Blæksprutten 24.11.2018 12:14
Han rystede på hovedet, for endnu engang at forsikre hende om, at han ikke var sur på hende. Han følte at der skulle meget til, før han virkelig kunne blive sur på nogen, der altid var så sød som Shila. Han havde nok lettere ved at blive provokeret af mænd, når de forsøgte at rakke ned på ham, for at få dem selv til at fremstå bedre foran hunkønsvæsnerne.
Han smilte til hende, og forsøgte ikke at gøre det for åbenlyst, at han kunne se hvor genert hun pludselig blev overfor ham. Det måtte gerne forblive sådan, for han følte sig interessant og attraktiv, når hun kiggede på ham med de blikke.
“Ja meget” Svarede han til hendes spørgsmål. Det var ikke fordi religion var privat for ham, men han var alligevel forsigtig omkring, hvad han ville dele ud. “Sådan har det altid været. Min familie har ikke altid været velhavende, men vi mener at vi er nået hertil, fordi vores forfædre var så troende, som de var... Og jeg har da oplevet, at Isari har reageret på mine bønder et par gange, hvis ikke jeg har bedt for meget af dem”. Selvom han ingen beviser havde for sin påstand, troede han fuldt og fast på det selv. For ham var det nemlig det mest logiske, at der fandtes noget udover den verden de kendte til.