Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Alle jer der farvelægger tegninger på com... hvilke programmer bruger I?
PS: Ally og Tash; i ved jo godt i er gode, så jeg behøver vel ikke at sige det ^^,
Damian- Dine tegninger er så fine.. Hader dig for at kunne tegne i hånden - _ -
*Samle en masse spyt i munden og begynde at blæse bobler*
Ladies and Gentlemen, i present to you.. Kakuzu! grahhhhhhhhhhhhhhh... .__. har ikke rigtig noget at sige om den..
*Hader Griff for at kunne tegne på computeren*
*dances* Yay :3 Så hader vi alle hinanden
Yang - Croquis er herre stenern ._. Har ikke tal på alle de timer jeg har brugt på det (/blev tvunget til =_=') i folkeskolens billedkunststimer.. Egentlig tegner man bare det man ser, meget hurtigt, og i simple former.
ved skam godt hvad det er ^^ og at det er svært...
forresten... Griff, Damian, eller en anden dyyygtig tegner; har i ikke en "lær-at-tegne-manga-hænder"-Guide??? (er SÅ dårlig til at tegne hænder) *dances* *cries*
Yang - Jeg vil foreslå at du begynder at tegne dine egne hænder ^.^ Det var noget vi brugte riiiigtig lang tid på, på ungdomsskolen. Hold din hånd i forskellige stillinger og tegn den - bare hurtigt, ikke for mange detaljer. Og husk at se grundformerne. Sådan en hånd kan tegnes stortset ud af firkanter, cirkler og andre simple former.
LOL hænder.. Det er noget af det eneste jeg rent faktisk KAN tegne.. oO underligt nok kan jeg kun tegne hænder og øjne okay... * få idé til tegning * OWO