Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn sad på anden sal i et tomt hus for enden af en af gaderne i kvarteret. Tomt for levende væsner, det var det i hvert fald nu. Indtil for meget kort tid siden havde der boet en ung, enlig mor, fattig og luset, men med fantastisk sødt, varmt blod, sammen med hendes lille datter, hvis blod var endnu bedre endnu.
Det havde været så let for Jessa. Hun var lydløst gået ind i huset, hvor moderen havde siddet og grædt over den uendelige fattigdom. Jessa havde endt hendes lidelser, og hun havde ingenting mærket. Nakken var knækket så let som var hun lavet af glas, og blodet flød ned i Jessas hals kort efter. Derefter havde hun listet ovenpå til den lille pige der lå så sødt og sov.

Hun smed det lille lig fra sig i sengen og gik hen mod vinduet. Der var stadig mennesker udenfor, så hun måtte vente lidt endnu med at forlade huset igen. Hun så ned ad sin fine, mørkegrønne kjole, strøg den med de spinkle fingre, før hun trak hætten på sin kappe op om hovedet. Her stod hun afventende og så ud af vinduet.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 18:56
Da Falco kommer forbi et hjørne kan han fornemme blod han stopper op og ser sig omkring, han forsvinder ind i en bygning hvor efter han følger lugten af blod op til anden sal hvor han stille sig ved den dør han for lugten fra, normalt vil han måske have fundet ud af at der var en anden vampyr der inde men blodet gjord at han ikke kunne.
han fare hurtigti ind af døren og fare direkte imod jessalyn's ryg hiver hende ned på ryggen og placere sig selv ovenpå hende hvor efter han trækker hans hugtænder fem og skal til at bide hende.
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyns skærpede hørelse gjorde at hun hørte nogen bevæge sig ind i den bygning hun stod i. Der gik ikke mange sekunder før hun det gik op for hende, at det var en anden vampyr. En sulten vampyr ville tro at hun var et menneske, med den mængde blod hun havde i sig nu. Med et skævt smil blev hun stående og så ud af vinduet, lod som om hun ingenting havde hørt, spillede med på legen. Hun lod sig end dog rive ned på ryggen og skulle til at smile bredt, med hugtænderne fuldt synlige, da det gik op for hende hvem hun havde ladet sig fange af. Hun så skeptisk på ham. "Falco!?"

