May I take a bit and even more?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 01:27
Den kildende fornemmelse var der endnu, dog ikke ligeså voldsomt som da det lige var sket, men hun kunne godt mærke den.
Aria så på Lynn da hun talte, men Aria gik lidt i stå over et enkelt ord, forelsket...vent hvad? Aria så på Lynn "forelsket i et menneske?" sagde hun lidt undrende og smilede enlig lidt over det, hun vidste ikke hvorfor det fik hende til at smile lidt, hun vidste knap nok selv hvad det betød at være forelsket.
Aria havde aldrig set sig selv være forelsket i nogen overhovedet, men forelsket i en vampyr lød ret farligt, men alligevel kunne hun ikke slippe tanken, og hun kunne mærke varmen i sine kinder stige.

Aria smilede lidt over det Lynn sagde med at hun skulle i bad "det tror jeg du har helt ret i, men det haster vel ikke" sagde hun roligt og smilede lidt til hende, lige nu nød hun bare og ligge her med Lynn, med pejsen der varmede dem og på et bjørneskindstæppe, hun nød det selvom hun ikke helt forstod hvorfor.
Aria rykkede lidt på sig så hun kom lidt tættere på Lynn, Aria så op på Lynn, og lå bare og så på hende, hun vidste ikke hvorfor, men hun følte sig tryg, glad, noget hun ikke havde følt i rigtig lang tid, hvilket fik hende til at smile.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 30.12.2022 01:51
Ja hvorfor forelske sig i et menneske når de alligevel døde så hurtigt, med mindre de blev omvendt til Vampyr, nåede som Lynn havde lovet sig selv ALDRIG at gøre, lige så vel som at slå ihjel. Det lå ikke til hende, og hun ville ikke være nogens herre over deres liv. Alle havde et liv de frit kunne vælge, men vampyrens vej var ikke en vej hun ville tilbyde folk. Det var skamligt, og hun havde fortrudt SÅ mange gange at sige ja til at blive vampyr. Kun fordi hendes herre havde haft mange armkræfter og havde gode overtalelses evner havde hun sagt ja. Det var en skam selv den dag i dag hvor hun stadig hadet at tænke på ham.

"Ja kære Frøken Aria. Hvorfor forelske sig i et menneske når de dør så hurtigt, jeg kan lever år tusinder og jeg kan ikke stoppe en ælddring, det har jeg lovet mig selv aldrig at gøre. Jeg vil ikke tilbyde nogen at blive som mig, lige så vel som jeg har love ikke at slå ihjel" hun havde aldrig tænkt tanken om at forelske sig, så hvorfor skulle hun gøre det nu? Hun havde været det i sin herre inden hun blev vampyr, derefter havde hun hadet ham som pesten og prøve på at slå ham ihjel, det havde kostet en arm og et ben og en umådelige smerte hun ikke ville have igen. Derfor forblev hun alene i udkanten af Zicron. Det var langt nemmere at bo alene frem for at have en eller anden rende efter sig som en lille puddelhund der bare ville have opmærksomhed hele tiden.

Hun grinte svagt som Aria rykkede nærmere og nød varmen fra pejsen på hendes ryg selvom hun alid var kold. "Nej ikke lige nu,men sig til hvis De bliver dårlig af at have mistet blod, så skulle vi gerne have dine værdier op igen" kom det fra hende og kiggede lidt rundt omkring på Arias krop som havde fået en del bidemærker. Nogle steder var blodet stoppet med at løbe, hvor andre steder det stadig blødte en smule. Havde hu været for voldsom?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 02:03
Aria var overrasket over at man kunne slukke sine følelser på den måde, hvordan gjorder hun det? Aria så på hende som om hun tænkte et øjeblik, inden hun sagde noget "men man bestemmer da ikke selv over sine følelser... så hvad gør du hvis du en dag forelsker dig i et menneske...eller et menneske forelsker sig i dig?" spurgte hun undrende, Aria var ikke helt klar over hvorfor det var så vigtigt for hende at vide, men det føltes underligt, og på en måde gjorder det lidt ondt i hendes mave at høre Lynn sige hun aldrig ville forelske sig i et menneske, men hun vidste ikke hvorfor det gjorder ondt.

