Mellem skygger og tåge

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 19:46
"Samson.....", mumler Gina lidt for sig selv. Hun kunne svagt huske navnet, men det sagde hende ellers ikke noget.

"Han lyder rar", siger hun med et stort smil og læner hovedet lidt på skrå.

Hun rejser sig op og rækker en hånd ned til Nemo.

"Skal jeg følge dig hjem?", spørger hun og smiler venligt.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 19:57
''Han er osse rar og han har mange slaver" hun siger dette helt glad og som om det er da meget normalt.

Nemo kigger op på Gina da hun rejser sig op og kigger lidt på hånden. hun rækker så til sidst bamsens hånd til Gina.

''det må du da godt'' siger hun med et roligt smil, mens hun kigger på bamsen.
''men så skal vi flyve ellers ved jeg ikke hvordan man kommer hjem'' siger hun og ser på Gina.
Nemo er stadig en lille pige på de små 6 år

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 20:11
Gina tager hurtigt fat i bamsen hånd, så den ikke kommer til at hænge fra Nemo's hånd.
Hun ryster lidt i kroppen ved tanken om slaver, men ryster hurtigt tanken væk igen.

"Jeg kan desværre ikke flyve", siger Gina med et lidt sorgmodigt smil. Hun kigger bagud som om hun kan se sine vinger på ryggen af hende selv. De er der bare ikke mere.

"Jeg har desværre mistet mine vinger", siger hun imens hun overvejer om hun selv kender nogen borg, hvor denne Samson kunne bo. Desværre kender hun vist kun Cassa's slot.

"Kan du selv finde hjem, hvis du flyver alene?", spørger hun forsigtigt og smiler ned til Nemo.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 20:33
Nemo's spøgelses argtig vinger kommer fra, førhen var de meget store, men osse disse er blevet mindre. hun holder et fast grab i bamsens hånd og kigger op på gina, da hun fortæller om sine manglende vinger kigger hun tilbage på sine egne som lyser en smule hvidt op i dette mørke.

''det lyder rigtig trist'' siger hun roligt, med de røde varme øjne rettet op mod Gina.

''ja det kan jeg godt'' kommer det stolt fra hende, mens hun letter en smule fra jorden.

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 20:53
Gina giver slip på bamsens hånd så Nemo kan flyve afsted med den.
Hun smiler op til Nemo.

"Så pas godt på dig selv og flyv forsigtigt", siger Gina med en mors bekymring i stemmen.

Gina Trevborn

Natalie Lilium

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 375 år

Højde / 165 cm

Nemo 09.04.2012 21:00
''hej hej'' kommer det fra den lille pige, som nu svæver højere og højre op, efter Gina giver slip på bamsen.

hun kigger nu på med den mørke himmel og flyver afsted imod borgen. så hun til sidst må hun ligne en prik på himmelen som forsvinder...

//out

Gina Trevborn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Gina 09.04.2012 21:04
Gina vinker farvel til Nemo indtil hun ikke kan se den lille pige mere. Hun står i noget tid og bare kigger rundt omkring sig, før hun sparker lidt til jorden og går igen.

//Out

Gina Trevborn
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Venus Læremester, jack
Lige nu: 3 | I dag: 6