Det her er ikke det rigtige sted at stjæle...

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 00:52
Shinji hævede et bryn over hendes svar. Det var tydeligt, at det var røget helt hen over hovedet på hende, hvad han mente. Det fik ham dog til at grine, og han kommenterede ikke yderligere på det. Det havde han ikke ligefrem forventet. Om det var med vilje, eller om hun bare havde tankerne andetsteds skulle han ikke kunne sige, men han berørte nok ikke emnet mere foreløbig, med mindre det blev relevant.

Shura lod sit hoved glide en gang op ad hendes lår, da Sky sagde godmorgen, og Shinji kunne ikke lade være med at smile. Det blegnede dog da panteren igen sendte ham et blik, og han kiggede tilbage på den tilsyneladende i lydløs samtale.

Mens de gik, kunne Shinji selv ikke lade være med at kaste et blik på hende en gang imellem. Han havde bemærket hendes blik, men han sagde ikke noget til det. Han blev blot ved med at forklare.
Da de nåede badehuset, gengældte han hendes blik og trådte indenfor. Shinji bar mine af, at han havde været her før, men det var sjældent, det skete. Ikke fordi han ikke gik i bad, men så stort et behov havde han heller ikke for at være blandt en flok nøgne mennesker. Dette var dog undtagelsen, der bekræftede reglen. Det ville bestemt ikke gøre noget med... for Chance ved hvilken gang rystede han på hovedet af sig selv. Han sendte hende dog et smil og nikkede til hendes ord. Han gik den modsatte retning af hende og klædte sig af for at blive vasket. Så tog han det hvide stof og satte rundt om livet. Han var som sådan ikke blufærdig, men for andres (især Skys) skyld rendte han ikke nøgen rundt herinde. Overkroppen var nu fuldt blottet, og man kunne for alvor tydeligt se, at Shinji var fysisk aktiv; hans muskler var let markerede og nogle bevægelser tydeliggjorde mavemusklerne endnu mere. Man kunne se, at den højre arm næsten var dækket af tatoveringer af forskellig art, men mest bemærkelsesværdigt var tegner for Chance, Valeria og Shara. Udover det var der en af et flag med et muntert dødningehoved på og et af et skib på havet. Hans 'P' der var brændt ind i huden kunne også tydeligt ses lige over hans håndled.

Det tog ham ikke lang tid at finde Sky. Han kunne trods alt dufte sig frem til det. Han ignorerede de nøgne mennesker, for der var ikke rigtigt noget, han ikke havde set før, og de fleste fandt han ikke super attraktive. Her og der var der da en fin bagdel, men i sidste ende var de alle ens, og det var ærligt ved at kede ham lidt. Han prikkede hende på skulderen og tog hendes hånd med den anden, hvis hun lod ham. "Kom" sagde han og trak hende med, hvis hun havde ladet ham få fat. Han ledte hende fra den store kilde over til en mindre. Der sad færre folk, og de var alle sammen dækket til med hvidt stof (han gik ikke ligefrem ud fra at nøgne mennesker huede Sky). Han gjorde en gestus mod badet for at lade hende træde i først. Han holdt stadig fast i hendes hånd for at støtte hende, for stenene kunne være glatte.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 25.04.2018 01:29
Da Shinji kom til syne, kunne Skylin ikke lade vær med at synke en smule ned i vandet, for at skjule sin åbenlyse røde kinder, hun havde fået at det blotte syn af den veltrænede krop, som Shinji besad. Hun kunne ligeså mærke sit hjerte banke hurtigere i brystet af hende og hun blinkede nogle gange, for at være sikker på, at dette ikke blot var en eller anden form for drøm. Hun blev dog en smule nysgerrig, da hun lagde mærke til hans højre arm, hvor han havde disse her tatoveringer, af forskellige arter. Hun så undrende på hans arm, før han kom tæt nok på, inden hun lod sig selv glide en smule op fra vandet af og smilede nervøst til ham.

