da hun presser deres kroppe sammen og kysser ham gengælder han kysset, han slipper kysset og kysser hende ned af halsen, og tager så hårdt fat i hende og tvinger hende ned på en hård måde, hvor efter han kærtegner hendes hals igen.
KraveKage 13.07.2011 19:13
ide kappen bilver løsnet betragte han hende endnu mere ind han gjord i forvejen, på en alle anden måde var det en beskidt måde at tag magten på men sådan så kravenoh ikke på det, han så mere på det somom hun bare vil ha ham og ja han også bare vil ha hende.da hun presser deres kroppe sammen og kysser ham gengælder han kysset, han slipper kysset og kysser hende ned af halsen, og tager så hårdt fat i hende og tvinger hende ned på en hård måde, hvor efter han kærtegner hendes hals igen.
Damia 14.07.2011 12:23
Damia gisper, da han tvinger hende ned og ligge på en hårdhændet måde. Men det generer hende ikke. Tværtimod så foretrækker hun denne lidt vilde og hårde behandling, der fik pulsen til at galopere af sted og forstærkede alle sanser. Det giver hende et hvis modspil, så det ikke bliver for kærlige kærtegn og minder hende om, at han stadig er en slags fare for hende. Noget hun skulle passe på og ikke give sig alt for hen til… i hvert fald ikke følelsesmæssigt. Et behageligt suk kom over hendes læber ved hans kys. Hun lægger hænderne på hans brystkasse, mærker hver en muskel bevæge sig, når han trækker vejret, mærker hans hjerte, hvordan det slår hurtigere og hurtigere. Kælende lader hun hendes ben glide op af hans, mens hun begærligt bevæger fingrene nedad, og begynder at knappe hans bukser op, let, men stadig på en langsom, pirrende måde.

- Avatar og profil billede lavet af mig
KraveKage 14.07.2011 17:57
han kunne mærke hvordan hans følser blev stærkere og stærkere jo mere han var sammen med hende og jo mere de lavede sammen, da hun begynder at knappe hans bukser op ser han kort på hende og smiler.da hun ligger i hendes sorte underkjole som kravenoh synes var mega frækt at hun havde på, kunne han ikke lade være med at løfte stille op i den nede fra, for det hun gjord ved ham ved at pirre ham tænde ham bare mere.
Damia 14.07.2011 18:14
Damia lader sine hænder glide ned over Kravneohs mave og ruller ham så om på ryggen, så hun kan komme oven på. Hurtigt tager hun fat om begge hans håndled og presser hans arme mod jorden. "Hvorfor så forsigtig?,, hendes stemme er lokkende, som lagde hun op til en udfordring. Hun ville have ham. Hele hendes krop skreg efter Kravenoh, som var han det eneste der kunne tilfredsstille og tæmme de urolige følelser og lyster hun forsøgte at fortrænge så meget.
KraveKage 14.07.2011 18:19
ide hun tager fat i ham og vender ham om på ryggen smiler han lidt og da hun så spørger ham hvorfor så forsigtig smiler han blot " troede aldrig du vil spørger" smiler han lumsk til hende og i et forsvinder han under hende og hun lander på maven, hvor efter han hurtigt dukker op bag hende hvorefter han trækker en kniv og fører den op til hendes hals, imens han med den anden tager hårdt fat ved hende og slikker hende på øret og derefter kysser hendes hals og små bider i den, alt mens han er bag ved hende Damia 14.07.2011 22:43
Hun bliver chokeret, da han pludselig forsvinder under hende og bliver presset ned mod jorden. Hun vrider sig desperat, overrasket over den pludselige magtvending, men han er både større og stærkere end hende. Men det er ikke hans styrke, der får bugt med hendes modstand, men hans pirrende kærtegn. Der går kun et øjeblik før hun giver efter og tager sig selv i at nyde det han havde gjort. Hun smiler og ser triumferende ud og undertrykker sin nervøsitet ved den truende kniv mod hendes hals. Hun lukker øjnene og sukker hans navn. Og så rykker hun hårdt skulderen bagud mod hans kraveben og forsøger at kæmpe sig op, så hun kan komme op på ham igen.
KraveKage 14.07.2011 22:56
han smiler da han kunne mærke hvordan hendes kropsprog forandrede sig, men da hun tager sin skulder tilbage og rammer hans kraveben, taber han kniven af smerte og falder tilbage hvor efter han sætter sig op og ser på hende med et udfordrene blik i øjne. han gad godt vide hvad hendes næste træk vil være.han tog sin hånd på kravebenet inden han så over på hende igen " er det den eneste smerte du kan fortage der " smilede han til hende og slikkede sig om munden
Damia 14.07.2011 23:24
"Nej,, Damia sender ham et drilsk blik, som helt klart fortalte, at hun ikke havde opgivet kampen. "Men det var smerte nok til at få dig væk, ret let. Du vel ikke bange for mig?,, spørger hun og ligger hovedet på skrå, mens hun lader sine fingre glide ned ad sin hals og ned til underkjolens strop. Hun ser forførerisk hen på Kravenoh. "Det burde du være. Det er sjældent jeg giver mig helt hen til en mand, hvorfor skulle du være anderledes?,, En kildrende fornemmelse breder sig i hendes krop. Det er et underholdende spil. Et spil på dominans, hvor hun helst ville kontrollere. Måske er hun en smule bange for, at hun pludselig ville tage sig selv i at føle noget andet end frydelsen ved at se Kravenoh opfører sig som en slave for hende, men i stedet have lyst til at overgive sig til ham.Forsigtigt lader hun stropperne falde ned, så kjolen glider lidt ned.

