Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.09.2023 02:17
Arias ord ramte hende dybt. Den var der igen så positiv. Hvordan gjorde hun? Hun havde netop været lamslået af skræk af en mand der var forfærdelig og her stod hun og skulle belære en ældre kvinde med århundredere på bagen der kun lignede en på 20. Hvordan gjorde Aria det? Lige meget hvor nemt det måske kunne være så havde Lynn svært ved at give slip. Nogle ting hang hun bare i længere tid end forventet. Især når hun var vred. Det varede år før hun fandt et roligt liv hos urtekræmmersken og glæden ved at hjælpe frem for at tage et liv.

"Du får det til at lyde så nemt" kom det fra hende og aede Aria hen over kinden med den forbrændte hånd. Nogen havde bare en pyt knap et eller andet sted gemt i sig, Lynn havde bare aldrig helt fundet den på sig selv. Hun skulle bare tage sig til et eller andet, men der var intet hun kunne håndtere lige nu, solen var stadig oppe så det var ikke fordi hun kunne gå udenfor alligevel, jo altså hvis hun ville dø, men det havde hun ikke lige frem planer om lige nu, om end hun hadet sin forbandelse som pesten.

Da Aria nævnte at hun havde en ting til hende rystede hun lidt på hovedet. "Du skal jo ikke give mig noget din tumpe" svarede hun og smilte svagt. I det mindste kunne hun stadig smile, eller i hvert fald lidt.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.09.2023 02:23
Aria holde øjenkontakten og smilede lidt over Lynns ord "for nogen er det nemt, for andre kan det være svært... det har taget mig lang tid at lære, og nogen gange virker det ikke, men man finder ikke ud af det hvis man ikke prøver" sagde hun roligt og smilede lidt til hende. Nok var hun ret rolig på dette tidpunkt, men det hele skulle nok ramme hende også, men de kunne ikke begge to gå ned på samme tid, så kunne de ikke hjælpe hinanden, så aria holde sig rolig, så kunne hun altid reagere senere.

Aria grinede lidt "for sent, for jeg har allerede købt det... men hvis du ikke vil ha det sååå..." sagde hun drilsk og lavede tydeligt sjovt og bakkede lidt væk fra Lynn, mest for at hun kunne hente det hun havde til hende, men også for at drille hende lidt, men hun holde stadig øjenkontakten, og havde det skæve og drilske smil på læberne.
Aria ventede med at hente det til hun vidste om Lynn overhovedet ville ha det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.09.2023 02:37
Måske Lynn bare skulle lave lidt meditation eller noget i den stil. Ikke at hun brød sig om det. Hun fandt mest ro ved at hjælpe dyr og gøre deres helbred bedre, men det var jo ikke fordi huset var fyldt med syge dyr her lige som i zicron. Der var Max som det eneste dyr, og han havde det ganske fint, han havde jo endda taget på fra sidste gang Lynn var her, så det var jo ikke fordi han manglede noget som helst.

"Aria.. du skulle ikke give mig noget.. du skal ikke bruge dine krystaller på mig.." et eller andet sted havde Lynn aldrig fået noget før, hun fejrede jo ikke engang sin egen fødselsdag. Hun kunne knap nok huske hvornår hun havde fødselsdag, dagene flød jo bare sådan sammen når man havde et evigt liv. Det eneste hun gik op i var hvornår det var sommer og hvornår det var vinter. Sådan var det, og sådan havde det været i... ja ved isaris hellige navn hun havde ikke år på det. 
Alligevel valgte hun at gå lidt tættere på Aria som hun bakkede væk. "Altså.. når du nu har købt noget såååå..." svarede hun og havde egentlig ikke nogen ide om hvor den der kjole var henne hun havde fået købt nede på marked. Gad vide hvor Aria havde lagt den? 
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.09.2023 02:45
Aria smilede over hende, det var sødt at hun tænkte på hendes krystaller på den måde "hmm... mine krystaller, så bestemmer jeg vel også selv hvad og hvem jeg bruger dem på" sagde hun drilsk som hun stadig bakkede, hun gik dog ikke hurtigt så hun var ikke alt for langt væk fra Lynn, det ville hun aldrig gøre alligevel, Lynn kunne nemt nå hende hvis hun ville.