Aria smilede lidt og nikkede "min flaske står der, den har alt det jeg skal bruge hvis mine værdier skal op igen" sagde hun roligt og pegede på flasken som stod en armslængde fra dem, Aria havde fundet en nemmere måde at få salt, sukker og vand i kroppen uden at skulle ha en masse ting med, det smagte ikke godt, men det virkede.
Aria havde ikke rigtig set på sine skader endnu, hun havde for travlt med at kigge på Lynn og smilede over at hun kiggede på hendes bidemærker, Aria lå en hånd under Lynns hage for at få hendes blik op til Arias igen "hey, jeg er okay, der er ikke sket noget... okay" sagde hun roligt og smilede til Lynn, hun vidste godt hvor bange Lynn kunne blive for om hun havde taget for meget blod og om hun havde skadet hende for meget. Aria var lidt træt, men det var nok en blanding af det blod hun ikke længere havde i kroppen, men også af det de lige havde lavet, men hun havde det fint.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 30.12.2022 02:13
Aria var sød og det var da et glimrende spørgsmål! Et spørgsmål Lynn ikke selv havde tænkt over, for at være helt ærlig. "Det er ikke sket endnu, og kommer den dag så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre" det var ærlig snak, men hvad skulle hun forvente? Hun havde ikke lige frem nogen ide om at forelske sig i et menneske havde hun? Hun havde aldrig tænkt i de baner før, så hvorfor skulle hun gøre det nu? Hun var jo bare en særlig der boede i udkanten af Zicron som helbredte dyr. Sådan havde det været i mange årtier, at slagtermesteren i Zicron var lidt klam og prøvede at score hende eller Marie hver gang hun skulle handle var noget hun fandt vederstyggeligt.

Hånden under hendes hage fik hende til at kigge på Aria og hun smilte svagt, det var kort og meget hurtigt, men det var der. "Jeg ønsker ikke at de kommer til skade, jeg var måske lidt voldsom i agten" kom det fra hende og kiggede Aria dybt i øjnene. Hendes øjne var fyldt med skam og ubehag præcis den samme følelse sad i hendes krop. Men hvis Aria havde styr på det skulle hun vel ikke bekymre sig skulle hun? Hvoror var hun overhovedet bekymret for et dumt menneske der viille være madpakke!? Det var faktisk lidt af noget rod!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 02:32
Aria så lidt på hende og smilede lidt "hvis det nogensinde skulle ske, så skal jeg nok være der til at hjælpe med at finde på ting du kan gøre" sagde hun roligt og smilede lidt, hun vidste ikke hvorfor det stak sådan i hendes mave når Lynn snakkede om at hun ikke håbede at forelske sig i et menneske, men det gjorder det, det gjorder ondt selvom hun ikke havde nogen ide om hvorfor.

Aria rystede lidt på hovedet og smilede til hende "jeg er ikke kommet til skade, jeg er okay... og du var ikke for voldsom overhovedet, du var fantastisk" sagde hun roligt og smilede til hende. Aria mente det og hun holde øjenkontakten for at vise Lynn at hun var okay, hun havde ingen problemer med de ting Lynn havde gjort ved hende, for Aria var det helt fantastisk.
Aria så hende i øjnene og hun kunne mærke den kildende fornemmelse i hendes mave igen, som om der var sommerfugle i hendes mave, hun vidste bare ikke hvad det betød.
Arias hånd der før var under Lynns hage lå hun på Lynns kind og nussede hendes kind med sin tommelfinger, Aria var okay, hun var glad og havde det fantastisk.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 30.12.2022 02:44
Hvis det nogen sinde skete havde Lynn fejlet. Så havde hun ikke holdt sig på måtten. Mennesket ville dø hurtigere end hende selv og så skulle hun bare leve med kæreste sorger. Det var ikke lige frem noget hun så frem til som i virkelig ikke. Hun ville ikke have et knust hjerte, for så kunne hun lige så godt have fundet en kæreste for århundreder siden. "Det er pænt af dem Frøken Aria" hvorfor følte Lynn en træng til at beskytte Aria for veredens vederstyggelighed? Der var intet sundt i denne verden, alle havde meninger om alle, og alle havde en mistanke om hvem der var hvad. Der ville blive stllet spørgsmål hvis folk så bidemærkerne på Aria, men hun ville bare beskytte det lille og uskyldige væsen der lå foran hende.