Da han prikkede til hendes skulder, så hun blidt op mod ham og tog imod hans hånd, før hun lod sig glide op af vandet og fulgte med ham hen til en kilde der var lidt mindre end den hun havde været i. Hun priste sig lykkelig for at der var så folk i den, samt at de var påklædte. Hun fangede sig selv i kort at se ned mod Shinji´s klæde, inden hun tog sig en smule til hovedet og tænkte * For pokker, hvad er der galt med mig!? *. Hun så flovt på ham og trådte forsigigt ned i kilden, inden hun gled lidt til siden, så han kunne træde der ned også og sidde ved siden af hende i det varme vand. Hun så forsigtigt mod hans arm og sagde nysgerrigt " Hvad betyder de? ". Hun pegede kort på tatoveringerne, inden hun rettede det hvide stof, der lå om hendes slanke krop. Det var tydeligt at se, hvordan hendes krop var formet nu, eftersom stoffet klæbte sig ind til hende. Det lange hvide hår, lå smukt og vådt ned af hendes ryg og var strøg tilbage af, samt de gule øjne, så med et nysgerrigt blik på Shinji og et lille smil var over hendes læber.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 02:30
Shinji kunne ikke lade være med at betragte Skys former. Han tog sig selv i at finde sig ganske betaget af hende. Han bemærkede dog godt hendes flovhed, da hun så på ham, men han var ikke helt sikker på, hvad han skulle lægge i det. Tidligere havde hun svaret i en helt anden retning, da han prøvede at komme med et hint. Han rystede lidt på hovedet af sig selv og fulgte med hende ned i vandet.

Da hun spurgte ind til hans tatoveringer, kastede han et blik på sin arm. "De fleste af dem er egentlig bare, hvad man i daglig tale kalder 'sømandstatoveringer'. Der er dog et par enkelte med en betydning." Han begyndte at pege på dem, og som han pegede på de enkelte, begyndte han at forklare: "Den her er tegnet for Chance. Den her er for Valeria. Og den her er for Shara. Den her..." han pegede på den af flaget med det smilende dødningehoved "...behøver jeg vel ikke at forklare? Den næste..." han pegede på skibet på havet "...er et tegn på, at jeg hører til på havet, og at jeg altid vil vende tilbage dertil. Åh ja den sidste..." han pegede ned på sit brændemærke ...er ordensmagtens måde at identificere mig som pirat på" svarede han med et drillende smil. Det var dog sandt. Alle tidligere fangede pirater havde et. Det var lidt med forskel, hvor de sad. Nogle var heldige, men der var også pirater, der havde fået dem midt i panden.

Hans blik fandt hendes øjne, og han tog sig selv i at bevæge sit hoved tæt på hendes. For ikke at gøre det akavet, sagde han: "Men jeg har fortalt så meget om mig. Lad mig høre lidt om dig. Hvor er du fra?" spurgte han. Han trak dog ikke hovedet til sig. Han kunne virkelig godt. Men burde ikke.

- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 25.04.2018 02:40
Hun betragtede dem med forundren, mens han fortalte omkring hvad det var de stod for. Hun kunne godt genkende Chance, samt Valeria og Shara. Hun syntes i hvertfald at ha set de tegn før, samt hørt en lille smule men ikke alt for meget, det var hende stadig en del ukendt. Hun var utrolig fascineret af de mange tatoveringer som han bar og hun kunne da heller ikke lade vær med at tænke på om hun nogensinde ville få en form for krops udsmykning. Hun gav et blid smil fra sig, dog forsvandt smilet så småt, da det var at han pegede på sit brændmærke og forklarede at det var sådan ordensmagten brugte en måde, at identificerer ham som pirat på. " Oh.. ". Hun så forsigtigt på det og berørte blidt stedet og så derefter op mod Shinji og sagde " hvordan skete det.. ".

