Katten svirpede eftertænksomt lidt med halen..
,, Tjaa.. Du kan ikke føle kærligheden, du ville aldrig kunne få børn, alle dyr hader dig, og søger instinktivt væk i sekundet de får færten af dig, dine organer falmer inde i dig, du får som regel en grim hvid farve, du er fanget i din krop, da du aldrig vil blive ældre eller yngre, du er tvunget til at udvikle dig til en mesterjæger der skal leve af at dræbe andre, og hvis du bides af en eller anden begynder-amatør bliver du formentlig en svag lille usling, der knap kan tåle sollys... Men ellers.. er det fantastisk.. " der er ikke den mindste ironi at spore i Josette's stemme, for hun mener det fuldt ud, og det er ikke noget hun bare fyrer af i joke.. Hun er ligesom ikke typen.
,, De skærpede sanser, er noget af det mest utrolige.. At kunne høre andre komme før de nærmest selv kan.. Lugte andre på kilometers afstand.. Se længere end du nogensinde har kunne.. Være ét med natten, og pludselig blive en udviklet dræber.. " hendes blik bliver helt drømmende og fjernt..
,, Jeg fik muligvis ikke selv valget dengang jeg blev omvendt, men jeg har aldrig fortrudt det siden.. " slutter hun så endelig, og vågner lidt op af sin trance, for igen at se opmærksomt på pigen, neutralt..
((Back som du nok har regnet ud x} ))
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..
Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8