Hun tog fat i karmen af vinduet og sagde derefter roligt til Dimble "Hvad har du da i tankerne for idag?". Hun tænkte nok at han havde lagt spændende planer, eller nok ikke. Han havde jo spurgt hende om planer, men man ved jo ikke om det blot var får at skjule hans egne planer.
Andy 27.11.2016 17:35
Atropa havde svært ved at svare hundred procent sandt og prøvede at holde masken. Men hun valgte bare at fnise og kiggede så hen på Dimble "Det får i at se". Hun ville ønske hun kunne sige det men sådan var det nogle gang. Og selv hvis de skulle bekymre sig om hende så kendte de heldigvis ikke de gamle dage af hendes liv og hvad hun havde gjort igennem det.Hun tog fat i karmen af vinduet og sagde derefter roligt til Dimble "Hvad har du da i tankerne for idag?". Hun tænkte nok at han havde lagt spændende planer, eller nok ikke. Han havde jo spurgt hende om planer, men man ved jo ikke om det blot var får at skjule hans egne planer.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimsen 27.11.2016 19:21
"Det får i at se" havde Dimble fået som svar, hvilket kun gjorde ham endnu mere nysgerrig "Hvad har du da i tankerne for idag?" spørgsmålet fik Dimble til at tænke. Han havde ikke rigtig planlagt noget, men han var nu lidt sulten og det var heller ikke særlig mange penge tilbage nu hvor han havde brugt en Jade på værelset "Måske få mig noget at spise og tjene nogle penge" svarede han Atropa Taktisk Fremrykning BAGUD!!!
Billedet er taget herfra [Link]
Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e
Cam 27.11.2016 19:30
Kulun besluttede sig for at hun var vågen nok og begyndte at vikle sig fri af Dimble.Hun trak sin arm fri og lagde sig om på ryggen for derefter at strække sig. "Godmorgen." sagde hun så, med en lidt rusten stemme.
"Tak for... Varme." sagde hun og så på Dimble, hvorefter hun vendte hovedet væk for at han ikke skulle se hende rødme lidt. Hun kørte en hånd igennem sit hår bare for at få lidt styr på det, men det lå ret normalt. Kulun svingede nu sine ben ud over kanten af sengen og prøvede at stå op, men blev øjeblikkeligt rykket tilbage, idet hun udstødte et højlydt piv af smerte.
"Dimble... Dit ben... Holder på min hale... Av..."

Kulun Embers ~ Halvdyr ~ Gøgler
Andy 27.11.2016 21:10
Atropa så over på Kulun hurtigt da hun begyndte at rejse sig op og udbrød "Dimble... dit ben... holder på min hale... Av". Hun smilede over til dem begge. De måtte kunne lide hinanden mere end de ville sige siden de turde være så tæt indviklet i hinanden. Atropa ville gerne rejse med dem igen, men for nu vidste hun at de snart enden måtte skilles for dagen eller ihvertfald for noget tid. Hun kiggede derfor mod solopgangen og nynnede videre.Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimsen 27.11.2016 21:29
"Tak for... Varmen" havde Kulun sagt imens hun kiggede på Dimble. Et lidt akavet smil fandt vej til hans læber. "Det var da... Så lidt" sagde han da hun vendte sig væk fra ham. Han kiggede genert ned i sengen, men fik sig kort efter et chok da Kulun højlydt udstødte et piv "Dimble... Dit ben... Holder på min hale... Av..." Dimble så chokeret og nervøst ned på halen der stadig var viklet rundt om hans ben og lå i spænd på grund af det andet "Åh... Det... Det er jeg ked af" sagde han nervøst og løftede benet så halen kunne komme fri.Taktisk Fremrykning BAGUD!!!
Cam 27.11.2016 23:46
"Det er okay..." sagde Kulun og trak halen til sig med en hurtig bevægelse. Hun brød sig ikke rigtig om at folk rørte ved hendes hale, den var en ret privat ting, følte hun.Med et gab og imens hun strakte sine arme i vejret, rejste hun sig op fra sengen og gik rundt om sengen og over til vinduet.
Ved siden af vinduet lå hendes tøj, nydeligt foldet sammen i en bunke, ved siden af Dimbles tøj. Hun satte sig på hug og var næsten ked af at pakke det ud igen, det var så pænt gjort.
