Mee 22.09.2022 14:14
Lilac nød sin pause. Hun havde aldrig indset hvor hårdt det var at gå med en oppakning. Faktisk bare at gå generelt. Hun boede jo inde i Dianthos, så det var begrænset, hvor langt hun skulle gå for at nå sine daglige ærinder. Hun tog sine støvler af og viftede fødderne foran sig. Puh, det var fantastisk at få dem af. Hun var overbevist om, at de var et nummer for små. Enten det eller også havde hendes fødder på mystisk vist vokset i løbet af turen. “Når jeg sidder ned har de det fint. Giv mig fem minutter, så skal jeg nok tage mig sammen til at gå videre,” svarede hun og lagde sig igen på stenen. Det var virkelig fristende at tage en lur af ren udmattelse. Hun holdte sig selv vågen i de fem minutter og rejste sig op og tog skoene på. “Jeg er klar, jeg er klar,” sagde hun så og gik hen ved siden af Faust. Han virkede ikke nær så træt som hende. Nok ikke så underligt, når han gjorde dette til dagligt. Han havde trods alt flere hundrede års mere erfaring end hende. Hun klarede da sig godt? Det var jo hendes første tur! Leviathan 23.09.2022 06:21
Han ladt godt til at hun tog sine støvler af, den føler kender han godt at men har behøver for det, men der skulle mere til eller virkelig meget varm dag, kun også gør det ved hans fødder, "det er altid noget at de har de fint, nu hvor de sidder ned, så er de ikke lige ved at falde af og de kan også få 10min hvis det er" sagde han og kiggede på hende, han pakke de få ting ned i sin rygsæk, så han var klar til at rejse videre.Han rejse sig op da hun tog sine støvler på og gik over til ham, så hun havde ikke bruge for mere pause, det gør heller ikke for så kun de når længere på deres rejse, "så lad os kommer afsted" sagde han og kiggede på hende kort, inden de begynder af gå videre, han fort i det rolig gå tempo, så hun kun følger med ham, han gik videre i noget tid ud af sige noget, bare for af nyder natur og stilhed der er i den, "har de så prøvet at sove under åbne himmel" spurgte han og kiggede på hende og smiler svagt, hvis hun heller havde prøvet det, var der en mødom mere han kun tag fra hende, det vil nok heller ikke være den sidste han tager.
Mee 23.09.2022 22:46
Hun rystede på hovedet af Fausts spørgsmål. “Aldrig, men en gang skal vel være den første. Så længe jeg ikke vågner med en kæmpe edderkop i mit ansigt er jeg glad,” svarede hun ham, selvom hun var en anelse bekymret. Tænk hvis der bare var et vildt dyr som kom og tog hende om natten? Hvad skulle man så gøre, man lå jo og sov. Man var i en position, hvor man ikke kunne forsvare sig selv. En tanke hun ikke brød sig om og som først havde strejfet hende nu. De eneste insekter hun kunne lide var brummissere.“Hvad er det sejeste dyr de har mødt på deres rejser?” Spurgte hun og lød en anelse som et barn der spurgte en voksen om deres yndlings dyr. Ligeledes var hun ret let at imponere, da det vildeste hun havde set var et muldyr, blandingen mellem hest og æsel. Det var ikke ligefrem. Godt man kunne blære sig med. Lilacs fødder var stadig ømme og tunge, men den lille pause havde hjulpet hende. Desuden havde den lille bid mad været god for hende. Nu var hun klar til at gå er stykke længere. Forhåbenligt skulle de dog ikke gå alt for langt.
