Nyssa stræk hendes hals en anelse da hans læber ramte hendes skylder. Hun selv lukkede øjne kort af nydelsen, men også en ny følelse kom fra ham. Det eksplodere i hende, hun vidste han ville have mere, han forventede at få mere. Hendes krop der overvundet af hans følelser ville have det og da ordene blev sagt ’Tag den af’ var det helt naturlige svar ”Det må du hellere gøre, jeg må vel ikke flytte mine hænder?” hendes stemme var drilsk, så hun mindende om sig selv og sit nysgerrig letter frække jeg. Ind under hendes lange blålige kjole, ville han finde en sort blonde bh samt matchende trusser, hun var vel kvinde? Den eneste ulempe var der var kun blonde, så han ville få et godt åsyn over hvordan hele hendes krop så ud.
Ela 18.07.2018 21:16
Hun smilede lettere lumsk, men smigret over hans ord, som han løftede fra hende kunne hun ånde igen. Nyssa kunne nu fornemme sig selv lidt igen, hun brugte ikke tiden til spilde men forsøgte at mærke efter samle kræfter til det hun vidste der ville komme til at ske. Nyssa stræk hendes hals en anelse da hans læber ramte hendes skylder. Hun selv lukkede øjne kort af nydelsen, men også en ny følelse kom fra ham. Det eksplodere i hende, hun vidste han ville have mere, han forventede at få mere. Hendes krop der overvundet af hans følelser ville have det og da ordene blev sagt ’Tag den af’ var det helt naturlige svar ”Det må du hellere gøre, jeg må vel ikke flytte mine hænder?” hendes stemme var drilsk, så hun mindende om sig selv og sit nysgerrig letter frække jeg. Ind under hendes lange blålige kjole, ville han finde en sort blonde bh samt matchende trusser, hun var vel kvinde? Den eneste ulempe var der var kun blonde, så han ville få et godt åsyn over hvordan hele hendes krop så ud.
Neph 20.07.2018 20:24
Hvis ikke hendes lumske smil havde været nok, så gjorde den drillende tone i hendes stemme, samt de ord hun havde valgt at sige i hvert fald udfaldet.Det så ud til at Zane var faldet over en yderst sjælden mulighed... og han elskede hvert sekund af det.
Han smilede ad hendes ord, og begyndte så roligt at tage den ellers pæne kjole af hende.
Han gjorde det overraskende nænsomt, hvorimod man kunne have forventet at han ville flå tøjstykket i stumper.
Da han var færdig, tog han sig et kort øjeblik til bare at se på hende.
Han havde været nysgerrig efter at vide hvordan hun så ud under kjolen - naturligvis mest af alt hendes mave - ... lige siden han havde set hende første gang nede i krostuen.
Zane trak vejret ind og smilede ganske tilfreds med det han så.
"Det her bliver... interessant." sagde han, og lod så den ene hånd glide op over hendes ene lår - begæret i ham var voldsomt, men under hans kontrol... indtil hans hånd nåede hendes bare mave.
I det øjeblik han kærtegnede den bløde hud dér, eksploderede følelserne igen - og mere voldsomt end før.
Hun ville nok ikke være et sekund i tvivl om hvad han agtede at gøre... og hvis hun var det, ville hans næste ord slette enhver tvivl:
"Slap af i maven... gør dig blød og sårbar. Lad os se hvor meget du kan klare..."
Ela 20.07.2018 20:50
Nyssa slappede roligt af i kroppen, men bevægede den dog så han nemmere kunne få den af hende. Hun havde nok forventet at den ville flå af, hun efterhånden mistede adskillige kjoler, men ikke kun pga. mænd, men også kampe, blod, ja generelt noget som ikke ville kunne gemmes. Nyssa nød at han ikke rørte ved hende, selvom det blot var for et kort øjeblik. Nyssa havde en utrolig muskuløs krop det var tydeligt for enhver, at hun havde trænet i mange år for at komme til sådan et resultat.