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 19:32
Falco skulle lige til at sætte tænderne i da han hører hendes stemme, han trækker tænderne og sætter sig op dog sidder han stadig på hende " Jess " han smiler lidt til hende " hvad laver du her og hvorfor gemmer du ikke dine lig lidt bedre, og hvor er det godt at se dig " siger han og kysser hende på munden en enkelt hurtig gang, men gjord det også for at smage det blod hun lige havde haft fat i.
han rejser sig bag efter og rækker hånden frem for at hjælpe hende op.
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn så afventende på sin bror. "Det gider jeg da ikke spilde min tid på, menneskerne heromkring er for dumme til at finde mig alligevel," svarede hun og blinkede til ham. Hun smilede til ham da han kyssede hende. "Ja, de smagte godt. Skal du ikke snart selv have noget mad? Du ser noget bleg ud. Og du krøller min kjole," drillede hun, idet hun tog imod hans hånd og kom på benene igen. Hun var både overrasket og utroligt glad for at se ham, så hun kunne ikke holde sig tilbage; hun slog armene om ham og holdt ham tæt et par minutter.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 19:46
ide han hjælper hende op og hun tager armene rundt om ham løfter han hende op og smider hende over på sengen, hvor efter han kravler over hende og smiler til hende " du er godt nok blivet en rigtig køn kvinde, surt at vi er i familie " smiler han og slikker hende på kinden hvor hun havde lidt blod på.
Falco smiler lidt af hende og dufter til hendes hår
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn landede i sengen, og skubbede barneliget ned på gulvet, hvorefter Falco nu var over hende. "Ja, det er en skam," svarede hun lavmælt og så ham i øjnene. "Men det må jo ligge til familien," sagde hun og blinkede til ham, hvorefter hun rejste sig lidt op så hendes ansigt nu kun var en centimeter fra hans. "Hmm.."
Hun overvejede at teste sin evne på ham, for hun anede ikke hvordan den virkede på en anden vampyr. "Må jeg prøve noget?" spurgte hun stille og så ham stadig direkte i øjnene.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 20:15
han smiler lidt " ja det må det skam " han ser lidt undrene på hende da hun spørger ham om hun måtte prøve noget på ham, han smilte lidt " ja det må du gerne " smilte han og slikkede igen på hendes læbe " det er noget godt kød du har haft spist, jeg burde også snart finde mig et eller andet men er begyndt på en kur hvor jeg kun går efter kvinder " smilte han til hende og afventede hende så.
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn grinede lidt af ham. "Ja, kvinder smager også bedst." Hun rejste sig på så de nu begge to sad op i sengen(?), og lagde en hånd på hans skulder. Hun skruede derefter langsomt op for smerten, som om der var en knap hun kunne dreje på, imens hun holdt øje med hans ansigtsudtryk for at se hvor meget han kunne holde til.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 20:35
Falco smiler til hende " ja nemlig " han sætter sig op og ser på hende " søs kan mærke du er ved at fører en skarp smerte ind i min krop, men det eneste du ikke kommer til at se på mig er smerte, jeg har været igennem for meget til at kunne føle sådan noget på min hud, jeg kan mærke det men du vil ikke kun se det på mig " smiler han til hende imens han ser hende i øjne
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn smilede tilfreds, glad ved tanken om at hendes bror ikke var nogen tøs. Hun beholdt hånden på hans skulder og blev ved at gøre smerten mere intens. "Hvor meget kan du holde til?" spurgte hun, og smilede til ham. Hun var ikke ude på at skade ham eller høre ham sur, men var glad for endeligt at have en chance for at teste sin evne på en der ikke pev med det samme.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 20:56
han ser på hende og smiler " jeg kan holde til meget når min krop siger nej så slår min hjerne fra også ved jeg slet ikke hvad der sker med min krop " smilte han " men sig mig hvad har du lavet ? "
det var langtid siden han sidst havde set hans søster så han vidste ikke hvad hun havde fortaget sig
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn fjernede sin hånd. Havde han været et menneske, ville han have skreget meget højt nu, så hun ville ikke udsætte sin bror for mere. "Hmm.. Efter jeg stak af fra den dér klan, har jeg i realiteten bare ledt efter dig. Udviklet og forbedret mine sanser og evner, været på jagt, men allermest ledt efter dig. Hvad har du selv lavet?" spurgte hun med et smil.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 22:12
han ser på hende og smiler " sødt " han placere hans hånd på hendes lår " vil helst ikke snakke om det " smiler han til hende hvor efter han rejser sig op og vender sig om og ser ned på hende " ved du om der er andre som os? " spurgte han søgende. imens han så hende i øjne
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

Jessalyn så undrende på ham. "Jeg er din søster. Du kan fortælle mig alt," sagde hun, forundret over at han ikke ville fortælle hende det. "Eller du stoler måske ikke på mig mere?" Jessa havde aldrig stolet på, og ville aldrig stole på, andre end sin bror.
Hun så på ham da han rejste sig, og rejst sig så selv op, så hun stod helt tæt på ham. "Jeg har ikke mødt andre siden jeg stak af, men jeg skal ikke kunne udelukke det."

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 21.03.2011 22:33
han smilte til hende " jo jeg stoler på dig, du er den eneste jeg stoler på men vil ikke snakke om det " smilte han og ae hende på kinden " nåh hvad skal vi så nu " smilte han og afventede lidt hende som om det var hende der bestemte det næste der skulle ske.
Falco så lidt på hans hud, han var blivet lidt bleg at se på måske havde jess ret ide hun sagde.
Jessalyn Salvator

Jessalyn Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Medanien

Alder / 223 år

Højde / 177 cm

"Okay," svarede hun, og smilede så. Det kunne hun vel godt leve med. Hun skulle nok få det ud af ham på et tidspunkt. Hun tog hans anden hånd i sin og smilede stort. "Jeg tror vi skal på jagt," svarede hun så.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 9