Albinoen og vandreren

Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 10.06.2020 12:33
Hun gik igang med den anden fletning, og smilede så hurtigt; “Lilje - Quan’s lillesøster og Davin skal indgå i ægteskab - så Quan har gjort klart til den helt støre fest i aften, for at fejre at Davin altid fik sagt ja..” Sagde hun og kiggede drømmende ud i luften - hun huskede stadig hvordan han havde spurgt. Det havde været en af de gange, hvor der var blevet spillet på markedspladsen. Lilje var væltet i en opvisningerne, og faldet og brækket benet - heldigvis havde der været en healer der kunne fikse benet ganske hurtigt igen. Og nu var det som om det aldrig havde været sket. Det havde dog alligevel fået gang i Davin, der med det samme havde spurgt om hun ikke ville blive hans viv. Med glædeståre i øjnene, havde den spinkle kvinde takket ja. 
Det bliver massere mad, dans og sang - de kan godt lide at holde fest.” Grinte hun, som hun gik igang med den sidste fletning - hendes blonde ellers normale glatte hår lå nu og krøllede ned over hendes spinkle skuldre. “Tror siden jeg tilsluttede mig for nogle måneder siden - har de i hvert fald holdt det et par gange siden.” Hun fugtede læberne, og lod hænderne glide ned i skødet da hun endelig var færdig med håret. “Har du brug for hjælp til det hår?” Spurgte hun endelig, som hun betragtede ham, og barberbladene han havde fået. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.06.2020 12:02
Kais ansigt lyste lidt op, da han hørte at det var et ægteskab de skulle fejre. Han havde godt hørt om de store bryllupsfester, men det var ikke noget hans tempel nogensinde havde gjort sig i, for ikke at nævne, at selv hvis to munke indgik i et forhold sammen, så var det ikke rigtig noget der blev snakket højt om. Der var ingen grund for det, alligevel var han interesseret i at vide hvordan det så ud sådan en fest, også selvom det lød til at forlovelsen blot var en undskydlning. ”Det lyder fantastisk,” udbrød han, begejstret, og jo, han ville gerne se det, selvom han nok også skulle holde sig lidt i ro og gå tidligt.
”Vi har aldrig holdt mange fester i templet, så det er så underligt at næsten uanset hvor jeg går hen, så er der en fest,” grinende han.

Han kiggede ned på barberbladene før at han afleverede et af dem til Chilam. ”Meget gerne,” indrømmede han. Man kunne se hvordan det ikke var helt lige, fra sidst han selv skulle have gjort det. ”Det er lidt svært at koordinere når man kommer om på bagsiden af hovedet,” der var det nemmere at have en for at hjælpe med at gøre det pænt.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 11.06.2020 12:21
Hun smilede “Nej, det var også en omvæltning for mig - sådan pludselig at blive revet med ind i fest og farver. Men det er dejligt; forfriskende?” Prøvede hun af, da hun ikke var helt sikker på, hvordan hun ellers skulle forklare det. Det var bare, en skøn følelse; selvom hun holdte sig fra de alkoholiske drikke. Det havde bare aldrig været noget i hendes smag. 

Selvfølgelig! Det er vel altid nemmere at få folk til at gøre det - hvis de altså kan finde ud af det” grinede hun, og rejste sig fra sengen igen. Det nu krusede hår der bølgede omkring hendes skuldre, som hun gik hen til vandfadet og derefter også fandt et mindre håndklæde frem. “Åh! Og jeg har prøvet at gøre det før” udbrød hun hurtigt, da han jo ikke skulle blive nervøs for hun ikke vidste hvad hun lavede. Tingene blev placeret ved sengen, inden hun trak en stol frem; godt nok efter at hun havde fjernet en hel del tøj der havde ligget på den. 
Tag plads! Så skal jeg fikse dit hår” heldigvis, var håret stadig en smule fugtigt - som hun ganske stille og roligt, begyndte at fjerne håret igen - den måde som hun huskede han havde haft det i templet. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 13.06.2020 12:06
Forfriskende var et ord for det. Kai havde nok endnu ikke helt fundet ud af hvordan han i bund og grund havde med det, selvom han var nem nok at få hevet med i festlighederne. Alkohollen havde han endnu kun stirret lidt på og stå rystet på hovedet. Det var ikke fordi han ikke kendte til alkohol, men det blev nærmere forbeholdt til specielle lejligheder. Sådan var det i hvert fald i templet, hvor han havde smagt noget et par gange.

