Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2008 19:58
hun ligger sig godt tilrette op af Kagami og lukker tildfreds øjnene
"hun er noget af en kælegris" siger han og smiler
han ligger lidt flere pinde på bålet
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2008 20:01
"Ja," smiler hun. Da det ser ud som om Mogget sover, løfter hun den forsigtigt væk fra sig for at den ikke vågner. Hun sætter hunden tæt på bålet, hvor den kan ligge og varme sig. Derefter rejser hun sig op. "Jeg tror hellere jeg må gå nu. Men jeg håber vi ses igen!" siger hun og vinker til Chlorr, før hun forsvinder derfra.

((Skal gå nu ^.^))
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2008 20:04
Mogget kigger lidt utilfreds på Kagami men ligger sig så hen til Chlorr
"ja det håber jeg også" siger han venlig
han bliver sidende indtil at hans trøje er tør og bålet er ved at gå ud
han tar sin trøje på, rejser sig og smutter derfra sammen med Mogget
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 22:21
Kommer hurtigt luskende i form af den sædvanlige lille sort kat, med halen lige i vejret, og på lydløse poter, langs kantstenens kant..
Har strejfet om alt for længe, og er pludselig blevet overvældet af en næsten desperat trang til at komme hjem igen. Især er jeg urolig.. Har intet set til nogen bestemte i ufattelig lang tid.. En på én gang befriende og foruroligende tanke..
Katte kan ikke tæmmes, og de kan ikke holdes indespærret. Sådan er det bare, og det er jeg vidst et ganske udemærket eksempel på.
Udbryder kort en underlig lyd, der godt kunne minde om en spinden, men som nu ikke ligefrem helt skulle være det, og dirrer et kort øjeblik med de små ører. Stopper så et øjeblik kort op, og stikker den overfølsomme næse i vejret, efter tegn eller spor på andre i nærheden..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 22:36
Kappen er trukket langt over mit magre ansigt,.
Dråber fra vandet rammer mit ansigt med en stikkende kulde.
Blæsten er kraftig; endnu kraftigere her nede ved havnen.
Jeg er i voksenform. Jeg har intet at gøre på havnen i denne form.
Dog er der noget der tiltrækker mig kraftigt, og det er bestemt ikke lugten af det saltevand, og den bidende kulde.
Min ene kind er dog skånsomt beskyttet af den 'halve' maske jeg købte hos en af boderne i en af de nærlæggende byer.
Normalt skulle man tro man ville skjule en vanskabt del af sig selv med sådanne maske, men det er ikke grunden til jeg købte den.
Sætter mine fingre imod pocelænet, for at sikre mig at den sidder korrekt.
Masken er hvid, med sorte mønstre på.
Ikke just en festlig maske. Nærmere dyster.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 22:43
Den glatte sorte pels står lige ud til alle sider, både for at holde varmen, men også en anelse takket være et fyrrige humør jeg lynhurtigt kom i..
Lyden af skridt er det første der rammer mig, ført af vinden.. Min lugtesans svigter mig, da vinden ikke er lige behjælpelig på alle punkter.
Svirper kort med den udstrakte hale, og stirrer med de lysende grønne øjne rundt i mørket.. Månen lyser dog op, men lettere gemt bag nogle tiltagene skyer..
Står helt stille, anspændt og parat, klar til at springe hvert et sekund.. Ihærdigt lyttende..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 22:48
Mit blik er overvågent og konstant parat.
Ikke en eneste lyd anden end den larmende vind, når mine øre.
Det undre mig ikke. End ikke hvis Josette var tilstede ville der have været andre lyde som for mig ville være hørig.
Bider mig let i den ene side af underlæben.
Kniber øjne kraftigt sammen, som for at bedre kunne skelne det grålige mørke fra hinanden.
Noget fanger mit blik i udkanten af mit synsfelt.
Noget småt. 4 benet.
Jeg smiler let.
Mon det er?...
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 22:52
Rejser børsterne, hvis overhovedet muligt, endnu mere, men rør mig ellers ikke ud af flækken..
Da jeg endelig kan skelne hvorfra lyden kommer, vender jeg straks det intense blik i den retning, og ganske rigtigt, en sort silhuet kommer roligt gående..
Et kort øjeblik er jeg overbevist om det er.. August.. Men indser hurtigt det er en voksen, og det er med blandede følelser.
Da jeg indser det ikke er nogen jeg kan bruge til noget, da jeg har jaget vellykket idag, hvæser jeg lavt, forgiver stadig at være en almindelig vildkat, og springer derfor op på fortovet, og videre op på en mur.. 1,5 meter vel.
Holder skarpt øje med personen herfra, men rør mig igen ikke ud af flækken..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 22:59
Stopper op da katten rør på sig.
Jeg kan stadig ikke bedømme om det er hende.
Egentlig ville jeg ikke kunne bruge det til så meget.
Kræfterne er ikke forfærdelig velplejet, hvilket medføre at jeg ikke kan holde mig i barneformen ret lang tid af gangen.
Lader atter de knoglede fingre skubbe masken endnu tættere imod ansigtet, for at den blot atter sætter sig præcis som før.
Jeg går langsomt hen imod muren hvor katten sidder på.
Det er ikke nemt at skelne imellem kat og mørke; dog hjælper de skinende grønne øjne mig lidt på vej...
Jeg siger ikke noget.
Lader blot min hånd glide ind til en lille pose bag kappen - Som havde jeg forberedt mig nøje på mødet med denne lille kat.
Sætter mig på huk ikke lang fra muren, og folder min knyttede hånd ud.
I håndfladen har jeg et lille stykke brød fra den lille pose.
Betragter tavst katten, med et fast blik.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:04
Synes altså der er noget uhyggeligt velkendt over den fremmede..
Er lige ved at himle irriteret over hans forsøg på kontakt, men tager mig i sidste øjeblik i det..
Hovsa..
Stirrer derfor med en afvisende, næsten direkte snobbet mimik, som kun en kat kan, på hånden, og hvæser atter hidsigt, dog dæmpet, med ryggen skudt i vejret..
Jeg spiser kun blod dit kryb..
Tænker ikke lige over normale vildkatte nok ville tage imod al slags mad med kyshånd.. Tsch..
Tripper lidt sidelæns på lydløse poter, før jeg så indgående iagttager ham igen.. Den eneste grund til jeg værdiger ham lidt opmærksomhed er der altså er et eller andet ved ham der pirrer min underbevidsthed.. Kan knap skjule nysgerrigheden i blikket!

