Foxy 09.02.2008 19:56
der går lidt tid før hun kommer op og endelig kommer hun op for at trække vejert."dejligt med en lille dukkert" siger hun og tager lidt hår om bag det ene øre.

Drawings done by lovely friends :)
Foxy 09.02.2008 20:09
hun lukker sine øjne og ligger armende om ham.Bider ham så let i halsen og knurre på en blid måde og Sætter så drillende neglende i ryggen på ham.

Foxy 09.02.2008 20:26
hun gengælder hans snav og stopper så pludselig da hun har det som om hun bliver kvalt.og hendes hals lyser næsten op, det er hendes halskæde der er begyndt at virke igen og det vil sige at den er blevet aktiveret og at Denaro har fået sin styrke tilbage igen.
hun tager sig til halsen og hiver svært efter vejert.

Foxy 09.02.2008 20:34
hun krymper sig lidt sammen og hiver nu mere og mere efter vejert.."h...halskæden.. den er... aktiveret" siger hun med lidt besværd og halskæden holder så pludselig op med at kvæle hende og hun ligger stille og stirre bare.

Foxy 09.02.2008 20:43
hun sætter sig op og tager sig til hovedet.."min herre... han har fået sine kræfter tilbage og det betyder jeg ikke længere er... fri.." svare hun og kigger ned..

Foxy 09.02.2008 20:58
hun er stadig helt væk og man kan faktisk se frygt i hendes øjne..Denaro... tænker hun og holder om sig selv...

Foxy 09.02.2008 21:10
hun mærker så først nu Skyggerne og kommer tilbage til sig selv igen.."hv...hvad er det du gør?" siger hun og prøver at kravle væk..

Foxy 09.02.2008 21:14
hun bliver ramt og hendes bluse flænses "arh!" udbryder hun og kigger ondt på ham.
"hvorfor gør du nu det her imod mig!?" råber hun og prøver at komme fri af skyggerne.

Foxy 09.02.2008 21:24
hun bider sig i læben da skyggerne strammes og hun spære øjnene op da han snaver hende...Slipper så Snavet og kigger underligt på ham..
"hvad har du gang i ? hvorfor opføre du dig pludselig sådan!?" spørger hun.

Foxy 09.02.2008 21:37
*Censur*.*Spole*.
hun kigger stadig meget underligt og uforståeligt på ham..
"hør.. hvis du ville gøre det imod mig kunne du jo bare spørge" siger hun og nu er hendes blik faktisk ret vredt

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet