" en smut med hjem ? "

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.05.2018 13:45
jacks mor kikket lidt mod hinden og kikket så på jacks fra med lidt hårder øjne det var ikke forsøste gang hadet lagt sig i med et ikke ulv som ham selv men det holdet de for sig selv de begyndte at spise rolige og kikket så hen mod jack " når..så det er altså din unge Vinde du har talt så meget om " svaret hun stille og rolige jack selv kikket ned mod gulvet med ørne lidt nede og nikket " ja det er det...jeg faldt næsten over hinden i skoven da jeg var ude og jage " svaret jack og virkede nu mere flov ind nogle sinde før det linge ikke jack at falde på jagt men det var nu sådan som det var og vist det ikke var på grund af det så hadet de nok ikke faldte for hianden jack kikket dog lidt med navøs blik mod Octavia det ville ikke være klogt og sige at de hadet paret sig lige nu men det var jo heller ikke til at sige om der var noget..jack puste ud en gang og slap rolige Octavias hånd for at begynde at Spise lidt men så sagde jacks far rolige " når hvad arbajder man så med.." jacks far tog sin pote hen mod et kylling kød og begyndte at spise lidt af den mens han drak lidt af sin vin jack gjorder det  samme men nød sin mad
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.05.2018 13:49
Octavia tog noget frugt og tog en bid af det og så mod de forskellige der talte. hun følte hun havde sagt noget dumt. da hun blev spurgt om hvad hun arbejdede med smilte hun venligt. "jeg arbejder for en plantage fyldt med al verdens træer og grønsager" sagde hun og smilte venligt til faren. hun så mod jack der så ud til at nyde sin mad. hun så mod moren og forstod ikke om moren var halvt halvdyr også eller hvad hun var. hun havde jo ikke fået så meget at vide om dem.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.05.2018 13:57
jacks far hævet et blik da han så hun ikke spiste noget af kød han førns først lidt og visket rolige til sig selv " spiser ikke en gang kød " jack hørte det godt og sendte sin far en meget hårdt blik men han spiste dog videre uden en lyd jacks mor løfte sine øre lidt og kikket så hen mod octavia med et stille mine " jack fortæller mig du ikke spiser kød.... det må ha været svært selv med ulve indstigte i dig " svaret hun lige ud jack kikket hen mod Octavia  han hadet enlige ikke tænk på  hvordan hun hadet kunne over leve det de fleste halvdyr mennesker som hadet prøvet det  var blevet vanvittigt eller syge fordi de ikke fik den enagie som de skulle have  jack drak lidt af vine og gav også Octavia lidt jack kikket og svaret for octavia " det gør vel ikke nogle forskel hun spsier bare ikke kød " svaret han dog stille og lage rolige sin Pote over hindens lår med en blid varm smil på læben jacks øre vifte dog lidt da han hørte sin far snakke jack brød sig ikke så meget om det her samtale men han søtted Octavia
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.05.2018 14:06
Octavia nikkede da moren talte. hun inorerede det faren sagde. "jeg har aldrig synes det var svært. jeg fik bare nok af kød som yngre. jeg ved ikke hvad det var men jeg har kunne leve på frugt og grønt i mange år." sagde hun roligt. hun vidste jo ikke at hun spiste kød når hun blev til en anden. hendes forbandelse. noget hun ikke kunne tale om da hun ikke vidste noget om den.
hun lagde sin hånd på jacks pote og smilte til ham. "men vis andre dyr kan leve på frugt kan jeg vil også" sagde hun med et blik på jack. hun så på ham med kærlige øjne.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.05.2018 14:21
jack kunne ikke holde det ud mere han drak lidt mere vin mens for at få noget andet at tænke på men jacks far kunne godt fornemme hvad der forgik og sendte jack et smil mod ham det inerte dog lidt jack at Octavia ikke bliv så meget påvirket af hans dufte tidligere men måske skulle de bare vægges lidt lige som når man går i Dvale jack sukket lidt og kom til at gabe højt hans mor grinde lidt og sagde " keder vi dig så meget min dreng ?"  jack rystede på hovedet og sagde så ærlige "nej... men jeg har måtte rejse langt den her gang for at finde mad til os...hvordan går det med forhandlingerne om at vi kan jage et andet sted " svaret jack stille også på sin mor men det var jacks far som svaret ham stille mens han ræv noget kød af sin kyllign igen halen og øren bliv lagt ned hos ham " det gik fint vi har foget lov til at jage en vis mængte der men det er langt fra nok til os vi jager jo kun det vi har brug for og takker gudinden af skoven og Naturen over at der stadige er til at fange mad her selv om meget af det ikke ser sådan ud " svaret han lidt trist og kikket hen mod  octavia med en lidt underen blik jacks pote nusset forsat hindens lår blidt og han kunne mærke trangen kom op i ham igen men han måtte være toldmogie lidt i nu