Kai kunne selv ikke lade vær med at grine. Han havde ikke engang overvejet at Chilam måske ikke kunne det. Han tænkte de fleste der kendte et barberblad vel også kunne finde ud af følge nogenlunde den linje der kørte rundt om hans hoved, hvor det korte hår mødte det lange. ”Jeg havde absolut ingen tvivl om det,” bekræftede han. Det var dejligt at de kunne snakke frit med hinanden endnu engang.

Han rejste sig op, så han kunne tage plads på stolen. Forhåbentlig ville hun ikke gå i spåner over de få steder der var kort hår, hvor det ikke skulle være kort. Det var heldigvis mere oppe i hoved bunden end på siderne. ”Det er et stykke tid siden at jeg sidst har kunne få nogen til det,” indrømmede han, men sad ellers blot roligt og lod hende ordne det krøllede hår.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 20.06.2020 16:16
Hun var meget nænsom, især fordi de allerede havde været kort inde på håret. Og det sidste hun ønskede, var at hun gjorde at endnu en episode eskalerede. Hun måtte dog synke en enkelt gang, da hun så hvordan at der var nogle kortere hårstumper rundt omkring. Og igen stirrede det på hende, og sagde; det er du skyld i. Men hun formåede at holde hoved nogen lunde klar, som hun arbejde ganske forsigtigt rundt omkring hans hoved. Hver strøg med barberbladet, blev lavet med sådan en forsigtighed, at det måske endda var for meget af det gode. Men hår begyndte også at falde ned imod gulvet omkring dem. Og ind i mellem, fjernede hun det også fra hans skulder. 
"Så er det godt, at jeg nu kan hjælpe dig med det" sagde hun med et smil på læben, selvom at det var tydeligt at høre i stemmen, hvor koncentreret hun var omkring proceduren. 
Og efter en halv time, følte hun da også at hun havde taget det hele. "Så!" sagde hun med et smil, og stillede sig foran ham. Barberbladet var placeret i mundten, fastlåst af hendes tænder. Som hendes fingre gled hen over de nu meget tæt barberet sider. Da hun så sig tilfreds, gik hun en skridt væk fra ham og tog barberbladet ud af munden. "Vil du også have taget dit skæg, eller vil du selv gøre det?"
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 22.06.2020 14:11
Kai stolede nok på Chilam til at hun ikke ville skære i ham, men alligevel sad han mussestille, som prøvede han på ikke at blive opdaget, hvilket også gjorde Chilam arbejde nemmere. Han rykkede kun på hovedet, når hun bad ham om det. Det var tydeligt det ikke var første gang at han var blevet klippet af en anden, og formegentlig var han vant til en der måske var lidt hårdhændet end Chilam var.