KraveKage 15.07.2011 00:22
han smiler kraftigt "tsk mig bange for dig, nej slet ikke vil mere sige det var omvendt " smilede han drillene, ide hun tager hendes stropper langsomt ned mærker han en tung klump i halsen, han ser hver en bevægelse hun fortager sig med hendes hænder, " vil du ha mere " smilte han og var klar til at give hende mere " eller vil du bare forfører mig " spurgte han undrene men stadig forførende Damia 15.07.2011 00:38
"Mere af hvad?,, hun ser undrende på ham og trækker det ene knæ op til sig. Som de sidder nu, over for hinanden, med en vis afstand imellem dem, føler hun det som en udfordring. Det var ligesom tovtrækning, hvem er stærkere end den anden, hvem har mere vilje og hvem ville først give efter for den anden. "Jeg behøver ikke anstrenge mig meget Kravenoh," hun lader blikket falde på sin hånd, som glider langsomt op ad hendes ben fra foden og op til knæet, "Det eneste jeg behøver er at lade kjolen falde og overgive mig til dig. Så let en sejr,, hun ser skjult op på ham. "Medmindre," hun kaster hovedet til siden, så håret falder over hendes ene skulder, "Du ikke vil,, hun smiler

KraveKage 15.07.2011 00:56
han smiler til hende " tro mig smukke du er allerede faldet for mig så kom her over og vis mig hvad du i virkeligheden kan og hold dig ikke tilbage " kravenoh var vild efter hende men hvis der var noget som han kunne lide så var det at en pige tog fat i ham sådan hun ville kunne mærke hans krop og hans muskler også kunne han slå til på hende. på den måde som han kende til og hun vil måske kunne lide det Damia 15.07.2011 01:13
Damia møder hans blik med den samme kølighed af dominans over sig, medens hun vejer for og imod. Han skal ikke se, at han påvirkede hende, og at den lettere nervøse strøg igennem håret, kan betyde, at hun ville give efter. Hun ved dog alligevel, at hun kan tage hvad hun vil have, og ligenu er det ham. Og hun ved, at han også ville have hende. Hun tænker sammenbidt og føler sig stødt over hans ord. Ville han aldrig holde op med det vrøvl? Hun er ikke faldet for ham. Ville aldrig falde for ham. Basta. Det har hun overbevist sig selv om, men det irriterer hende stadig, at han ikke vil lade det ligge.Forsigtigt, om lidt tøvende, kravler hun hen til ham. Hun planter et kys på hans læber og tager hårdt fat i hans skuldrer. Hun tvinger ham ned, så han ligger ovenpå hende og svinger benene om hans talje.

KraveKage 15.07.2011 14:34
ide han ligger oven på hende han på hendes og på det kjole hun har på tilbage, han smiler kort inden han placere hans hænder på kjolen og hiver den op sådan den bliver spredet op, han smiler lidt da han gør det, inden han kysser hende groft på munden og tager hans hænder bag hende og tager hårdt fat om hendes røv.kravenoh var ligeglad med hvad hun ville med ham om hun vil skade ham eller noget det måtte hun gør for han vidste hvad han vil gør
Damia 20.07.2011 20:05
Damia snapper kort efter vejret da han hiver kjolen op med et ryk. Hun finder hans læber ved hendes og kysser ham heftigt, fortabt i intensiteten og lysten, hvorefter hun "skubber" ham op igen så han sidder oven på hende. Hun lader sine hænder glide ned over hans mave, og ned til hans buksekant. Med en langsom bevægelse får hun dem åbnet. Alt i mens hun har øjenkontakt.(kort sorry)

KraveKage 22.07.2011 19:51
(( det er okay ))ide hun skubber ham op pg langsomt lader sine hænder glide ned til hans buksekant ser han hende i øjne og afventer hende, han ser på hende med det ene øjenbryn hævet " nå skal vi snart gør alvor af det her " smiler han og tager hendes kjole helt af. imens han ser hende i øjne, og prøver at se om han kunne se noget i hendes øjne
Damia 22.07.2011 21:18
Hun holder inde med kærtegnene for en stund, og betragter ham intenst. Ser ind i hans mørke øjne og bliver pludselig forlegen og rødmer. Den måde han ser på hende. Undersøgende. Granskende. Blikket sender små stød igennem hendes krop og hun kan ikke helt afgøre med sig selv om, om det føles ubehageligt eller behageligt, at føle hans blik fæstet til hendes. Damia føler sig nøgen, selvom hun godt nok var det, men mere nøgen end det. Hendes fingerspidser kærtegner hans kind og følger halsens linier ned mod kravebenet. Forsigtigt får hun sat sig op og kysser såret meget blidt. "Er du blevet utålmodig?,, hun ser drilsk op på ham.
KraveKage 22.07.2011 21:35
hans blik siger flere ord ind noget andet, da hun sætter sig op og forsigtig kysser hans sår nyder han det selvom han kan mærke værd en bevægelse i hans sår. " mig, tja måske " smiler han til hende imens han kærtegner hendes bar ryg, kravenoh vidste på ingen måde hvad det var de havde gang i, om det bare var en flirt eller om det var bare for at lave noget eller om damia virkelig lagde følser i det.
han stopper med at kærtegne hende, " hvad er det egenlig du vil ha det her skal blive til?" spurgte han
Damia 22.07.2011 22:10
Hun kan mærke hvordan spændingen vokser i hende og nærmest sitrer. "Jeg troede ikke du var den slags fyr der stillede spørgsmål, men bare tog det du ville have?,, svarer hun udfordrende med en spottende undertone. Uden at ville svare på hans spørgsmål griber hun ham hårdt om halsen og skubber ham ned, så han ligger på ryggen med hende overskævs.
Da hun har ham, hvor hun vil havde ham, med hendes hoved mod hans og den bløde kurvet krop oven på ham, løsner hun grebet om halsen og i stedet hviler den på hans brystkasse, så hun kan føle hans åndedræt. Damia bøjer sig ned og planter et intenst længselsfuldt kys på hans læber. Hun skubber hans bukser ned. Hendes hår glider ned og skjuler halvt hendes ansigt, men man kan ane et lille smil. Hun bider sig i læben og sætter sig overskævs på ham og...
*cencur*(?)

KraveKage 22.07.2011 22:55
han smilte lidt " ja det er jeg vel også men ikke ved dig " smilte han " dig har jeg fået " han nød alt hun gjord ved ham fra første gang han så hende, men en ting blev han overrasket over og det var han hun ikke svarede men han nåede ikke at tænke rigtigt på det før hun tog fat om halsen på ham og tvang ham ned..* censur *
Damia 22.07.2011 23:09
*spole*Damia sukker dybt, og smiler sagte. Hun ligger ved siden af ham, og kærtegner hans bryst. Hun kan føle hvordan hans vejrtrækning langsomt begyndte at blive normal og det samme med sin egen, en af de eneste ting hun virkelig har kontrol over. Hun åbner munden for at sige noget, men kan ikke finde ord og vælger at tie. Hvor ville hun gerne sige så mange ting til ham, men det er netop det, som er det farlige ved det. Hun måtte genvinde fatningen. Få kølet lidt ned.

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1