Hun kiggede på Aria og nød berøringen af Arias finger imod hendes kind, hvilket fik hende til at læne sig lidt imod Arias hånd. Så lille og uskyldig. Aria havde hele livet foran sig og alligevel havde hun budt sig selv som madpakke til en der kunne tage livet af hende når som helst det skulle være. Lynn havde spist af Aria og var nu stærk nok til at kunne slå hende ihjel med de bare hænder. Riive hjertet ud på Aria og kalde det for hendes. Hvorfor gjorde hun det så ikke? Hvad var meningen med alt dette her? Hvad havde Aria i tankerne?!

"Jeg stoler på dem at De taler sandt" det have været helt fantastisk sex. Det bedste i flere århundreder og hun kunne ikke ønske om mere, men det var virkelig mærkeligt at tænke på. Hun havde aldrig i sin vildeste fantasi drømt om at dette her skulle ske, så hvorfor kunne Aria få hende til at tænke i nogle baner hun slet ikke burde?!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.12.2022 03:05
Aria kunne ikke sætte sig ind i Lynns tankegang, og så alligevel lidt, for at elske nogen som ville dø før en selv, hun kunne godt forestille sig at det måtte være svært at leve med.
Aria smilede som Lynn sagde det var pænt af hende at hun ville hjælpe hende hvis Lynn skulle forelske sig, Aria mente det, hun ville gerne hjælpe Lynn.

Aria havde ideer til hvordan hun kunne skjule bidemærkerne, men selv undrede hun sig over hvordan hun kunne føle sig så tryg ved en som kunne dræbe hende på sekunder.
Aria kunne ikke forklare det, men hun følte sig faktisk tryg, hun følte sig elsket og accepteret, ting hun meget sjældent følte, hun havde kun følt det en gang før, og det var med den kvinde som var som en mor for hende nu.

Aria smilede da Lynn indrømmede at hun stolede på hende "forhåbentlig ligeså meget som jeg stoler på dig" sagde hun roligt, Aria havde stolet på Lynn allerede da de mødtes, Aria stolede på at Lynn ikke ville gøre hende fortræd, hun stolede på at Lynn ikke ville hende noget ondt.
Aria fortsatte med at nusse hendes kind med sin tommelfinger, hun virkede til at kunne li berøringen, så hvorfor ikke fortsætte den, hvilket Aria gjorder.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 02.01.2023 03:43
Stole på?! Hvordan kunne Aria stole på en desideret morder?! Hun var ikke andet når hun havde spist. Hun kunne slå ihjel på få sekunder, og hun havde virkelig været forsigtig under denne lille intime agt de havde haftgang i, for at Aria ikke også skulle få blå mærker. Det hele virkede urimeligt at Aria skulle stole på hende. Men samidig kunne hun godt se det. Aria stolede på at hun ikke tog livet af Aria.

"Frøken Aria... Jeg er en omvandrende morder når jeg har spist. Jeg er stærkere når jeg har spist og udmattet når jeg ikke har, hvordan kan De stole på en morder?" hun havde overvejet ordene i et stykke tid før de var blevet sagt, men de måtte ud. For ærlig talt kunne hun ikke se logikken i at Aria stolede så meget på hende. Hun havde jo aldrig skulle stole på nogen før. Her kom Aria ind fra sidebenet og opførte sig som en voksen, om end at Aria kun var ganske ung endnu.