Tiden gik overraskende hurtig, og da Chilam endelig trådte væk, tog han en hånd op til hovedet. Der var mange små irriterende hår, man han følte helt som sig selv igen, som han strøg en hånd henover den nye bare hud.
”Hvis du gider... og ikke skær mig,” det sidste kom det lidt drillende, som han tog hans hånd ned og rørte ved skægstubbene, som næsten var blevet rigtig skæg efterhånden. Han var vel meget heldig at hans hår generelt ikke voksede særlig hurtigt. Ellers så skulle han blot barbere sig flere gange. ”Men du gjorde et meget godt job med hårdet, og så anderledes er det vel ikke.” Lidt var det, men Chilam plejede at være dygtig for det hun satte sig for.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 23.06.2020 17:13
Hun kunne ikke holde tilbage, at tungen røg ud imellem læberne og derfor skar en barnagtig grimasse af ham. En latter gled hen over hendes læber, som hun med pege og langemanden greb omkring hans næse, og ruskede fingrene lidt frem og tilbage. “Synes ikke du skal blive for fræk!” Lo hun, men gik alligevel igang med at gøre klar, til at hun skulle barbere hans skæg af. 
Jeg kan hvad jeg vil! Og jeg skal nok være forsigtig - sikkert mere forsigtig end du selv ville være, var det dig der gjorde det.” Bed hun spøgende tilbage, som hun førte kniven ned over hans kind. Og så hvordan at hårene begyndte at falde af. Det var egentlig ganske finurligt, hvordan at menneske kroppe fungerede. Hvorfor kom der hår steder, hvor man så alligevel barberede dem af? Og hvorfor var det kun mænd der fik skæg, og ikke kvinder. 
Det er lidt sjovt, at kvinder ikke får skæg på samme måde som mænd..” ytrede hun højt, før hun tænkte over, at det måske var en mærkelig sætning at sende afsted. Men som månederne var gået, hvor hun havde rejst rundt - havde hun genfundet en smule selvtillid. Så der var ikke længere så langt mellem tanke og handling. Hvilket et eller andet sted, kunne føles næste befriende. Hvilket også kunne ses, på hvordan hun næsten lyste op, og kiggede ham ind i øjnene, mens hun fortsatte hendes nøjsomme arbejde, af at frigøre hans ansigt for hår. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 26.06.2020 09:41
”Hey!” udbrød han som hun begyndte at ruske i hans næse, men stadig med at grin på læberne, som først forsvandt da Chilam begyndte at lade barberbladet nærme sig hans ansigt. ”Siger du at jeg ikke er forsigtig med mig selv?” spurgte han drillende, men forholdt smilet af sine læber, og lod Chilam arbejde forholdsvis i fred, mens han næsten holdt vejret. Det var altid lidt mere skræmmende at have nogen med en skarp kniv i nærheden af hans strube. Han var blevet undervist i nok anatomi, til at han godt vidste hvor hurtigt sådan et kunne lave alvorlige skader på ham, selvom han ikke regnede at Chilam ville gøre det... i hvert fald med vilje.

Et spørgende udtryk kom op i Kais ansigt, da hun spurgte om det. ”Det... er det vel?” sagde han lidt tøvende, og usikkert. Han havde aldrig rigtig tænkt på forskellene på kønnene. Det var bare en af mange ting som var som de var. Kai var også næppe den mere filosofiske type, og hvis tankerne blev for store og abstrakte, så faldt han lidt fra. Det var lidt ligesom at man aldrig skulle have en diskussion om guderne, hvor han skulle forklare sit synspunkt. Det var blot integreret i ham at tro på Thatos, men hvorfor havde han aldrig rigtig tænkt over.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 01.07.2020 22:20
"Mmh" var den eneste lyd hun lavede, for at understøtte at det var præcis det hun mente - at han ikke var særlig forsigtig med sig selv. Men det lå jo også i, at han generelt ikke var god til at passe på sig selv hellere. Men hun undlod at begynde at snakke om det, der var jo ingen grund til rode rundt i følsomme emner, bestemt ikke nu da de var blevet gode venner igen.

hendes tunge gled ud mellem hendes læber, tænderne satte sig også fast - mens øjnene blev smalle. Hun havde lidt glemt hendes mærkelige tænke gang, da hun var kommet til et kritisk område, hvor hun skulle være ekstra forsigtig. Hun ville være meget ked af, og forfærdet hvis hun kom til at gøre skade på ham. Så hun åndede da også lettet ud, da hun endelig blev færdig og kunne tørre hans ansigt af med en våd klud. Hun gjorde måske også et ekstra nummer ud af, at tørre hele hans ansigt, selvom det måske ikke helt var nødvendigt. 
"Så! Nu har du aldrig været smukkere" grinede hun, og lagde kluden på stolens ryg så den kunne tørre.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 07.07.2020 11:46
Kai passede ellers relativt meget på sig selv, mente han, selvom han ofte havde skræmmer henover kroppen. Han huskede dog altid at træne og spise, problemet var bare når han var en sårbar situation, så... var det ikke ligeså nemt. Men han blev kun bedre. Man kunne kun arbejde på problemer, som han også vidste man havde.

