Foxys gamle hytte som nu er Zelens

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 19.01.2009 20:15
Et kærligt smil gled over det ellers så kolde ansigt. Isen var allerede frosset væk inden huset var dukket op mellem træerne. Han var her af en grund, men det var stadig for tidlidt at indlemre hende i hans egne opgaver.
"Er det virkelig nødvendigt med en grund for at besøge sådan en skønhed?" Smigrende ord gled over hans læber, som havde han aldrig lavet andet, og skønt hun var en slave, så havde han aldrig haft i sinde at behandle hende som en. nej det ville være lettere at udnytte hende med søde ord og en kærlig hånd.
"Iorden hvis jeg træder indenfor, det fryser herude?" sværdet var allerede trukket og med en glidende bevægelse trængte bladet igennem den hårde jordskorpe og ned i den frosne jord. Skarpt var det skam.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 19.01.2009 20:21
hun rødmede igen lidt svagt da han sagde det første og kiggede lidt op på ham igen.
hun trådte så hurtigt væk fra døren da han sagde det andet.
"ja selfølgelig kom endelig ind" sagde hun og smilte svagt.
Hun havde ikke lige regnet med at på besøg så huset var stadig en smule rodet med bøger, tøj og andre småting.. samt hendes våben såsom knive, dolke.
Hun lukkede så døren efter ham når han nu var trådt ind og kiggede igen roligt på ham.

Drawings done by lovely friends :)