Da hans hoved kom tættere på, trak hun sig kort en smule, dog lod hun sig finde tilbage til hvor hun var før, eftersom hun kun havde trukket sig, af chokket over hans pludselig nærhed. Hun gav et blid smil fra sig, da det var han spurgte hende ind til hvor hun var fra. " Jeg er oprindeligt fra Dianthos.. det fattige kvarter kan man vel sige. Min mor var en adelskvinde, der forelskede sig i en slyngel, kaldt Ravlin. En ret kendt svindler.. og det ville faktisk ikke undre mig det mindste, vis det viste sig, at han måske også havde været pirat i sine unge dage ". Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule, i det hun sagde " Faktisk tog han ofte ud og sejlede med nogle af hans venner.. og kom tilbage nogle måneder efter.. ". Hun sukkede en smule og lod sit blik falde på Shinji, i det hun sagde " De dog begge døde.. ". Hun gøs kort, før hun så forsigtigt mod Shinji, inden hun sagde " Men.. vi flyttede fra Dianthos til Amazonit Skovene.. fordi det var sikrest med mit blod.. men også på grund af min fars arbejde.. ". Hun sukkede en smule og sagde " undskyld vis det er lidt tungt.. ".
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 02:57
Shinji tænkte lidt over hendes spørgsmål. Det føltes som flere levealdre siden, men det var det egentlig ikke. Han tog en dyb indånding, inden han begyndte at fortælle: "Det var mens, jeg var om bord på Søhesten. Det var et ganske almindeligt togt... troede vi. Det viste sig, at flåden havde lavet et baghold og havde forklædt sig som handelsskib. Det var mere end klar på os. De fleste nåede at flygte, men to andre og jeg blev fanget. Jeg prøvede egentlig at forvandle mig, men det havde de også værn mod. Den ene havde en magisk genstand, der neutraliserede alle former for evner. Selv mine skærpede sanser." Han holdt en kort pause for at få lov til at trække vejret, inden han fortsatte: "Vi blev fragtet til Dianthos, hvor vi egentlig skulle hænges. Det er almindelig kutyme, at man brændemærker pirater, inden henrettelsen til spot og advarsel for andre. Det skete dog ikke. Vi blev reddet af Søhestens besætning og kaptajn." Da han var færdig med sin fortælling, sendte han hende et smil. "Det er risikoen ved jobbet. Vi lever uden for normens love. Man ved, hvad man går ind til, så det lyder måske mere barsk, end det egentlig er." Det var stadig temmelig barsk, ingen tvivl om det, men Shinji ville ikke bytte det for noget andet i verden.

Shinji lyttede interesseret til hendes historie, som hun fortalte den. Han lod egentlig blot sit blik hvile på hendes øjne, men han lyttede aktivt. Da hun undskyldte, kunne han dog ikke lade være med at smile. Han lagde blidt en hånd på hendes kind. "Det skal du da ikke undskylde. Og det er ikke tungt. Jeg ville jo ikke have spurgt, hvis jeg ikke ville vide det" svarede han og rettede sig igen op. Han burde virkelig tage sig sammen, men det var samtidig pokkers svært. Hendes duft gjorde det heller ikke nemmere, men det var som om, hun duftede mindre og mindre af Amalia og mere og mere af... Sky? Han vidste det ikke. Det var en ny duft, han ikke rigtigt kendte til.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 25.04.2018 12:45
Hun lyttede opmærksomt til hans historie, omkring søhesten og hvordan det havde været en almindelig togt, eller det var i hvertfald det de troede det var, indtil de havde endt i baghold. Hun så lettere chokeret på Shinji og sagde " Virkelig? ". Da det så var de var blevet fanget, var de blevet brændmærket til at blive hængt. Hendes øjne så næsten helt våde ud et kort sekund, ved den blotte tanke om, at Shinji kunne ha været død idag og ikke ved hendes side. " Vent?.. hvornår blev i fragtet til Dianthos? ". Hun tænkte en smule tilbage. Hun havde jo været der nogle gange med sin mor igennem tiderne, samt hendes far havde endt i problemer, dengang hun var de 14 år.. så måske?.. kendte han hendes far, men muligheden var meget lille. " Hvem var jeres kaptajn?.. og hvor gammel var du.. vis det ikke gør noget jeg spørg? ". Hun gav et blid lille smil fra sig.

