hun rystede på hovedet.
"oh nej nej det kan jeg godt selv lave, bliv du bare siddende her og lad som om du er hjemme" sagde hun med et blidt smil, hvorefter hun så gik ud i køkknet.
jeg kan ikke lade hver med at tænke på jeg stadig har et Cruch på ham.. men hvorfor lige ham?... hvad er det der gør at jeg lige netop kan lide ham? tænkte hun en smule forvirret og opdagede ikke at hun kom til at hælde ved siden af fra kanden så hun kom til at ramme hendes hånd med det brand varme vand.
"av.." udbrød hun og stilte kanden fra sig, dog havde hun nået at hælde det vand i kopperne som der skulle i og hun kiggede så på sin hånd.
den var temmelig rød og det var tæt på at blive til et brandsår, men grund af hendes hurtige healings evne, havde hun kun fået et rødt mærke.
Lidt efter kom hun så ud fra køkknet igen og stilte en bakke med 2 kopper på bordet og hun satte sig ned i sofaen der stod på den anden side af bordet, så hun nu sad overfor ham.
hun rakte ham sin kop.
"her der er din the, håber du kan lide skovbærd the" sagde hun med et svagt smil og tænkte ikke lige mere over hendes røde mærke på hånden.

Drawings done by lovely friends :)