"Atropa, er det dig der har lagt det sammen?" spurgte hun, imens hun trak sin trøje over hovedet. Hun tog sine bukser på med en hurtig bevægelse og nøjedes med at svinge kappen over hendes arm.
"Det var godt nok pænt gjort. Jeg har skulle lægge tøj sammen til en søskendeflok på 6, og jeg kunne ikke engang lægge tøj sammen så pænt."

Andy 28.11.2016 00:42
"Yep!" Atropa så mod Kulun som hun sagde det enkelte ord. Hun kiggede derefter blot igen ud af vinduet og kiggede så hen på Dimble brød så stilheden med spørgsmålet "Er i sultne?". Hun var næsten sikker på svaret var ja for det var man jo når man stop op. Det var alle hun rejste med ihvertfald, dog havde hun aldrig selv været sulten når hun stod op, det kom altid omkring middagstid hvor det ville gnave i hende.Hun trådte ned af vindues karmen og gik hen til døren som for at formulere Skal vi så gå og komme igang med dagen?
Dimsen 28.11.2016 00:55
"Jo" sagde Dimble som et svar til Atropa. Sulten det var han. Han rejste sig og gik hen til sit foldede tøj som han forsigtigt begyndte folde ud og tage på som for at vise respekt for Atropas arbejde med at folde tøjet. Det sved en smugle da tøjet rørte ved sårene som Kulun havde givet ham i løbet af deres lille kamp inden de var faldet i søvn. Hun havde virkelig nogle imponerende akrobatiske evner. Da Dimble havde fået tøj og oppakning på gjorde han klart til at gå ud af døren. Taktisk Fremrykning BAGUD!!!
Cam 28.11.2016 09:12
Kulun fulgte efter de andre med halen svajende roligt frem og tilbage.De gik ned af den lille trappe der førte ned til stueetagen, og der var rart og stille. Hun så over på manden bag disken, de var vågnet op til dåd.
"Hej Kelvin!" sagde hun og vinkede. Kelvin, der sad bag disken og læste en bog rejse sit hoved op og så på Kulun hvorefter han også vinkede.
"Kulun, hvordan går det dig? Det er da længe siden."
"Nårh ja," svarede Kulun og trak på skuldrende. "Du ved, livet sker jo."
Kelvin nikkede og så så på Dimble og Atropa. "Hvem er dine venner? De har vel også betalt, ikke?"
Kulun nikkede med det samme.
"Jo jo, de betalte faktisk for mig, vi delte et værelse."
Kelvin skød et øjenbryn i vejret og så direkte på Dimble. "Nå da da. Kunne han finde ud af det med sådan en som dig, Kulun?"
Han så på såret på Dimbles øre og kanten af bidemærket ved Dimbles krave.
Et drillende glimt sneg sig ind i Kelvins øjne da han blinkede til de to. "Det ser ud til at du har været lidt hård ved ham."
Kulun blev knaldrød i ansigtet og slog øjeblikkeligt blikket ned for at se på Atropa. Pinligt, pinligt, pinligt... Hun forsøgte at lave øjne til den lille alf om at hun måtte få dem ud herfra, og det i en fart.

Andy 28.11.2016 19:39
Som Kulun talte med manden kaldt Kelvin gik Atropa hen til ham lagde sig over disken og rakte ham en hånd "Jeg hedder Atropa, du virker sød". Hun havde ikke bare glemt blikket Kulun havde sendt hende, men havde misforstået det som "Prøv at være venlig overfor ham" så det gjorde hun.Manden kiggede på Atropa og fortalte "Mit navn er Kelvin og jeg ejer denne kro i har sovet på" med et venligt ansigt. Hans syn var dog stadig over mod Kulun og Dimle, men Atropa ville gerne havde hans opmærksomhed og prøvede derfor at rulle ind foran hans syn hver gang han ville skifte placering med sit hoved.