Hun mærkede hans blide berøring mod hendes kind og nikkede forsigtigt, da det var han sagde hun ikke skulle undskylde og at det ikke var så tungt. Han skulle bare vide. Hun gav et lille forsigtigt smil fra sig, inden hun så ham rette sig op. Hun rykkede sig en smule tættere på ham og lod sit hoved lægge sig mod hans skulder, i det hun gav et blid lille suk fra sig, før hun forsigtigt sagde " Jeg glad for at ha mødt dig Shinji... virkelig glad ". Hun lukkede sine øjne en smule i og smilede for sig selv. Hun nød hans selskab og hun nød at være nær ham. " Tak fordi du har passet så godt på mig ". Hun nød at høre kildens vand bruse en lille smule og blot mærke hans nærhed.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 14:51
//OOC: Jeg har absolut ingen anelse om, hvad kaptajnen hedder, og jeg har ikke lyst til at fucke med Amalias baggrund også, så når jeg skriver "indsæt navn her," er det derfor :3

Shinji nød at hun levede sig så meget ind i historien, at hun endte med at kommentere på den midt i det hele. Han så lidt tænksom ud ved hendes spørgsmål, for det tog ham lidt tid, at huske det præcise årstal. "Jeg vil tro, at det nok er omkring fem år siden? Jeg kan ikke huske det præcist, men jeg havde været på Søhesten et godt stykke tid, da det skete" svarede han. Det føltes som så længe siden, men det var det alligevel ikke. Han havde været pirat i otte år, men det føltes også til at være meget længere. "Han hedder *indsæt navn her.* Og jeg har være tre- eller fireogtyve" svarede han lidt eftertænksomt. Det passede med, at det var en 4-5 år siden, og det var ikke helt ved siden af.

Shinji blev igen alt for opmærksom på hendes krop, da hun lænede sig op ad ham, men han smilede alligevel ad hendes ord. Hun var nu sød. Han lagede armen om hendes skuldre og gav den ene et blidt klem. "Jeg er nu også ret glad for, at jeg stoppede dig i at stjæle fra mig" sagde han drillende, men der var stadig noget underliggende, der talte sit tydelige sprog om, at han var glad for, at hun havde fundet vej ind i hans liv. Ved hendes næste ord kiggede han dog ned på hende, men han kunne ikke fange hendes øjne. Til gengæld voksede hans smil en smule. "Jeg vil altid passe på dig" svarede han, som han blev opmærksom på, hvad han sagde. Han opdagede, at han var ligeglad. Det var rart at have hende tæt på sig.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 25.04.2018 16:07
//OOC: Det helt iorden :D //

De fyldige rosa pink læber, kunne ikke undgå at trække op i et lille smil, da det var at Shinji sagde, at han ville altid passe på hende. Hun nød den tunge følelse mod sin skulder, eftersom hans arm lagde om hende og det lille klem han havde givet den. Hun kunne ikke lade vær med at lade sine tanker strejfe, til hvad nu hvis.. * Hvad nu hvis jeg aldrig havde stjålet fra ham.. hvad vis jeg aldrig nogensinde var kommet her til.. *. Hun gøs kort ved tanken, eller også var det blot den blide vind der for en stund syntes at komme, før hun åbnede sine øjne og så forsigtigt op mod Shinji, med dette uskyldige smil som altid. Hun lod sig langsomt glide lidt mere ned i vandet, så hendes bryst nu var under vand, inden hun lænede sig en lille smule tilbage og så op mod himlen. Hun kunne ikke lade vær med at grine en lille smule, i det hun så mod Shinji og sagde " Når jeg kommer tilbage engang, så burde vi næsten gør brug af at stjæle fra en tyvebande.. samt jeg vil utrolig gerne også opleve havet med dig Jin ". Hun gav et lille smil fra sig, dog kunne man se i hendes øjne, at de nærmest glødede af eventyrlyst.