"Hvad vil Deres moder ikke sige når hun ser alle de bide mærker. Nej nej, det var en fejl af mig. Jeg skulle ikke have haft bidt dem så mange gange" nogen ville være synlige når Aria havde tøj på, og andre ville være gemte. Der var selvfølgelig lige den tanke at Arias mor kom væltende ind når Aria sad i karet fylt med vand og rensede sine sår. Kunne det ske? Lynn var virkelig på spanden hvis det blev opdaget at hvad hun havde gjort ved en meget ung pige, og så i Dianthos.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 02.01.2023 03:53
Aria så op på hende som hun lå nærmest under hende, det var enlig et godt spørgsmål, for hvorfor stolede Aria enlig på hende, når hun kunne slå hende ihjel før Aria kunne nå at blinke.
Aria så på hende "fordi jeg ser ikke en morder... hvis du ville slå mig ihjel så havde du gjort det for længst, jeg ved du ikke vil gøre mig fortræd... hvis du ikke havde tænkt på mig som en person så havde du ikke vært så forsigtig og tøvende når jeg tilbød dig mad" sagde hun stille og så på hende, det var jo rigtigt, havde hun vært en morder så havde hun da vært ligeglad med hvor meget blod hun drak, eller hvordan Aria havde det bagefter, men det var hun ikke, tværtimod, hun ville kun Aria det bedste når hun havde spist af hende.

Arias smil falmede lidt og hun sank en klump i halsen, hun flyttede hånden fra Lynns kind "det bliver ikke et problem... jeg øhm... jeg har ikke nogen mor" sagde hun stille og så lidt væk fra Lynn, det gjorder lidt ondt, men Aria havde trods alt ingen familie så det var nemt at skjule bidende fra hendes familie for de var der ikke.
Hun tog en dyb indånding og så på Lynn igen "rolig, træk vejret okay... det er okay, jeg havde stoppet dig hvis det var for meget" sagde hun stille og så på hende og lå sin hånd mod hendes kind igen og nussede hendes kind med sin tommelfinger for at få hende til at slappe lidt af, hun skulle ikke tage det så tungt.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 02.01.2023 04:29
Hvordan kunne Aria bare lukke øjnene for det der var lige foran hende. Lynn var en morder! Det ville hun altid være! Hun sukkede lidtog kiggede ned i bjørneskindstæppet som hånden blev jernet fra hendes kind. "Frøken Aria, hvis ikke De ser en morder hvad ser De så?" Hun måtte vide det. Hellere det end noget andet. Hun sukkede lidt og kiggede fortsat ned på bjørneskindstæppet. Det var bedre at kigge der end op på Aria. Det fik hun mere ud af, hun fik skyldfølelse over det hele.

"De var da adopteret ikke sandt?" svarede hun og kiggede endelig op på Aria igen som hånden fandt frem til hendes kind igen og den blide nusning atter kom fra Aria. Et svagt smil kom frem på hendes læber, men det var et smil fyldt med skam og ubehag. Hun forstod ikke Aria, kom hun nogen sinde til det? "Det havde De nok, jeg ønsker bare ikke at De kommer til skade på grund af mig" svarede hun og kiggede hede ind i øjnene. Det var svært at kigge på hende der, men det måtte jo gøres.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 02.01.2023 04:37
Det var enlig et godt spørgsmål hun stalte, hvad så hun enlig. Aria så lidt på hende inden hun svarede "jeg ser en viljestærk kvinde som ikke vil skade en menneske pige, selv når hun selv er helt afkræftet på grund af sult. jeg ser en kvinde som er fyldt med skam som ikke er nødvendigt, en kvinde som er stærk, sød og kærlig selvom mange dømmer hende til at være andet bare fordi hun er anderledes... jeg ser en kvinde som får mig til at ønske at tiden kunne stå stille fordi jeg ikke har lyst til at forlade hendes side.... det er hvad jeg ser" fortalte hun stille og roligt, hun var ikke sikker på hvor det kom fra, men hun vidste at det var sandt, hun var fuldstændig ærlig overfor Lynn lige nu, hun ville ikke lyve for hende, og hun ville ikke at Lynn skulle ha ondt af sig selv, hun ville bare ønske at hun kunne se sig selv gennem Arias øjne.

"på en måde, jeg er ikke adopteret, men jeg har en som hjælper mig når jeg har brug for det, men jeg bor ikke hos hende" sagde hun roligt, adopteret var ikke helt forkert, men alligevel lidt for Aria boede jo ikke hos Leo.
Aria så på hende "og præcis derfor ser jeg ikke en morder, hvis du virkelig var så farlig, så havde du ikke sagt sådan til mig... men prøver at se mig i øjnene, virker jeg skadet? eller virker jeg til at være glad og ha det godt?" sagde hun roligt og så hende i øjnene, blikket der mødte Lynn var roligt, og overraskende kærligt, ja Aria havde mærker og bide mærker efter deres intime leg, men hun virkede alligevel til at ha det fantastisk godt, hvilket hun også havde, men hvorfor kunne Lynn ikke se det?.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 04.01.2023 02:14
Lynn lyttede til talestrømmen som Aria kom med. Var det virkelig hvad hun så og ikke en morder? Kunne det virkelig være sandt at andre så hende på en anden måde end hun selv gjorde. For hende var hun bare fyldt med skam og kunne være en morder hvert andet øjeblik hvis dæmonen i hende gav slip og fik overtaget magten. Alligevel havde Lynn været stærk i alle de århundreder hun havde levestil at kunne forstå at nogen så hende på en anden måde. “Aria…. Hvordan kan du se alt det? Jeg forstår ikke…. Hvis ikke du vil forlade min side så kom med til Zicron når jeg rejser… du er i sikkerhed hos mig” hun havde glemt alt om etikette fordi hendes hjerte bristede af usikkerhed og en mærkelig følelse at han være tryg. Hun ville jo bare Aria det bedste, med tiden ville Aria finde ud af hvad hun ville med sit liv og måske endda uddanne sig, alt det kunne Lynn give hende. Krystaller havde hun nok af, og hvis Aria ville gå på en af de bedste skoler ville Lynn betle hende. Hvad gjorde man ikke for en man var tryg hoa, og en der ville være mad? 

Dette vrag helt nye oplysninger Lynn ikke vidste hvad hun skulle stille op med. Boede Aria så på gaden? Havde hun intet sted at Boston sådan? Ville det sige hun havde brugt dette hus som bolig? Var det derfor hun gjorde med sit liv som hun ville og lade sig bide? “Aria, du burde ikke leve på gaden. Tag med mig til zicron der vil du være i sikkerhed for alle de djævle der befinder sig i Dianthos mørke afkroge. Byvagterne kan ikke nå det hele til så stor en by”  hvordan kunne Aria ikke følge med til zicron? Ja der var et helt hus her hun kunne bo i, men ville Aria gå med til det? Ville hun fjerne sig fra sine trygge rammer og ud imod det ukendte?
Hun stirrede Aria ind i øjnene og kunne se hvor rolig hun var. Det var var,e øjne hvor at hendes egen bare var fyldt med bekymring over Aria og hendes liv lige nu. “Hvis du ønsker det, så er du tryg her i huset hvis ikke du vil med til zicron. Du må godt tage Max med. Men tænk over det. Det er dit liv og du skal finde modet til at træde væk fra dine rammer og videre ud i livet” hvad var det Aria gjorde ved hende? Etiketten var væk alt hvad hun havde gjort i hele sit liv var at holde fast i etiketten uanset hvor godt hun kendte folk. Her nedbrød Aria hende på en eller anden måde helt ind til kernen, der hvor ingen nogen sinde havde formået at komme ind.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 04.01.2023 02:33
Aria gjorder store øjne og blev helt overrasket, blev det virkelig sagt? tilbød Lynn hende at flytte med hende hjem, men hvad så med alt det hun havde her? Aria så på hende med et meget overrasket blik.
Hendes overrasket blik blev til undren da Lynn snakkede om at bo på gaden "Lynn, jeg bor ikke på gaden, jeg arbejder på en kro og tjener lige præcis nok til at leje mig ind på et værelse ved et ældre ægtepar, jeg har ikke meget men jeg har overlevet på den måde siden jeg stak af hjemme fra... og jeg er sikker på at det ville være et eventyr at komme og bo hos dig i Zicron, men jeg kan ikke bare rejse... jeg har mit arbejde, det kan jeg ikke bare rejse fra, og Leo... selvom hende ville jeg naturligvis kunne besøge, men jeg ved ikke om jeg ville kunne komme ud af mit arbejde på kroen... kromutter er ikke altid lige venlig at snakke med" sagde hun roligt og så stadig op på Lynn, hun holde sin hånd mod Lynns kind og så hende i øjnene, selvom hun var overrasket så var hendes blik stadig roligt "og jeg kan heller ikke passe huset her hvis jeg bor hos dig" sagde hun stille, ikke at det var det der var afgørende, hun kunne faktisk godt blive fristet til at rejse med Lynn tilbage når hun tog hjem, men det var så pludseligt, og så uventet så Aria viste slet ikke hvad hun skulle tænke, føle eller sige omkring det.