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 19.01.2009 20:28
Maji trådte roligt ind af døren inden han kastede et roligt blik omkring i den lille hytte. Smilet udviddede sig en smule da han bemærkede hvordan tingene blot lå som de fandt bedst. Ganske simpelt hvis man boede alene, det måtte han da indrømme.
"Så frøkenen er altså stadig et rodehovede?" en drillede tone var pænt placeret i stemmen da han vendte sig rundt for at betragte hende.
Hun lignede stadig sig selv, men musklerne var blevet mere fremhævede. Så hun trænede stadig mod sit mål?
"Men spøg til side, hvordan går det ellers for Dem?"
Blikket søgte kort rummet ud. JO det her var skam Foxy's bolig. Ingen tvivl om det.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 19.01.2009 20:34
hun kløede sig lidt i nakken..
"hehe jeg har ikke lige fået rydet det hele op, men de fleste ting er min søsters så det er mere hende der er et rodehovede.. men jeg har heller ikke været hjemme i noget tid nu" svarede hun til det første.
og da han sagde det andet smilte hun svagt.
"jeg har trænet og ja trænet og nok så lige undersøgt nogle ting, det forklare nok bøgerne ja så har jeg så også været lidt ude ellers har det bare været træning" svarede hun roligt og rydet så nogle bøger væk fra bordet og satte dem på plads på bogreolen.
hun gik så hen til bordet igen og tog de 6 små knive der var og satte dem fast i nogle holdere inde på hendes lår, 3 i hver side og satte derefter de 2 dolke fast i hendes bælte.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 19.01.2009 20:40
hun er virkelig seriøs omkring det... Det er ganske tydeligt
Maji's tankegang var ganske simpel. Ikke noget længere overvejelse over hvorvidt hun kunne klare det eller ej. Klarede hun det var det jo godt, men klarede hun det ikke var det for sent at gøre noget ved. Sådan gik Maji's overvejelser over det. Han havde trods alt ikke set meget til denne Keiran, men navnet var stadig plantet ind i hans hjerne.
"Lyder som en voldsom mængde træning, men tror du at du er i stand til at besejre mig nu?" Maji havde ikke selv svaret på det spørgsmål, men mon ikke hun var i stand til at yde stor modstand nu?
Maji fulgte roligt efter hende ind i huset.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 19.01.2009 21:00
efter han havde sagt det stilte hun sig til at tænke..
"tjoo... jeg er jo blevet en del stærkere en sidst, men jeg tror stadig du er en smule stærkere en mig.. og Keiran er sikkert blevet stærkere også" svarede hun og kom så med et suk, samt knyttede sine hænder..
om jeg så skal dø i forsøget, så vil jeg have min hævn! tænkte hun temmelig vredt.
Dog gemte hun vreden væk under et smil og kiggede over på ham igen.
"hva med dig... hva render du entlig rundt og laver? har ikke set dig længe" sagde hun så roligt.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 21.01.2009 23:39
Maji smilte for sig selv og nikkede mens hun snakkede. selv om hun blev stærkere vidste hun åbenbart tydeligvis hvor hendes grænser gik til, ganske praktisk med den fyr som sin modstander, dette måtte Maji indrømme.
"Godt at se du stadig ikke har mistet din sunde fornuft" Maji blik blev rettet mod hende. Det var på ingen måde ment negativt, tværtimod lagde det blide blik og det kærlige smil en helt forfriskende og høflig tone over den simple konstatering. "Men jeg er faktisk lige faldet over noget, som måske kunne hjælpe dig med din hævn"
Maji rettede sig roligt op i stolen og kastede et kort blik ud af vinduet, som skulle han tjekke om der var nogen i nærheden. En pludselig forsigtighed havde lagt sit kortvarrig tæppe over hele hans krop inden han faldt til ro og ventede på Foxy's reaktion.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 21.01.2009 23:50
hun vrikkede kort med ørende og satte sig på stolens ene kant som Maji sat i og kiggede nu smilende på ham.