Nok kunne hun ikke svømme, men hun ville gerne lære det, samt hun ville utrolig gerne se hvordan det var at leve på havet nogle dage, eller uger. Hun så tøvende på Shinji og spurgte forsigtigt " Ville det nogensinde være en mulighed egentlig.. at komme med dig ud og sejle?.. ". Hun vidste at han var en pirat, en pirat uden et skib.. men vis han måske havde fået sit eget til den tid, eller måske havde fundet et sted han passede ind, måske... kunne de bruge hende så. Hun var utrolig god til at sy, samt hun havde vinger, så hun kunne i praktisk flyve op og holde øje med nogle ting, de ikke kunne.. eller flyve i forvejen, vis det endelig var. " Måske mine vinger kunne komme til gode så?.. vis det var. Så kunne jeg tjekke fronten, se om der var nogle ukendte fare, der gemte sig hist og her? ". Hun grinte ved tanken og lukkede sine øjne for en kort stund, før hun åbnede dem igen og havde et smil over hele ansigtet.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 16:41
Shinji kunne ikke lade være med at grine over hendes forslag. Han var frisk på idéen men... "Det kan blive farligt" sagde han med en lettere bekymret mine, som han fortsat lod sit blik hvile på hendes gyldne øjne. "Tyve er ikke sådan at spøge med. Specielt ikke i deres egen hule" fortsatte han. Selvom det kunne være en sjov oplevelse, ville han ikke have, der skete hende noget. Hun var nok ikke uvant for fare, men det var noget helt andet at opsøge den.

Hendes forslag om at komme med ud at sejle fik ham til at se lidt tænksom ud. Han kunne dog ikke lade være med at grine, da hun begyndte at remse op, hvad hun kunne. "Det ville ikke være op til mig, om du kunne komme med. Det ville være skibets kaptajn, der tog den beslutning. Det er hårdt arbejde, og der bliver ikke gjort forskel, fordi du er kvinde. Du skal dog nok lære at svømme først. Og det ville nok heller ikke gøre noget, at du fik nogle våbenfærdigheder. Jeg kan ikke rende og beskytte dig hele tiden" svarede han med et drillende glimt i øjet men samtidig med en alvorlig undertone i stemmen. Ude på havet kunne han ikke være hendes beskytter, der var hun nødt til at se efter sig selv. Der var heller ikke meget tilovers for klynkere, så man skulle have en hvis mentalitet for at være på et sørøverskib. Ikke at han ikke ville have hende med, men hun skulle stadig vide, hvad hun gik ind til.

Da de efterhånden havde siddet der et godt stykke tid - Shinjis fingre var blevet godt rynkede - kastede han et blik på hende. "Hvad siger du til, at vi kommer videre?" spurgte han med et smil. Varmen og fugten herinde havde også gjort ham sløv, så det ville være rart at komme ud igen. Hvis hun ønskede at blive, ville han ikke gå.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 25.04.2018 19:52
Hun smilede flabet og svarede " Fare er mit mellemnavn, eller.. det lyder faktisk i nærheden af mit efternavn, men tæt på ". Hun grinte og smilede blidt til Shinji og strøg en forvildet hårlok bag sit øre, før hun forsigtigt berørte en dreadlock af Shinji´s og slap med et lille smil. Hun så nysgerrigt på Shinji, da han sagde at det var hårdt arbejde og der ikke blev gjort forskel på kvinder og mænd. " Fantastisk!. Det præcis sådan jeg gerne vil ha det ". Hun hadet altid den forskel der blev kort på kvinder og mænd, dog var det også fordi hun var jægere.. og mange gange havde lagt for øre, af andre mænd og deres holdninger, omkring hvordan mænd var bedre til at jage, eller andre kvinder for den sags skyld, omkring hvorfor man dog ville ha sådan et arbejde, når blot mændene kunne gør det hele. Hun gned sig en smule ved panden og sukkede ved blot tanken omkring de ting hun havde lagt øre for.

