En lille spadseretur

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 00:47
"JEg beklager, men den kan da tage lidt, kan den ikke?" Han smiler ned til hende, da hun ser op, og ved hendes kommentar, ler han.
"Det overrasker dig måske?" griner han, "Jamen det beklager jeg da, for jeg gør mit bedste for altid at virke sød." Han kysser hende drillende på snudespidsen.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 00:51
''Tak.. '' siger hun igen for hans skjorte.. ''Du skal ikke beklage.. Jeg er bar forundret over hvor sød du enlig er..'' siger hun og smiler stort til Levon.. hun rykker et skridt tilbage og kigger ham i øjnene.. ''Hvorfor har jeg ikke mødt dig noget før?'' hvisker hun til ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 01:09
Han lægger hovedet bagover og ler igen, en høj, klar latter, der er yderst smittende af natur. Først et halvt minut senere, ser han blidt ned på hende.
"Jeg er fordømt om jeg ved det," smiler han bredt, "Men alting sker når tingene er ment at skulle ske, og måske er der en grund til, vi først mødes nu." Han snupper hende op i sine arme og sætter sig ned på bredden med hende på sit skød. Nu er deres hoveder lige højt oppe, og han ser på hende med armene om livet på hende, og nyder at have hende nær.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 18:50
Hun griner lidt og smiler stort til Levon. ''uhh'' udbryder hun da han løfter hende.. hun fniser lidt, og lader stille sin hale vifte fra side til side.. Hun ligger hovedet ind til ham efter han har sat sig, og vikler stille sin lange buskede hale om Levons ene arm, mens hun stille ligger armene om livet på ham.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 18:53
Han nyder at mærke hendes hoved mod sin skulder. Som om det passer der, og han smiler stille og kærtegner hendes mave.
"Du har en utroligt flad mave, ved du godt det? En pæn, sød, blød mave," smiler han skævt og ler så svagt. "Du er nu en dejlig kvinde," hvisker han så i hendes øre og kysser det blidt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 18:58
Hun putter sig lidt ind til ham.. ''tak'' hvisker hun og smiler. ''Du har en ret pæn og rar mave..'' hviskede hun og begyndte langsomt at bevæge 2-3 fingre op og ned over hans mave.. ''Igen, tak.. ville gerne sige i lige måde, men du er ikke nogen kvinde.. '' siger hun og smiler.. ''Du er en rar og meget venlig og dejlig mand.'' siger hun derefter og kysser ham blidt på halsen. :)

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:01
Han klukler, og hans bryst hopper let i små hak i takt. Det er en varm og glad type latter, han bruger mest, når han er allermest veltilpas, og det er han sandelig også nu. Fornemmelsen af hendes fingre mod hans mave sender en ild igennem ham lige ned i hans lænder, og han rykker let på hende, så hun ikke skal bemærke den lette rejsning, der truer med at afsløre nøjagtigt hvor behageligt han finder hendes selskab.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 19:10
Hun fniser lidt af hans bryst men nyder at være tæt på ham.. Hun ligger ikke rigtig mærke til at han rykker på hende, men trykker sig bare helt ind til ham.. ''Du er faktisk meget rar at være tæt på.'' siger hun og giver ham et hurtigt og blidt kys på munden.. Hun nusser ham forsigtigt men lidenskabeligt op af armen med hendes hale, mens hun fortsat nusser ham op og ned af maven..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:14
Det ene lille kys er næppe nok til at tilfredsstille den sult, der er vågnet i ham, men han holder sig i skindet og nøjes. Blot fordi hun er hurtig og god til at kysse, betyder det ikke, hun er hurtig på andre punkter, og han vil i alt fald nødigt skræmme hende bort.
"Igen det faktisk," mumler han smilende og ser i hendes smukke øjne, "Som om det overrasker dig." Han ler igen og trykker hende lidt tættere ind til sig.
"Men det er faktisk sådan, at du faktisk også er meget rar at være tæt på!" fortsætter han drillende med et underholdt glimt i øjet.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 19:19
Hun fniser lidt og kigger på ham.. ''Jeg er bare forundret.. Når man umiddelbart ser på dig, ligner du ikke en der er så venlig, sød, varm, kærlig og rar at være tæt på ..'' :i siger hun og rødmer hun kigger ham længe i øjnene før hun trykker læberne mod hans :i <3

