En af de mange senorme stuer

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 18:05
Han sukker en smule og trækker på skuldrene mens han følger Elizeph med blikket.
Endelig ser det ud til at der bliver arbejdet på at finde nogle svar. Han læner hoften en smule mod bordkanten mens Elizeph snakker.
"J-Jeg.. Jeg ved det ikke" siger han og bider sig i underlæben. Det er svært for ham at skelne mellem hvad han selv har oplevet og hvad han ikke har.
"Som hvad, fx?" spørger han så.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 18:21
Elizeph kløede sig kort på hagen mens han tænkte.
"Omkring selve systemet De er en del af.. det store råd.. Det er ikke meget jeg har fortalt Dem.. ved De noget om Deres far? Eller om hvad der er sket før De kom til verden i den krop De befinder Dem i?"
Igen var hans tale lidt langsom, meget eftertænksom mens hans spekulerede.
Måske han ville kunne splitte Ham helt hvis det nu var på magisk vis, at denne personlighedsspaltning var sket?
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 20:11
Shinichiro står en smule utålmodigt og ser på Elizeph mens han forklarer hvad han mente.
"Hm.." mumler han og ser lidt væk, som overvejende.
Han trækker så lidt på skuldrene og sukker.
"Altså det er så svagt at jeg næsten ikke kan beskrive det.. Men der er noget der bliver ved med at vende tilbage til mig, selvom jeg ikke ved hvor det er..." siger han og skæver hen på Elizeph.
"Et kæmpestort rum med de lyseste vægge, kæmpe søjler der syntes at strække sig op i en uendelighed.. Og midt i rummet er der et enormt bord, hvor der omkring sidder mange personer.."

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 20:26
Elizeph missede med øjnene.
".. Det.. lyder bekendt.. kan De genkalde billederne for Deres indre øje? Jeg kan foretage en tankelæsning imens, så jeg vil kunne se præcis hvad De ser.. Muligvis vil jeg da kunne genkende stedet.." Elizeph rejste sig, og slog en gestus med armen ud mod sofaen, for at gøre tegn til at Shinichiro skulle sætte sig.
"Måske det vil kunne klarlægge noget.."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 20:27
Han tøver en smule da han egentlig ikke er så meget for at lukke Elizeph ind i sit sind, men hvis det kan hjælpe så må han vel gøre det.
"Okay.." siger han og går hen til sofaen hvor han sætter sig, som Elizeph gjorde gestus til.
Han lukker øjnene i og forestiller sig så det store flotte rum, så detaljeret som han kan, for at Elizeph bedre kan se hvad det er han mener.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 20:42
Elizeph lagde en blid hånd på panden af Shinichiro, mens han lukkede øjnene.. Han lod sine tanker flyve, og i næste nu befandt han sig i en tilstand, hvor han klart og tydeligt så rummet for sig, fra den vinkel hvor Shinichiro selv så det.. Hans øjne flakkede rundt i lokalet.. det virkede meget virkeligt.. Men der var en forskel fra normalt; Mange af de som sad til bords, levede slet ikke mere.. Elizephs blik blev mere og mere forvildet, og da han til slut fik øjnkontakt med et alt for velkendt ansigt, som sad ved siden af en meget ung udgave af Elizeph selv, slap han Shinichiros pande med et ryk og trådte flere skridt bagud.
Han så først med et forfærdet blik på Shinichiro, men rystede dog så på hovedet.. Det var hans egne minder, og det skulle Shinichiro ikke vide noget om; det havde jo intet med situationen at gøre.
"Det er simpelt.. De har nedarvet en del af Deres faders sjæl.. De sad på hans plads ved bordet, i Deres syn.. det var tydeligt.." sagde han forklarende, mens han lagde en hånd mod sit eget hoved.. det var en voldsom oplevelse, og det havde givet ham hovedpine..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 20:51
Shinichiro sidder roligt mens han husker hvordan rummet så ud. Det er jo ikke chokerende for ham, for han er jo vant til det, og han ved ikke hvad det betyder.
Han åbner så øjnene og rynker panden en smule da Elizeph rykker pludseligt væk. Han skal lige til at spørge hvad der sker, men det behøver han ikke da det bliver forklaret.
"Hvordan er det muligt?" spørger han så. Han finder det ret underligt at han skulle nedarve en del af sin fars sjæl.
"Hvordan kan det hænge sammen med den her situation?"

