Det gik først op for hende, at det allerede var blevet rimelig mørkt, da hun fulgte hans blik ud over markerne. Det ville måske alligevel blive en smule svært for hende, at finde tilbagevejen i mørket. Hestene var efterhånden gået i et med mørket, men hvis man kiggede godt efter kunne man skimte lidt af deres omrids og desuden lydene, der kom fra dem, hvis man altså gik tættere på.
Hun mærkede hurtigt hvordan træstammens våde bark, begyndte at trænge igennem hendes kappe og bukser. Hun rynkede en smule misfornøjet på næsen, før hun langsomt rejste sig og børstede det værste skidt og jord af sin bagdel, hvorefter hun så hen på ham med et skævt smil.
,,Jeg må nok hellere se at komme hjemad.." Sagde hun mumlende. Ordet 'hjem' føltes mærkeligt for hende at udtale, for faktisk havde hun jo ikke noget hjem. Hun ville bare ikke komme ud for at sove på marken, hvilket hurtigt kunne blive en realitet, hvis ikke hun fandt væk herfra snarest.
,,Det var hyggeligt at snakke med dig.. Vi ses vel nok på et andet tidspunkt." Hun sendte ham et undskyldende smil, før hun sukkede og prøvede at følge sin stedfornemmelse, for at finde væk fra dalen og finde et tørt sted at overnatte.
(( Jeg er ked af det, men jeg bliver nødt til at smutte nu. ^w^" ))