Aria grinede lidt over Lynn og bakkede over til hvor hun havde lagt alle de ting som de hver i sær havde købt. Hun flyttede blikket fra Lynn og tog to ting op, den ene var en lille fin æske, og den anden var en lidt større og blød pakke.
Aria rakte begge dele til Lynn "jeg håber du kan li det" sagde hun roligt og smilede til Lynn.

I den store bløde pakke var der en smuk sommer kjole, dog ikke i fint silke som Lynn normalt gik i, men i mere ny moderne stil, og som hun ville kunne gå ude i uden at tænke på om den blev beskidt.

I den lille æske lå der en smuk halskæde med et smuk sten som vedhæng, og bag på var der indgraveret ordene 'jeg vil altid stå ved din side'. 

Aria ventede roligt på at se hvordan Lynn ville reagere, hun håbede Lynn ville kunne li det, Aria vidste hvad størrelse kjole Lynn brugte, hun havde trods alt gået rundt alene i huset ret tit. Aria havde også bemærket at Lynns kjoler ikke altid passede til årstallet, men det gjorde denne kjole i hvert fald.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.09.2023 03:31
Mine krystaller... Aria lød nærmest voksen... at Lynn betalte Aria mere end hun burde var nok underbevidst et eller andet sted, men hun havde brug for at komme der hen til at Aria skulle have et godt liv. Et bedre liv, et liv som Lynn ikke havde haft fået før. I hendes tid var hun altid pakket væk og ikke snakket til sådan rigtigt. En pige skulle ses ikke høres  som om man var en eller anden pokal i en eller anden konkurrence.. det havde været modbydeligt!

"Aria.. du skal virkelig ikke. Jeg mangler jo ikke noget" konkluderende hun i som hun med forsigtige skridt fulgte efter Aria. Et eller andet sted kunne hun dårligt nok huske om hun kunne lide at få ting. Når hun manglede noget havde hun jo bare købt det fra familiens formue der stadig stod i hendes efternavn, om end at hun var tudse gammel og nogle af de nyere bank ansatte undrede sig over hendes navn når hun skulle have lidt krystaller til læder pungen. 

Hun kiggede på fra æsken til den fint indpakket pakke og rystede lidt på hovedet af Aria. Ikke at hun havde noget imod det sådan dybt inde, men hun anede virkelig ikke hvordan hun skulle takle det lige nu. Alligevel tog hun pakkerne og satte dem på stuebordet. Forsigtigt åbnede hun pakken og kiggede på kjolen ved at tage den op i højde og ligge op af hendes bryst. Ja ja det var ikke lige hendes stil. Den var lidt.. lys i det var den ikke? Men måske den ville passe godt til hende alligevel? Det vidste hun jo ikke rigtig før hun havde taget den på. Hun lagde kjolen fra sig pænt foldet sammen oven på det tykke brune papir og åbnede forsigtigt æsken for at opdage den pæne halskæde. Hvorfor var det lige hun skulle have noget SÅ fint? Hun betalte helt sikkert Aria for meget om ugen, for den havde nok ikke været billig. Men hun ville ikke have det anderledes. Forsigtigt tog hun halskæde ud af æsken og begyndte at kigge på den for at åbne låsen og sætte den rundt om halsen. Hun havde endnu ikke set indgraveringen endnu, hun var alt for betaget til at sige noget de første par minutter. "Det skulle du virkelig ikke have gjort" lige nu følte Lynn lidt at hun var tvunget til at købe Aria noget. Ja den følelse brød hun sig egentlig ikke helt om.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.09.2023 03:40
Aria smilede over hende og det hun sagde "selv den rigeste person i verden mangler noget, måske ikke genstande, men ting krystaller ikke kan købe, så som venskab, tillid og kærlighed" sagde hun roligt og smilede til hende.
Nok var genstande ikke kærlighed, men Aria ville gerne give Lynn en gave og det havde hun nu gjort.

Aria betragtede hende som hun pakkede tingene ud, Aria satte sig i stolen, hun havde det stadig lidt dårligt, men hun begyndte at få det meget bedre.
Aria så på hende "se det som en tak for alt det du har gjort for mig" sagde hun roligt og smilede til hende "husk og kigge på bagsiden" sagde hun roligt da hun lå mærke til at Lynn ikke havde set indgraveringen.
Aria mente hvert et ord der var indgraveret og hun ville ikke forvente noget tilbage.

