DistortedDiva 01.02.2009 17:33
Han slipper ham hurtigt da han river ham "avfor helede!" råber han, og trækker hurtigt sit sværd "du beder selv om det" mumler han med et bredt smilMørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Muri 01.02.2009 17:36
Han går hurtigt nogle skridt tilbage, da han slipper ham. Han glider så ned at sidde, lænet op af et træ."Neeeihj! Lad mig være!" piver han kort, mens der glider nogle tårer ned af hans kinder. Han trækker benene op under sig, og sætter sig helt sammenkrøllet.
DistortedDiva 01.02.2009 17:40
"hvorfor skulle jeg?" siger han med et bredt smil, hvorefter han 'slynger' sværdet ind i træet lige over Murizz "hvis jeg bare gør det lidt længere nede.. så er du død" griner hanMørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 17:46
han hiver sværdet ud at træet og sætter sig på hug foran Murizz "der tager du fejl lille ven" griner han stadig hånligt. Han slipper sværdet med den ene hånd og ligger den under Murizz have for at løfte den op (?)Han ligger derefter sværdet mod hans hals(?) "et sidste ord?"
Mørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 17:57
Han trykker sværdet lidt hårdere mod hans hals, dog ikke så han skære i ham, bare for at han ikke skubber sværdet væk " 'jeg'? er det dine sidste ord griner han," og fjerner roligt hånden fra hans hage og lader den klide over på hans kind. "skal jeg hilse Meier?" spørger han hånligtMørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 18:12
"jamen, så siger jeg det til ham" siger han og griner ondt, han fjerner dog sværdet fra hans hals, og sætter det tilbage på ryggen "du slipper med skrækken, men næste gang er det alvor" siger han med et bredt smil. Han kysser ham roligt på munden inden han rejser sig op, og ser ned på ham.Mørketskriger!

Muri 01.02.2009 18:19
Han ser lettere irriteret på ham. Et helt lettet suk kommer fra ham, da han fjerner sværdet. Han ser så mod jorden, og drejer hovedet væk, da han kysser ham. Han rejser sig op, kort efter."Hvorfor vil du dræbe mig ? Den eneste grund til jeg gør dig noget, er for at forsvarer mig," siger han lavt.
DistortedDiva 01.02.2009 18:33
Felix sukker irriteret "hold kæft man.." sukker og og lukker øjnene. "fordi du er noget af verdens mest irriterende!" mumler han uden overhovedet at se på MurizzMørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 18:53
han åber langsomt øjnene "nej, nej, så siger vi det" siger han sarkastisk og himler med øjnene "ikke andet end at være møg irriterende vel?"Mørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 19:03
Han tager sig til kinden da Murizz giver han en lussing "av?" mumler han lettere sarkastisk "pige kneb hva'?" siger han og ser på ham med et irriteret blik. "hvorfor jeg vil være sammen med dig? for sjov?" siger han som om det var en selfølgeMørketskriger!

Muri 01.02.2009 19:06
Han ser irriteret på Felix. "Ja, pige kneb. Hvis du ikke har lagt mærke til det, så er jeg bøsse," mumler han bare. Han rækker kort tunge af ham."Så find en anden at hygge dig med, hvis du alligevel ikke kan lide mig," siger han kort.
DistortedDiva 01.02.2009 19:11
"uha nej? er du det" siger han stadig sarkastisk, og sukker, "det kan jeg da sagtens gøre. såh, Farvel" griner han, og vender ryggen til ham.Mørketskriger!

DistortedDiva 01.02.2009 19:17
"hvad nu?" siger han roligt, han havde egentligt også regnet med at Murizz ville falde ham om halsen til sidst "skulle jeg ikke finde en ny at være sammen med? bestem dig" siger han irriteret og himler med øjneneMørketskriger!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet