Noget i Amora blev ved med at fortælle hende, at hun skulle komme væk nu. Hun havde overskredet så mange regler allerede nu, flere end hun havde overskredet i hele sit liv.
Adeleine.. pas på hvad du gør.. sagde en stemme i hendes hoved, og hun kendte med det samme stemmen. Det var hendes brors stemme. Han havde altid sagt, at hun skulle slå sig ud og gøre mere hvad der passede hende. det var det hun gjorde nu, og alligevel fortalte han hende, at hun skulle passe på?! Hun vidste selvfølgelig godt, at det var hendes underbevidsthed der legede med hende. Joseph var død, det var efterhånden mange år siden, og alligevel hørte hun hans stemme. Det irriterede hende. Nu gjorde hun endelig hvad han altid havde bedt hende om, og så var det alligevel forkert?!
Amora havde heller aldrig i sit liv troet, at hun skulle råkysse med en fremmed mand, i skoven, bare sådan uden videre. Det lå ligesom ikke til hende.
Alle mulige tanker for gennem hendes hoved, men hun gjorde hvad hun kunne, for at gemme dem væk. Hun blev nødt til at leve i nuet.
Hun rettede sin opmærksomhed mod Kravenoh, der i samme øjeblik lænede sig ned mod hende.
Hun hørte hans hviskende ord, og et smil bredte sig på hendes læber.
Hun måtte tænke over hans ord lidt. Hun havde en anelse om, hvad han egentlig ville, og et eller andet sted... så havde hun faktisk ikke noget imod at være der. hun havde intet imod at kysse ham.
"Hvad du skal gøre ved mig?" spurgte hun selv hviskende. Et smil sad på hendes læber, og hun snakkede langsomt, og hendes stemme var fløjlsblød.
"Du skal lade mig gå, så jeg kan komme hjem til mine bekymrede forældre," svarede hun så, stadig med samme, hviskende og fløjsbløde stemme.