Dimsen 28.11.2016 21:08
Da Kelvin skød et øjenbryn i vejret og så direkte på Dimble blev Dimble en kende nervøs."Nå da da. Kunne han finde ud af det med sådan en som dig, Kulun?" Han fortsatte så med at se på såret på Dimbles øre og kanten af bidemærket ved Dimbles krave. Et drillende glimt sneg sig så ind i Kelvins øjne da han blinkede til dem "Det ser ud til at du har været lidt hård ved ham." Dimble fik nu også et bredt smil på ansigtet hvorefter han udbrød "Ja er du vimmer! Hun lagde på et tidspunkt mit hoved i lås mellem hendes ene ben!" nærmest stolt og imponeret hvorefter han med et bredt smil kiggede over på Kulun som om det var noget de gjorde hver aften. Dimble spillede tydeligvis bare med på det som Kelvin have begyndt og så gjorde han det til en hvis grad også for at drille Kulun en smugle.
Taktisk Fremrykning BAGUD!!!
Cam 29.11.2016 13:36
Kulun så på Dimble og overvejede alvorligt at brække hans ben. Helt ærligt, det kunne ikke være svært. Hvis hun kunne smadre ham i en slåskamp, så kunne hun også brække hans ben, lige nu og her, for at være sådan en mega spade.Hun sendte Dimble det mest isnende blik hun nogensinde havde sendt nogen og gik så over til ham. "Dimble. Vi går nu.
Hun drjede hovedet imod Kelvin og smilede stort, men undertonen i hendes blik sagde tydeligt: Et ord til, og så æder jeg dig til morgenmad.
"Atropa, kommer du?"

Andy 29.11.2016 13:49
Som Kuluns ord nåede hende med "Atropa, kommer du?" dirigerede hendes øjne sig over på Kulun og Dimble. Hun rejste sig da op på disken. Vandrede derefter stolt over den og hoppede ned med et lille bump. Hun gik over til døren og åbnede den for Dimble og Kulun. Hun hoppede ud af døren og begyndte at vandre mod vejen til venstre uden viden om hvor den førte. Dog vidste hun godt at hvis hun gik forkert.Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimsen 29.11.2016 14:03
Da Dimbles øjne mødte Kuluns isnende blik efter at have sendt Kelvin et bredt og fjoget smil forsvandt smilet med et lyn fra hans ansigt. Og da hun efterfølgende kom imod ham blev han endnu mere nervøs, hvilket Kelvin sikkert opdagede, skønt Dimble ikke var sikker. Da Kulun drejede hoved mod Kelvin og sendte ham et blik der tydeligvis også så ud til at gøre Kelvin en smugle bange kunne Dimble ikke lade være med at sende et smil blandet med frygt til Kelvin der samtidig gav udtryk for at de for tiden var i samme båd, selvom Dimble højest sandsynlig stod til at få en endefuld så snart de trådte udenfor og lukkede døren efter sig.Taktisk Fremrykning BAGUD!!!
Cam 29.11.2016 17:06
Kulun tog fat i Dimbles overarm og smilede til Kelvin. "Tak for denne gang. Vi ses."Undertonen sagde: "Dig tager jeg mig af en anden dag, din stodder."
Da de tre var kommet udenfor kroen vendte hun sig om imod Dimble og stirrede ham vredt ind i øjnene. Hun var irriteret på ham.
Så hævede hun hånden og gav ham ét ordenligt gok i nødden.
"Kort lektion i manerer: Man omtaler ikke private begivenheder, uanset naturen, med ens krovært. Og da slet ikke uden samtykke fra det modsatte parti."
Hun rynkede brynene ad ham, på samme måde som når hendes brødre derhjemmefra ville være uretfærdige overfor hende. "Med det sagt, skal vi så se at komme i gang med dagen? Hvad er planen?" spurgte hun og så på Atropa og Dimble.
Hun havde ikke lyst til at være sur, det kunne blive en god dag. Det var lidt koldt dog, så hun slyngede sin kappe over sine skuldre.

Andy 29.11.2016 17:49
Som de alle nu var udenfor og Atropa lige havde set Kulun give Dimble et gok i nødden overvejede Atropa ordene hun sagde.... Første lektion i manerer? Og efter de havde gået lidt vendte hun sig brat rundt. Hun løftede en finger i vejret, lukkede sine øjne, men var klart vendt direkte mod Kulun. "Første lektion i manerer: Man slår ikke folk man kan li', uanset naturen." ordene kom næsten flabbet ud af alfen men var hun var seriøs. Hun ønskede ikke at Kulun og Dimble ikke kunne med hinanden for nu havde hun lige fundet dem og hun ønskede ikke at de skulle splitte op og så at Atropa enden skulle være atter alene eller med den ene frem for den anden.Hun stod på stedet og ventede på at Kulun eller Dimble ville reagere.