Aria vidste ikke hvad det var, men hun ville allerhelst rejse med Lynn og starte på en frisk, langt væk fra alt det dårlige der havde vært i hendes liv, hun vidste godt der var en ting her i byen som hun ikke kunne tage med sig, men det var ikke længere væk end at man stadig kunne rejse til hovedstaden og besøge folk og steder. Hun var meget fristet.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 04.01.2023 03:02
Lynn lyttede til hende og kunne pludselig forstå det hele meget bedre. Selvfølgelig havde Aria opbygget sig et ligger. Småt men godt, et sted hun var sikker. Men hvorfor skulle hun bo på stilleleg værelse når hun kunne flytte ind i et helt hus? “Aria opsig din bolig hos ægteparret og bo her i huset. Opbyg dine krystaller til noget du har lyst til. Skole, uddannelse en butik hvad som helst du har lyst til.men for Guds skyld kom væk fra kroen… især hvis kromutter ikke er god ved dig. Du er jo ikke slave…” hun kiggede hende direkte ind i øjnene og håbede på at aria forstod hende. Forhåbentlig kunne hun se det fra lynns synspunkt. Forhåbentlig kunne Aria finde et andet arbejde, noget der gjorde hende glad. “Jeg kan købe dig fri fra arbejdet, men du er ikke slave, nok er du ung og har fundet det første og bedste arbejde, men du har stadig et liv og dine egne holdninger” det var jo ikke løgn. Aria havde brug for at komme til sig selv og se livet på en anden måde end det der var foran hende lige nu.

“Huset skal nok klare sig, mine naboer er venlige til afholde øje med huset når der ikke er nogen, så der ikke bliver begået indbrud, men for alle gudernes skyld Aria lev dit liv som du selv ønsker det. Ingen skal bestemme over dit liv ikke engang mig. Du er stadig ung og har mange år endnu til at finde ud af hvad du kan bringe til dette liv af gode gerninger” Aria kunne godt leve sit liv som hun selv ville, og Aria havde så mange år endnu at det bare var en lille ting for Lynn men en stor ting for Aria. 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 00:15
Aria lyttede til alt det Lynn sagde, og blev kun mere og mere overrasket, men samtidig kunne hun heller ikke lade vær med at smile "se det er præcis derfor jeg ikke ser dig som en morder... fordi en morder er koldhjertet, men du tænker på mig, mit bedste og hvordan jeg burde ha det.... derfor ser jeg dig ikke som en morder" sagde hun roligt og smilede lidt til hende. Lynn var nu lidt sød sådan som hun tænkte på hvordan Aria havde det, Aria var slet ikke van til den slags.
Aria så på hende "jeg ville elske at bo her... men uden arbejdet på kroen så ville jeg ikke kunne tjene krystaller til mad og den slags... desuden tror jeg nok at jeg stadig skylder nogen krystaller til kroen, og jeg kan ikke tage i mod dine krystaller, det er jo dine?" sagde hun roligt, det var sødt men Aria kunne da ikke tage i mod hendes krystaller, det ville ikke være rigtigt.