Lynn havde hjulpet hende mere end hun kunne forestille sig, og Aria gav hende en smule tilbage, men også for at vise Lynn at ligemeget hvad, så stod hun der altid, Aria ville altid være der for Lynn uanset hvilke sider Lynn viste hende og uanset hvad hun sagde.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 20.09.2023 20:24
Det som Aria sagde var ganske rigtigt, Lynn havde bare aldrig tænkt over det med kærlighed for Aria var kommet ind i billedet. Selvom alt i hende skreg på at hun skulle bakke ud og væk fra Aria kunne hun ikke. Hun ville et eller andet sted ikke leve uden Aria og hun vidste det. Hvordan skulle hun kunne leve uden hende lige her og nu? Hun ville gerne være der for Aria uanset hvad, men det krævede bare så meget. Der var så mange ting de ikke kunne. De var ikke de samme personer, Lynn var vampyr og kunne aldrig nyde en solopgang mere, hun kunne aldrig være i solen mere uden at det brændte og gjorde ondt. Ting var bare ikke de samme mere, uanset hvordan Aria ville vende og dreje det til hendes fordel.

Da Aria nævnte indgraveringen kiggede hun over på hende. Forsigtigt vendte hun den om og kiggede på indgraveringen. Hun læste det og hun kunne have fået tåre i øjnene hvis det ikke var fordi at kvinder ikke rigtig skulle vise følelser sådan helt dybt inde. Det var okey sådan en gang imellem men dette her... Det var næsten for meget af det gode. Hun slap vedhænget og gik over til Aria og satte sig på knæ foran hende. Straks lænede hun sig ind imod Aria og kyssede hende lidenskabligt uden så meget som at ytre et ord. Hvordan skulle hun give noget igen til Aria som kunne betyde at de ville blive til en uden at skulle omvende Aria til det  samme som hun var?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 21.09.2023 00:38
Aria havde aldrig rigtig tænkt over kærlighed, hun havde aldrig rigtig vidst hvad kærlighed enlig var, ikke før hun mødte Lynn. I starten vidste Aria ikke hvad alle følelserne betød, men jo længere tid der gik, og jo længere tid de var adskilt, jo mere savnede hun Lynn, hun hadet at være adskilt, hun savnede Lynn hver gang de ikke var sammen, men Lynn havde også gjort det klart at hun aldrig ville være sammen med et menneske.
Aria ville dog gøre hvad som helst for at være sammen med Lynn.

Aria smilede lidt over Lynns reaktion på halskæden, selvom hun intet sagde, så sagde hendes blik alt. Aria så lidt undrende på hende da hun satte sig på knæ foran hende, hun skulle lige til at spørger hvad der foregik, men nåede det ikke før Lynn kyssede hende.
Aria gengælde kysset og lidenskaben i kysset. Hun lukkede øjnene for at fokusere fuldstændig på kysset, hun lå den ene hånd mod Lynns hals så hendes tommelfinger lå mod hendes kind.

Aria ville nok en dag foreslå at blive omvendt hvis det var det der skulle til for at være sammen med Lynn, men som tingene så ud på dette tidspunkt, så ville hun nok ikke, hun havde også Leonore at tænke på, der var mange ting der skulle tænkes meget over og overvejes før man bare sprang ud i den slags beslutninger, men tanken havde da strejfet hende flere gange, men Lynn havde også sagt at hun ikke ville omvende Aria, og det respekterede Aria uden spørgsmål.

Aria nød bare at kysse Lynn igen, en enkelt tåre løb ned af hendes kind, men Aria ignorerede det, hun ville ikke stoppe kysset, hun elskede at være tæt på Lynn igen.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 21.09.2023 23:39
Uanset hvad Lynn havde sagt og gjort denne dag kunne være helt lige meget. Lige nu var det Aria der betød noget. Hun kunne ikke græde lige nu. Faktisk havde hun ikke rigtig grædt i årevis, en ting hun måske havde glemt med tiden. En ting hun aldrig fokuserede på fordi hun helst undgik mennesker andre end Marie i Zicron og når hun skulle handle. 

Hvad end hendes tanker var lige her og nu kunne hun ikke komme uden om tanken at Aria en dag ville være væk fra hende igen. Aktie kunne ikke leve for evigt, med mindre rygterne om at guden Isari virkelig bragte folk tilbage fra de døde og gjorde dem til engle. Men selv der ville de stadig have problemer i sommer halvåret. Uanset hvad der skete mellem Aria og lynn ville de aldrig kunne det samme. Hun havde jo svoret på aldrig at give sin forbandelse videre til nogen, ikke engang selvom nogen ville tigge om det. 

