En festlig aften

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.11.2011 00:57
Han fører hende rundt en gang mere, da musikken ender og hun ender igen i hans arme, hvor han et øjeblik står stille med armene omkring hende og ser ned på hende. Han føler for at give hende et hurtigt kys, men beslutter sig for, det måske ikke er det smarteste, han kan gøre, og lader derfor være.
"JEg er glad for, De ser sådan på det, Aishe," siger han roligt og lavmælt. Han udtaler hendes navn på en sensuel måde og hæver hendes hånd op, hvor han trykker endnu et lille kys mod hendes fingre uden at bryde øjenkontakten.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.11.2011 01:44
Hun får vejret igen, som hun bliver grebet der i hans arme, og ser op på ham. Det lille øjeblik, bare med ro efter dansen var nu rar nok. Hun skal lige til blidt at vriste sig fri af hans greb, men han kommer hende i forkøbet ved at begynde at tale. Måden han udtaler hendes navn får kinderne til at blive lidt rødere, skønt hun nok ville benægte det, og et lille smil spiller over hendes læber.
For et par sekunder ved hun ikke hvad hun skal sige, men hun smiler så til ham, "Mhm... Det tænkte jeg nok at De ville være." Før hun så smyger sig ud af hans greb, "Hvad med at vi sidder denne dans over?"

Natten var trods alt stadig ung.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.11.2011 15:11
Som hun ligger i hans arme, smiler han og møder hendes blik, og han nyder nok en gang at se rødmen i hendes kinder. Hun er nu en meget køn pige, tænker han med et smil, mens han lytter til hendes ord.
"Det kan vi godt," svarer han roligt og skjuler sin ærgelse, før han leder hende tilbage til bordet, hvor han holder stolen for hende igne med sit charmerende smil.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 27.11.2011 23:40
Hun smiler igen, et lidt varmere, og da de går tilbage til bordet, sætter hun sig ned da han holder stolen for hende. "Tak." siger hun, og gengælder det. Det ville nok ikke vare længe at de blev siddende, hvis der nu snart kom en god melodi igen.

Hun tager et tår af mjødet igen, og sidder lidt med kruset i sine hænder, mens hun så betragter ham en smule når han så kommer ned og sidde. Det er ikke svært at se hvorfor så mange kvinder blev betaget af denne mand. Overhovedet ikke faktisk.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 27.11.2011 23:47
Han skubber hende en smule ind, før han tager plads på stolen ved siden af og tager en ordentlig tår af sin whiskey, der varmer ham hele vejen ned. Han betragter hende roligt, møder hendes blik og smiler hen over kruset.
"De er virkelig en dygtig danser. Det var en stor fornøjelse at træde ud i den fornøjelse med Dem." Han blinker frækt og hentyder til, der er andre fornøjelser han gerne træder ud i med hende, men han vil ikke være mere direkte eller for påtrængende.
"Hvor længe har De egentlig danset?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 00:09
Hun sætter sig lidt mere til rette, og smiler roligt til ham, gnider fingrene lidt imod kruset. Da de får øjenkontakt holder hun den lidt, og ved hans hentydning smiler hun drillende igen, "Det var også en fornøjelse at danse med Dem, Levon," Hun sætter koppen fra sig igen, og læner sit ansigt i sin ene hånd igen. "Natten er ung, man kan nå mange danse..." siger hun så, og retter sig lidt op igen. Ved hans spørgsmål, stryger hun noget hår bag sit øre,

"Tjah... Lige så længe jeg kan huske, faktisk." Svarer hun med et lille grin. "Dans er noget vi gør meget. Men ikke så meget som det vi dansede nu her. Men ja, noget jeg altid har gjort."

Minderne om de mange danse ved ildstederne, var noget af det hun holdte kærest. Hun ser så på Levon igen,

"Hvad med Dem selv? Hvor længe har De danset?"
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 00:15
Det glæder ham, hun har nydt dansen, og han smiler skævt ved synet af hende med hovedet mod hånden.
"Ja, man kan nå meget... mange danse," giver han hende ret med et skælmsk smil.
"Jeg har danset siden jeg var otte eller nu, hvor jeg sneg mig ud ved mine forældres fester og dansede rundt i rummene ved siden af festen, hvor jeg kunne høre musikken. JEg havde små huller i væggen, hvor jeg kunne se de dansende, og jeg efterlignede dem. Men jeg begyndte først rigtigt på det med en partner da jeg var femten." Han tager en slurk mere og smiler så igen.
"Ved lejlighed må De vise mig hvordan De normalt danser. Det kunne jeg godt tænke mig at se." Hans indsmigrende smil er næsten uimodståeligt, og han er fuldt ud bevidst om det, nu han bruger lige den type smil.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 00:24
Hun klukker ved hans skælmske smil, og lytter så med interesse til hans ord, fester, eh. Hun kunne se det for sig - og ikke bare fordi at hun måske havde set hans minder - og smiler lidt mere, "Så kan man ikke sige at De ikke har øvelsen, og fester... Det måtte have været sjovt." Ved hans næste kommentar smiler hun lidt mere, men hans smil får en dybere rød til at sprede sig over hendes kinder, det var dog... Et blændende smil, nærmest,