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 28.05.2018 16:54
Octavia spiste roligt maden og kunne mærke en trykket stemning der var. hun sagde ikke rigtigt mere. hun nussede jacks pote og så ned på tallerken. hun havde spist lidt. men ikke meget. hun følte ikke denne duft jak åbenbart udskildte. hun var jo også mere menneske end dyr. så hun havde ikke samme sanser. 
hun tog et æble og begyndte at spise det lige så stille imens jack og hans far diskuterede.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.05.2018 17:01
jack kunne godt føle på Octavia at hun helst ville ud her fra og det hadet han også lyst til han stoppet med at spise lidt og drak så lidt af Vien og så på sin mor " mor er det i orden at mig og Octavia gå på biblioteket  senere  vi menere at hun måske høre hjemme her men vi ikke 100  på deti nu ?" spurte jack sin mor stille om mens han  kikket lidt mod sin far  de to jacks mor og jacks far sendte hinanden et blik som sagde at de godt vidste hvem hun var men jacks mr  mente ikke at octavia var klar til at høre det i nu hun nikket til hans nord og jack rejste sig stille op " tak for maden men det har været en lang rejse og mig og octavia ville godt have noget tid for sig selv inde hun tager videre " svaret han rolige og gik hen mod døren jack brød sig ikke om den stemningen der var lige nu han ville være sammen med Octavia om de kunne lide det eller ej
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 29.05.2018 13:46
Octavia spiste sin mad op men tog ikke vinen. hun havde aldrig været fan af alkohol. hun rejste sig og nejede for dem. "tak for mad" sagde hun og så på jack der også var rejst sig. hun fulgte med ham ud til døren og så på Jack med et nysgerrigt blik. "hvad er det med biblioteket du talte om. ved du noget jeg ikke ved ?" spurgte hun da forældrene ikke kunne hører mere af hvad de sagde.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 29.05.2018 17:27
jack nikket stille og rolige og kikket hen mod gagen "kan du huske dit efter navn jeg mener dit regtit efter navn " spurte jack stille om og gik hen mod biblioteket mens han kunne dufte hinden   sidste tur jack gik hen mod døren og åbne det til en lidt mørk biliotek og med mange bør og maleriger det var mulige hun stod her inde og vis de ikke kunne gå efter det måtte de se efter den even hun hadet til at  skifte form. jack sukket lidt og kikket op og ned af Octavia de stoppe dog ved  hindens hofter og med små skridt gik han langsomt hen mod hinden og lage hånden mod hindens kind der sagde alt om hvordan jack hadet det med hinden han kysset hinden først langsomt men så lidt mer prøven der var ikke nogle der kom her ind som sådan kun ham og hans mor
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 12.06.2018 20:05
Octavia så på jack da han talte. hendes rigtige efternavn. men hun havde aldrig haft et andet efternavn end det hun havde nu. hun havde jo været spæd da hun blev taget til sig af plejefamilien. "jeg var spæd Jack. jeg har aldrig mødt mine forældre." hun vaar ikke just ked af ikke at ha mødt dem. men sådan var det jo. hun havde en dejlig pleje familie.

Da jak kom nærmere og kyssede hende kyssede hun da selvfølgelig igen. hun kunne jo godt lig jack. han var sød og forhåbenlig forståelig.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.07.2018 16:26
jack smilte lidt i ders kys  lige nu ville han bare nyde Octavia hun dufte stadig af ham  stille førte han sin finger ned af hindens bryst og ned mod det mærke som hun hadet men han sagde dog igen ting. hans øre lage sig rolige ned og føre sin hånd lidt længer og under hindens hale lidt med et stille blik mod hinden de var alene ingen til at forstyr dem og det var  mørkt så der var igen der kunne se hvem det var jack duftet stille i rummet men lod blikket glide ned af hinden " ved du hvad jeg ville ønske det her ville vare for evigt men han vidste det var der måske ikke blikket prøvet at findens hindens 
Octavia

Octavia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 22.09.2018 13:27
//out. ude af krea til tråden og der er sket meget med octavia så lukker den her.

Spice & Wolf - Holo
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1