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:22
Kysset bliver gengældt med alle hans evner indenfor området og en hel del lidenskab, før han trækker sit hoved lidt væk og smiler. "Hvad ligner jeg så? JEg må jo gøre noget ved det, ikke sandt? Vi kan ikke have alle de mange mennesker og halvdyr derude ikke ved, jeg er et rart menneske." Han ler igen og kysser hende kortvarigt; kun lige længe nok til at give hende en smagsprøve af sine evner.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 19:25
Hun tager en dybindånding da kysset slutter og længes inderligt efter mere.. ''Jeg havde bare troet du var mere ligesom alle de andre rige snobber der er herude.. '' Siger hun og kigger ham dybt i øjnene.. ''Men der blev jeg heldigvis utrolig overrasket.. '' Hun smiler og gengælder hans meget korte kys og længes endnu mere efter ham.. :i

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:28
Han begraver sig dybt i hendes øjne og nærmest hypnotiseres af deres sorte dyb, mens han smiler til hende.
"Jeg synes ellers, jeg har gjort hvad, jeg kunne, for at dæmpe min beklædning ned ... en måske er det kun i forhold til min fars ... Eller mine rige venners, for der kan jeg sige dig, der er noget at kikke på! Perle og safirstukne venste i fløjl og bukser med indlagte tråde af sølv ... jo, jeg synes, jeg er afdæmpet." Han ler igen og kysser hendes mundvig, før han bevæger sig langsomt og bevidst hen over hendes kæbe og hals og ned over hendes kraveben.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 19:38
''Jamen.. kig på min beklædning? det er afdæmpet... '' Hun smiler til ham og beundre hans flotte øjne.. ''Du har utrolig flotte øjne...'' hvisker hun til ham.. hun sukker dybt og trækker vejret let og i små stød da Levon bevæger sig ned af hendes halv nøgne krop..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:42
"Afdømpet? Tilgiv mig min kære, men jeg vil kalde det lettere lurvet. Hullet og det hele; nej, det ville slet ikke passe sig for mig, og det burde heller ikke passe dig." Han betragter hende et øjeblik, mens hun kommenterer hans øjne, og ler så igen. "Tak skal du have og i lige måde. En meget usædvanlig farve de har dem af dine. Mine er mere almindelige." Han trækker tomlen hen under hendes øje meget blidt og forsigtigt, så han knapt rører hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 19:45
''Det er rart.. og nemt at bevæge sig rundt i .. Kan du forestille dig mig i en stor kjole?? den ville jo gå i stykker utrolig hurtigt når jeg hopper rundt i træer..'' Siger hun og kigger på ham.. ''Nu er jeg heller ikke almindelig vel?'' hun smiler og kigger ned af hans mave.. Hun placere stille pegefingeren på hans mave og bevæger den lidt fra side til side.. Hun kigger lidt genert på ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 19:49
Han smiler skævt.
"Nemt og rart har aldrig været en del af min påklædning, og det bliver det nok aldrig. JEg foretrækker at være en smule distingveret i mit udtryk, men jeg kan godt følge dig i din tankegang. Men du ville nu være smuk i den rigtige kjole, og jeg siger ikke, den skal være stor eller prangende. Bare.. mindre hullet og forreven." Han ler mildt og trækker pludselig hendes hoved ind til sit og fanger hendes mund med sin. Det er så svært for ham at stå imod hende, og han kysser hende varmt og øvet. Han lokker hendes mund op og prikker drillende, legende til hendes tunge, nyder at smage hende, og han holder kysset, mens han holder hende tæt i sin beskyttende, varme favn.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:03
''Det burde du altså.. Det er behageligt, at have tøj på der er rart at have på...'' hun smiler lidt.. Hun gengælder intenst Levons kys og lader hendes hånd glide rundt på hans mave i et 8 talsmønster.. Hun mærker hendes lyst til ham vokse, og kæmper for at holde sig tilbage, og lade vær' at overfalde ham.. :D

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 07.11.2011 20:06
Han kærtegner hendes ryg og bevæger langsomt hånden nedad. Intensiteten i hendes kys fortæller ham i det mindste, hun ikke er en uvillig modtager, og det glæder ham. Til sidst ligger hans hånd om hendes bagdel, og han giver den et lille klem, mens han smiler og kort afbryder kysset.
"Sig til, hvis det går for hurtigt," hvisker han ømt til hende og trækker den anden hånd rundt på hendes ryg.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.11.2011 20:09
Hun trækker vejret tungt.. ''tro mig, jeg skal nok sige til, hvis jeg er utilfreds.'' hvisker hun og nusser ham på ryggen med den ene hånd, og fortsat nusser hans mave i 8-taller med den anden hånd.. Hun smiler til ham og kigger ham intenst og nærmest forelsket i øjnene.. ''Du er ret sød.'' hvisker hun og smiler lidt..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8