Hendes spørgsmål overrasker ham en smule, men han lader som om det ikke gør, og han smiler blot fortsat.
"Jeg har selv kun mødt tre af dem. Det første, jeg så var deres øjne; fuldstændigt sorte. Det var det første, der satte mig på sporet af dem, men da de stak tænderne frem, var det også temmelig tydeligt. Ellers er jeg bange for, der ikke er ret meget, der kendetegner dem - ikke hvad jeg kunne se i alt fald ... Den første, jeg mødte, var meget afkræftet. Hun havde ikke spist... drukket, i lang tid, og jeg endte som buffet for hende - på frivilligt basis dog. Hun så ud til ikke at klare sig meget længere, og jeg havde svært ved at stå for hendes skøndhed, det indrømmer jeg gerne ... Den anden, jeg mødte, var lige efter det. Hendes skaber, som han kaldte sig, og det er så ham, jeg ikke klarer mig så godt sammen med. Vi røg i totterne på hinanden, og jeg fik at mærke hans hurtighed og styrke langt over hvad et menneske normalt besider." Han tøvede lidt, men fortsatte så. "Den sidste vampyr, jeg har mødt, er meget kompliceret! Hun er også en af hans
kreationer eller hvad man nu skal kalde det. Det mener hun i alt fald selv, hun er. JEg huser hende for tiden, da hun er gravid med tvillinger. Hun er ganske rar og flink og kærlig, og der er ingenting der får en til at mistænke hende, med undtagelse af de sorte øjne. Så tre meget forskellige vampyrer, der ikke desto mindre alle er vampyrer ... Så jeg vil sige, det er meget svært at sige." Han sluttede sin fortælling med et alvorligt, tænksomt udtryk. Der gik et øjeblik, før han fortsatte lettere tøvende. "Han - Falco - mener jeg stjæler hans piger fra ham, og han er opsat på at slå mig ihjel, og da jeg mener, han opfører sig overfor damerne, som om de er slaver, ønsker jeg at stoppe ham. Det er blevet til et stærkt fjendskab mellem os." Hans øjne havde igen det kolde udtryk, men kun et øjeblik, mens han tænkte på Falco. Han tvang snart tankerne tilbage på Carolina og smiler svagt til hende.
"tilfredsstillede jeg Deres nysgerrighed, eller har De mere?" spurgte han med påtaget munterhed.