"Det sagde jeg vidst også at jeg ville gøre, da De spurgte mig tidligere..." siger hun så, og tager et tår mere af mjødet, varmen hjælper lidt med at hun kan samle sig igen, "Og det kan vi også sagtens finde ud af.." tilføjer hun så, og gnider sin nakke lidt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 00:31
"Tja, de fleste af festerne dengang måtte jeg nu ikke deltage i. Jeg var stadig for ung og sneg mig bare ned for at se på dem danse. JEg nød musikken meget og var vist også meget jaloux på dem for at måtte deltage i deres prangende, pragtfulde tøj." Han ler moret ved mindet. "JEg kan huske jeg engang sneg mig ind og lånte min fars tøj. Han var rasende, da han fandt mmig i sit bedste outfit, men jeg hyggede mig med det, selvom det var alt for stort. JEg skal fortælle Dem, han er en endnu større mand end jeg er." Han ler igen og betragter lystigt de røde kinder.
"Og det lyder pragtfuldt. JEg var ikke sikker på, om De mente det eller blot sagde det for at være sød ved mig." Nok en gang ler han, mens han forestiller sig en privat dans hjemme i sit hus, måske endda i soveværelset, hendes krop svøbt ud af den besværlige kjole, hvis lange skørt må genere om hendes ben under dansen. At se hende helt fri og uden bånd. Smilet på hans læber bliver bredere ved tanken, og han ser på hende med et hævet øjenbryn, da hun gnider nakken.
"Vil De have lidt massage?" spørger han med et smil, "Det ser ud til, De er lidt øm?"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 00:42
Hun ler blidt, og at se ham more sig gjorde hende også bedre tilpas, i og for sig. "Jeg kan forestille mig det, især som barn, når man ikke må, så vil man det allerhelst..." Siger hun med et let grin, "Men jeg kan nu godt forestille mig Deres far være lidt utilfreds, over at De lånte hans dragt. Hvor sjovt det end måtte have set ud..!"
Hun lægger mærke til at hans smil bliver bredere, og hvad der går igennem hans tanker bliver hun nu engang lidt nysgerrig over for at vide hvad det kunne være, selvom hun dog har sine fornemmelser. Ved hans tilbud om massage tøver hun lidt,

"Ah.. det.. jeg.. tror det går. Ellers tak." siger hun, med et lidt betuttet smil. Skønt hun havde set langt de fleste af hans minder alligevel...
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 00:54
"Åh ja, en ranglet niårs knøs i en fuldvoksen mands tøj, jeg må have været et syn for guderne," ler han igen muntert. Han bemærker dernæst hendes tøven, hvilket frembringer et skævt smil.
"Tilbudet står ved magt, hvis De skulle ændre mening," siger han roligt og tager det sidste af sin whiskey i én mundfuld. Han vil ikke bestille mere, før hun er færdig, men er klar til at vifte den unge pige hen for at bestille mere til dem begge. Han kan mærke, han er ved at være godt beruset og beslutter, det nok ikke er whiskey, han skal have igen, men måske blot et glas af det samme mjød, hun drikker. Ellers bliver han for fuld, og så vil hans tilnærmelser gå hen og blive ere fysiske, og han har fornemmet, det ikke er hendes stærke side, hvad han accepterer. Nogle kvinder er mest til de fysiske kærtegn, andre til de mundtlige, han kan klare begge dele uden problemer.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 12:46
Aishe smiler og griner lidt ved tanken. "det tror jeg gerne." Hun læner sig lidt tilbage i stolen.
"tak, jeg vil skrive mig det bag øret." siger hun blidt, og taknemmelig for at han respekterer det. Hun drikker noget mere af mjødet, snart tom at være igennem sit krus, og det er da også begyndt så småt at varme hende mere indvendigt. Hun lægger godt mærke til at han har tømt sit krus, og vender sit i hænderne lidt igen. "De måtte have været lykkelig da de så fik lov til at være med til de fester."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 18:00
Han ser, hun tømmer glasset, og kan se, hun føler sig godt tilpas i hans selskab, hvilket er vigtigt for ham, og han smiler varmt.
"Da jeg endelig fik lov at være med, fandt jeg ud af hvor kedelige festerne var og begyndte i stedet at snige mig ud og være med til mine venners. At stå stiv hele aftenen og danse anstandsdanse med fnisende unge damer i så mange skørter, man knapt kan nå deres talje fra sin plads i yderkanten af stoffet, at blive overvåget af ældre damer der fandt mig et passende parti for deres små piger, som de hele tiden skubbede ind foran mig... nej, ikke lige mig. JEg vil hellere gå mine egne veje, og jeg er bange for, jeg har skuffet mine forældre og en masse unge kvinder ved at vælge det fra." Han bulderler igen, og hans øjne glimter muntert. "Mere mjød?" spørger han høfligt.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 18:16
Hun kan ikke lade være med at grine med, "Ahaha, ja... Den følelse tror jeg alle har prøvet på et eller andet tidspunkt," siger hun så, med et fnis, "Det var godt at De kunne finde andre ting at tage Dem til, så." Hun har lidt svært med at forestille sig kjoler med så mange lag - hvor det var meningen at det skulle være der - til andre omstændigheder end til når man skulle holde varmen. Hun sætter så den tomme krus fra sig, og smiler roligt til ham, "Jo tak." svarer hun, høfligt, "Det ville være rart, det er en ganske god mjød."
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 18:25
Han smiler taknemmelig for hendes forståelse.
"Åh ja, meget bedre ting at tage mig til," kender han sig enig og ser betydningsfuldt på hende, som at hun er meget meget interessant end sådan en fest, hans forældre holder, hvad han også synes.
Da hun takker ja til mere at drikke, vinker han pigen hen, og hun kommer ivrigt til.
"To gange mjød, min smukke," bemærker han muntert, og hun rødmer let og tager deres krus med, før hun går.
"Jeg har faktisk ikke smagt den før, men jeg stoler på Dem. JEg plejer at kaste noget stærkere drikke i halsen, men vil fri Dem for at se mig med en kæp i øret." Han ler igen og hans øjne skinner af nderholdningen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 19:02
Det får hende til at rødme lidt, hans blik altså, og hun smiler lidt.
Da servitricen bliver vinket hen til dem igen, betragter hun pigen, idet at hun ivrigt kommer, rødmer, smiler og går. Hans effekt på kvinder var fascinerende, og hun rykker lidt på sig igen til at se på ham bedre.
"De er gået glip af noget, så meget kan jeg fortælle," siger hun, lidt drillende, og ler lidt ved tanken om ham med et kæp i øret.

