Muri 26.06.2008 12:12
Murizz lukker øjnene og sukker tungt. Han skæver kort rundt, men får først øje på Sasuchi, da han siger noget. Murizz hører ikke præcis hvad han siger, da de ikke sidder så tæt på hinanden. Han sidder længe og ser på ham, med et skævt smil, før han vender blikket ned. Han trækker lidt efter det andet ben op under sig, og holder så om begge ben. Han hviler sin pande mod knæene. Sasuchi 26.06.2008 12:17
Sasuchi får endelig bundet sit hår ind i båndet. Han binder en kraftig knude og stryger sig derefter over håret for at mærke hvor glat det er.Da han kigger rundt omkring får han pludselig øje på en anden person, som næsten sidder med ryggen til ham.
Han ligger kort hovedet på skrå og ser nysgerrigt på personen.
Hm? Han ser ikke ud til at være så selskabelig? Hmm... Han snuser kort efter hans lugt, for om han kender denne sælsomme person.
,, Murizz? " Spørger han lidt overrasket og ser på ham med store øjne.
Profil - klik!

Vil du se ham bedre? Så klik på ham.

Sasuchi 26.06.2008 12:26
Sasuchi løfter benene væk fra kanten og rejser sig op for, at gå hen til Murizz.,, Wow.. Det er lang tid siden, at jeg har set dig. " Siger han med et varmt smil og en venlig latter.
Han stille sig lidt fra ham, med hænderne i lommerne. Han står bare og ser lidt på ham.
Det er lang tid siden, at Sasuchi overhovedet har hørt noget fra Murizz. Selv noget fra Lulai har han ikke hørt.
Profil - klik!

Sasuchi 26.06.2008 19:24
Sasuchi smiler varmt med et venligt blik. ,, Hvorfor da det? "Han ser undrende på Murizz, stadig med hans hænder i lommerne. Hans hår som er sat i en hestehale flyver lidt med vinden, da den har taget lidt mere til.
,, Du har vel ikke problemer, vel? " Siger han i en lettere bekymret tone og kommer med et sørgmodigt udtryk.
Han har været udsat for en del, er han stadig på flugt?
Profil - klik!

Muri 26.06.2008 19:30
Han ser kort mod jorden, før han ser på Sasuchi igen."Jeg skaber problemer mellem min herre og min kæreste. Jeg har ikke lyst til at se dem slås igen," siger han kort. Han ryster kort på hovedet, for at få lidt hår væk fra ansigtet. Han bider sig let i læben.
"...Kun lidt," siger han lidt efter. Han ser lidt væk.
Sasuchi 26.06.2008 19:37
Sasuchi ser lidt overrasket på Murizz, men ligger kort hovedet på skrå.Han ser ud over skoven for en kort stund, han ved ikke helt om det er en speciel god situation.
Stakkels Murizz.. Han lukker kort øjnene og tager en dyb vejr-trækning.
,, Fyren har dig stadig, som slave - eller hvad? " Han siger det så bestemt og lige ud.
Hans blik går hen på Murizz, hvor han først åbner øjnene og ser lige ind i hans øjne.
,, Hvis du nogensinde har brug for hjælp, så bar' sig til. Jeg vil gerne hjælpe. "
Profil - klik!

Lucia Pascale 26.06.2008 19:41
Lucia kommer langsomt gående gennem den tomme skov, på vej op imod platformen. Folk har efterhånden forladt platformen og er på vej hjem, til en kone og nogle børn. Et lydløst suk lyder fra hende. Ikke fordi hun ikke havde noget imod at leve på gaden. At leve på kanten af livet var virkelig spændende, men sommetider blev det virkelig for meget for selv hende. Sommetider kunne hun godt bare bruge én dag foran en varm, hyggelig pejs og en tjener der serverede stegt and for hende. Selv Lucia kunne drømme om dette luksusliv, selvom hun ikke var meget for at indrømme det. Langsomt placere hun den ene fod på trappen op til selve platformen, og lader kulden gå hende i møde. Det glipper kort i hende, men det overraskede hende heller ikke, at metal/sten var så koldt. Hun går helt langsomt op ad trappen, et skridt ad gangen, indtil hun til sidst småløber for at nå op på toppen og slipper for den grusomme kulde. Først da hun når derop standser hun, og står helt stille mens hun lader blikket glide ud over platformen. Hendes kjole og hår danser omkring hende, i takt til vindens hylen. Egentligt, når hun står der, helt stille med det mørke pandehår der dækker hendes øjne, hendes lyse hud og den hvide kjole danse omkring hende ligner hun et vaske ægte spøgelse. Men det kunne da heller ikke komme bag på de fleste.Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!

