Leviathan 06.08.2026 18:20
Han lyttede til det hun sagde og smiler svagt, ”ja de steder har jeg også set” svaret han på det og kiggede kort på hende, han lo kort af det hun sagde som det næste, ”jo det kan jeg vel godt” sagde han og tænker sig kort om, ”Medanien er et frodigt område, så på det her tidspunkt, men vil kun se markere så lang man kan fuldt med alt mulighed, da største del er bønder, der altid kan bruge hjælp her i høsttid og så plejer de at holde en stor fest når det hele er kommet i hus, så har de et smuk vandfald som kan være lidt svært af finde” sagde han og kiggede på hende, han håber at hun kan bruger det til noget ellers måtte hun sige det hvis hun ikke kun. Så vil hun også vide noget om ørkenen, ”ørken som rigtig hedder Rubinien, der ligger en by som hedder Balzera, hvor den største markedsplads ligger, ørken er utrolig varm om dag og lige så kold om natten, så svært så rigtig at gør sig klar til at rejse igennem og samtid også svær at finde vej i, da der ikke rigtig er nogen punkt at finde ud af, hvor verdens hjørne ligger i og så siges det at ørken elver har en underjordisk by men hvor er en hemmelig, som kun ørken elver ved, hvad jeg har hørt” sagde han og kiggede på hende, så havde han uddybet de to områder hun havde spurgte ind til og håber at det var bruge bare.
Han lyttede til det hun sagde og nej det var ikke hende som havde rejse land tynd som ham, så det var op til ham om de rejser videre eller ej, han var ikke selv rigtig træt i nu og så varmt havde det heller ikke været da der har været en vind, ”så synes jeg at vi fortsætter tur, men du må sige til hvis det bliver for hårdt for dine fødder” sagde han og kiggede på hende, ind han begyndt rolig af gå op ad stien, der gik ikke særlig længere af de var begyndt at gå op af den, at det blanding mellem græs og sten, blev til hårdt jord og sten plus at det var en stigning på.
Krystallandet