Hvad der virkede som evigheder brød Lynn endelig det lidenskabelige kys og hun fjernede sit ansigt fra Aria, straks så hun turen der løb ned over Arias kind, og meget nænsomt stak hun sin tommelfinger under tåren og fjernede den. "Du behøvede ikke at give mig noget. Jeg er godt tilfreds med dig" hun kunne ikke få saft lige ud at hun virkelig gerne ville have de dannede par, men hvor meget vidste Lynn egentlig om Aria når det kom til stykket? Ville det være nok med det hun vidste luge her og nu?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.10.2023 23:33
Aria havde meget svært ved at finde ud af Lynn, det ene øjeblik virkede det som om at Lynn elskede hende, men det næste virkede det som om at Lynn bare så hende som et dumt menneske, Aria havde svært ved det, men hun sagde ikke noget til det.
Lynn skulle nok vise det rigtige på et tidspunkt, og handlingerne hun før havde set denne dag, viste allerede en masse.

Aria nød kysset og ønskede ikke det skulle stoppe, men som Lynn brød det så Aria hende i øjnene, et smil bredte sig på hendes læber ved Lynns ord "jeg kunne sige det samme til dig... men derfor syntes jeg stadig at du skulle ha en gave" sagde hun roligt og smilede til hende, hun lod sin hånd ligge på Lynns kind, hendes blik faldt lidt på de røde mærker Lynn havde og hendes smil falmede lidt "Jeg beklager jeg ikke fortalte dig om min far... jeg havde aldrig regnet med at jeg ville se ham igen" sagde hun stille og undskyldende, ingen tvivl om at hun hadet sig selv for at Lynn skulle opleve det og at Aria ikke havde vært ærlig omkring hvor hun kom fra, men nu var det ude og så måtte hun tag det som det kom.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 22.11.2023 20:49
Uanset hvor ægte dette her føltes så var der stadig den lille stemme i baghovedet der skreg på hun skulle stikke af. Problemet var bare... hun kunne ikke. Aria havde allerede set for meget, hun vidste for meget. Jo mere hun kom tættere på Aria jo mere åbnede hun op, men hvor meget skulle hun åbne op? Hun ville ikke traumatisere Aria selvom det en dag ville ske. Lynn var jo bare et blodtørstigt dyr.

Hun nød Arias berøring på kinden. Den lille smule varme Aria gav var rar om end at Lynn altid var kold. Et eller andet sted kunne hun godt lide at være sig selv omkring Aria, også selvom det måske ikke var så smart. Men det måtte være hendes problem og ikke Aria. "Du skal ikke undskylde. Vi kan ikke gøre for at vi kommer fra hvor vi kommer fra" svarede hun og kiggede hende ind i øjnene. Ja Aria havde oplevet et kort øjeblik Lynn's mørke, men skulle det forhindre noget? Ville Arias far lade hende være eller ville hun en aften ligge for døden fordi hendes far blev voldelig?
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.12.2023 12:48
Aria vidste at folk så på vampyrer som nogen drabelige vilddyr, men som aria sad og så Lynn i øjnene så hun kun den kærlige og skønne kvinde som flere gange havde vist hende at hun ikke ville lade noget ondt ramme aria. 
Aria vidste godt at det var en farlig forelskelse, men forelsket det var hun og hun var ikke i tvivl. 

Aria nussede lynns kind blidt med sin tommelfinger og smilede lidt over lynns ord "nej, det ka vi ikke, men jeg burde nok ha fortalt dig om ham, om den tid med ham, men det er en mørk tid som jeg ikke rigtig har ville se tilbage på, den er fyldt med en masse smerte og sorg... Jeg vil hellere se på nuet, sammen med dig" sagde hun roligt og smilede til Lynn, ingen tvivl om at aria var glad for Lynn og hun ville gøre alt hun kunne for at passe på hende.