Muri 26.06.2008 19:46
Han nikker let.".. Ja.. Men han har ikke gjort mig noget... eller så meget, her på det sidste," siger han bare.
Han lader armene hænge ned langs siden.
".. Nej, det er okay. Jeg vil ikke have at du også skal skades," siger han kort efter. Han smiler svagt.
Han lægger ikke mærke til Lucia.
Sasuchi 26.06.2008 19:58
Sasuchi smiler skævt, men svagt. ,, Det skal du ikke være bange for. "Han smiler stort, så man kan se hans hugtænder i munden. ,, Der vil ikke ske mig noget! "
Han slår glad med halen og smiler varmt til Murizz.
Hans ører lægger sig kort ned, da han hører fodtrin ved rebstigen. Han ser sig kort om til siden for at se hvem det er.
En pige, som han ikke kender, med lang brunt hår. Han løfter ørerne igen og vrikker kort på snuden.
Profil - klik!

Lucia Pascale 26.06.2008 20:02
Lucia står fuldstændig tavs og ser ned i jorden, så hendes hår dækker hendes øjne fuldstændig. Hun bemærker godt, at deres blikke er plantet på hende, men det eneste hun giver fra sig er en lav utilfreds brummen. Roligt, men kun kort løfter hun blikket en smule, for bedre at kunne se ud. Hendes blik er hårdt og koldt, og da hun lader det hvile på de to drenge, er det som et piskesmæld mod jorden. Hendes mave knurrer om kap mod hende selv, og hvis hun skulle spise menneske nu, så var det hvad der skulle til, for at tilfredsstille hendes grådighed for mad. Det er flere dage siden hun sidst fik noget, og da var det heller ikke meget. Langsomt sætter hun den ene fod foran den anden, for at bevæge sig tættere på dem, men stopper så op, da hun er nogle meter fra dem. Hun studere let den ene dreng, Murizz, som hun skulle mene at kunne genkende.Lucia Lea Pascale.

Muri 26.06.2008 20:07
Han smiler svagt."Det skal du ikke være sikker på. Folk der er i nærheden i mig, får problemer med Samson," siger han lavt.
Han ser kort rundt, og får så øje på Lucia. Han smiler skævt. Han kan ikke rigtig huske om han har set hende før (Det kan jeg heller ikke).
Sasuchi 26.06.2008 20:12
Sasuchi ligger ørerne ned, da han synes at Lucia begynder, at virke nærmere faretruende.,, Murizz.. Kom her. " Han ser hårdt på Lucia. ,, Hvem er de? " Spørger han lige ud med en lidt kold tone til Lucia.
Hans hale hænger helt stille ned af benene. Hvem pokker er hun? Og hvad er der med hende?
Da Lucia laver den utilfredse brummen begynder hans hale, at vokse sig stor og han begynder lige så stille at rejse børster.
Men han vil ikke gå i kamp bare sådan, han ved ikke om han fejl-fortolker det.
Profil - klik!

