Det grønne område ved vandet

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 01.11.2011 23:54
''Jeg hader dig virkelig inderligt! Så hold din k**t med at jeg vil længes efter dig og at jeg vil ha dig! JEG HADER DIG!! forstår du det?????'' Hun kigger på sin veninde.. ''Er du stærk nok til at bevæge dig rundt så vi kan finde noget hvidløgs vand til dig?'' Hun kigger intenst på Falco.. ''glem det.. Du får ikke noget fra mig!'' snerre hun af ham!

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 01.11.2011 23:57
Ihsan kommer på benene en smule besværet men ved hjælp af den styrke, hun har tilbage.
"Jeg klarer mig," siger hun roligt og ser på Falco. "Så det er det? Ingen måder at redde Maki? Hvad vil der ske med hende, hvor lang tid har hun før hun bliver til det der...? HVad skal hun gøre?" snerrer Ihsan, men er samtidig en kende desperat, mens hun klamrer sig til Makis arm, som hun har grebet, da hun kom på benene.

Base: autumnpixels doll af mig

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 00:03
falco ser på maki " vi for at se " han vender hovedet overpå ihsan " din lille ven er vampyr hun skal ha blod ellers dør hun og i starten er det mit blod hun skal ha, så det er som jeg sige hun kommer til mig, hvis hun ikke for mit blod til at starte med dør hun indefra, du kan se på hende når hun begynder at skal ha blod 1. hun vil nok gør alt ffor at sætte tænderne i dig. 2. hun vil blive sort om øjne. 3. hun vil blive hidsi. men husk ikke andrs blod ind mit til at starte med." smilte han
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 00:08
Maki kigger på hendes søde veninde.. og får stille listet sig ud af hendes greb.. Hun går langsomt med fast besluttet over mod Falco.. Hun tager forsigtigt men bestemt hans hånd og kigger ham dybt i øjnene.. ''okay...'' siger hun og lade blikket glide ned på hans hals .. ''du har ret.. '' hun kigger ham igen i øjnene før hun intenst trykker læberne mod hans.. hun rykker hovedet lidt væk fra ham.. ''jeg længes efter dig.. '' hvisker hun meget lavt og rødmer.. Hun slipper hans hånd og går tilbage til Ihsan og ligger armen om hende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 00:12
Ihsan stirrer måbende på dem, da Maki indrømmer sin tiltrækning. Det går ganske over hendes forstand, men det er, som det er, tænker hun og ryster blot svagt på hovedet. Der er ting, hun ikke forstår, det ved hun godt. Dette er åbenbart bare en af de ting. De der tændermennesker, som Maki nu vil blive en af. Gør det hende mere menneskelig, filosoferer Ihsan med et stik at jalousi.
"Hvordan finder hun dig?" spørger hun fast, da det er det eneste, hun kan komme i tanker om. "Når hun har brug for dit blod, hvordan finder hun så frem til dig i tide i stedet for at dø indefra?"

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 00:16
da maki kom hen til falco og indrømmer det som han vidste smiler han og nyder det kys hun giver ham " godt så " smiler han, og ser så hen på den forvirret ihsan " tror mig hun kan mærke min tilstede værelse, den måde du ved at hun skal ha blod på det er hvis hun begynder at snakke om blod, hvis du ikke ligger mærke til det så vil jeg ikke sove den nat hvis jeg var dig, og du skal husk for hun noget af dit blod kan hun dø, så hvis jeg var der vil jeg skille mig af med hende for din og hendes skyld"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 00:19
Maki kigger forvirret på Falco og sukker dybt... Hun vil ikke forlade Ihsan, men ved det nok er det bedste for Ihsan.. Maki vil ikke kunne bære hvis hun sårede Ihsan.. og SLET ikke hvis hun slog hende ihjel!! Hun kigger trist på Ihsan og krammer hende..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 00:22
Ihsan holder Maki fast og ser vredt på Falco.
"Maki er en af de bedste venner jeg nogensinde har haft!" snerrer hun, "Jeg forlader hende ikke! Jeg hjælper hende, og bliver det slemt i perioder, kan vi ses mindre, men jeg forlader hende ikke!" Hun holder så fast om Maki som hendes svækkede kræfter tillader det, og hun stirrer ondt på Falco, med et blik, der kunne syntes at kunne dræbe ham på stedet.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 00:43
han ser blot på ihsan " dit valg hendes begravelse " han vender sig om og ryster på hovdet " og hun var ellers så køn en vampyr " mumlede han så ikke mennesker vil kun hører det
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 00:53
''Så du tror jeg er villig til at dø?? Eller ofre min bedste veninde for at overleve??'' råber hun næsten efter Falco.. ''GLEM DET!'' Hun holder Ihsan tæt ind til sig.. ''Jeg vil ALDRIG ofre Ihsan!!!'' Hun slipper stille Ihsan og springer elegant over til Falco.. ''Plz.. Hjælp mig..'' hvisker hun og kigger ham bedene i øjnene..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 00:59
Ihsan betragter Falco, men er ikke i stand tl ikke at hade ham, til at tigge, som Maki gør det. Hun er for stolt. Hun står blot tavst og betragter de to, betragter Maki, som hendes elegante bevægelser bringer hende over til ham. Hun er alt for god og fin til sådan noget kan ske for hende, tænker Ihsan bittert, det skulle have været et brutalt bæst som mig ...