Det var lidt fascinerende at se Chilam arbejde, roligt og fokuseret, især fordi han sad på første række til t se det, men endelig blev hun færdig og han udbrød et grin, som hun tørrede hele hans ansigt.
”Hvis du siger det, så må jeg jo tro det,” svarede han da kluden var taget væk, igen, før at han rørte op ved sine kæbe. Det var behageligt hvor meget luft der pludselig kunne mærke på hans ansigt igen. ”Tak Chilam, jeg var ved at blive ret træt af det,” indrømmede han. Han var næppe en der gik meget op i sit udseende, men for meget hår var bare belastende. Der ville han gerne have været en kvinde, så han ikke skulle gro det.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 08.07.2020 13:57
Hun nikkede og smilede stort "Det var det mindste jeg kunne gøre." og igen klemte hun hans næse. Måske lidt mærkeligt, men det var nu også meget sjovt at se hvordan han rynkede den samme. En normal refleks, da det jo nødvendigvis ikke var særlig rart at nogen tog en på næsen.
"Men jeg kan godt forstå det! det må være rart, at kunne mærke den blide brise mod et frit ansigt. Især når det er så varmt her i Rubinien." sagde hun denne gang en anelse mere forstående - der var da også tidspunkter hvor hun overvejede at kronrage sig selv. Selvom det jo bare ville gøre, at hun nok ville blive solskoldet på hendes isse. Og her skulle man ellers tro, at en kvinde der var vokset op på Topalis øerne, ville nyde varmen mere end da hun havde været længere nordpå i det køligere Krystalland. Men hvad hun ikke ville give for igen, at se sne falde fra himlen igen. 

"Nå! men, nu er der jo ikke så længe til festen - så det kunne jo være, jeg skulle gøre mig klar." mumlede hun en anelse fraværende, som hun dykkede ned i en af de mange bunker der lå på værelset og smed rundt med tøj i håb om at finde det bedste til bryllupsfesten.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 11.07.2020 17:20
Selvfølgelig ville hår også beskytte mod den barske sol, men det havde Kai ikke engang overvejet, for hun havde nemlig ret i at han bare gerne ville kunne mærke brisen når den kom forbi. Varmen generede ham til tider heller ikke, selvom han nok altid ville savne den friske havluft. Han havde heller ikke brugt meget tid på Topalis, så som ingen, til at opbygge en god modstand mod varmen. "Ja, og det føles også bare lidt mere... som mig," sagde han, med et bredt smil på læberne.

Kai kiggede lidt overrasket da hun sagde hun ville gøre sig klar, men nikkede sig. Det var rigtig. Det var hvad folk gjorde. Han havde bare aldrig haft noget pænt tøj, ikke rigtig i hvert fald. Noget til ceremonier, som bare blev proppet udenpå hans normal hverdagstøj. "Oh ja selvfølgelig," sagde han. "noget jeg kan hjælpe med eller?" spurgte han og så sig omkring, før hans øjne landede på Chilam igen.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 12.07.2020 10:43
Hun kiggede hen over skulderen, som hun havde fundet nogle klæder frem der lå  i de blege hænder. "Det er også meget mere dig" sagde hun med et stort smil, inden hun vente tilbage til hendes mål. Nemlig at finde noget, hun kunne have på til aften. 
Hun udbrød et lille hvin, som hun fandt det hu havde ledt efter. En royal blå kjole, der næsten havde en kimono snit. Et bælte der lå rundt omkring taljen - borderet med guld mønstre og lagde sig hen over hendes skuldre. Det var normalt ikke noget man ville finde på Chilam, men jo længere tid hun havde været væk fra templet. Desto mere selvtillid havde hun også fået - tilliden til at finde sig selv, finde hendes egen stil og at hun ikke skulle tænke så meget omkring hvad andre synes omkring hendes valg. 

Hjælpe? Hun rystede på hoved - "Nej, du skal bare slappe af! Også glæde dig til en masse dejlig mad om ikke så længe." grinede hun, og begyndte at tage hendes tøj af for at skifte. "I mellem tiden, kan du jo fortælle mig lidt om, hvad der var det bedste ved at forlade templerne?
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 18.07.2020 13:41
Kais øjne fulgte hende lidt, for uanset hvor lidt han egentlig bekymrede sig om tøj, så var han også lidt nysgerrig om hvad hun havde tænkt sig at tage på. Hun virkede som en anderledes person, end den der havde forladt templet, og det klædte hende. I Kais optik, så burde hun være glad og stolt over hvem hun var, og det var noget han havde ment selv efter deres... skænderi.