Lucia Pascale 26.06.2008 20:16
Lucia fnyser let ad killingen, da den rejser børster. Hun bevæger sig tættere på, men dog kun langsomt. Hendes blik er atter vendt imod jorden, med det samme ansigtsudtryk, nemlig koldt og hårdt. Et øjeblik smiler hun lettere hånende ad dem, indtil hun ligeglad lægger armene over kors. Hun løfter igen blikket og denne gang er det hårdt rettet mod killingen, mens hun betragter ham. ,,Hvad rager det Dem.. killing?" Smiler hun, mens hun langsomt begynder at gå i en ring omkring ham. Hun var egentligt ikke ude på noget - ikke særlig meget ihvertfald. ,,Pas nu på her ikke kommer til at lugte af brændte kattehår," advarer hun med en mild stemme, som kort efter slår et smæld da den forvandles tilbage til den rette kolde stemme.Lucia Lea Pascale.

Sasuchi 26.06.2008 20:35
Sasuchi knurrer dybt. Lucia havde så meget fornærmet ham, selvom han var ved at blive vant til det.Han ser hårdt, men bestemt på Lucia. ,, De styrer direkte imod os, mens de knurrer. I mine øjne er de på krigsstien. Lad os være. "
Hans ører er lagt ned og hans hale er fuldstændig som en kæmpe hårbold.
,, Og hvad mener de med det? " Hans øjne skriger gult og hans blik bliver mere vildt, men han holder lav profil og prøver på at bevare roen.
,, De har intet at gøre her, hvis de kun er ude på kamp. "
Profil - klik!

Lucia Pascale 26.06.2008 20:41
Lucia fnyser endnu en gang ad ham, mens hun ryster let på hovedet. Hun er fuldstændig rolig, i forhold til visse andre, som både Murizz og killingen. Hun havde godt bemærket Murizz's utrygge blik, men det fik hende blot til at smile endnu mere. Et øjeblik standsede hun op, foldede hænderne på ryggen og stod blot fuldstændig stille, som om hun ventede på noget. En rødlig garnnøgl dukkede op foran hendes fod, og roligt satte hun foden på den, for at holde den stille. ,,Hvad så, misser? Skal du have en garnnøgle?" Drillede hun, med det hårde blik. Alligevl kunne der skimtes et stort smil, bag det fuldstændigt ligeglade ansigtsudtryk og de blege læber. ,,Endnu en chance spildt for at gå en aftentur." Lød det løgnagtigt fra hende, mens hun sendte dem et skævt smil. ,,Kan du ikke klarer folk der er anderledes end dig, misser? Blot fordi jeg har et hårdt blik, en hård facade og brummer en smule, betyder det så at jeg er ond?" Smiler hun og nikker imod hans behårede pels, før hun giver slip på garnnøglen og lader den trille hen imod ham.Lucia Lea Pascale.

Muri 26.06.2008 20:48
Han bliver ved med at holde blikket på Lucia. En gang imellem skæver han til Sasuchi, før han hurtigt ser mod Lucia igen. Han følger nøje med i deres samtale, mens han bare stirre på dem. Så ser han lidt på den røde garnnøgle, med hovedet lidt på skrå, før han ser på Sasuchi. Han smiler skævt, før han hurtigt smutter derfra.//Out.
Sasuchi 26.06.2008 20:57
Sasuchi ser hårdt på Lucia, da hun fornærmer ham så meget med endda at rulle en garnnøgle hen til ham.,, Du er ikke bedere selv. Hvad fanden får du ud af, at opføre dig og te dig som du vil? I mine øjne har du brug for særiøs hjælp, hvis du ingen empati eller humanitet har - Selv over for dem, som ikke er så meget menneskelige, men rettere den anden vej. "
Hans hårde udtryk bliver erstattet med et medlidende blik og han løfter sin ene hår.
Han lader roligt sin hånd stryge over hans hår, som er bundet i hestehalen.
,, Men hvis du vil have det på den måde, at det her skal udvikle sig voldligt. Så tager jeg dig med til byvagternes kontor, eller krystal paladset for at spærre sig inde for det. Selv med vold vil jeg gøre det, det er dit eget valg. "
Hans klør fremtræder og han viser dem frem til hende, så hun kan se nøje efter hvad det er han mener.
Den hvide varme flamme kommer til syne. Lysets kriger kraften.
Profil - klik!

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet