Hulen med de fortryllede kilder..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 12:58
Kazumetzu skriger højt og hjerteskærende... Den smerte... så stor, at han ville kunne krepere af smerten alene..
Han glider helt under vandet med hovedet da hun har sluppet...

Så smertefyldt... han havde stensikkert været død, hvis ikke han havde ligget i kilden mens arme og ben blev skåret af..

Smerten er så stor at han besvimer af den.. men overlever, fordi han er i kilden...
Armene og benene begynder at vokse ud igen.. langsomt men sikkert... ikke misvokset eller noget.. men hele, fine og pæne.. ubeskadigede...

hans gamle arme og ben flyder bare rundt i vandet.. de burde nok blive fisket op... men det ved Kazumetzu ikke...

Da han er healet færdigt, kommer han ikke op, men søler rundt under vandet... hvis han ikke fiskes op, drukner han..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:04
hun får hurtigt blikket imod kilden Kazumetsu er i og fare hen til den for at fiske ham op.
Hun får godt fat i ham og får ham så op af vandet og ligger ham på jorden, hurtigt får hun fisket hans gamle arme og ben op og lukker hendes øjne.
Da hun havde evnen til at trylle ting frem, kunne hun også vende hendes evne så de kunne forsvinde igen og hun fik dem så til at forsvinde og skyndte sig hen til kazu igen.
Lyttede så efter om hans hjerte stadig bankede og var klar til at lave førstehjælp på ham.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:07
hans hjerte slår.. og lidt efter åbner han øjnene..
Det første der sker, er at han i et skrig farer op, bakker hastigt og rædselslagent..
"Uah!!" han skærmer for sig med arme og ben...
Men... så opdager han at han kan gå.. flytte armene.. uden smerter..
han ser på sine hænder... helt forundret.. inden han ser over på Selina...
Så bryder han ud i gråd, styrter hen og hænger om halsen på hende mens han hulker... af lettelse og... forvirring
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:12
hun bliver lidt overrasket men smiler venligt og holder om ham i et kram.
"jeg sagde jo jeg ikke ville dræbe dig, men rede dig fra at dø" sagde hun roligt.
Dog ville hun ikke sige til ham at hun faktisk også ville slå ham ihjel, men det behøvede han ikke at vide da hun jo ikke vil slå ham ihjel mere.
Nu er hun bare den rolige og blide Selina.
bare jeg ikke ser blod igen.. tænker hun kort
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:16
Han ser op på hende med de blå øjne, væltende tårer ned af kinderne.
"Hvad er det her for et underligt sted? folk ser underlige ud, og der er underlige ting der ikke findes i virkeligheden her.." snøfter han... forsøger bare at stoppe med at hulke...
Det ikke fair.. hvorfor er jeg her?! Chiaki! Jeg... jeg savner dig Chiakiii!! tænker han deprimeret
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:27
hun kigger så lidt undrende på ham og tager sin hånd om bag ryggen for at trylle et tørklæde frem, han så ud til ikke at være herfra så magi skulle han nok ikke lige de med det samme.
Hun tørede han øjne og smiler venligt til ham.
"hvad mener du med det her er et underligt sted? har du aldrig været i krystallandet før?" spørger hun så og syndes det virker lidt underligt... hvor skulle den knægt ellers være fra? en anden dimension??
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:31
"Krystallandet?" gentager han lidt snøftende inden han slipper hende og sætter sig med benene op til brystkassen.. holder om dem for at holde varmen.. hans ærmer, og bukseben blev jo også skåret over.
"Eh... Jamen... Jorden? Øh..." han gnider sine øjne efter hun gav ham lommetørklædet (?)
"Japan..?" han snøfter lidt.
"Pludselig.. var jeg her... alt er så gammeldags..." hans stemme er lidt rusten af gråd.. men han er ved at genvinde fatningen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:39
helt klart fra en anden verden tænkte hun med det samme..
"du er kommet til et land der hedder Krystallandet og vi er en magisk verden fyldt med magiske væsner, ja selv jeg er et magisk væsen" sagde hun med et skævt smil.
Dog var hendes vinger ikke ude lige nu så hun lignede faktisk et almindeligt menneske.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:43
"Magi? Det findes ikke jo.." siger han fortumlet og let bedrøvet.
"Uah.." han lægger hænderne mod sit hoved.
"Jeg... vil vågne op nu.." mumler han med nakken bøjet.
Jeg vil vågne op.. hos Chiaki!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 13:48
