Kaka 23.11.2015 19:29
Neio stod kort lidt med blikket mod Caelon mens han vippede lidt frem og tilbage på sine fødder men rodede sig så lidt i håret før han kort overvejede det en smule. Han ville faktisk helst ikke dø. " Du kan ikke brygge en genoplivnings eliksir mens jeg er væk? bare lige til hvis det nu skulle gå helt galt? " spurgte han så lige alligevel hurtigt inden Caelon skulle til at gå. Ærgeligt at hans selskab sådan ville forsvinde nu. Han måtte så vende tilbage til sin leg, også selvom motivationen ikke var der til bare sådan lige uden videre at kunne lege videre så måske han skulle finde noget by og skaffe sig noget mad inden det ville blive mørkt og han skulle finde et sted at overnatte. Mange muligheder. " Ellers så tæmmer jeg drage og forære dig, så kan du dyrke drageskæl på hjemmebane " sagde han så med et lille grin før han lod blikket glide rundt mellem træerne. Tænk hvis man kunne sådan noget. Han rynkede kort panden lidt. Umuligt. Han rettede så blikket tilbage mod Caelon " håber ikke jeg ødelagde din plante jagt alt for meget " sagde han så lidt med en rysten på hovedet. Det ville jo ikke have været så godt. Dog havde Neio hygget sig - selvom Caelon ikke havde været det mest smilende og livglæde væsen at tilbringe sin dag med så synes han faktisk at det havde været rimelig hyggeligt.