Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.10.2009 18:41
Han ser bare på hende.
"Det kan du sagtens komme og sige nu, indtil du gør det igen. Eller sender Jace efter mig , selvom jeg ikke har gjort noget," siger han kort. Han ser undrene på hende da hun mumler noget, mens han langsomt begynder at føle, han får kræfterne tilbage.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.10.2009 18:43
Hun går hen og binder bandage om hans sår
"jeg siger intet til Jace, det lover jeg." siger hun venligt og fortsætter roligt.
hun kysse ham stille på kinden, da hun ikke vil komme mere til skade.
"nu skal du bare slappe af, også du så god som ny" smiler hun

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.10.2009 18:47
Han ser kort på bandagen og tager den hurtigt af, lige da hun er færdig.
"Sårene healer lige om lidt...," siger han bare. Han fnyser så lavt.
"Det var også det du sagde sidst, lige før du sladrede til Jace om at jeg havde voldtaget dig," siger han kort og fnyser.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.10.2009 19:25
Hun ser på ham, men ser så trist ned i jorden og piver lidt.
"jeg lover det Hauru, jeg siger intet" siger hun stille ind i hans ører og bider ham blidt i øret for at pirre ham.
Hun går ud og tager noget mere at drikke

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 19.10.2009 19:40
Han ryster svagt på hovedet.
"Det siger du jo ... " mumler han kort. Han trækker kort vejret tungt, da hun bider ham i øret, før han kort ryster på hovedet og ser ned i gulvet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 19.10.2009 20:01
hun syntes det vildt sjovt at kunne pirre ham og skynder sig i sikkerhed og er glad.
"du kan ikke fange mig" griner hun roligt og lunter uden for og går hen til nogle jordbær der er i nærheden af skov kanten.
Hun syntes hun så en skikkelse, men ryster bare på hovedet og smiler roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 31.10.2009 23:22
Han skæver til hende.
"Nej. Og har heller ikke tænkt mig at forsøge. For det vil komme til at gå ud over mig," siger han kort og fnyser lavt.
"Hvis du normalt er så uheldig, hvorfor lærer du så ikke at forsvarer dig selv, i stedet for at pudse Jace på mig?" spørger han kort.

//out

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.03.2010 13:06
Hauru kommer gående ind, med Anzu i hånden og lukker så døren, da de begge er kommet ind. Han ser på Anzu.
"Sig til hvis du vil låne noget varmt tøj," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.03.2010 13:09
Hun slipper hans hånd, da de kommer ind af døren, og ser rundt i huset.
"Nej tak, der er fint herinde`" Hun bliver tiger og ligger sig hen på en sofa, så hun kan få varmen.
Hun ser hen på ham, mens hendes mave rumler.
Hun knurre utilfreds til sig selv, men sukker bare, og slikker sig på maven

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.03.2010 13:25
Han følger hende med blikket.
"Øhm .... Vil du have noget at spise?" spørger han kort og smiler skævt.
Han går hen og sætter sig ude i kanten af sofaen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.03.2010 13:28
Hun ser op på ham, og nikker forsigtigt.
Hun bliver sig selv, og sætte sig op i sofanen som menneske. "Det ville være dejligt at gå noget mad"
Anzu så rundt, og logre roligt med halen, og sætter sig meget forsigtigt op af ham, og håber han vil nusse hende bag øret

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.03.2010 13:47
Han smiler svagt skævt da hun sætter sig op af ham, og han stryger hende kort, forsigtigt over håret, før han rejser sig op og går ud i køkkenet. Han finder noget brød frem, og brækker et halvstort stykke af det, som han så går ind og giver til Anzu.
"Her," siger han kort.
"Når du er færdig med at spise, har jeg noget jeg skal vise dig," siger han roligt, og et lettere lusket smil kommer frem på hans læber.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.03.2010 13:51
Hun tager imod brødet. "Tak" Hun spiser forsigtigt af det
Hun opdager hans smil. "Det gør ikke noget, jeg skal videre" Hun kender det smil alt for godt, og ved der ender med at ske noget slemt, når han kommer med det.
"Det smil kommer hver gang, inden han begynder at mishandle mig.. jeg vidste det var dumt at satse på noget.." tænker hun stille, og ligger resten af brødet hun ikke kunne spise.
"Tak for mad" Hun rejser sig fra sofaen, og begynder langsomt at gå mod døren

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.03.2010 21:50
Han holder fast blikket på hende, og hans smil forsvinder igen.
"Hey, vent lige!" siger han kort, og rejser sig op. Han går hen til hende og tager fat om hendes håndled.
"Jeg lovede ikke at gøre dig noget. Som jeg sagde: Stol på mig. Og smilet ...... Gammel vane," siger han kort og smiler skævt.
"Kom nu bare....." siger han lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.03.2010 21:54
Hun stopper hurtigt, og vender sig mod ham, mens hendes øre langsomt ligger sig mod hendes hoved.
"Okay.." Kommer det stille og forsigtigt fra hende. hendes hale logre meget nervøst fra side til side.
"Hvor skal jeg hen? du vil sikkert bare låse mig inde igen, som du allerede har gjort en gang før.." hun ryster overalt på hele kroppen

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.03.2010 22:02
Han stryger hende forsigtigt over hovedet og lægger så langsomt armene om hende.
"Det gør jeg ikke.. Det lover jeg," siger han roligt, og nu hvor hun ikke kan se hans ansigt, smiler han lettere lusket igen. Smilet forsvinder igen og han ser så på hende.
"Kom," siger han kort, og tager så hendes hånd. Han går mod en dør, der aldrig nogensinde har været åbnet før, mens der har været andre i huset. Han åbner så døren, og begynder så at gå ned af en lang, stejl strappe. Da de kommer derned, tager han fat i en snor, der tænder lyset, dog tænder han ikke lyset endnu. Han ser så på Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.03.2010 22:06
Hun lukker øjnene, da han nusser hende på hovedet, mens hun lytter efter hvad han laver. Hun ser på hans arm, der bliver lagt om hende, og knurre lidt af ham, for at sige han skal flytte den.
Hun holder ham forsigtigt i armen i stedet for i hånden, og følger forsigtigt med ham. Hun stopper op, da han tænder lyset. Hun ser forsigtigt rundt, og har opmærksomheden et andet sted, mens hun ser rundt i rummet. Hun har halen mellem benene, da hun ikke ved hvad hun går ind til. Hun vender sig mod ham, og ser op på ham.
"Hvad er der hernede?" Kommer det forsigtigt fra hende

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 21:50
Han laver hurtigt en lang flamme, op mod døren, for at lukke den, dog går der heldigvis ikke ild i døren. Han smiler roligt.
"Se dig ordenligt omkring, og du finder hurtigt ud af det," siger han kort, og hvis hun ser sig omkring, vil hun hurtigt få øje på de mange kæder, der hænger rundt omrkring overalt på væggene, og ned fra loftet, og de mange håndjern der også hænger på væggene. Han tager så roligt fat om hendes håndled, for at forhindre hende i at flygte.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 05.04.2010 21:53
Hun stirrede skræmt rundt i rummet, hun skulle til at stikke af, men kunne mærke Hauru tage fat om sit håndled.
"slip mig, giv så slip!" skreg hun og forsøgte at bide ham. Hun havde ikke lyst til at blive mishandlet igen af ham.
"Jeg vidste du løj! du ville mig aldrig noget godt, tænk at jeg var så dum at følge med dig hjem" knurrede hun, og smed sin halskæde, hvor hans ring hang i hen i et hjørne. Hun prøvede meget at komme fri, men endte bare med at stå helt ind til ham i stedet for.
"Lad nu være.. Jeg ber dig" peb hun bange og rystede i hele kroppen.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 05.04.2010 22:03
Han griner kort.
"Glem det....," siger han kort og hæver kort det ene øjenbryn.
"Jeg vil dig da gerne noget godt ... Jeg vil give dig fornøjelsen af at give mig nydelse," siger han roligt og griner igen lavt.
Han smiler lettere lumsk, da hun står helt ind til ham.
"Jeg vidste du ikke kunne holde dig fra mig," kommer det kort fra ham og han kysser hende så kort på munden(?).

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13