fik noget ud af det.

Hun vendte sig mod ham og kyssede ham på munden, mens hun pressede sig tættere ind mod ham, så hun kunne mærke ham mod hendes krop. Rent instinktuelt kunne hun mærke at der var mere ved sex end hun endnu havde oplevet. Det var som om der var noget tændt i hende og hendes vejrtrækning blev dyb og tung. "Faust," sagde hun ude af stand til styre sig selv og kørte en hånd ned langs hans side, ned til kanten af hans bukser, som han stadig havde på. "Der er mere du ikke har vist mig." sagde hun opstemt.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 7