Leviathan 25.09.2022 19:38
Han lytte til det hun sagde og smiler svagt af det hun sagde, han skulle nok holder kæft med at men kan kom til at spise en edderkop mens man sover, "det ved man aldrig om man gør, og en mødom mere jeg tager hos dem, der er ved at være nogen stykke jeg har tager" sagde han og kiggede på hende, det virker lidt på hende af hun ikke kun lige tænke over at kun vågne af et dyr/insekter var på hende, han gik rolig videre i stillehed, det var dejlig at være tilbage i det fri og at være på fart, så endnu bedre at han havde en af rejse med, han skulle lige til at spørge hende om noget da hun snakke til ham igen, "hvad det sejeste dyr jeg har mødet er, det må næste være en Cypnaji, men har ikke rigtig mødet en, har set en på afsted" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt."De må sige til når de ikke kan gå mere, for jeg plejer normal at fortsætte til tidelig nat" sagde han og kiggede på hende, han gik rolig videre og fik lyst til af drille hende lidt, han vidste at hun kun tåre de tog plejer også af drille tilbage, "nu har jeg ikke styre på hvor mange mødomme jeg har tager hos dem, men er der flere nu hvor jeg er i gang" spurgte han drille og kiggede på hende, lidt sjovt kun de da godt havde på deres rejse, ude der vil sker noget ved det, så måtte han ser hvor længe hun kun klar af rejse for i dag, inden de slå lejr for natten, for han vidste godt at hun ikke vil kun rejse lige så langt tid som han plejer af gør det.
Mee 25.09.2022 22:17
Lilac puffede til Faust da han fik det til at lyde en anelse for seksuelt for hende. “Hey de får det til at lyde forkert. Tænk hvis nogen hørte os,” grinte hun selvom der næppe ville være et andet menneske i nærheden. De var kun dem to, landskabet og den åbne himmel. Måske var der nogle insekter som lå langs græsset og lyttede, men de ville næppe gå til nogen og sladrer om deres ord.
“Cypnaji!” udbrud hun overrasket ved hans svar. “Hvordan så den ud? Er det rigtig den er så stor, at den vil kunne spise en hel!” Spurgte hun begejstret og så op på ham med de store blå øjne. Der var ikke mange ting hun var vildt passioneret om, men dyr kunne da være en lille begejstring i hende. Hun måtte dog stadig indrømme, at kunsten var hendes store passion. Det var trods alt også der hun tjente sit levebrød.
Lilac spærrede igen øjnene op, da han fortalte, hvor lang tid han kunne gå. Ja, den mand var helt klart ikke bare et rent menneske. Det var ikke noget normale mennesker gjorde - i hvert fald ikke noget Lilac kunne holde til. “Hey, hvad antyder de med det spørgsmål?” spurgte hun ham en anelse mistroisk og løftede øjenbrynet. Hvis det var enhver anden person ville hun tro, at han havde op til noget. Med Faust var hun dog ikke helt sikker. På det punkt var han ret utilregnelig. “Spørger de efter hvad jeg tror? Fordi så er svaret nej. Der er ikke nogen mødom at tage der,” svarede hun en anelse kryptisk, selvom det var nemt at afkode, hvad hun talte om.
Leviathan 26.09.2022 06:33
Han lo kort af det hun sagde og smilet bare derefter, "der er ikke nogle som kan høre os og hvis der var, vil de nok tænke deres" sagde han og kiggede på hende, hvis der var nogle som kun høre dem havde han sagt det lavere så der kun var hende som kun høre det, hvis han overhovedet havde sagt det, han gik rolig videre og nød stilhed omkring dem, han var ikke til alt den larm inden i byer."Ja en Cypnaji og det ligner dem meget godt ud fra bøger og ja den vil nok godt kun spise en hele, især dem " sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, den vil sikker også kun spise ham men nok ikke lige så nem som hende, han tog sit vandskind frem og tog en tår vand fra det, hvorefter han rakte det til hende, så hun også kun få en tår, de havde godt nok lige holdt en pause men vand var vigtig at få, når man var på fart, han la vandskind tilbage efter hun havde fået en tår af det hvis hun vil havde en tår, ellers lad han det bare på plads.
Han holdt et grine tilbage da han så hendes ansigtsudtryk af hans spørgsmål, "jeg antyder ikke noget, jeg drille dem bare" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, han kun godt høre og ser på hende hvad hun mener med det næste hun sagde, så ud fra det var hun ikke jomfru mere, det vil enlig også på en måde overrasker ham lidt hvis hun var, "rolig nu, det er bare forbi jeg drille dem, har jo taget deres rejsende, at sove i det fri og at sjæle din første ting mødomme" sagde han og kiggede på hende, og der var flere han havde tager kun han ikke lige huske på stå fod, så han mente overhovedet ikke noget frækt med det.
Mee 26.09.2022 16:25
Cypnajier var nogle spøjse væsner. Det var en blanding af en kæmpe slange og et andet krybdyr med ben. Hvorfor Isari havde valgt at sætte sådan et væsen overkom Lilacs forstand. De var virkelig nogle sære nogle og oven i købet farlige. Nej tak lød det her fra. “Jamen så er det heldigt det er dem som møder Cypnajier på vejen frem for mig,” sagde hun og lagde nu mærke til, hvor lavt solen var på himlen. Der ville ikke gå mange timer før den første dag ville være bag dem. Gad vide om det snart var en god ide at slå lejr for dagen. Bare for at gøre det mens der var lyst?Lilac tog en tår vand fra Fausts vandskind, hvilket var stærkt tiltrængt til trods for, at de tidligere havde siddet og spist eftermiddagsmad. De var trods alt kommet lidt sent i gang med deres vandretur. “Det kalder man altså ikke mødom. Er det ikke bare ens… første gang eller hvad? Hvad er noget som de aldrig har prøvet? Jeg har også lyst til at vise dem en ny side af verden,” sagde hun og begyndte at gruble over, hvad man endnu ikke havde prøvet i en alder af 230.
Leviathan 26.09.2022 19:48
Han smiler bare svagt af det hun sagde, "det ved jeg nu ikke om det var heldig at det var mig og ikke dem, jeg så den jo kun på afsted" sagde han og kiggede på hende, det havde gjorte en forskel hvis det var i en kamp mod en, vil han havde bedre chancer mod den inden hun vil havde, ikke fordi han tror at han vil vinde den kamp, det vil enlig overrasker ham hvis han vandt så en kamp, men han behøver ikke at finde ud af det om han kun eller ej, det kun han godt gå igennem livet ude af vide det.Han lod hende tage vandskind da han rakte det til hende og tog imod det, efter hun havde tager en tår af det og lad det på plads, han holdet et lille grine tilbage af det næste hun sagde, "det er der nok noget om, men det hedder jo mødom når det er første gang man har sex, der kun man jo også lige så godt sige første gang også i sted for mødom" sagde han og kiggede på hende, "man jo du må da også godt viser mig noget for første gang, hvis de kan finde på noget jeg ikke har prøve før" sagde han og kiggede på hende, han kun godt ser på hende af hun tænke over et eller andet, det var begynde af bliver mørke, de havde også gået længe, "hvad vil de helst, slå lejr inden mørke falde hele på eller efter mørke er faldt på" spurgte han og kiggede på hende, inden han kiggede kort rundt, der var ikke rigtig nogen god stede af slå lejr i nu, han kun ser at der kom noget længe frem, da der stod noget træ som kun giv lidt læ.