Da han nævnte at hun nok burde lære at svømme først, nikkede hun og spurgte " Du kunne vel optræne mig i at svømme så?, kan du ikke Jin ". Hun smilede over hele ansigtet og svarede " Så når jeg kommer tilbage, så bliver det helt klart noget du skal lære mig ". Det kunne godt være at han mente det godt og lidt drilsk, dog opfangede hun den alvorlige undertone i hans stemme og et kort sekund, kunne man se at det faktisk havde ramt hende lidt. Var hun hjælpeløs i hans øjne?. Måske var hun ikke forfærdelig god ved havet.. og blandt folk, men i skovene, der herskede hun i sit rette element. Hun smilede forsigtigt og så kort mod ham, da det var han spurgte om de skulle komme videre. Hun nikkede forsigtigt og rejste sig op, inden hun trådte op fra karret.

De gule øjne´s blik, lå blidt på Shinji og fulgte ham nøje. Hun strøg det sne hvide hår ned af den ene side af skulderen og begyndte så småt at flette det, inden hun blidt klemte om sit hår, så vandet gled ud af det, den smule det nu kunne, før hun gik hen til hvor kvindernes område var. Hun så kort mod Shinji og sagde " Ses på den anden side ". Inden hun gik ind og vaskede sig ordentligt af, inden hun tørte sig og iførte sig den blå kjole igen og smykkerne dertil. Hun satte derefter sit hår op i en hestehale, med et læder bånd, før hun trådte ud fra rummet.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 22:20
Shinji hævede et bryn over hendes kommentar, men han kunne ikke holde minen ret længe, inden han begyndte at grine. "Så det er det? Du skal nok lære at håndtere den lidt bedre, så" drillede han og hentydede mest til piraten, der bare havde smit hende over skulderen. Set i bakspejlet var det ret så komisk, og han grinede lidt for sig selv ved tanken, inden han kom til at tænke på hendes bagdel og den blafrende kjole, der i stedet fik ham til at rødme svagt.
Han blev dog revet ud af sin pinlighed, da hun forklarede videre, og han kunne ikke lade være med at smile venligt. "I så fald skal du nok passe ind" svarede han, og hans smil voksede en smule. Han sagde ikke noget om, at det måske ikke var klogt at have et forhold om bord på et skib, og han skubbede det til side i sine tanker.

Shinji gav hendes skulder endnu et klem. "Du skal ikke tage det så tungt. Det er mest, så du ved, hvad du går ind til" sagde han med et opmuntrende smil. Det var ikke fordi, han så hende sådan, men for hendes egen skyld, var der nogle ting, der var rigtig gode at kunne i forvejen, for at man ikke faldt bagefter. "Og jeg skal nok se, om jeg ikke kan lære dig at svømme. Jeg ved ikke, hvor god jeg er til at lære fra mig, men det er der vel kun en måde at finde ud af på" svarede han flabet. Han var dog samtidig en kende seriøs. Han ville gerne prøve at lære hende at svømme, og han kunne samtidig også godt give hende noget våbentræning. Det krævede blot, at de fandt en smed først, så hun kunne finde et våben, der passede hende.

Shinji rejste sig og fulgte med Sky. Han nikkede til hende og sendte hende et smil, da hun snakkede til ham, og han gik ud for at tage det hvide klæde af, få vasket sig og tørret sig og komme i sit normale tøj igen. Han gik næsten ud fra at krofatter havde smidt hans frakke op på hans værelse, for han havde ikke kunne se den nede i selve krostuen, da de gik.

Shinji var i færd med at sætte sit hår op i en hestehale, da han kom ud på den anden side og kiggede efter Sky.