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 20:55
Elizeph spekulerede lidt på hvordan han skulle forklare det.
Så begyndte han dog; "De er født i et svageligt menneskes krop, grundet Deres mor.. Jeg tror med vilje, at Deres far, ?imeiniz, efterlod Dem en gave.. De fik en del af hans sjælemagi.." Elizeph rynkede brynene..
"Men hvorfor, det ved jeg ikke helt.. Måske for at sikre at De ikke skulle leve hele livet som menneske, uanset hvad.." Elizeph vandrede hen til et af de store vinduer, hvor han kastede et blik ud på den dalende sne i de tidlige aftentimer udenfor..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 20:58
Shinichiro følger Elizeph med blikket mens han fortæller.
"Tsk.." mumler han og lægger armene over kors. Dels er han glad for at han har gjort det, så der i det mindste er noget fornuft i Shinichiro's sind, men på den anden side så føles det lidt som om hans far havde regnet med at han ville blive svag.
"Hvad nytte kan det gøre at have en del af en død dæmons sjæl i sig?" mumler han.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 21:07
Elizeph så tænksomt ud af ruden.
"For at være ærlig, så ved jeg det ikke helt.. Deres far fik ind imellem nogle spøjse idéer.. ingen vidste rigtig hvorfor han gjorde de ting han nu engang gjorde..." han så hen over skulderen på Shinichiro.
"Men.. Muligvis er det grundet den profeti der ligger omkring Dem.. De skal ifølge profetien blive den største af dem alle.. ; altså, den mægtigste hersker til alle tider.. måske han blot ville hjælpe Dem lidt på vej.." Elizephs læber slap et ganske svagt smil.. det kunne kun lige anes, men alligevel nok til at man ville bemærke det i hans ellers så evigt kyniske ansigt.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 21:23
Han sukker en smule og læner sin ryg mod ryglænet mens han ser hen på Elizeph.
"Tjah.. Jeg syntes nu mere det er distraherende.. Og forstyrrende.." siger han og rynker panden en smule.
De mange minder der en i mellem popper ind i hans hoved forvirrer ham for han kan ikke genkende det som noget han selv har oplevet.
"jeg kan ikke forstå hvordan det er at hjælpe mig på vej, at vise mig.. Hans sexliv" siger han, og hans ansigtsudtryk forvrænges en smule af væmmelse. Især nu hvor han ved hvem det er det omhandler.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 21:28
Elizeph trak lidt på skuldrende.
"Det kan måske komme Dem til gavn senere og-" han blev afbrudt af det næste Shinichiro sagde.. Han blegnede helt grundet det og så straks væk.. Han tænkte, at det jo nok næppe var den del som Elizeph havde været en del af.. ?imeiniz havde jo levet meget længere end Elizeph, og han havde været sammen med et utal af folk.. risikoen for at det Shinichiro hentydede til, skulle have noget med Elizeph at gøre, var næppe så stor, hvad Elizeph kunne regne det til.
"Nej det ved jeg virkelig heller ikke!!" lød det en smule forbitret fra Elizeph.. han ville helst væk fra lige præcis dét emne igen!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 21:33
Han ser hen på Elizeph, det ser ud til at han har på fornemmelsen hvad Shinichiro hentyder til, men bare for at gnide salt i såret vil han fortsætte med at snakke om det.
"Jaeh, At se ens.... far, knalde sin undersåt er ikke ligefrem... Behageligt.." siger han så og ser på Elizeph med et skadefro smil.
Selvom det er ret ubehageligt at tænke på de billeder, så er det det værd at se Elizeph blive pinligt berørt.
"Stønnen og prusten.." siger han så