Mee 27.09.2022 14:17
Det var jo egentlig et valid nok argument han kom med. Mødom var vel et synonym for første gang? Det var bare meget mere seksuelt ladet end ‘første gang’ betegnelsen. Lilac vidste det ikke. Hendes familie havde altid været meget seksualforskrækket og hun vidste derfor ikke meget om det. Det hun vidste, var hvad hun selv havde oplevet, hvilket efter betragtning ikke var det store. “Okay vær ærlig! Havde du nogensinde stjålet en bog på biblioteket før mig?” Spurgte hun og pegede lidt med pegefingeren for at sige aha, der har jeg dig. Jeg har også fået dig til at gøre noget nyt. Ikke fordi det var det mest stolte moment i livet… normalt havde folk ikke brug for at stjæle bøger på biblioteket fordi de bare kunne… ja låne dem.“Men ellers er jeg også kunster. Er du god til at male? Har du prøvet at male på lærred?” prøvede hun. Ikke just et godt forslag, da de ikke havde noget lærred, penslereller maling. Selvom man ofte ikke brugte penge på pjat som lærreder og maling - medmindre man var kunster som hende selv - så ville det da undre hende, hvis han aldrig havde prøvet at male før. Samtidig, hvorfor skulle han? Han har været rejsende hele livet. Det er ikke ligefrem fordi det ville være brugbart at gå rundt med et kunstværk i tasken. “Kan vi nå at finde et godt sted inden der bliver helt mørkt? Mit nattesyn er ret ringe,” indrømmede hun.
Leviathan 27.09.2022 14:37
Om det hedder det eller andet var hvis færdig debatten, da hun ikke sagde mere til det og alligevel kun det også være lige meget om det hedder det en eller andet, bare man vidste hvad den anden snakke om, det må være det vigtig i et emme, han smiler svagt ved hendes spørgsmål, "vil nu ikke rigtig sige at være sjæler den da vi har aflever den tilbage men ja det har jeg, op til flere gang, det er ikke altid man har tid til af bliver i en by og læse den færdig" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig.Han nikke svagt til det hun sagde, "ja det har jeg prøvet, er bare ikke god til det, er bedre til at tegne men ikke noget jeg kan lever af" sagde han og kiggede på hende, han havde prøvet mange ting igennem sit liv, når andet har han også lavet udover af rejse rundt, han smiler af det næste hun sagde, det gemmer han nogen gang af menneske ikke ser godt i mørke, i forhold til elver eller som ham selv, "ja det kan vi godt, der er nogen træerne længe frem, som vil være et godt sted at slå lejr, vil de havde et bål når vi slå lejr eller er det lige meget" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun vil det måtte han ser om han kun finde noget at laver et bål ud af.
Mee 28.09.2022 22:54
Nå der røg den første gang. “Okay, hvad med at tage en bog for så at aflevere den tilbage igen? Eller har du ladet være med at være så selvisk med dine andre bøger og faktisk givet den til bibliotekerne, hvis du endte i byerne igen?” Kom det ud af hende, da han nævnte det langt fra var hans første stjålne bog. Pft, hvorfor ville han ikke bare give den her til hende!“Okay, lad mig gruble over, hvad du endnu ikke har prøvet så. Det vil nok tage noget tid, men vi har vel heller ikke andet end tid mu,” tilføjede hun mens de gik. Hvad var noget man ikke havde oplevet i løbet af 230 år. Hun var helt blank for tanker. Hun havde nok ikke fantasi til at forestille sig det. “Lad os have et bål. Det bliver trods alt ret koldt her i september måned,” svarede hun ham, da hun var en anelse kuldeforskrækket.
Der gik ikke lang tid før de var ved Fausts skov. Solen var dog gået længere ned end hvad Lilac var komfortabel med, men Faust var dygtig til at navigere i mørket og finde brænde til et bål. Lilac prøvede at hjælpe så godt som hun kunne, men hun var nok mere som en klods om hans fod frem for en hjælp. Derfor valgte hun, at blive tilbage ved lejeren og lade Faust tænde bålet.