"uuh hvad er så det?" spurte hun temmelig nyskerigt og var spændt på hvad det var han havde at sige.
Hun havde stadig et roligt blik i ansigtet og kiggede så også kort ud af vinduet da hun så noget bevæge sig, men det var bare træerne som næsten dansede i vinden udefra.
Hun rettede så igen blikket imod Maji og smilte kort igen.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 22.01.2009 00:06
"Godt så lyt i tavshed" En venning han så ofte havde hørt sin mor bruge når hun igang satte en fortælling eller startede undervisningen. En finger blev let placeret på hendes læber for at sikre at hun forstod budskabet. Han ville ikke afbrydes før han var færdig. En for tidlig udmelding kunne ødelægge budskabet.
Roligt lod han luften fylde lungerne. En kunstners største kunst var at få hans kunst til at virke interessant, netop det gik ved at udsætte offentliggørelsen et øjeblik ekstra. "Nede i byen mødte jeg en mand, som kom ridende på en stor tyr ride ind i en gyde" den lette og neutrale indledning satte sted og afslørede personen. Stemmen var rolig, men blid. "Han var en mand med håb og drømme, netop derfor havde han besluttet sig for at gøre noget for sine drømme, noget som vi måske kunne drage nytte af."
Ingen. Kunsterens pause.
"Han ville starte en bande" Fingerne lagde sig øjeblikkeligt op for hendes læber igen for at sikre afbrydelsen ikke kom. "Alene vil du nok aldrig kunne besejre den fyr, men med hjælp vil din drøm snart være inden for rækkevide." fingeren fjernede sig igen i håb om hun ville vente til han var færdig med at fortælle inden hun afbrød ham. "Siden gruppen er ny er det stadig muligt at påvirke dens videre forløb, så hvis du vil slå til er det nu."
Endelig tav han inde. Hans budskab var blevet leveret.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 22.01.2009 00:11
hun sad bare og lyttede til hans snakken og da han nævnte det med banden, skulle hun til at sige ham imod, men lod dog hver da hun kunne se han ikke ville afbrydes.
Da han så var færdig sad hun så lidt og tænkte.
"mener du virkelig at jeg ikke ville være stærk nok til at slå ham ihjel selv?" spurte hun så og så, så en smule trist ud..
"dog lyder det godt nok med banden... men af det at få hjælp af andre ikke betegnet for at man er svag og ikke kan klare sig selv?" spurte hun så lidt efter det første spørgsmål.
Hun havde stadig en masse tanker i hovedet og sad nu bare og afventede hans svar.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 22.01.2009 00:24
"Hvis du træner alene tror jeg ikke du når op på det niveau... Husk at han formodentlig træner lige som meget som dig, ellers var han jo aldrig blevet så stærk, men hvis de andre støtter din træning så kan det gå hen og blive mere effektivt og din styrke vil stige hurtigere... Hvilket var en af tingene han lovede mig! Han vil støtte medlemmernes træning, også fordi det vil gøre gruppen stærkere."
Maji tavs atter inde, håbende at dette ville blive en overbevisende faktor. Hvis blot han kunne overbevise hende om den større effekt ved gruppe. Egentlig forventede han ikke det ville være svært at overbevise hende, hendes had til denne Keiran kunne hvertfald udnyttes ganske effektivt.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 22.01.2009 00:30
hendes øre blev kort lagt tilbage og hun fik et mindre trist blik og blev så kort tavs.
Hun rettede sig så op og fik et roligt blik igen og kom så med et nik.
"det lyder meget klogt.." sagde hun og kom så med et smil.
"ja jeg vil gerne være med i den gruppe, hvis det er jeg må?" spurte hun så og kiggede stadig roligt på ham.
tankerne om keiran kørte stadig rundt i hovedet på hende og hendes eneste ønske var så bare at hvis hun skulle arbejde sammen med nogen om at slå ham ihjel eller skulle gøre det selv, ville hun stadig selv have ægeren af at skære halsen om på keiran, for det er hendes fjænde og hendes mål at gøre det af med ham til sidst.

(frys)

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 22.01.2009 11:15
roligt kørte Maji en hånd let hendeover hendes hår. "Jeg har aftalt at jeg kunne tage en ekstra med, men vi skal mødes fredag aften lidt fra den røde flod ved en udmunding mellem træerne... Det skulle ikke være så svært at finde" Maji's stemme var stadig blid og kærlig, mens hans blik søgte kort tilbage, tænkende, var der mere han skulle have fortalt hende? Nej det var der vel ikke... Eller jo!
"Hvis nogen spørg hvem du er, så bare sig jeg bad dig komme. Det burde gå an."
Maji trak roligt hånden til sig igen og rettede kort på den kraftige hanske. Han burde vel egentlig få tjekket stedet ud inden han ankom der... Hvis noget gik galt skulle han jo vide hvordan han skulle komme væk derfra.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 16:26
hun rødmede svagt ved at han lagde hånden ved hendes hovede og kørte det igennem hendes hår.
Hun lyttede roligt efter hvad han sagde og nikkede som et ja til det han havde sagt og da det så lød til at han var færdig rejste hun sig op og vendte fronten imod ham.
"vil du ikke have et eller andet at drikke?" spurte hun så og smilte svagt, men det blev efterfuldt med et bid i læben, da hun helst ikke ville have han gik lige med det samme, det var jo lang tid siden hun havde set ham.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 16:51
"En kop the ville jeg da ikke kunne afslå" Med et lille smil trak hans hånden til sig og placerede den anden på armlænet som skulle han rejse sig.
"Noget jeg kan hjælpe dig med?" Hvis han kunne hjælpe hende ville det ikke være noget problem. Han var trodsalt pludselig gæst, så skønt hans stilling som herre havde han ikke tænkt sig blot at udnytte hende.
Det hvide hår hang langt ned af ryggen og hvis det ikke snart blev klippet en smule, så ville det kunne nå jorden indenfor det næste halve år.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 17:32
hun rystede på hovedet.
"oh nej nej det kan jeg godt selv lave, bliv du bare siddende her og lad som om du er hjemme" sagde hun med et blidt smil, hvorefter hun så gik ud i køkknet.
jeg kan ikke lade hver med at tænke på jeg stadig har et Cruch på ham.. men hvorfor lige ham?... hvad er det der gør at jeg lige netop kan lide ham? tænkte hun en smule forvirret og opdagede ikke at hun kom til at hælde ved siden af fra kanden så hun kom til at ramme hendes hånd med det brand varme vand.
"av.." udbrød hun og stilte kanden fra sig, dog havde hun nået at hælde det vand i kopperne som der skulle i og hun kiggede så på sin hånd.
den var temmelig rød og det var tæt på at blive til et brandsår, men grund af hendes hurtige healings evne, havde hun kun fået et rødt mærke.
Lidt efter kom hun så ud fra køkknet igen og stilte en bakke med 2 kopper på bordet og hun satte sig ned i sofaen der stod på den anden side af bordet, så hun nu sad overfor ham.
hun rakte ham sin kop.
"her der er din the, håber du kan lide skovbærd the" sagde hun med et svagt smil og tænkte ikke lige mere over hendes røde mærke på hånden.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 18:20
Ved Foxy's udbrud var Maji allerede halvt oppe af stolen, men fik roligt sat sig ned igen. Hun skulle jo nok klare sig, hun var jo stærkere end som så. I stedet blev hjælpen erstatet med et betænksom tilbagekald.
"Klarer du den derude?" Maji's stemme havde antaget en stemme, som indebar en anelse bekymring, men alligevel ikke synderlig utryg.
Da Foxy så kommer ind glider blikket kort op af hendes arme og på hendes fingre for at tjekke efter hvad der skete. Mærket ses dog tydeligt, men var tydeligvis ikke særlig slemt.
Han tager roligt imod the'en og satte den foran sig. Allerede ved at tage koppen kunne han mærke temperaturen igennem, så den skulle lige stå et øjeblik.
"mange tak Foxy" Sagde han med et kærligt smil på læberne.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 18:27
hun smilte svagt og tog selv sin egen kop hvorefter hub stilte den foran sig på bordet, den skulle lige køle lidt af.
Hun lod blikket køre ned på sin hånd og så op på ham igen og hun kløede sig så i nakken.
"ingen årsag" svarede hun og kløede sig lidt i baghovedet.
Hun rettede kort blikket rundt i resten af huset og det stoppede igen på komoden med den specielle øverste skuffe som hun roligt lod blikket fange af og hun kom så med et mindre suk.
jeg ville ønske du stadig var i live... så ville mit liv nok være lettere en det er nu.. tænkte hun og kiggede så tilbage på maji igen.

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 23.01.2009 18:42
Med hånden viftede han rolig kølig luft ned mod den dampende væske. Han måtte egentlig snart til at videre, han havde egentlig ikke tid til at sidde her hele aftenen. Nu længere han sad nu mere gik det op for ham.
Han skulle snart tilbage og have ordnet sin opgave. Penge skulle han jo også tjene hvis ikke han skulle gå forlidt, men ud over de skulle han også have undersøgt samlingsstedet samt hjem og lave aftensmad.

Når Foxy's humør skiftede, så skiftede det så tydeligt at man sjældent kunne gøre andet end at bemærke det. Hendes tydelige suk ville da også have været svært at overse.
"Er der noget galt Foxy?" Hans øjne søgte mod hendes for at skabe kontakten i et forsøg på at aflæse hende og forstå hvad der var galt.

//Photobucket

Foxy

Foxy

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 45 år

Højde / 175 cm

Foxy 23.01.2009 18:48
hun blev så opmærksom på at der blev sagt noget til hende og hun rykkede lidt på hendes øre.
"huh?... oh nej der er intet galt med mig jeg er bare lidt træt" sagde hun og smilte svagt.
Hun havde entlig ikke sagt til ham at hun havde et hemmeligt cruch på ham, men han viste godt hun stadig savnede haku.. så måtte det sikkert også være næmt nok at gemmenskue hvad der var galt med hende.
Dog irreterede det hende stadig hun ikke helt turde sige noget til ham..

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 9