Aria lå roligt og så på hende Lynn, dog begyndte hun godt at kunne mærke hendes blodmangle, hun var også langsomt begyndt at miste farve i kinderne, hendes sår blødte stadig, heldigvis ikke så voldsomt mere, men hun havde stadig mistet en del også efter Lynn havde spist.
Aria rakte ud efter sin flaske og drak noget af den mens hun stadig så lidt på Lynn, hun skulle lige ha sine værdier op igen, men ellers havde hun det fint.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 01:16
Nok kunne Aria ikke lide tanken om at nogen tænkte på hende, men Lynn kunne ikke gøre for at hun tænkte så meget på andre. Hun havde aldrig haft en veninde, husholdersken Marie var bare en arbejder præcis som alle de andre hun havde haft. Så et eller andet sted var det da underligt at tænke på at Aria kunne blive en veninde som Lynn ville tænke mere på end sit eget bedste. “Du skal være glad for ikke at have kendt mig for bare tusind år siden. Der var jeg koldhjertet og prøvede at slå min skaber ihjel. Det resulterede i en mistet arm og ben. Det var en healing proces jeg ikke vil gentage igen. Men jeg hr aldrig kunne lide tanken om at slå ihjel eller at omvende nogen til samme skæbne som mig” hun stirrede stadig Aria ind i øjnen og havde stadig hovedet skubbet lidt imod arias hånd som lå imod hendes kind.
“Jeg skylder dig faktisk krystaller for at passe huset. Hvor meget vil du have for disse uger du har været her alene og gøre rent? Desuden er det mine krystaller og jeg kan høre med dem hvad jeg vil. Jeg har nok af dem efter århundrederne i pengeboksen der bare har vokset sig store eftersom det er en pengeboks der bliver brugt til aktier og den slags” kom fra hende og kiggede på Aria mens hun smilte. Hun var ik’e bange for at bruge sine krystaller. Hun havde aldrig haft brug for at bruge sine krystaller på mad, eftersom hun bare blev dårlig af at spise menneske mad. Krystallerne blev altid brugt på remedier til dyrene mad, bandager, brædder og den slags ting der var behov for et sygt dyr. Så hvorfor kunne hun ikke bruge dem på Aria?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 01:46
Aria så på hende med store øjne da hun snakkede om mistede lemmer, men fik sig samlet "du snakker om du ikke vil omvende nogen... hvad hvis...hmm... lad os bare sige mig for eksempel, hvis jeg blev meget syg og ville dø... ville du så kunne finde på det eller ville du lade mig dø af sygdommen?" spurgte hun roligt, det var måske lidt unfair at spørger efter, men hun var nysgerrig på hvor Lynn var på det punkt, men samtidig testede hun også hvor meget Lynn mon holde af hende, om hun holde nok af hende til at gå i mod sig selv for at rede hende, men hun var enlig bare nysgerrig.

Aria blinkede lidt da hun blev spurgt efter hvor mange krystaller Lynn skylde hende "øhm... det ved jeg ikke, det har jeg enlig ikke tænkt over" sagde hun stille, hun vidste det ikke.
Aria nussede stadig Lynns kind med sin tommelfinger og havde ikke lyst til at flytte sin hånd.
Men som Aria kunne mærke hun begyndte at få det dårligt oven på blodmangel måtte hun slippe Lynns kind og rykke sig lidt så hun kunne komme op og sidde "undskyld, det er ikke fordi jeg ikke vil ligge hos dig" sagde hun stille til Lynn, hun ville hellere end gerne ligge hos Lynn, men hun skulle lige ha sine værdier op igen kunne hun godt mærke, farven i hendes kinder var også begyndt at forsvinde fordi hun ikke havde taget af flasken med det samme, og ikke nok med at Lynn havde spist af hende, så havde hun også mistet noget blod under deres leg.
Aria tog sin flaske og drak en stor slurk af den mens hun satte sig i skrædderstilling, selvom hun var nøgen, men det var den bedste måde for hende at sidde på så hun kunne holde balancen og undgå at vælte, dog svajede hun en lille smule da hun kom op og sidde fordi hun blev svimmel.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 01:56
Hvad var det dog for et spørgsmål at stille? Hun havde aldrig tænkt tanken før, hvorfor skulle hun gøre det nu? Lynn tænkte sig om længe og der kom en akavet stilhed som Lynn ikke kunne klare athve, men hun tænkte så meget for at vurdere hvad hun skulle sige. “Aria… du betyder meget for mig. Der er aldrig nogen der har tilbudt sig at være madpakke før. I tusmørkely er alle klar til at blive bidt og omvendt. Men om jeg Bille omvende dig? Det ved jeg ikke. Jeg har aldrig tænkt over den ting før. Jeg har aldrig haft nogen tæt ind på livet af mig før. Ikke som nu. Selv de breve vi har sendt igennem de sidste par uger har fået mig til at overveje tingene.” Det var ærlig snak, men hvad skulle hun ellers sige? Hun var ikke forberedt på at det spørgsmål dukkede op. Skulle hun lære at være en mester i vampyrisme og lære en at drikke i små mængder og ikke slå ihjel? Hvordan kunne Aria tænke i de baner? Det var hende en gåde!

