Bird-
1-den klassiske- hvad syntes han om Flying bird? Han syntes der er noget mystisk (på den der eventyrlige måde) over hende, men syntes da hun virker flink.
2. hvorfor er hans hukommelse så dårlig? Fordi jeg aldrig kan huske hvem han har mødt og ikke har xD
3. hvis nu han blev forvandlet til kvinde, og glemte alt om sit mandeliv, ville han så blive lesbisk? eller hvad ville han gøre? Det ved man aldrig xD han er biseksuel.. såeh.. o.o; xD
4. hvad ville han gøre hvis Yang (min anden char) kom og lagde an på ham? Det kommer an på hvordan hun gjorde det xD højst sandsynligt ville han ikke lægge mærke til hvis hun flirtede, men bare opfatte det som smigr.
5. på en scala fra 1 til 10, hvor piget er han så? Eftersom han er en fyr.. såeh.. eh.. det kan jeg ikke bedømme xD 6-7 eller sådan noget..
6. hvordan blev han rig? han er FØDT til rigdom xD Hans far og generationer tilbage har altid været rige.. forsker man laaangt tilbage, er han af kongeligt blod, men det er langt tilbage.. derfor er han rig.. Hans families vin produktion er stor, både i kl og den verden han oprindeligt kommer fra ^^ (Jorden, men det er en "kopiverden" af jorden, eftersom jeg har mit helt eget univers han er fra, men som er magen til jorden.. akkurart xD bare andre kendte personer og sådan)
7. hvis lad os sige... samson? forsøgte at dræbe... lad os sige... yang eller FB, og han så det, hvad ville han så gøre? Rede dem ^^
8. i fretidens kl, ville han så være cutter? (til dem der ikke ved hvad en cutter er, er det en der skamferer sig selv med glasskår, knive, passere(det med passeren er mig) mm.) Yush.. Du mener ligesom i krystalien? (RPG'et over Kl i nutiden xD)
9. hvis han blev til et dyr, hvilket dyr ville han så være? Han er jo halvt om halvt halvt dyr xD En fønix o.o; ellers så en kongeørn
10. hvis han kunne opfinde alt, hvad ville han så opfinde? Noget der kunne stoppe ondskab og sult og alt det der xD noget der ku frelse verden
Rebecca-
Er han forelsket i nogen? Nej egentlig ikke XD Men han er forblændet af Jane o.o
Hvordan græder han?Hvordan han græder? eh, med tårer vel xD
Ynglings kælenavn? til sig selv? Eh, Nova ^^
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__