Nyssa lukkede øjne, hans følelser var heldigvis ikke for overvældende de blot fuldt med begær, det først da han rørte hendes mave at de atter ekspolerede, som et slags kæmpe fyrværkeri show. Hun vidste at hans næve ville finde der hen igen og falde hen i slags trance, nærmest ud af kroppen bevægelse. Endnu kunne hun stadig finde sig selv og svarede inden ville forsvinde igen ”Javel” svarede hun drilsk med et lille smil på læben.
Neph 20.07.2018 21:07
"Normalt..." sagde han og lænede sig atter ned over hende mens han roligt knyttede næven imod hendes mave."...er jeg ikke til muskuløse piger. Jeg foretrækker en vis... blødhed... ømhed..."
Det usagte ord var naturligvis sårbarhed - men det behøvede han ikke at sige højt, for hun vidste det allerede.
"Men du er en undtagelse." sluttede han så, hvorefter han gav hende et ret hårdt slag i maven - lige i midten.
Selv hvis hun spændte i musklerne, ville denne her kunne mærkes - og hvis hun ikke gjorde, ville det være et dybt, intenst slag, som ville sprede en ildagtig smerte i hendes midtersektion.
Spændte hun, ville hun mærke en stærk bølge af de samme følelser som før fra ham - blot mere voldsom, nu hvor hans mål ikke var dækket af kjolen længere.
Spændte hun ikke, ville hun blive suget ind i en sand tornado af hans sadistiske, mørke og magtfulde begær...
Ela 22.07.2018 17:14
Nyssa smilede, dog kunne hun ikke helt finde ud af om egentlig var heldig eller uheldig. Ikke pga. det de lavede, men begrund af hendes evne – hvis bare hun kunne slukke den, bare engang imellem og kunne have fokus på sig selv. Inden Nyssa overhovedet overvejede svarede ham kom et hård slag i maven. Hun hostede kort da hun mistede luften. Slaget var hårdt, hårdere end de andre havde været en varm, nærmest ild agtig følelse, med slaget kom også en kæmpe bølge af hans følelser. Nyssa måtte bide sig kraftigt i læben for ikke at skrige. Hun ville nådig have at han skulle fatte mistanke om hendes evne. Det ville blot stille mange spørgsmål, for slaget var ikke så hårdt, at hun ville skrige, som hun nok ville. Følelserne kom ind som bølger på et åbent hav, bortset fra at de ikke flød tilbage de blev inde i hende og der kom flere og flere. Det blev nærmest som et helt stormvejr. Nyssa lukkede sine øjne, alle hendes kræfter blev brugt på at holde sig selv oppe over vande.
Neph 29.07.2018 10:24
Han var imponeret over hendes villighed til at gøre det her... den måde hun nærmest havde underkastet sig denne sadistiske lyst, samt at hun faktisk formåede at slappe af i maven som han bad hende om - på trods af at det gjorde slagene dybere og lang mere intense.Zane tog en dyb indånding, og lod så sin hånd kærtegne hendes mave blidt.
Lidt pause skulle hun vel have...
"Bliv ved med at slappe af..." sagde han,
"Hvis du spænder i maven, bliver jeg jo nødt til at være mere hårdhændet for at det kan være godt."
Han smilede køligt, mens hans øjne fortsat lyste af begær.
Langsomt begyndte han at presse sin hånd lidt bed i hendes mave, som for at understrege at hun skulle holde den blød og sårbar - sikkert en meget grænseoverskridende ting for en som hende.
Jo dybere hans hånd gik ned i hendes mave, jo mere ville hun kunne føle hans sadistiske lyst og forventning, samt det for ham enorme, seksuelle aspekt af det, de havde gang i.
"Kan du fortsætte?" spurgte han, og følte sig næsten nådig.
Ela 29.07.2018 10:42
Selvom han gav hende pause med hans næve i hendes mave, følte det ikke som en pause. Følelser var stadig i hende og skulle hun reelt have en pause, var han nødt til at ikke at røre hende og give hende måske en time eller to til at komme sig, måske endda en dag. Kunne Nyssa tænkte, så ville hun nok bekymre sig om hvordan hun overhovedet ville komme herfra og hvor meget han mere ville overtage hende. Hun lukkede blot sine øjne, hun måtte spare på de kræfter hun havde. Hans hånd kom ned i maven, denne gang var der flere forventninger og vis seksuel begejstring for det han gjorde. Den følelse flød i hende, den levede nærmest i hende og selv hun kunne mærke at kroppen gav efter – hun var reelt begyndt at nyde det.
”Kom med det” svarede hun, med et drilsk smil. Hans følelser var hendes, og hun ville have mere ligesom han ville.
Neph 29.07.2018 16:23
Zane var vild med det her... og især da hun slappede af i maven og gjorde den blød og indbydende... og så da hun, igen med det drilske smil, udtalte de ord.Den her pige var klart masochistist, tænkte han.
Hun virkede faktisk til at kunne lide det han gjorde, hvilket var ekstremt sjældent - maven var et sårbart område, og mange kvinder havde ikke meget at stå imod med der.
Hun havde muskler, og kunne godt have stået imod noi hvert fald nogle af hans slag... men hun valgt at undlade at spænde, og gjorde i stedet sig selv sårbar, på trods af at det gjorde smerten langt mere intens.
Han elskede det!
"Nuvel." sagde han med et udfordrende smil.
Så flyttede han sig lidt, fjernede hånden fra hendes mave, for i stedet at plante et let kys lige over hendes navle.
Han rettede sig op, så at hun havde lukket sine øjne, og smilede.
Så lod han den ene hånd køre blidt op ad hendes ene ben, mens en begejstret og lystfuld følelse strømmede igennem ham.
Hånden nåede over hendes hofte og langsomt op over maven - og her blev følelsen utroligt meget stærkere - indtil han nåede hendes ene bryst, som han lod være for nu.
I stedet førte han hånden ned over hendes bare mave igen, og knyttede den lige over hendes navle.
Han pressede den langsomt ind i maven på hende, og hans lyst steg markant jo dybere han kom ind... og så...
Ikke ét, men tre slag kort efter hinanden.
Det første ramte hende i den nedre del af maven, under navlen, det andet lige i midten, hvor han havde sigtet før - og det tredje ramte hende i den øvre del, hvor smerten ville være langt mere intens.
Alle tre slag var dybe og relativt hårde - uden at det gik hen og blev ødelæggende.
Følelsen dette gav ham var... uforklarligt stærk. Det var seksuelt, det var sadistisk, det var fantastisk!
Det var på alle måder voldsomt.
Ela 29.07.2018 17:10
Nyssa følte sig svag i kroppen, men stræk nok til at ænse det der skete, selvom det hele var blevet tåget. Mærkede hun et blidt kys på hendes mave, hun smilede roligt og nød at der ikke var intens følelse lige nu. Han rummede hende stadig, men ikke på samme måde, som når det var intens. Nyssa fik gåsehud som hun mærkede hans hånd køre op ad hendes ben, da kom op til hendes mave mærkede hun følelserne tage til igen hvorefter hun lage hovedet tilbage, hvor hendes hals blev mere synlig. For ham ville det virke som om hun nød hver en ting han gjorde ved hende, for Nyssa var hun kun ført af hans følelser.
Hun træk vejret ind, som han pressede imod hendes navle da hun gjorde det kunne han blot komme længere ned i hende. Hun mærkede at følelser blev stærkere også skete det. Tre hurtige slag, det ene mere intens end det andet. Nyssa gispede efter vejret, da slagene var færdige. Hendes åndedrag var tunge og lettere besværet. Det kom sig nok mest af, at hun slappede så meget af, men hun kunne ikke andet. Da han fyldte hende ud med sine sadistiske følelser der var så kraftige. Ikke engang havde hun kræfter til at åbne sine øjne og se på ham, for at se mon hvad det næste trak ville være.
Neph 30.07.2018 20:38
For ham virkede det virkelig som om, at hun nød alt hvad han gjorde.Gåsehud, at blotte halsen, de lyde hun kom med - og især den måde hun fik hans næve til at komme længere ned i hendes mave.
Det virkede som om at hun var blevet overrasket over denne sadistiske lyst, som han havde... og at hun så var blevet smittet med den, og nu nød hvert eneste, dybe slag og endda undlod at spænde i maven.
Det lignede, at hun kunne lide smerten og den intense følelse, et dybt slag i maven gav hende.
Ligesom hun nød hans mere blide berøringer.
Da han havde givet hende de tre slag, lagde hun ikke engang armene om maven eller rullede til siden for at bukke sig sammen, sådan som han havde forventet at hun ville gøre.
I stedet blev hun liggende, gispende efter vejret... næsten som var hun i... ekstase?
Zane smilede og lænede sig ned over hende, mens han lod den ene hånd køre op over hendes bare mave.
"Jeg vidste ikke du var til den slags... det er meget... unikt." hviskede han i hendes øre, hvorefter han bevægede sig en anelse ned, så han kunne give hende et kys på den blottede hals.
Ela 30.07.2018 20:57
Nyssa åbnede sine øjne, som hun mærkede at der ikke kom nogle nye slag. Heldigvis tænkte hun, det gav hende lidt ro, ro for det helt intense følelser – selvom eftervirkninger af dem stadig var der.Hun sukkede ganske kort, som han plantede sit kys på hendes blottede hals, hvorefter hun så imod ham og svarede ”Der er meget du ikke ved om mig” svarede hun drilsk. Hun kunne slet ikke forestille sig, hvad der egentlig kunne ske med hende, hvis han fandt ud af hendes evne. Nyssa var dog sikker på at hans såkaldte lyster blot ville blive bedre, fordi det ville strømme ind i hende og blive en del af hende og ville præcis det samme som ham.
Nyssa bevægede maven en anelse, det var en anelse øm. Det var nærmest som en træning øvelse, hvor det handlede om at se hvad man kunne holde til, hvorpå ens modstander stod og slog lås på den. Så slagene var heldigvis ikke ukendte for hende, kun følelser, men det var også rigeligt.
Nyssa fjernede dog sin ene hånd, og førte den op til hans kæbeparti og tog lettere hårdt fat ”Hvad har du ellers at vise mig?” spurgte hun kækt med et blik i øjet, fyldt med hans følelser og begær, for det lød jo nærmest som om hun ville have mere af ham, mere nydelse.
Neph 30.07.2018 21:20
"Det begynder jeg så småt at tro meget på..." svarede han.Hun havde vækket hans nysgerrighed - og han nød til fulde det, de var i gang med.
Det var fantastisk at have en, som frivilligt tog imod, og endda lod til at nyde det...
Men det betød bestsemt ikke, at han stolede på hende.
Så da hun tog lettere hårdt fat on hans kæbe, lavede han en lynhurtig bevægelse, hvorefter hun ville kunne mærke en knivs kolde blad imod det overste af maven - naturligvis maven.
Endnu en gang skyllede en bølge af mrk lyst ind over ham - næsten lige så stærk som da han første gang havde givet hende et slag.
Han opdagede hurtigt at hendes tag om hans købe ikke var fortakt til et angreb, så han smilede og lod langsomt bladet køre ned over maven på hende, med den flade side, så den ikke gik igennem huden.
"Beklager... det er en refleks." sagde han rolig, og fjernede kniven fra hende igen.