Lynn satte sig op som Aria gjorde det og satte knæene op under aig og lagde hovedet på knæene mens hun stadig vurderede om aria havde ment det. Var hun Syg? Eller var det bare en syg joke hun havde gang i? “To safirer må være nok, en safir om ugen ca det er da meget passende”  hu. Drejede hovedet og kiggede på Aria og så at hun sad og vuggede en smule. Straks lagde hun en hånd på arias skulder og stoppede hende fra at vælte. “Er du dårlig?” Måske havde hun været lidt for voldsom med bidende, pokkers også hvor dum kunne hun lige være?!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 05.01.2023 02:06
Aria smilede lidt "overvejet hvilke ting?" spurgte hun roligt, nu var hun først nysgerrig, det gjorder hende glad at hun betød meget for Lynn, for Lynn var også kommet til at betyde rigtig meget for Aria. Aria vidste ikke helt hvad det var, men hun var glad for Lynn, hun følte sig tryg og hun kunne aldrig vente når de havde skrevet breve sammen, hun var så glad hver gang hun fik et brev fra Lynn.

Aria blev overrasket over lønnen som Lynn ville give hende "øhm... jo det kan vi godt sige" sagde hun overrasket, Aria havde vist aldrig eget safir før, hun havde for det meste kun rav når hun enlig havde noget, men aldrig safir.
Aria smilede lidt over hendes hånd på sin skulderne, hun nikkede stille "en lille smule... men det er min egen skyld, jeg skulle ha drukket min flaske for længst" sagde hun stille og tog noget mere fra flasken af så hun kunne få sine værdier op, flaskens indhold smagte ikke godt, men det havde alle værdierne som Aria manglede lige nu, hun så på Lynn og smilede roligt til hende "det er okay, jeg er okay, jeg skal bare lige drikke den her" sagde hun roligt og hentydet til flasken som hun sad og drak af.
Aria var ikke syg, men det kunne ske at man blev det, man vidste aldrig. Aria havde dog ikke stalt spørgsmålet i en joke, men enlig for at undersøge noget, men det kunne Lynn jo ikke vide.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 05.01.2023 02:18
Et smil faldt frem på hendes læber, det var ikke så svært at svare på “Mit liv, en grund til at komme oftere til Dianthos selvom jeg ikke skal i banken. At have en veninde , at være åben og ærlig i dit nærvær. Noget jeg ikke har været før. Jeg har altid været lukket og ikke lukket for mange ind i mit splittede tidligere lord liv. Jeg har aldrig haft nogen nær mig som dig Aria, og jeg kan godt lide det” hun kunne mærke hvordan hendes døde hjerte sprang i brystet på hende. Aldri havde hun turde drømme om at være ærlig over for nogen om hvem hun var, og Aria var ikke engang bange for hende. Det hele fyldte bare i hak, selv nu hvor de havde været intime havde Aria delt noget af sig selv uden hun vidste det. Men det betød meget for Lynn. Hun havde jo aldrig tænkt tanken om at have sex igen.

“Så er deten aftale, du får satirerne i morgen når vi har været i banken, der er jo lukket nu, og jeg skal alligvel have lidt krystaller til syrerne i Zicron” så slap hun da vor at gå for meget udenfor, hun skulle bare finde en paraply så det dækkede for solen til hendes nøgne arme. 
Langsomt satte hun sig hen ved siden af Aria og lagde en arm rundt om hendes liv. “Kom lighovedet på min skulder i tilfælde af at du besvimer” hun var meget obs på arias velbehag og ubehag, hun ville nødig have at Aria skulle besvime lige pludselig og slå hovedet ned i gulvet som hun sad der og svejsede en smule. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8