Selvom Chilam sagde han skulle slappe af, så var han lidt rastløs, hvilket gjorde at han bare let trommede med sine ene finger på sit lår, mens han kiggede rundt. Helt høfligt var det ikke at overbeglo en der skiftede. ”Det bedste?” sagde han tøvende, som han tænkte over spørgsmålet. Indest inde ville han gerne tilbage, men det betød ikke at der ikke var en masse gode ting ved at være på farten. ”Jeg tror det er alle de forskellige folk jeg møder på vejene. Nogle gange slår jeg følge med folk et par dage, fordi vi alligevel er på retning mod det samme sted, så jeg oplever flere foreskellige folk, end jeg nogensinde ville i templet.” Templet var ofte besøgt af de samme slags typer, selvom bjergelvere og pirater ofte var meget forskellige i sig selv.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 18.07.2020 13:52
"mmhm" mumlede hun, mens hendes fingre var flittig til at få kjolen på - det hjalp også betydeligt, at hun nu havde en ekstra hånd til at hjælpe hende. 
Da hun var færdig, lod hun sine fingre glide igennem det plantin blonde hår, der lå i store slange krøller omkring hendes skuldre, efter at hun havde åbnet alle hendes fletninger. 
"Åh, det er da også en fantastisk ting at få lov til at opleve!" sagde hun med oprigtig opstemthed i stemmen - hun var glad for, at trods grunden til han havde bevæget sig ud af templet, ikke var under de bedste omstændigheder. Så havde det stadig haft en positivvirkning på hans tur - tænk, hvis han havde fortalt, at intet havde været godt.
"Hvem mødte du så? Nogen bestemte folk, eller blot skønne bekendtskaber, man kan fortælle historier om, når du  kommer tilbage til templet?" spurgte hun, og fik de sidste at klæderne på; "Så må du gerne kigge - hvad synes du?" spurgte hun, som hun lavede en lille pirouette - så den tunge blå kjole dannede en lille cirkel omkring hendes ben.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 24.07.2020 10:54
Der var heldigvis Kai positiv nok i sit liv til at han nok ville have kunne finde noget han holdt af at tage ud på tur. En af grundene til at det havde været vigtig for ham, havde dog ligeså meget været for at styrke hans eget mentale helbred, hvilket Chilam næppe havde lyst til at høre mere om. Det var vigtigt at han lærte at håndtere når tingene ikke gik som de plejede, og hans rutinerne blev sat ude af styr. Han kunne ikke bare blive frustreret, men blev nødt til at bearbejde hvad end der var der satte en blokering for ham.

Hans øjne kiggede mod Chilam igen, og smilet spredte sig bare endnu bredere. Hun lignede en drøm for at sige det mildt. Han kunne godt værdsætte når nogen havde gjort noget ud af sig selv. ”Du ser vidunderlig ud,” sagde han uden at lægge noget filter imellem mund og hjerne, for det gjorde hun virkelig.

Han rømmede sig lidt. Det var rigtig der havde været et spørgsmål forinden. ”Der har været så mange, så det er nok mere sådan nogle historier der kommer frem. Nogle af dem var også bare dejlige at være sammen med, selvom de ikke var specielle som sådan.” Kai kunne bare godt lide mennesker.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.08.2020 11:46
Rødmen var altid let og se i en kvinde som Chilam. Når huden var lige så hvid som sneen i norden, så var det ganske klart, når varmen steg i kinderne og bredte en lyserød - næsten tomat rød farve hen over dem og næsen. 
Hun rømmede sig også selv, og lod blikket glide væk fra hans skikkelse over mod døren. Han kunne da ikke bare så bramfrit sige til hende, at hun så vidunderlig ud. Så blev det igen svært at holde hendes følelser for ham understyr. Men nej! De havde aftalt de skulle være venner, også skulle hun bare få sin krop til at lytte til hendes tanker. Selvom det bestemt ikke var nemt. 

"Så vil jeg glæde mig til at høre historierne, når du kommer på dem hen ad vejen!" næsten desperat til gribe strøg om et andet samtale emne, gjorde nok hun lød lidt mere ivrig end hun havde ment. Hun hostede en anelse forlegen, og lod blikket glide ned mod sine fødder. "Nå, men vi må vidst også hellere komme afsted." mumlede hun, og sendte ham et strålende smil, inden hun åbnede døren og gjorde tegn til at han skulle følge med.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 20.08.2020 20:34
Hvis Kai generelt havde været mere overvejende med sine ord, så havde han nok også stoppet sig selv fra at sige det på den måde han gjorde, men desværre var der aldrig særlig langt fra tanke til handling for en som ham. Han var meget simpel i sin måde at begå sig på, og derfor også ofte ret ærlig omkring sine følelser. Det var ikke alle der syntes lige godt om det, men det hjalp at han ikke havde en eneste ond knogle i sin krop.