"Som regel stærkere alkohol? Er det for at De skal blive fuld hurtigst muligt eller?" spørger hun så, lidt nysgerrigt.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 19:09
Han betragter hende, da servitricen er gået, med et bredt smil.
"Jamen så er det jo godt, jeg retter op på min fejl nu," bemærker han og ler sammen med hende.
"Jeg synes som regel det smager bedre, og jeg er vant til at drikke det. En god whiskey eller cognac er min favorit, og der skal en del til, før jeg begynder at dræve og går skævt." Han ler muntert, "Men jeg tror De vil føle Dem bedre tilpas sammen med mig uden al den alkohol i blodet; Jeg bliver mere fysisk i min fremgangsmåde, når jeg har drukket." Det sidste er tilføjet ed et betydningsfuldt blik der fortæller hende, han har gennemskuet hende i hendes følelser for netop den fysiske kontakt.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 19:43
Hun ler, og nikker lidt, enigt, mens hun så lytter med interesse til hans svar.

"Man gør sig jo også mere tolerant til det, ved at drikke det mere," siger hun lidt drillende, og hans næste kommentar får hende til at rødme lidt, før hun så smiler stille, igen, taknemmelig for hans betænksomhed.

"Det tror jeg at De har helt ret i." Siger hun så, og et lille underforstået tak, er i hendes ord. Da servitricen kommer igen, sætter hun krusene ved siden af de to, og smiler til Levon, før hun så stryger videre da nogle nye kunder kommer ind.

"Har De smagt Absint før?" spørger hun så. Stærke sager.
//Aishe Petsha

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 28.11.2011 19:49
"Det bliver man skam også. JEg har fået nok i aften til at drikke de fleste af mine venner under bordet, men som De ser, står jeg stadig stærk og strunk." Han ler igen, nyder hendes rødme igen og gengælder så hendes smil.
"Og jo, jeg har smagt det nogle gange. Herligt stads, selvom farven er lidt gusten." Han ler igen, "Og en god virkning fra det også!" Han ser drillende på hende og forsøger at tilbageholde et lusket smil. "Skal vi tage et par af dem?" driller han muntert.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 28.11.2011 20:45
"Virkelig?" Hun kan ikke lade være med at le, "Man må sige at De enten står stærkt, eller Deres venner er uvante til at drikke." siger hun lidt drillende.
"En god virkning ja!" siger hun enigt, og griner blidt. "Jeg tror et par, for mit vedkommende vil være for meget," tilføjer hun, drillende, "Og den hjemmebryggede er nu engang den bedste. Og stærkeste. De bryder Dem ikke om farven?" spørger hun med et mildt fnis.
//Aishe Petsha
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 6