Ela 30.07.2018 21:36
Nyssa smilede blot lettere mysteriøs på ham. Der var dog også ting hun ikke vidste om ham, selvom følelser viste en ting. Kunne hun ikke læse hans tanker. Nyssa gispede som knivens spids berørte hendes mave, hun trak ned ind for ikke at få et lille snit af den, for hun var ret så sikker på at denne kniv var skrap alt andet ville faktisk undre hende i forhold til hvad hun havde oplevet og følt fra ham. Dog de følelser der kom med indover i hendes tag væltede hende næsten omkuld. En mørk lyst, så han vidste vel at hun intet ville gøre for at skade ham. Hvis han bare vidste, hun var for svag til overhovedet at kunne forsvare sig.
Let kom gåsehuden frem på hudens overfalde igen, som det kolde blad roligt lage sig på hendes mave og kunne trække vejret ind i den igen. ”Hvis jeg ville dræbe dig, så havde jeg allerede gjort det for længst” svarede hun drilsk og fjernede hendes hånd fra kæbe og lage den tilbage bag hendes hoved. Hun smilede atter drilsk til ham, parat til hans næste trak.
Neph 31.07.2018 12:29
Han smilede sadistisk da hun trak maven ind for at undgå knivsbladet... det var klart og tydeligt på hans følelser at han kunne lide det.Hun havde naturligvis ret i at kniven var skarp - hvad skulle han dog bruge en sløv kniv til? Denne her var til selvforsvar... og mad, en gang imellem.
Den ville være gået lige ind hvis han havde stukket hende.
Men det skete heldigvis ikke.
"Du tvivler ikke ppå dine egne evner, kan jeg forstå." sagde han roligt,
"Det er en meget god ting. Men pas nu på med at undervurdere. Måske ville det ikke gå så let som du tror."
Han smilede atter, og lod to fingre køre langsomt ned over midten af hendes mave, hele vejen ned til trussekanten.
Lysten var selvfølgelig tydelig i ham, og hans besættelse af hendes mave var klar som solen på en skyfri himmel.
"Hvad skal jeg dog gøre ved dig...?"
Ela 12.08.2018 12:01
Nyssa smilede stille ”Nej, gør man først det er kampen allerede tabt” svarede hun med et lille blik. ”Det var nok lige kæphøjt sagt, men ja. Det kan være ens undergang” svarede hun ærligt. Nyssa vidste, at selv de mest uskyldige udsende kunne være de mørkeste væsner. Hun tænkte kort tilbage på Sonya en der så ud til den ene, men var det modsatte. Og selvom modstanderen også så stræk ud – skulle det hellere ikke undervurderes. Blot se på Nyssa selv, hun havde evner der gjorde hende i stand til at lure sin modstander og altid få våben, hvis kræfterne til det. Mere nåede hun ikke tænkte før to fingre gled langs ned i hendes mave og helt ned til hendes undertøj. Nyssa fik svagt gåsehud. Et sted elskede hun, at han gav hende denne effekt, men hun kunne ikke vurdere om det var hans eller hendes egne følelser som snakkede.
”Det ved jeg snart ikke, skal jeg gøre noget ved dig?” spurgte hun drillende igen. Mon han overhovedet ville lade hende tage styringen? Uanset så hun nok have svært ved at give ham igen, som han havde givet hende. Da hendes kræfter nærmest var væk, men fik hun chancen ville hun også gøre et forsøg.
Neph 26.08.2018 10:29
"Det er sandt." sagde han.Selv havde han aldrig tvivlet på sine evner, men han havde stået over for modstandere som gjorde - og det havde kostet dem dyrt i situationen.
"Åh, jeg undervurderer dig skam ikke... men fakta er, at du er i en meget sårbar position lige nu. Hvis jeg ville, kunne jeg skade dig... de slag du har fået indtil videre, har været mere sensuelle, end de har været voldsomme."
Han smilede lettere advarende til hende.
Hvert slag han havde givet hende havde været på den mere... blide side, på trods af at de havde påført hende smerte.
Han gjorde det ikke for at skade hende - han gjorde det fordi han nød det ualmindeligt meget... fordi han var nærmest besat af det.