”De skal i hvert fald nok komme,” sagde han grinende, selvom han ikke forstod at hun glædede sig så meget. Hun måtte jo også selv havde mødt en masse interessant folk, mens hun havde boet her i Balzera. Det var alligevel vildt at tænke på.

Han var dog også hurtig til at gribe chancen for at komme ud, mest fordi det virkede lidt som om at de dansede om et eller andet emne, som Kai ikke var helt sikker på, og derfor bar hans fødder ham ud af døren, da hun gav antræk til at de skulle gå. Han ventede ude på den anden side af døren, og lod ellers Chilam vise ham vejen mod festen der skulle stå. Hvis hun tillod det, så ville han dog gribe ud efter hendes hånd, bare så han vidste hvor han havde hende, mens de gik igennem de travle gader. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Sparks 09.09.2020 19:09
Hun lavede små hop, som de gik ned af de travle gader, mod pladsen som deres telte var slået op. Hun glædet sig, hvilket var utrolig tydeligt i Chilams ansigt. Den måde hun smilede på, og ikke helt kunne holde kroppen rolig - men på en eller anden måde, var nød til at hoppe eller danse lidt med hoved, som hørte hun en eller anden melodi i hoved. 
Da de endelig var fremme, summede det af energi og glæde. Det var tydeligt, at det var lige om lidt at den lille ceremoni ville gå igang, og folk gjorde sig parate ved at sætte sig omkring bordene og kigge hen mod buen af blomster. 
Smukt, var næsten ikke et ord man kunne beskrive omkring dekoraktionerne. Blomster over det hele, farverige silkestoffer draperet ned over teltene, og de lave borde, man kunne sidde ved - når man satte sig på gulvet. Chilam lagde sin arm omkring Kais, og fulgte ham hen til en af de åbne pladser de kunne sidde ved. 
Der gik dog ikke mange øjeblikke før Quan satte sig ved siden af dem.
"smukt er det ikke?" sagde han og smilede til dem begge, inden han lagde armen omkring Chilam og krammede hende ind i et halvt kram. 
"Jo! Det.. det må man sige." kom det en anelse drømmende fra Chilam, der betragtede med store øjne hvordan at Lilje og Davin stillede sig klar, for at indgå i et ægteskab med hinanden. En dag, en dag ville det også være hende som der stod der og erklærede sin kærlighed til en anden. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 167 cm

Helli 10.09.2020 12:49
Chilam virkede virkelig mere fri end hun havde gjort tilbage i templet, og selvom Kai ville elske at hun tog tilbage med ham, så kunne han også godt se at det liv nok ikke var for alle. En lidt trist tanke, men ikke hårdere, end at han kunne overkomme det. De kunne jo altid besøge hinanden, og Chilam fortjente også at være fri som en fugl, især med alt det havde hun havde båret rundt på da de først mødt hinanden.

Hans øjne blev store da de nåede festen. Han havde aldrig set noget lignende, og det tætteste han kunne komme på var festivaller, men det var stadig ikke som det her. Derfor var det nok også meget godt at Chilam hev ham med, for ellers ville han nok have stået stille og bare stirret på det.
”Det er...” startede han ud, men blev afbrudt som Quan kom og satte sig ved dem og kom ham dermed i forkøbet med hvad han ville have sagt. Det føltes stadig lidt underligt at vide at han ikke var den tætteste i hendes liv mere.

”Er alle bryllupper så smukke?” spurgte han, da han fik rystet det værste ubehag af at blive afbrudt af. ”Vi har dem ikke i templet, så det er første gang jeg er til et.” Man kunne godt se at Kai var fascineret af det, men da han aldrig selv skulle giftes siden han hverken havde et navn eller titel til at kunne binde sig, så var det mere nysgerrighed omkring hvad han ikke kunne opnå. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 2