De skal kunne sammen tænkte Atropa ellers måtte hun jo overbevise dem om at de jo skulle bruge hinanden til at overleve. Hvilket desværre kunne være mere sandt end man skulle tro.
Dimsen 29.11.2016 18:05
"Av!" sagde Dimble lavt og tog sig til hovedet da Kulun gokkede ham i nøden. "Kort lektion i manerer: Man omtaler ikke private begivenheder, uanset naturen, med ens krovært. Og da slet ikke uden samtykke fra det modsatte parti." han så en smugle chokeret på hende efter at hun havde sagt det, men åbnede så munden "Undskyld," sagde han med en smugle skyldfølelse "men der hvor jeg kommer fra har pigerne ikke et problem med at man lave lidt spas" "Med det sagt, skal vi så se at komme i gang med dagen? Hvad er planen?" kom det så lidt efter fra Kulun.
Dimble trak lidt på skulderen "Altså jeg overvejede at få mig lidt mad for derefter at optræde." han stoppede kort op imens han kiggede sig omkring i skumringskvarteret "helst et lidt mere sikkert sted"
"Første lektion i manerer: Man slår ikke folk man kan li', uanset naturen." kom det fra Antropa.
Dimble stod lidt undrende og kiggede på hende.
Cam 30.11.2016 17:14
Kulun skubbede sin underlæbe lidt frem. "Hmf..." sagde hun og fortsatte med at gå.Det var en smuk dag, selvom der var koldt. Kulun følte sig akavet fanget i de store sorte støvler hun gik i, da de ikke var hendes størrelse oprindeligt, men de holdt hende varm.
Hun så sig omkring i den vågnende by. Folk tog på arbejde, bageren bagte, fiskerne tog ned til havnen, dagen var igang. Hun tænkte lidt over det Dimble havde sagt.
Så fik hun en ide.
"Tror i ikke vi kunne bikse noget sammen? Optrædener er bedre sammen med andre."

Andy 30.11.2016 17:22
Atropa der var blevet ignoreret af Kulun vende sig igen om som Kulun blot havde passeret hende. Lektionen var jo til hende. Den ræv var måske en smule for stolt til Atropas glæde. Men som ordene "Tror i ikke vi kunne bikse noget sammen? Optrædener er bedre sammen med andre." kiggede Atropa blot hen på hende. Hvad skulle Atropa kunne i en optræden. Hun kunne ikke rigtigt hoppe og hun var for klodset til at kunne holde balancen særligt nemt. Hun ville sikkert ødelægge det. Desuden så skulle hun jo også søge et arbejde selv. Måske var det urealistisk, men hendes løfte og ønske stod fast som et bjerg. Hun ville være en af Lyset Krigere, koste hvad det ville.Hun stod derfor stille og kiggede ned i jorden og med en ubegejstret stemme sagde hun som følger "Jeg kan ikke... Nej.... Jeg vil ikke." hun kiggede bare ned i jorden og kørte sin fod lidt rundt i en cirkel og sparkede så til en sten der ende ved væggen af et hus.
Dimsen 01.12.2016 22:51
"Tror i ikke vi kunne bikse noget sammen? Optrædener er bedre sammen med andre." kom det fra Kulun.Dimble tænkte sig kort om, men var hurtig til at komme med en impulsiv respons "Tjo det kunne vi da sikkert. Jeg kan lave noget dans eller fortælle historier og så kan du lave noget akrobatik" han smilede, men kom så i tanke om at Atropa nok også skulle flettes ind på en måde. Han var så småt ved at gå nogle muligheder igennem da Antropa pludselig afbrød hans tanker "Jeg kan ikke... Nej... Jeg vil ikke." kom det fra hende. Dimble drejede hovedet og undrede sig. Havde han sagt noget forkert? Hun kunne da sikkert biddrage med noget, men hun sagde hun ikke ville... Hvad var grunden?
Chatboks
IC-chat▽