"Og hvad ville du så gøre ved mig...? Jeg plejer at give... ikke modtage." sagde han og lagde roligt sin næve imod det nederste af hendes mave, for så langsomt, ja næsten blidt, at presse den ind i det bløde område.
Endnu engang var det meget tydeligt hvor stor en nydelse dette gav ham.
Ela 26.08.2018 11:07
Nyssa smilede, hun tvivlede sjælendt på sig selv, men hun var også klar over at han var en helt anden boldt gade end det hun normalt stod overfor. Han havde trods alt også andre formål med sit liv, skulle hun endelig have ham dræbt ville det kræve meget, rigtig meget. ”Så sandt” svarede hun roligt, hvad han ikke vidste var, at han nærmest havde hende i sin hulehånd. Hun var fanget i ham og han var i hende. Selvom slagene var blide eller nærmere sensuelle, lå der lagt mere ind det for hende. Han vidste det bare ikke.
Nyssa fik et lumsk smil. ”Er det sjovt, hvis jeg fortælle hvad jeg vil gøre?” spurgte hun drilsk. Selvom det også kunne være sjovt at hans reaktion de følelser han havde givet hende. ”Men måske du kunne blive bundet op” forsatte hun og sendte et drilsk smil.
Neph 29.08.2018 21:23
"Hmmm..." sagde han, mens han kort tænkte over hendes ord.I virkeligheden var der ikke meget at tænke over, for det kunne ikke komme på tale.
Det var ganske enkelt for farligt - han vidste hvad hun var, og han vidste bedre end at stole så meget på hende.
Også selvom hun havde ladet sig være ualmindeligt sårbar over for ham.
"Jeg er bange for at jeg må takke nej," sagde han og lod langsomt sin ene hånd glide hen over hendes bare mave.
"For så har jeg jo ikke adgang til den her del af dig mere, vel?"
Havde han nu bare vidst hvor stor kontrol han havde over hende lige nu... så ville han måske have udnyttet det.
Måske ville han gå længere med sin lille besættelse, end nogensinde før.
Og dog, uden at risikere at dræbe hende.
Ela 31.08.2018 21:34
Nyssa så afventede på ham, det chokeret ikke hende at han takkede nej til hendes tilbud. Han nød jo magten det var hun ret sikker på ud fra de følelser hun havde, ellers ville lysten for at overtage hans rolle ikke til stede. Det strejfede ikke hendes hoved, at han dermed ville være sårbar over for hende det kunne hendes tanker ikke opfange, al hans følelser fyldte hende for meget til egentlig at tænke en anelse mere logisk. ”Hmm, det er så i orden” svarede hun drilsk tilbage.
Inden hans hånd lige så stille fandt hen til hendes mave og igen gav hende kuldegys fornemmelse så alt sitterede på hende. ”Du ville kunne se den” svarede hun blot, med et lettere tungt åndedrag. Effekt af hans følelser gjorde hende sårbar og modvillig.
Nyssa så på ham med et anelse nysgerrigt blik ”Hvad kommer der så til at ske nu, når jeg ikke må være øverst?” spurgte hun roligt, med afventede trak fra ham om hvad der så skulle ske med hende.
Neph 01.09.2018 16:35
"Det er ikke nok at se den... du må have opdaget hvad min... hmm.. afhængighed, går ud på." sagde han med et skævt smil.For det var en afhængighed - som han i den grad nød til fulde.
Han tænkte over det et øjeblik, da hun spurgte hvad der nu skulle ske.
Han var ikke færdig med at slå hende i maven, overhovedet ikke... men derfor kunne han da godt gå halvt på kompromis.
Så han lagde næven imod hendes mave igen, men smilede så, og greb i stedet om hende for så hurtigt at vende dem rundt.
Hun var nu øverst, som hun ummidelbart ønskede... men:
"Hvis du forsøger at binde mig, så kommer kniven i spil igen." advarede han.
Han måtte trods alt være lidt forsigtig.
Chatboks
IC-chat▽