Leviathan 29.09.2022 06:42
Han lo kort af det hun sagde, "nu sad jeg jo med en bog da vi møder hinanden på biblioteket og det har jeg aflever, så det har jeg også prøve, også af aflever den efter en lidt længe rejse har jeg også" sagde han og kiggede på hende, hun prøve virkelig at finde noget som han ikke havde prøve før men så nem var det heller ikke, man når at prøve mange ting igennem 230år.Han smiler svagt af det næste hun sagde, "nej vi har masser af tid" sagde han, nej det har masser af tid de her dag, hvor de rejse sammen, det var mere hvordan hun havde tænke sig at kommer hjem når de var kommet frem, for han kom ikke lige tilbage til Dianthos det næste stykke tid og det vil overrasker ham hvis hun rejse hjem alene sammen vej som de var kommer fra.
Han nikke til det hun gerne vil have et bål da hun synes at det er kold, en fordel mere som halv elv at han ikke rigtig lad mærke til så noget, "vi laver bare bål når vi kommer frem" sagde han og gik rolig videre, der gik noget tid før de kom frem til de træerne, det var ikke en skov men en samling af 12-15 trænerne, de gad læ mod vind og regne, hvis der skulle kommer noget, han lad sin rygsæk og langbue og pillekogge fra sig, inden han begynde at samle ind til at kun laver et bål, de var heldig at de var nem at finde noget, så der gik ikke lang til efter de havde slå lejre for natten, at han havde fået lavet et bål og få gang i det, derefter fandt han noget mad frem til dem begge og gad noget af det til hende, det bestod af noget salte kød og lidt rå grøntsager og så var der vand i vandskind.
Mee 03.10.2022 16:50
“Ved du hvad. Jeg har hele rejsen til at finde ud af, hvad du endnu ikke har prøvet! Jeg giver ikke op endnu,” sagde hun selvsikkert, selvom hun var en anelse i tvivl om, hvad hun skulle gøre. Argh, hun skulle finde noget helt unikt, noget som de fleste ikke engang havde tænkt på, at de ville prøve. Problemer var, at hun så heller ikke ville tænke på det. Spøjst som tingene virkede. “Okay okay, bål når vi kommer frem,” gentog hun og begyndte at gnubbe sine hænder mod hinanden. Hun skulle have pakket sine handsker. Årh det var der hun havde glemt derhjemme! Hun vidste at hun ville glemme et eller andet. Et bål lød virkelig fristende lige nu! Heldigvis var det hurtigt at Faust kunne få tryllet sådan et frem. I mellemtiden havde hun taget et tæppe ud og lagt det over sig selv. Hun tig gladeligt imod Fausts mad og begyndte at tage for sig. Dag et var fuldført og det virkede til, at de var nået relativt langt. Det var vel også godt, da den første dag trods alt nok var den mest produktive. Det var der, hvor man ikke havde trætte fødder eller ben. “Så hvornår var sidste gang, at du havde nogen med på tur?” Spurgte hun efter deres hellige stilhed under maden. Hun sad og varmede sine hænder over bålet samtidig med, at hun stillede spørgsmålet.
Leviathan 03.10.2022 17:17
Han lo kort af det hun sagde og smiler bare svagt derefter, "det har de rart i at de har, og de giver den bare gas, men ingen du spørge, så har jeg også prøvet at flyve" sagde han og kiggede på hende, han sagde ikke noget til det næste hun sagde, da det mere lyder som noget hun sagde til selv sig og ikke til ham, hun ligner også lidt en som kun bruge varm fra et bål, han laver normal ikke bål når han rejse alene, for der skulle mere til før han synes at det var kold, han lavet så set kun bål hvis han havde fanget noget og skulle tilberedt det over ild, han lad godt mærke til at hun havde fundet et tæppe frem, mens han havde fået ting til et bål og havde fået gang i det, så havde han haft lidt rart i at hun synes at det er lidt kold.Han lytte til hendes spørgsmål, den måtte lige tænke lidt over, for det var noget tid side, "det må næste være to år tid side, hvor jeg redt en havfrue ned i Rubinien ørken og hjalp hende ud til havet" sagde han og kiggede på hende, den varme behøver han ikke at kom ned til, og så var det bare rimelig kold om natten, lige hvordan det kun gå til vidste han ikke men så var det, "de kan kom herover hvis de ikke kan få varm" sagde han og kiggede på hende, han sat selv med sin store bjørneskindskappe om selv, den var store nok til at hun også godt kun være under den, og det var det han mente og ikke noget sexsult med det.
