"Tja, de fleste af festerne dengang måtte jeg nu ikke deltage i. Jeg var stadig for ung og sneg mig bare ned for at se på dem danse. JEg nød musikken meget og var vist også meget jaloux på dem for at måtte deltage i deres prangende, pragtfulde tøj." Han ler moret ved mindet. "JEg kan huske jeg engang sneg mig ind og
lånte min fars tøj. Han var rasende, da han fandt mmig i sit bedste outfit, men jeg hyggede mig med det, selvom det var alt for stort. JEg skal fortælle Dem, han er en endnu større mand end jeg er." Han ler igen og betragter lystigt de røde kinder.
"Og det lyder pragtfuldt. JEg var ikke sikker på, om De mente det eller blot sagde det for at være sød ved mig." Nok en gang ler han, mens han forestiller sig en privat dans hjemme i sit hus, måske endda i soveværelset, hendes krop svøbt ud af den besværlige kjole, hvis lange skørt må genere om hendes ben under dansen. At se hende helt fri og uden bånd. Smilet på hans læber bliver bredere ved tanken, og han ser på hende med et hævet øjenbryn, da hun gnider nakken.
"Vil De have lidt massage?" spørger han med et smil, "Det ser ud til, De er lidt øm?"