Ved nogle æble træer

Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 19:44
Ron sad op af et af æble træerne og spillede på sin sitar. Hun var for tiden hos sin familie, for at tilbringe noget tid med dem. Det var også lang tid siden, at hun havde været hos dem, så hun nød det. Hendes forældre havde dog travlt med at arbejde, for at få penge til at forsørge dem, så hun var gået lidt væk fra byen, for at slappe lidt af for sig selv.
Hun lukkede sine øjne, mens hun bare spillede lidt videre på den blå sitar. Det var ikke rigtig nogen bestemt melodi, det var bare hvad for nogen strenge som Ron nu engang rørte, men det lød nu meget godt alligevel.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 19:50
"Det lyder da egentlig meget godt det der" lød det bagved træet. en stor skikkelse havde sat sig på den anden side af træet med ryggen mod stammen. ved siden af den store skikkelse lå en stor skikkelse mere, denne tydeligt et dyr. Khalifax så op i himmelen på denne fredfyldte dag i naturen. og lukkede øjnene til den ellers så fine musik. han var sneget sig helt hen til træet for at kunne nyde musikken endnu mere. det var længe siden han havde hørt musik så det skulle nydes denne stund. han klappede Talina på ryggen og åbnede igen øjnene og afventede en reaktion fra den anden side af træet.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Cause they will never come again
Memories of family
Long lost and gone
Memories of the true love
Remember that you only have one
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 19:54
Ron fik et chok, da hun hørte en stemme, men det stoppede ikke hende i at spille videre.
"Tak," grinte hun, efter hun havde opfattet hvad han havde sagt. Ron havde åbnet sine øjne igen, men hun kunne ikke se skikkelsen, da hun jo sad med ryggen til ham, og hun vidste fra erfaringer, at hun ikke skulle kigge bagud, når hun spillede. Normalt endte det katostrafalt, men normalt stod hun også op og spillede. Hun valgte dog bare med at vente til at skikkelsen viste sig foran hende. Det var jo ikke fordi det hastede med at se hvem det var, desuden kendte hun ikke stemmen. Han lød ikke ond, så hun kunne ikke se at der var noget galt i det.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 19:59
en rungende latter lød fra den anden side af træet "undskyld jeg forskrækkede dig, min lille ven" skikkelsen rejste sig og gik om på den anden side af træet og satte sig ned. den anden skikkelse fulgte efter og lagde sig ved siden af den store mand som viste sig som han gik om træet.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 20:03
Ron stoppede med at spille på sin sitar, da manden kom over og satte sig foran hende.
"Det er okay," sagde hun og trak på skuldrene. Det var jo ikke fordi at det var verdens undergang. Desuden var det jo et offentligt sted, selvom det var det næsten overalt ifølge hende. Det var kun inden i huse, at det var privat, selvom hendes brødre også kunne lide at give hende chok der, men det var jo hendes brødre. Hun kiggede op på himlen. De kommer snart hjem igen tænkte Ron for sig selv.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 20:10
"hvor har du lært at spille sådan og hvorfor har du dog valgt det instrument, ikke fordi det er noget galt i det, det er bare anderledes". Khalifax smiler mens han stryger Talina med hårene. "jeg går ud fra der er en lang historie bag"
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 20:13
"Så lang historie er der ikke bag det," grinte Ron og hun havde intet imod at fortælle om det. "Jeg er opvokset i en musikerfamilie, og uanset hvor mange penge vi har, så får vi alle et musikinstrument af eget valg, så lang tid vi kan bære det. Jeg valgte så en sitar. Altså det her instrument, og min oldemor lærte mig at spille på det, siden der ikke var andre der kunne."
Ron lod sit blik glide hende på dyret, der var ved mandens side og kigge overrasket på det store dyr.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 20:20
"interesserret i min ven her?" Khalifax klappede Talina bagi og fik hende til at lunte over til Ron. "hun har været sammen med mig meget længe, så hvad syntes du"
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 20:29
Ron rørte det store dyr og smilte. "Hun er kær," grinte Ron, da hun ikke rigtig vidste hvad hun ellers skulle sige. Hun lod sin hånd falde ned på sin sitar igen.
Ron tog sin grønne kasket af, og lagde den ved siden af hende, så alt hendes lyse hår kom til syne, og man bedre kunne sige de blå øjne, som var fyldte af uskyldighed, selvom hun næsten havde gået overalt i de to år hun havde vandret rundt. Hun havde dog holdt sig væk fra det nordlige Krystalland, ørkenen og mørkets skov. Hun var mest i byen og Medanien.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 20:39
"det er hun" Khalifax smilte lidt mindre i et lille øjeblik men det kom hurtigt igen. "det er ellers nogle smukke blå øjne du har. fra din mor eller din far?"
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 20:43
"Min mor," sagde hun grinende. De blå øjne var et gen der slog igennem, i hvert fald på pigerne i hendes familie.
Ron studerede kort manden. "Hvor høj er du egentlig?" spurgte hun, da hun godt kunne se at han var høj. Nok det højeste menneske hun nogensinde havde set, og hun havde set mange folk med hendes vandring.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 20:54
"jeg er 2meter og 39cm, meget høj vil folk sige" khalifax grinte lidt "nogen speciel årsag til at du spørger lille ven" han kendte ikke engang den lille piges navn endnu kom han lige pludselig i tanke om men han ville vente med at spørge til hun havde fået svaret på det sidste spørgsmål.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 20:57
"Du virkede bare så stor," sagde Ron og lavede store armbevægelser, da hun sagde det. "Nå ja, mit navn er Ron," grinte hun så, da hun hørte hans betegnelse af hende. Det var først der det gik op for hende, at de ikke kendte hinandens navne, så hun kunne ligeså godt sige det nu.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 21:02
Khalifax grinte højlydt nu "en lille tanke læser hva. jeg havde ellers lige siddet og tænkt på at vi ikke engang kendte hinandens navne" Khalifax rakte hende hånden "Khalifax Deritiax er mit navn. dejligt at møde dig"
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 21:05
Ron kiggede næsten forvirret på Khalifax, da hun hørte hans navn. "Kan jeg få en kortere version af navnet, som et kælenavn. Tror ellers ikke at jeg kan huske det." Hendes smil forsvandt dog ikke fra hendes læber. Hun var en glad pige af natur.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 21:17
"Khali så. så kan du nok huske det håber vi på. hvor gammel er du egentlig du ser meget ung ud" Khalifax undrede sig over at sådan en ung pige gik rundt for sig selv i en verden hvor vilde dyr og onde mennesker gik frit rundt og gjorde unævnelige ting ved gode mennesker. han smil forsvandt i den tankegang og hans sind tog lige en tur tilbage til fortiden.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 21:23
"Jeg er 15 år, fylder 16 om et par måneder," sagde Ron og trak på skuldrene. Hun tog sig ikke rigtig af sin alder. "Hvad med dig? Hvor gammel er du?" Ron ville i hvert fald gætte på at manden var over 20, nok over 25, men hun vidste ikke rigtig, hvad hun skulle gætte på, hvis hun skulle gætte.