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 26.04.2018 05:09
Som hun kom ud fra kvindernes rum, stod hun en smule fordybt i sine egne tanker, mens hendes fingre fandt frem til det lange sne hvide hår, før de begyndte at flette det over hendes højre skulder. Det var en vane hun ofte havde gjort siden barn, hver eneste gang, hun tænkte dybe tanker, eller endte med at fordybe sig. Hun tog det flettede hår blidt ud og begyndte at sætte det op i en hestehale, med det læder bånd hun havde, før hun lod sit blik glide til siden, til Shinji, der var i færd med at gør det præcis samme. Hun kunne ikke lade vær med at sende ham et lille smil, samt grin, inden hun gik hen mod ham og lod sine arme falde ned, i takt med at hun betragtede hans ansigt.

Hun stod en smule og betragtede ham for sig selv, sugede hver eneste detalje af ham ind, inden hun gik hen og gav ham et blidt kram, vis han da ikke trådte væk eller afviste hende på nogen måde. Et lille suk undslap de fyldige læber, før hun forsigtigt så op mod Shinji, inden hun tøvende sagde " Nårh.. jeg.. jeg må nok hellere se at komme afsted.. vis jeg skal skaffe resourser til turen.. ". Hun bed sig en smule i underlæben og så kort mod Shura, inden hun gav et blid smil fra sig og trådte ud fra vaskehuset.

Hun lod sig blik glide rundt i byen og sørgede for at tag en smule af det hele ind. Det var nu en utrolig hyggelig by, taget i betragtning af, at det faktisk var et sted fyldt med lovløse og kriminelle, samt nogle lidt mere voldelige end andre, dog kunne de alle godt finde ud af at ha en god aften sammen, med dans og druk. Hun kunne ikke undgå at grine lidt ved tanken, om da hun nær havde kastet op på Shinji, før hun vendte sig mod ham og smilede over hele ansigtet. Hun havde fået sit pilkogger på, samt buen var rundt om brystet med strengen og tasken om hofterne af hende.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 26.04.2018 15:23
Shinji måtte for Valeria ved hvilken gang tage sig selv i at tage Sky i øjesyn, da hun trådte ud. Selv noget så enkelt som at hun åndsfraværende flettede sit hår, fandt han betagende. Bleh. Han burde da virkelig styre sit trip. Var hun virkelig så speciel? Ja. Ja det var hun. Han var virkelig alt for længe om at få lavet sin hestehale, fordi hans koncentration var andetsteds, men det lykkedes da til sidst. Han gengældte hendes smil, inden han begyndte at gå hende i møde.

Han gengældte overrasket men varmt hendes kram, og han kunne endnu en gang mærke sit hjerte stige i fart i brystet. Det var dog overstået, før han nåede at gøre mere ud af det, men hendes ord fik ham til at smile. Han bukkede sin pegefinger let, så han kunne lægge den under hendes hage og kigge hende i øjnene. Hans smil var varmt, og han kunne virkelig godt... "Husk: Fjorten dage. Har jeg ikke hørt noget, kommer jeg efter dig" hørte han sig selv sige i stedet for. Han havde flyttet sit hoved en anelse tættere på hendes, men han var stoppet, da han var begyndt at tale. Han blev stående lidt sådan, inden han sænkede sin arm igen.

Han fulgte interesseret med hende rundt, som hun gik og fandt ting og sager til turen. Shinji selv havde efterhånden været her så længe, så byen var efterhånden hverdag for ham. Det var derfor svært altid at værdsætte dens hyggelige sider, fordi det bare blev en vane.
Da hun vendte sig og sendte ham et kæmpe smil, gengældte han det varmt. Hans var dog ikke lige så stort, selvom han stadig glædede sig på hendes vegne over hendes eventyrlyst. Han kiggede lidt rundt på hendes ting. "Har du så det hele?"