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 23:10
Da katten hvæser af mig smiler jeg et blegt udtryksløst smil.
Lader det lille stykke brød glide ud af min hånd. Det bliver hurtigt revet bort med den kraftige vind, ud imod vandet.
Busted!..
Jeg føler lettet at hun allerede har afsløret sig selv.
Katten reagere på præcis samme måde som Josette ville have gjort.
Koldt...
Fjerner ikke blikket fra katten ét sekund.
Hviler med den ene hånd på den kolde brustens bund.
Stene er glatte og våde bemærker jeg.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:14
Stirrer indædt på ham.. Hvilket faktisk ikke er helt sandt, hans øjne.. Masken skjuler for alt andet, ligesom tøjet gør.. Det er faktisk mere eller mindre kun øjnene jeg kan se, og være sikker på er ham.. Men det er som om det netop kun understreger min 'teori'.. Øjnene.. Der er noget over dem.
Sidder helt stille på muren, kun halen rør' sig en anelse.. Mit blik viger ikke et sekund..
Hvem er du, hvem er du, hvem er du?
Kæmper en desperat kamp med mig selv om hvorfor jeg ikke bare skrider fra den stranger.. Men føler istedet en lige så stor trang til at forvandle mig tilbage og finde ud af hvem eller hvad han er.. Pille den der maske af.... Strækker mig næsten helt frem bare ved tanken..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 23:20
Betragter hvordan katten læner sig frem imod mig.
Dens blik er indædt. Jeg mærker hvordan hun grubler over noget.
Den sorte pels, de grønne øjne... Det må være hende..
Bliver siddende hvor jeg er.
,, Du kan lige så godt snakke..." Hvisler jeg pludselig lavt.
Jeg skal passe på hvad jeg siger. Jeg må kun give udtryk for de ting jeg ville kunne gennemskue hvis jeg ikke kendte hende.
Rejser mig meget langsomt op.
Fjerner ikke én gang blikket fra hende.
Først da jeg står op og begynder at børste mit tøj kigger jeg væk, og i stedet ned af mig selv.
Da jeg atter stirrer tilbage på hende, er det samme livløse smil gledet tilbage på mine smalle læber.
,, Jeg ved du ikke er en almindelig gade kat..." Hvisler jeg så med en overdrevet ro.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:25
Gipper forskrækket i mig, både over han bryder stilheden, men bestemt også over hvad han siger!
Stirrer forfærdet på ham da han atter ser op, hvilket vel egentlig kun giver ham mere ret..
Det var nu jeg normalt var pilet afsted med stoltheden i behold, men kan simpelthen ikke lade være..
Forvandles tilbage så jeg kort efter sidder på muren, med benene over kanten, og et nærmest flabet udtryk, og desuden i alt for lidt tøj, som er alt for moderne til det sted her, da det er medbragt fra fremtiden, men uden at fryse det mindste.
,, Afslørret af en lokal bondeknold med maske på.. Huhm. " udbryder jeg så, da jeg lige synes jeg skulle sige et eller andet nedladene.. Det kommer dog med en fræk undertone, der prejer at det nu ikke var så slemt ment endda.. Vil helst ikke skræmme ham væk jo. Ikke endnu i hvert fald.
Stirrer blot atter intenst på ham og hans forbandede maske, der så fint omkranser hans øjne for mig.. Grublende som en gal..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 23:35
Smiler skævt over hendes bemærkning.
Betragter kvinden som toner frem for mit blik.
Det tager mig ingen tid at genkende hver en lille del af hende..
Josette...
Betragter det specielle tøj med en skeptisk mine.
,, Javist..." Hvisler jeg blot roligt.