"hvis du tror du drømmer går der laaang tid før du vågner... for det er ikke nogen drøm jeg kan selv bevise at magi findes" sagde hun med et smil.
"hvad kunne du godt tænke dig jeg tryllede frem?.. jeg kan dog kun trylle ting frem" sagde hun med et mindre suk.
Hun ville jo også gerne kunne trylle andre ting frem som levende væsner..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 14:01
"Erhm... t.. tøj..." siger han som første indskydelse og trækker lidt ud i sin bluse, den hvor ærmerne blev skåret af..
"Og.." han fryser en del.. og det kan ses på hans ben.. gåsehud på arme og ben...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 14:07
hun rækker armen ud og lukker hendes øjne.
Lidt efter kommer der et lille glimt og puf hun har nu nyt tøj i hånden.
"en skjorte og nogle bukser" sagde hun med et smil..
"og hvad? spurte hun så da han jo ikke blev færdig med sin sætning"
Hvad ville han mere have?.. nå ja man kan få på en måde få alt når man kan trylle ting frem.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 14:52
Kazumetzu blegner og bakker igen, siddende. lidt som en krabbegang.
"H-hvordan gjorde du det?!" udbryder han lettere forskræmt..
Hvordan..? Hvordan kunne hun?.... et trick? tænker han forskrækket
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 14:57
hun hæver det ene øjenbryn af ham og ligger hovedet lidt på skrå.
"enkelt med magi jo" sagde hun og rakte ham tøjet.
"her tag hellere det her på så fryser du ikke" sagde hun og smilte svagt.
det var virkelig som om han aldrig havde oplevet magi før..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 14:59
han tager imod tøjet, ser lidt på det med udforskende og overraskede øjne.
"... Det er... helt fantastisk..!" hvisker han lavt.
"Sådan noget er.. orh, det sejt!" han smiler så stort.. varmt og glad for første gang i lang tid.
"Du er sikkert vildt berømt her! er du ik?" hans øjne stråler som små sole nu.. Han har aldrig mødt en kendt person før.. men i hans hoved, må Selina være berømt! TÆNK! at kunne trylle ting frem?! fantastisk!!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:04
berømt?? what the hell? tænker hun lidt forvirret men smiler skævt..
"ehh... berømt?... nej er jeg dog ikke"
snarre berygtet tænker hun lidt og bider sig i læben..
"tag nu dit tøj på jeg vender mig bare om så jeg ikke ser noget" siger hun og vender sig om og tager sig lidt til panden..
hvad går der er den knægt?... han må da helt klart være fra en anden planet... hvor der ikke findes magi!? frygtligt hvordan vil han så overleve
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:06
Kazumetzu venter til hun har vendt sig om.. skynder sig så at skifte til det andet tøj.. eller... han standser inden han tager den ødelagte bluse af.
".... Erhm... et.. håndklæde af en art?" mumler han stille.. at tage tørt tøj uden på en kold og våd hud... ikke så godt.. så i det mindste skal den da være tør først! huden altså
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:10
hun smiler kort og tryller et håndklæde frem og kaster det over hovedet på sig selv, så det burte lande henne ved Kazu.
"bare sig til hvis du mangler andet" sagde hun fortsat med ryggen til.
Entlig syndes hun kazumetzu var lidt sød, men også lidt mærkelig.
han kendte jo ikke engang til magi og hans tøj lignede ikke noget fra krystallandets tid.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:14
han griber håndklædet.
"Taak.." siger han med sin lille stemme.. så trækker han blusen af.. tørrer vandet af sig hurtigt... tager skjorten på.. så bukserne.. tørrer benene..
Han stopper så lidt..
... Ej... det er pinligt! tænker han flovt... for.. hans boksershorts blev jo også våde... Men det kan man ik spørge om!!!
Han trækker bare hastigt i bukserne..
Så må jeg skifte rundt når jeg kommer hjem til den gamle kone igen... tænker han.. tørrer håret i håndklædet.
"Mange tak... Du er meget rarlig.." siger han stille, mens han ser ned.. som en undskyldning for at være til ulejlighed..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.09.2008 15:22
hun regner med han er færdig siden han sagde tak og vender sig så om igen.
"jamen tak for det.." svarede hun roligt med et skævt smil.
jeg har entlig ikke tid til det her... jeg skulle jo også forbi cassa.. tænker hun en smule irreteret men dækker sin irretation væk med et smil.
"jamen hvad er der galt? du ser så nedtrykt ud?" spurte hun så.
Selv om hun normalt var en psykopat, havde hun aligevel godhed i sit hjerte... når det nu ikke lige galt cassa.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lorgath
Lige nu: 2 | I dag: 12