Skylin Fayren

Skylin Fayren

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 164 cm

Valkyrie 26.04.2018 20:03
Da han løftede hendes hage en smule, så de fik øjenkontakt, rødmede hun svagt hen over kinderne og lod sine øjne suge den lille farve til sig, alt den kunne. Så den kunne huske dem, selv i de slemmeste tider. Hun gav et blidt smil fra sig og så hvordan han flyttede hovedet en anelse tættere på hende. Forsigtigt.. lod hun sig langsomt nærme sig hans, dog stoppede hun kort, da det var han begyndte at tale. Hun blev blot stående hvor hun var, før han sænkede sin arm og hun trak sig flovt tilbage og så kort væk fra ham og gned sig op af den ene arm, mens den svage rødmen forblev i kinderne af hende. * Fjorten dage... *. Hun følte allerede at det var en evighed hun skulle være væk fra ham. Hun kunne mærke sit hjerte der bankede mod hendes bryst, en smule hurtigere end normalt og det var som om luften om hende, var blevet tungere.

Da de gik ud der fra og begyndte at finde stof, samt tøj hun kunne sy til en dragt, samt ligeså nogle varme støvler og andet hun ellers kunne bruge til sin rejse, kunne hun ikke lade vær med at se en smule mod Shinji i ny og næ, med et smil over læberne, men også lidt en nedtrykt grimasse. Da det var at solen så småt var nået sit halvpunkt.. stoppede hun op og kiggede på sine ting, inden hun så forsigtigt mod Shinji og Shura. Hun kunne mærke tårerne presse sig på. Hendes øjne var ved at løbe i vand, men hun holde det skjult så godt hun kunne. Hun nikkede forsigtigt og gik derefter hen til Shura og lagde blidt sin taske fra sig, samt bue.. før hun holde sine arme ude og sagde " Indtil vi ses igen Shura. Please pas på ham..  ". Vis Shura gik hen til hende, ville hun kramme hende blidt og blidt presse sin pande mod hendes. før hun ville rejste sig og nusse hende kort over hovedet, inden hun ville gå hen til Shinji og nærmest overfalde ham i et stramt kram.

Hun kunne mærke tårerne så småt presse sig på, før hun ville kramme om ham, vis han ville lade hende selvfølgelig. Hun lukkede sine øjne i og snøftede kort, før hun så mod ham og sagde " Fjorten dage.. inden fjorten dage er gået, så vil jeg være tilbage, det LOVER jeg ". Hun kunne mærke hvor hårdt det var at skulle rive sig væk fra ham og også Shura. De havde været så dejligt selskab og hun følte allerede, at hun havde kendt dem langt længere end blot to dage og en nat. Hun samlede forsigtigt sine ting op og så kort mod dem, med et smil over sine læber, før hun vinkede, inden hun vendte sig om og begyndte at gå væk fra dem. Der lå mange ting forude i hendes fremtid og mange eventyr.. samt det samme lå for Shinji´s døre.. de havde begge hver deres drøm. Hende var at se alle aspekter af Krystal Landet.. og ham, hans hjerte tilhørte Amelia.. og havet.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 26.04.2018 21:24
Shinji havde været forfærdeligt tæt på at kysse hende, da hun begyndte at læne sig ind mod ham, men han var stoppet, da hun trak hovedet til sig. Han havde set hendes rødmen, men han kommenterede ikke på den. Om det var fordi, han overskred hendes grænser igen, eller om det var noget andet, kunne han ikke sige. Det var også lige meget lige nu. Han følte dog samtidig, at han gjorde hende lidt utilpas, så han trak sig en anelse, da hun selv gjorde det.

Han lyttede til hendes samtale med panteren, og han kunne ikke lade være med at smile, da Sky krammede hende. Hendes ord fik ham dog til drillende at hæve et bryn. "Hov hov, jeg kan altså godt passe på mig selv" svarede han drillende. Panteren brummede stille, men Shinji forstod, at hun drillede ham lidt tilbage, så han endte egentlig bare med at grine.

Shinji gengældte det stramme kram, mens han lagde sin pande mod hendes. "Og jeg lover, at ser jeg dig ikke om fjorten dage, kommer jeg efter dig" sagde han med et smil. Fordi han ikke helt vidste, om han kunne tillade sig at kysse hende, valgte han i stedet at kysse hendes pande.

Han vinkede, som hun begav sig af sted, og da hun var ude af syne, vendte han tilbage til kroen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0