Mee 03.10.2022 22:35
Det var ofte at Lilac tabte kæben i denne samtale. Nu var hun komplet overbevist om, at der ikke var noget som manden ikke havde set eller oplevet. “Flyve? Jamen hvordan da. Du var ikke nogle usynlige vinger siddende bag på vel?” Spurgte hun forundret og begyndte at kigge omme bag ham, men der var ingen vinger. Hvis de var usynlige ville de trods alt ikke være synlige for hende, så det nyttede vel ikke at kigge. Det var ikke fordi hun selv havde en super sej evne, som hun kunne flexe med.“Hvordan havde havfruen forvildet sig ind på fastlandet?” Spurgte hun en anelse forvirret, da de vel levede i vandet? Det var vel ikke fordi de pludselig groede ben og kunne transportere sig fra det ene sted til det andet. Nu havde hun ikke set mange havfruer i Dianthos. Faktisk ingen, da det trods alt lå midt i Krystallandet frem for tæt på havet, hvor hun gættede på at havfruerne holdte til. Hun rykkede sig hen mod Faust og havde nu både sit eget tæppe over sig og hans kappe. Hun burde nok have pakket noget tykkere tøj siden hun var en frossenpind. Heldigvis havde Faust tænkt på det hele - som altid.
Leviathan 04.10.2022 06:35
Han lo kort af hendes udfaldet over at han havde prøvet at flyve, "nej har ingen usynlig vinger og hvis jeg havde, havde du nok opdage dem da du masser mig på ryggen" sagde han og kiggede på hende, han havde så set fløjet mange gang men det behøver de så set ikke af kom ind på, han lad godt mærke til at hun kiggede bag ham, for af ser om hun kun ser noget men nej, der var stadig ikke nogle vinger af ser, "der er flere måder man kan gør det på, så jeg gør det, er at forvandle mig om til en ørn og flyve på den måde" sagde han og kiggede på hende, der var selvfølgelig også andre møde af gør det på inden lige at forvandle sig.Ja han havde spurgte om det sammen hvis ikke det var for han havde mødet en havfrue, "hende her fik ben når hun kom op på landjorden, på den måde kun hun går rundt men en ørken er ikke det bedst sted nær man har bruge for mere vand inden hos andre" sagde han og kiggede på hende, han gjorte plads til hende, da hun flytte sig hen ved side af ham under hans kappe, "er det bedre eller er det stadig galt med hænder" spurgte han og kiggede på hende, hvis det var kun han varme dem i sine ejer hænder, for han fryser ikke da det ikke var kold nok til det.
Mee 04.10.2022 19:07
Han havde selvfølglig en pointe med, at hun ville have opdaget hans vinger, hvis han altså havde nogle. Hm, hvad kunne det mons tro så være? “Bare sådan lige? Forvandle sig til en ørn..? Hvor længe har du kunnet det?” Spurgte hun forundret. Det var som om, at han blev ved med at skyde flere og flere ting ud. Pludselig havde han været ude og flyve, kæmpet med en bjørn, set hele verden og alle de eksisterende dyr deri. Ja, man skulle være over flere hundrede år før man ville kunne nå det i en livstid.“Hvordan får man bare ben? Er det ligesom at du bare kan lave dig selv om til en ørn?” Spurgte hun nysgerrigt og holdte stadig sine hænder hen over flammerne. “Nej det hjælper at holde dem over ilden,” svarede hun med et lille smil og roterede sine hænder, sådan bagsiden nu var tættest på ilden. Det var en belønning at kunne side her og nyde varmen fra bålet. Meget rare end at skulle gå for at holde sin krop varm, hvilket hun havde gjort den sidste stykke tid. Måske burde de slå lejr tidligere næste gang, sådan solen ikke nåede at komme helt ned.
