Lestat 12.03.2011 12:27
Barad så på hende og smilede. Tja, man har jo så meget tid. Så jeg har brugt det meste af min på træning og opdagelse. sagde han stille og så på hende. Hans egen kropspositur ændrede sig lidt. Det var jo længe siden han havde følt noget. Men nu følte han venlighed. Hans humør blev stille men sikkert bedre. Witch Bitch 12.03.2011 12:32
Rayne tænkte lidt over svaret. Hun elskede selv at gå på opdagelse, men mest for at finde væsner hun kunne have det sjovt med, på sin egen mystiske måde. "Har du været i hele Krystallandet?" spurgte hun så. "Og uden for Krystallandet?" Hendes øjne blev store ved tanken. Lestat 12.03.2011 12:47
Barad så på Rayne med et smil. nej, jeg har ikke været over det hele, og da slet ikke udenfor krystallandet. Der er alt for langt, selv for mig som bare svæver. Men jeg er ikke glad for vand. sagde han roligt og smilede til hende. Witch Bitch 12.03.2011 12:49
Rayne så undrende på ham. "Ikke glad for vand?" spurgte hun. Hun var selv rædselsslagen for vand, men han var jo en dæmon. Dæmoner kunne ikke drukne. Ikke så vidt hun vidste, i hvert fald. Lestat 12.03.2011 13:04
Barad rykkede lidt tættere på Rayne og så hende dybt i øjnene. Ja, vand. Jeg kan jo ikke drukne, faktisk ved jeg ikke om jeg kan dø. det har jeg dog ikke tænkt mig at finde ud af. sagde han med et smil og en lille latter. Men mit første liv endte netop i vand. ser du jeg druknede. da jeg så kom tilbage som en dæmon var mit liv jo forandret på de mest mærkelige måder. sagde han med et blink til hende. Witch Bitch 12.03.2011 13:19
Det gav selvfølgeligt masser af mening at han så ikke kunne lide vand. Rayne havde aldrig prøvet at drukne, men hun kunne aldeles ikke svømme. Det var nemt at glemme alt om tid og sted når man befandt sig hundrede meter nede i kløften, uden nogen form for påvirkning udefra, ikke engang solen eller månen at se på. Lestat 12.03.2011 13:24
Barad så på Rayne med et undrende blik. Hvad tænker du på? spurgte han stille og smilede. Han rykkede endnu tættere på og sad helt ved siden af hende. Han kælede lidt for hendes kind. Witch Bitch 12.03.2011 13:27
Rayne gengældte Barads spørgende blik, og der gik et stykke tid før hun svarede. Hun tænkte på mange ting, blandt andet at hun slet ikke burde være her. Det var alt for farligt. Godt nok virkede Barad venlig nok, men han var stadig en dæmon, og hun ville ikke have nogen særlig chance for at slippe hurtigt væk hvis hun havde brug for det."Livet," svarede hun kort med et smil.
Lestat 12.03.2011 13:34
Barad så på Rayne med et forunderligt blik.Livet? han var noget skeptisk over for det begreb. han rejste sig og gik ud til kløften og så op mod himlen. Han kunne svagt se et hvidt lys fra månen. Det måtte være tidligt på den næste dag. Jeg er ked af at afbryde din tankestrøm, men det er tidligt næste dag. Og jeg har nogle planer. så hvis du ikke har noget i mod det, så lad mig tage dig med op til toppen igen. sagde han roligt, med en stemme der rungede i kløften og ekkoede. Witch Bitch 12.03.2011 13:41
Rayne var en smule lettet over at hun fik chancen for at komme hjem. Hun havde været glad for selskabet, og hun kunne godt lide dæmonen, men hun var begyndt at savne sin skov. Hun rejste sig op og var hurtigt henne ved siden af ham, og så op på himlen. Jo, det var vidst tid til at komme væk. Hun kiggede tilbage på Barad og smilede til ham. "Måske ses vi igen en dag," sagde hun og tog hans hånd i et par sekunder. Så slap hun den igen og sprang op på kløftens væg. Hun klatrede uden problemer opad, og var forsvundet forholdsvist hurtigt.>> Out <<
Lestat 12.03.2011 13:44
Barad så til mens Rayne forsvandt op af kløften side. Han kunne ikke lade være med at smile lidt, mens han igen gik ind i hulen og slukkede bålet. Derefter gik han ud af hulen og steg op til kløften top hvor han stille begyndte at drive omkring som han så ofte gjorde.//out//
Chatboks
IC-chat▽