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 21:41
Elizeph mærkede en klar rødmen i kinderne.. denne gang var den synlig.. han vendte sig dog brat om og hvæste; "Og det skulle komme fra Dem?! Hvad jeg husker, havde De selv rigeligt gang i noget med Ytriel!!"
Han trådte afvigende et skridt tilbage inden han så væk med et irriteret og lidt oprørt ansigtsudtryk.. for pokker! hvorfor skulle han nu nævne det?!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 21:47
"Det er ikke det samme" fnyser han. "Det var ikke frivilligt fra min side, og tåben vidste ikke hvad der foregik"
Han mumler et eller andet uhørligt, mens han tænker tilbage på den aften.
"Nu vi snakker om denne..... Ytriel.. Sørg for at han bliver straffet for det" siger han med formørkede øjne. Han er langt fra glad for at en undersåt allerede har udnyttet at hans 'anden side' er så naiv og dum.
"Uanset om det er begrundet eller ej." Han vil have at hans undersåtter skal vide at han ikke finder sig i at blive udnyttet - For det er sådan han ser på det, selvom det måske i realiteten ikke er sådan.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 22:01
Elizeph følte sig lettet over at Shinichiro trak emnet lidt væk..
Da Elizeph modtog ordren om at straffe Ytriel, frydede han sig som et lille barn inden i, og bøjede derfor blot nakken med et lydigt; "Javel Herre" .. Det var virkelig noget der passede Elizeph! For nøj hvor han hadede denne blonde skabning til Ytriel! da han var blevet fortalt at Shinichiro var blevet udnyttet, var Elizeph gået i chok og havde fået et slagtilfælde.. men alt var fint igen nu.
"For at vende tilbage til emnet; Jeg kan på kortere sigt splitte Deres krop i to.. så Deres sjælesider kan bosætte sig i en hver.. men virkningen er kun i en begrænset tidsperiode, og så må De vente et stykke tid, før det kan ske igen.. Ingen af De to kroppe må lide overlast eller dø.. dør den ene, dør den anden også.. og sker der skade på den ene, vil det være den krops smerte, som er gældende når De smeltes sammen til én igen.. processen er meget smertefuld, vil jeg oplyse Dem om."
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 22:03
Han sidder lidt, som for at overveje det Elizeph foreslår. Han ville ønske han kunne dræbe den dumme side af sig selv, men som Elizeph siger, så ville det bare være at dræbe sig selv, og det nytter jo ikke noget.
Han overvejer også om det er det værd når han siger det vil være smertefuldt, men han nikker så bare.
"Bare gør det" siger han. "Hvis du mener det er relevant"

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 22:11
"De vil i hvert fald kunne studere noget flittigere end ellers.." oplyste Elizeph ham om.
"Men De må vente her.. Jeg skal bringe min roule stav først.. det kræver flere energier at udføre, end hvad jeg har i kroppen" han bukkede let for Shinichiro.
"Jeg vil vende tilbage om et kort øjeblik, De må have mig undskyldt så længe"

Elizeph rettede sig op, og forsvandt ud af lokalet.. Det var egentlig bemærkelsesværdigt hvor hurtigt Elizeph var vendt tilbage i sin ærebødige rolle..
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 01.02.2010 22:13
Shinichiro nikker bare og siger ikke noget. Han kan godt sidde og vente indtil, selvom han er lidt utålmodig.
Efter Elizeph er gået ud af rummet, sidder Shinichiro bare og kigger rundt i dens store stue. Han har ikke noget at tage sig til, så han bliver bare siddende i samme position .

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.02.2010 22:18
Ikke længe efter blusser et kraftigt lys op midt i rummet, et blændende skær, som kun er der i en brøkdel af et sekund.. Da lyset slukkes igen, står Elizeph hvor det før var, denne gang med staven i hånden.
"Sådan.." sagde han roligt med et let nik.
"Jeg vil bede Dem rejse Dem op, herre, og lægge Deres tøj på sofaen.. hvis De skilles mens De er påklædt, kan der ske mutationer, grundet fremmedlegmer på Deres krop." forklarede han roligt.. Elizeph tog ikke den slags så højtideligt - så længe det galdt andre og ikke ham selv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12