En køn suppedas

Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.04.2018 01:19
"Mm, jah," stønnede Hector, både som svar på Junos spørgsmål, men også fordi Junos hånd føltes virkelig god mellem hans ben. Hector rullede med hofterne og gned sig mod Junos hånd. Han kom efterhånden ned at ligge ovenpå Juno med sit ansigt presset mod Junos skulder, mens han vrikkede med underlivet, hurtigere og hurtigere, indtil...

Hector gispede Junos navn, og det blev efterfulgt af et langt, rystende støn, mens hans klimaks rullede igennem ham. Hele hans krop spjættede, hvorefter han sank mere eller mindre sammen, stakåndet og lykkelig.

"Det var..." gispede han, hans øjne lukkede i nydelse. "Det var så godt, chef."

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.04.2018 01:23
Juno grinede, hans ego pludseligt voksende til dobbelt størrelse, da Hector lød som om han umuligt kunne have haft det bedre.

"Det synes jeg fandme også det var," svarede han, for Hector havde trods også noget af ansvaret for at det havde været så godt.
Han trak sin hånd til sig, men lagde ikke skjul på at han tørrede den af i Hectors pels på låret, inden han lagde begge arme om ham og holdt ham tæt ind til sig.

Juno var efterhånden så træt at han kunne falde i søvn på stedet og han lukkede også sine øjne, men gav endnu ikke slip på Hector.
Hector

Hector

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Satyr

Lokation / Dianthos

Alder / 39 år

Højde / 160 cm

Rabbit 16.04.2018 01:30
Da Juno lagde armene om ham, kunne Hector ikke være lykkeligere. Jo jo, de havde lige haft en hel masse sex for første gang, og det var også dejligt, men det faktum, at Juno holdt ham tæt, mens han var ved at falde i søvn var nok det bedste, der nogensinde var sket for Hector i hele hans liv; sådan føltes det ihvertfald. Han turde næsten ikke røre sig af frygt for, at fortryllelsen ville blive hævet, og Juno ville skubbe ham af og rulle om på siden, sådan som Hector vidste, Juno gjorde med ihvertfald de fleste af de damer, han havde taget med hjem i huset i Dianthos.

Hector følte sig... helt speciel. Som om Juno følte noget helt specielt for ham, som han ikke følte for andre, og det gjorde ham så lykkelig, at han følte, at han svævede. 

"Sov sødt, chef," hviskede han forsigtigt og sukkede, mens han langsomt gled hen i drømme med et bredt smil på læberne.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 16.04.2018 20:33
Juno gryntede dovent, da Hector ønskede ham godnat, og gav ham et halvhjertet klem ind mod sig med den ene arm, uden så meget som at åbne øjnene.

"Lige over," mumlede han tilbage og strøg en hånd op over fyrens nakke og op i hans tykke krøller, hvor han lod sin hånd blive og hans tommelfinger kærligt strøg over hans nakke, indtil han ganske kort efter faldt i søvn. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2