Aria så på hende "selvom jeg helst gerne vil blive her inde hos dig, så er jeg nok nød til at få plantet de sidste blomster i haven, ellers visner de og det vil være synd" sagde hun stille og så på Lynn, aria havde det tydeligt bedre efter hun havde fået nogen mad og væske i kroppen, hun var endnu ikke på 100% men hun var okay. Hun havde stadig ikke taget læderjakken på, så hun havde kun sine bukser og en top på ellers var det blevet for varmt, hendes læderjakke lå henover ryggen på sofaen. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 12.12.2023 21:50
Lynn kiggede på Aria og lyttede til hendes ord, men selvom Aria sagde noget lyttede Lynn ikke rigtig efter. Aria skulle jo ikke undskylde for noget hun ikke var herre over vel? "Aria... Vi alle har en fortid som vi ikke altid er stolte af. Det betyder ikke at vi ender som dem vi kommer fra" Lynn havde for længst indset at hun ikke blev Lor igen, hun ønskede ikke at tage sin fars kappe på sig. DEt var en gammel sag, og hun nægtede at blive som sin skaber. Et vildt og blodtørstigt dyr. Nej det var bare ikke hende, men Aria behøvede ikke at kende hendes baggrund lige nu. Måske en dag, men lige nu skulle hun træde varsomt for ikke at skræmme Aria væk.

Lynn rejste sig op fra knæene hun sad på og kiggede på Aria. "Hvis du bevæger dig ud igen... så tager du noget af det tøj af, jeg vil nødig finde dig der ude på græsset hvor jeg ikke kan nå dig" svarede hun og rakte en hånd ned imod Aria som hun kunne tage fat i for at komme op. Et kort bid i underlæben dukkede op, og hun lagde et blik der gik ned i gulvet inden der sneg sig op på Arias ansigt og ind i hendes øjne. Tænk at Aria ikke var bange for hende, og at hun ikke behøvede at skjule hvem hun var.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2023 21:55
Aria nikkede roligt til hendes ord "det ved jeg, jeg nægter at blive som min far i hvert fald" sagde hun roligt og smilede lidt. Hun nægtede faktisk at blive som nogen af hendes forældre, men det var en anden historie som de altid kunne tag senere.

Aria så lidt ned af sig selv og så undrende på Lynn "så jeg skal tag min top eller bukser af?" sagde hun roligt og grinede lidt, læderjakken havde hun taget af så hun havde kun sin top og sine bukser på.
Aria tog i mod hendes hånd og rejste sig op fra stolen, hun skulle ha de blomster i jorden før hun gjorde alt mulig andet. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 14.12.2023 02:16
Aria var så sød, og Lynn prøvede virkelig at fortælle ting men alt hvad hun ville sige arbejdede imod hende. Hun ville bare gerne kunne sige tingene lige ud, især det med at hun faktisk holdte af Aria. "Jeg tvivler på du bliver som den mand." svarede hun og smilte lidt. Forhåbentlig hvis alt uheld var ude for dem og gik fra hinanden (hvis de nogen sinde blev et par) så håbede hun ikke på at Aria valgte en mørk vej.

Selvom Aria havde taget jakken af kunne Lynn alligevel ikke lade vær med at være lidt beskyttende i denne hede sol. "Hvis det stod til mig? Så begge dele. Eller i det mindste smørre bukserne op. Du er ikke typen der går i kjole som mig. Så du skal have noget der kan køle dig ned. Hvilket et par varme bukser ikke gør" egentlig ville hun helst se Aria uden tøj på, men så vidste hun også bare at hun ikke kunne holde sine kolde fingre for sig selv.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 14.12.2023 11:00
Aria smilede over hendes ord "jeg gør i hvert fald mit bedste for ikke at blive som ham" sagde hun roligt og smilede til lynne. Det var sødt hvordan Lynn talte om hende, og selvom der kom meget forskellige tegn fra Lynn så var aria ikke i tvivl om at Lynn holde af hende.

Aria kunne ikke lade vær med at smiler over Lynn, endnu et tegn på at Lynn holde af hende og ville passe på hende "jamen, haven er lukket, og hvis det er sådan jeg kan få lov til at arbejde færdig, så må det jo være sådan" sagde hun roligt og gik over til sofaen hvor hendes jakke lå.

Aria tog roligt sin top over hovedet og lå den sammen med jakken, inden hun tog sine bukser af og lå ved jakken og toppen, så hun nu kun havde undertøj på. 

Aria så på Lynn "må jeg gå ud og arbejde videre nu?" sagde hun roligt, men med et skævt drilsk smil på læberne, haven var alligevel lukket så ingen andre end Lynn ville kunne se hende, og hun var ikke blofærdig heller så hun havde ingen problemer med at arbejde i undertøj, slet ikke når der var så varmt.