Jeg tager et skridt nærmere hende.
Jeg betragter hende nærmest med et sultent blik.
Æder hver en detalje af hende, og genopfrisker mit indre billede af hende.
,, Amatørene er trods alt nemme at gennemskue..." Giver jeg så pludselig igen. Sætningen kommer ud af ingenting. Men den er værken drillende eller nedladende. Nærmere toneløs.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:39
Kommer nærmest med et grynt i fornærmelse, og hvæser nærmest op som var jeg stadig en kat, og blotter kort de to hugtænder jeg samtidig har en pirrende, forfærdelig lyst til at plante i hans hals lige nu..
,, Må jeg være fri! " hvisler jeg dog blot, og bruger det som en undskyldning til blot at glo endnu mere ind i hans.. specielle blik.
Ingen af os synes at vige, på trods af det normalt ville have været helt forkert at stirre uafbrudt på andre i så lang tid.
Han er i hvert fald heller ikke helt normal..
Til sidst er min nysgerrighed ved at drive mig til vanvid.. VIl vide hvad han gemmer på.. Hvem der gemmer sig..! Bilder mig ind jeg måske kan genkende ham, hvis jeg får den skide maske af..
,, Hvorfor en maske..? " fortsætter jeg så derfor..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 23:45
,, Hvorfor ikke en maske?" hvisler jeg tonløst.
Smiler dog skævt denne gang.
Går et skridt nærmere muren.
Hvis jeg blot løfter armen en smulle ville jeg kunne røre hendes ben.
Men jeg gør det dog ikke; nej de hænger istedet slapt ned langs siden.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:51
Bliver blot ved med at stirre.. Smilet er ikke at spore på hans tone, utroligt nok. Han virker som en der ville være fantastisk god til at lyve og manipulere.
,, Fordi den irriterer mig. " svarer jeg så blot stift, og begynder let at sparke en anelse med benene, fordi det ligeledes også irriterer mig han nærmer sig.
Stopper dog kort, og stirrer atter engang blot håbløst på ham..
.. Hvem er du..? tanken er nærmest så voldsom det må ose langt ud af mig.. Lige før jeg næsten mimer det,.
River for første gang kort blikket til mig, og skæver et kort øjeblik rundt, der synes dog ikke at være tegn på andre i nærheden. Lader kort blikket hvile på mit hus der ikke er langt herfra.. Overvejende..

Slevin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Slevin 26.02.2008 23:55
Ved hun kan genkende noget hos mig.
Jeg har dog også en nødplan hvis det skulle ske at hun ville fatte mistanke.
Førrer hånden op til masken.
Men fjerner den ikke umidlbart.
,, Under denne del af masken, befinder der sig ca. det samme som den halvdelen uden masken..." Igen toneløst. Personerne, eller rollerne, hvad man nu fortrækker, har jeg med vilje gjort utroligt forskellige.
Josette

Josette

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Josette 26.02.2008 23:59
Er på nippet til at række ud og tage den skide maske af for ham..
Tøver dog ved hans ord..
,, Jamen hvorfor så..? Hvis du intet har at skjule. "
Den minder mig om et eller andet.. Var der ikke engang noget om en historie der gik på runde en årgang om et maskeret spøgelse i katedralen..? Uanset hvad mødte jeg uheldigvis aldrig dette "spøgelse", så det kan ikke være derfra jeg har den der genkendene fornemmelse.
Lader mig endelig glide ned af muren, og lander med et lydløst bump ved siden af ham. Ualmindeligt tæt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 4 | I dag: 10