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 01:02
falco smiler blot som det kolde menneske han er " det er for sendt du skal nok finde mig når tiden er inde lille og når den tid kommer skal jeg nok gør at du ikke bliver den samme igen " blinker han til hende og ser over på ihsan " pas på hende " han vender sig om og begynder stille at tag skridt væk der fra
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 01:04
Maki kigger ham inderligt og kærligt i øjnene.. Hun sætter sig fortvivlet ned og tårene begynder at trille ned af hendes kinder.. Hun er forvirret og meget i tvivl om hvad der kommer til at ske med hende, og endnu mere hvad der kommer til at ske med Ihsan

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 01:07
Ihsan skynder sig hen og lægger armene om hende og kinden mod hendes hår, mens tårerne løber ned i hendes pels. Hun ved ikke hvad, hun skal sige eller gøre og stirrer bare ondt på Falco, der har ødelagt hendes venindes liv.
Hvis jeg nogensinde ser det væsen igen, når Maki kan klare sig uden ham, så... tænker Ihsan vredt med rynkede bryn.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 01:12
falco smiler lidt han kan hører at de begge er kede af det, men det gør bare falco mere glad for så ved han at han gjord det rigtige. "op med humørede i kan jo slå hinanden ihjel " han smiler lidt og går flere skridt væk derfra, han stopper op da han er 15 meter fra dem, uden rigtig at fortage sig noget
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 01:14
Maki hopper hurtigt op og spæner knapt så elegant efter Falco.. Hun tager fat i hans skuldre bagfra og vender ham rundt.. ''Hvis der er ÉN ting jeg aldrig vil gøre! så er det at såre Ihsan! Hva faaen er du for en igoistisk IDIOT!!'' Hvæser hun af ham.. ''Jeg HADER dig.. virkelig.. INDERLIGT had!!!'' hun kigger ondt på ham og står lidt og overvejer at bide ham..

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 01:20
Ihsan rækker armen ud efter Maki og sukker tungt, da hun ikke kan nå hende. Hun har så ondt ad stakkels Maki, og hun ville ønske, der var noget, hun kunne gøre. I det mindste ved hun, hun vil kunne holde Maki fast, hvis hun skulle forsøge at bidde hende, og måske ville de samen kunne opspore vampyren, så Maki kunne overleve. Slå hinanden ihjel ville de i alt fald aldrig gøre.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 02.11.2011 01:23
falco smiler blot endnu engang " du kan ikke gør noget med hadet er et godt ord at bruge " han fjerner hende væk fra ham inden han vender sig om og går sin vej
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.11.2011 01:24
Maki vender rundt og går hen til Ihsan.. ''Kom'' siger hun med tåre ned af kinderne.. ''Lad ogs finde noget hvidløg til dig!'' hun støtter hendes veninde så hun kan komme op at stå.

Lavet af Georgie
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 02.11.2011 01:28
Ihsan forbander sin svaghed og lader sig hjælpe op.
"Ja, lad os det," mumler hun og lægger armen om Maki. Sammen går de derfra mod byen, som er det eneste sted Ihsan kan komme i tanker om, man kan finde hvidløg. Mon hun har kræfterne til at stjæle et, tænker hun desperat, og hvis ikke, hvad så?

//OUT

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1