Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 18.12.2011 22:51
Adrian så roligt på hende og smilede kort. Naturligvis må du det. sagde han roligt. Han fortsatte frem ad, med nogle enkelte sving hist og her, mest for at undgå synkehuller.

Han satte tempoet lidt op. Det må du om. sagde han stille.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 18.12.2011 22:54
Maki smilede.. ''Tak'' sagde hun taknemmeligt, og hoppede elegant frem og fulgte nemt med Adrian, selvom han satte farten op.. ''Åhh hvor er det skønt at strække benene.'' sagde hun og grinede lidt.

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 21:56
Adrian så på hende og smilede, selvom at det ikke var nemt at se. Ja, det er dejligt at bevæge sig igen. sagde han roligt til hende, mens han fortsatte stille og roligt med at gå. Der er cirka 3 timers gang til udkanten af ørkenen her fra. sagde han roligt, så hun vidste at der var et langt stykke at gå endnu.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:04
''Det kommer an på hvilket tempo man går i.'' sagde hun og smilede stort.. Hun satte farten lidt op.. ''Jeg kan skam sagtens bevæge mig hurtigere.'' sagde hun og fulgte stadig Adrian's fodspor.

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 22:09
Adrian så på hende og nikkede kort. Han havde brugt mange kræfter på at beskytte dem fra sandstormen og han brugte stadig nogle kræfter på at holde dem over sandet. Det er meget muligt at du kan bevæge dig hurtigere, men hvad nytter det, hvis det betyder at du ville synke i det dybe sand. sagde han roligt med en halv-venlig stemme. Han var ved at være træt. Hvis ikke det var fordi du gik i mine fodspor, var du sandsynligt sunket igennem sandet på nuværende tidspunkt. sagde han roligt og kvælte et lille grin.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:13
Hun lyttede blidt til hans ord. ''Ja okay.. Undskyld jeg er mindre klog.'' sagde hun med smil. ''Hvis du er træt, udkørt eller noget, kan vi da godt holde pause!? Det er op til dig.'' sagde hun venligt og smilede..

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 22:18
Adrian holdte tempoet, mens han spejdede omkring dem, efter alt hvad der kunne være til fare for dem. Undskyld. Jeg skulle ikke have vrisset sådan af dig. sagde han stille. Han var ikke meget for at undskylde, men efter den tid han havde tilbragt sammen med sine hjælpere på værtshuset havde han ændret sig en del, godt eller skidt var ikke til at dømme.

Jeg vil egentlig bare ud af denne gudsforladte ørken inden natten falder på. sagde han roligt og kiggede mod solen, for at vurdere hvor meget tid de havde.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:19
''Det gør ikke noget..'' siger hun glad.. ''Du er træt.. Det er forståeligt... Jeg ville ikke have overlevet den sandstorm uden dig..'' Hun smiler til ham, og kigger rundt.. Det eneste hun ser.. Sand o.o

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 22:23
Adrians skarpe blik opfanger enkelte fugle i luften, et stykke ude mod horisonten. Han er meget påpasselig med hvor henne han træder, da der ofte er små skorpioner lige under sandoverfladen. Han nikker anerkendende til hende og smiler.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:30
Maki bevæger sig stille frem, og betragter himlen.. ''Hvor er himlen fiin.'' siger hun facineret og går næsten i stå.. Hun falder halvt over sine egne ben og triller rundt i det dybe sand.. Hun begynder at grine og smiler til Adrian..

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 22:34
Adrian stopper op og ser kort på hende og ryster på hovedet. Kom nu Maki. Vi har ikke tid at spilde. Der er ikke mange timer tilbage af dagen og jeg har ikke lige frem lyst til at tilbringe natten herude, under åben himmel, når først temperaturen begynder at falde. skyndte han på hende, mens han vendte sig i den retning de havde haft i et længere stykke tid.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 22:36
''Undskyld..'' hvisker hun flovt og rejser sig, hun børster det værste sand af pelsen og ryster sig så.. Hun følger hurtigt efter Adrian igen.. Og kigger sig rundt omkring..

Lavet af Georgie

Adrian Smith

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 180 cm

Lestat 19.12.2011 22:39
Adrian sætter tempoet lidt op, han vil meget gerne ud af den ørken, for når først natten falder på, bliver der ikke alene meget koldt, men det er også der alle ørken-dyrene kommer frem. Værst af alle må være skorpionerne. Bare sørg for at det ikke sker igen. sagde han med en lidt barskere stemme end hensigten var.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 02.01.2012 16:50
Maki følger stille efter ham, hun tør ikke rigtig sige noget, af frygt for hans vrede.. Han virker utrolig sur, så hun hopper blot hurtigt efter ham, og kigger ned i jorden.

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ Læremester, Krystal Administrator, Mong, jack
Lige nu: 4 | I dag: 10