Gipper forskrækket i mig, både over han bryder stilheden, men bestemt også over hvad han siger!
Stirrer forfærdet på ham da han atter ser op, hvilket vel egentlig kun giver ham mere ret..
Det var nu jeg normalt var pilet afsted med stoltheden i behold, men kan simpelthen ikke lade være..
Forvandles tilbage så jeg kort efter sidder på muren, med benene over kanten, og et nærmest flabet udtryk, og desuden i alt for lidt tøj, som er alt for moderne til det sted her, da det er medbragt fra fremtiden, men uden at fryse det mindste.
,, Afslørret af en lokal bondeknold med maske på.. Huhm. " udbryder jeg så, da jeg lige synes jeg skulle sige et eller andet nedladene.. Det kommer dog med en fræk undertone, der prejer at det nu ikke var så slemt ment endda.. Vil helst ikke skræmme ham væk jo. Ikke endnu i hvert fald.
Stirrer blot atter intenst på ham og hans forbandede maske, der så fint omkranser hans øjne for mig.. Grublende som en gal..
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..
Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8