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 21:29
"jeg er 32 Ron. hvad laver sådan en ung pige som dig uden nogen til at passe på sig, hvis man kan sige det sådan. det er ikke ligefrem en fuldstændig fredfyldt verden vi lever i." khalifax smil vente langsomt tilbage og hans blå øjne blev også langsomt mere glade i det.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone
min profil
Ron Page

Ron Page

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Helli 01.08.2010 21:34
"Lige for tiden der er jeg på besøg hos mine forældre, så helt alene er jeg ikke. De bor nede i Medanien," sagde Ron og nikkede ned mod Medanien som man sagtens kunne se. "Men normalt vandrer jeg jo faktisk rundt alene, men det er fordi at mine forældre ikke har råd til at have mig og mine brødre konstant, selvom de var imod at jeg tog ud for to år siden, for at spille på min sitar. Så behøves de ikke arbejde ligeså meget, og jeg får set en masse."

Khalifax Deritiax

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 32 år

Højde / 239 cm

Khalifax 01.08.2010 21:37
"det lyder jo ligefrem sørgeligt og dog ikke alligevel men er du helt sikker på at du ikke skulle følges med en ?" Khalifax smilte, næsten grinte lidt af det han selv havde sagt. "hvad laver dine forældre da" skiftede han hurtigt til at sige.
Khalifax deritias

Memories for good
Memories for fun
Memories from time
When things just begun
Memories of lovers
Memories of friends
Don’t miss anything
Memories of family
Long lost and gone