Leviathan 04.10.2022 20:23
"Det er svært af sige, hele hvordan det forgå, men ja på en måde bare så forvandle sig og det har jeg vel kun i omkring 200år, ikke fordi jeg så holde regneskab med det" sagde han og kiggede på hende og smiler svagt, det at han også kun forvandle sig til en ulv, holdt han for sig selv, der var ingen grund til at tager livet af hende med de ting han kun, også at han kun styre vand måtte han også heller holder for sig selv, det var enlig heller ikke så mange som vidste af han kun det, og det havde han også planer om at det skulle fortsætte så.Han lo kort af det næste hun sagde, "det tænke jeg at det er, udover med hende her var det hvis kun når hun var på landjorden at hun kun få ben" sagde han og smiler rolig til hende, han nikke kort til det næste hun sagde, det var altid noget at hun kun holder varm nu, ellers måtte han varme hendes hænder med sine ejer hænder, "nåh hvordan synes de så deres første dag på farte har været" spurgte han og kiggede på hende, de havde ikke mødet noget så på det punkt var det kedelig men ellers havde den været hyggelig nok, da han havde haft hende som selskabet.
Mee 05.10.2022 23:27
“Jamen, hvordan finder man ud af at man bare kan… forvandle sig? Er det bare fordi man vågner op en dag og pludselig er kroppen bare blevet anderledes? Eller er det ligesom at lære at gå som barn. Kan øver sig og pludselig er den der bare? Gør det ondt når du skifter form?” Hun havde så mange spørgsmål som hun endnu ikke havde svar på. Hun havde hele livet bare været omgivet af mennesker. Selvfølglig var der en del i Dianthos som havde evner eller var af den ene eller anden race, men hun havde aldrig rigtig interageret med dem. I hvert fald havde hun ikke været tæt nok på nogen, til hun bare kunne spørge løs. Det var anderledes med Faust, fordi han svarede hende uden at dømme hende for sin uvidenhed. Det var noget som hun satte meget pris på.Hun tænkte sig om inden hun svarede Faust. “Hm, altså jeg har aldrig prøvet at gå så meget i mit liv. Mine fødder er ømme og jeg er ret træt, men udover det har det været en god dag. Jeg føler virkelig vi har fået taget nogle fremskridt og jeg har selvfølglig haft den bedste guide på turen,” komplimenterede hun ham og puffede lidt til ham med albuen.
Leviathan 06.10.2022 06:37
"Det er hvis meget forskellige hvordan folke opdage det, nogle vogne og er forvandle som de selv forslog og andre træner sig til det, den del hører jeg til, jeg har træner mig en hele del år for at kom til hvor jeg er, og nej ikke rigtig noget jeg tænke over, det er jo en evne/magi" sagde han og kiggede på hende, han håber at hun kun bruge svaret til noget, ellers måtte han jo prøve at giv hende et bedre, "udover det er der flere måde man kan bruge evne på, om man vil havde en fordel i kamp frem for at forvandle sig hele om til et dyr" sagde han og kiggede på hende, han løfte den en hånd ud i lys fra bålet, hvor han forvandle sine negler om til klør for af viser hvad han mener med en fordel i kamp, han forvandle sin hånd om så den var normal igen efter hun havde mulighed for af ser det.Han lo svagt af det næste hun sagde og smiler rolig af hende puf i siden om ham som guide, "ømme fødder kommer du ikke ud om, og så få de muligvis nogle lang dag foran dig, hvis de er øm nu, for det er jo kun første dag" sagde han og kiggede på hende, der var jo stadig en del dage rejse i nu, før de var frem ved deres mål.
Chatboks
IC-chat▽