Aria gik over og tog det sidste af sin lemonade inden hun bevægede sig mod bagdøren ud til haven, blomsterne skulle jo sættes i jorden. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.12.2023 00:52
Uanset hvad Lynn sagde havde Aria altid et svar lige ved hånden. Det var utroligt fascinerende, nogen gange mått selv Lynn tænke sig lidt om inden hun åbnede munden, specielt hvis hun ikke skulle tale om sin fortid hun helst ville glemme, men som altid lå i baghovedet. 

Hun kiggede efter Aria som hun begyndte at tage det sidste tøj af, og Lynn tog sig selv i at kigge lidt ekstra på Aria mens hun stod med ryggen til. Damn et skår! Hun så virkelig godt ud med og uden tøj på der var ingen tvivl! Faktisk tog Lynn sig selv i at bide sig i underlæben efterfølgende at lille slik inden Aria vendte sig om og gik over for at drikke det sidste. 

I det Aari var ved at træde ud af døren til haven måtte Lynn lige blinke et par gange. "Lige et øjeblik unge dame" hun vendte sig om med det samme og gik over til sit skab med remedier og roede lidt rundt med et par dåser og glas flasker. Hun fandt det hun skulle bruge, en gammel rund glas dåse og skruede låget af. Hun vendte sig om og gik hen til  bordet for at række Aria glas dåsen. "Her, smør dig lidt ind i det. Det er normalt noget jeg bruger til brandsår hvis jeg har fået sol på mig, men det skulle virke fint på dig også. Det er med.. Hvad hedder den nu i dag. Øøh... Lavendel duft ja... Smør et tyndt lag på huden, ansigt, arme og ben" svarede hun og kiggede afventende på hende. Aria skulle nødig få for meget sol så hun ikke kunne røre ved Aria senere. Slet ikke hvis Aria orblev halv nøgen, så var chancerne ret store for at Lynn ikke ville kunne holde fingrene for sig selv.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 17.12.2023 01:14
Aria kunne mærke øjnene på sig og det fik hende bare til at smile. 

Aria var så småt på vej ud i haven igen da Lynn talte. Aria stoppede op og så mod hende. Hun smilet og gik over og tog i mod glasset og begyndte roligt at smørre det på huden som Lynn havde sagt.

Aria så på Lynn "vil du hjælpe mig med ryggen" spurgte hun roligt og smilede til Lynn, aria kunne ikke nå sin egen ryg men måske Lynn kunne hjælpe, og så nød aria at mærke lynns berøring. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.12.2023 01:20
Det var altid noget at Aria lyttede til en gammel kælling som Lynn. Men hun vidste også godt at Aria ville åbne munden hvis der var noget der ikke passede hende. Så det handlede nogle gange om at holde mund der hvor der skulle holdes mund. Eller tage et møgfald. Ikke at Aria havde gjort det endnu, men Lynn var sikker på at det var noget Aria ville gøre når det kom til stykket.

"Ryggen??? Åh ja Ryggen. Selvølgelig" kom det fra hende og rev sig væk fra bordet og om på den anden side for at stikke et par fingre i glasset. Hun tog lidt af salven på hænderne og smurte et tyndt lag på Arias ryg. Hun gjorde det langsomt, mest fordi hun ville nyde dette øjeblik hvor der ikke var noget seksuelt i mellem dem. Men bare sådan fordi det var en rar følelse. Da hun havde stået og smurt længe nok fjernede hun endelig fingrene og rømmede sig kort. "Så skulle den være klaret" Hun bevægede sig hen til vaskebaljen der var vand i og begyndte at vaske sine fingre, om end at hun egentlig selv burde tage noget af den salve på sin ene hånd og det halve af ansigtet.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 17.12.2023 01:26
Aria smilede over hende, og fjernede sit hår så hun kunne komme til ryggen, aria nød berøringen selvom den ikke var seksuel. 

Aria smilede "tak" sagde hun roligt og smilede til Lynn "du burde nok selv tag noget på også... Men jeg går i haven, jeg kommer ind når jeg er færdig" sagde hun roligt og smilede til Lynn inden hun bevægede sig mod haven igen.

Aria ville gerne være færdig med haven inden mørket falde på, for så kunne Lynn nyde synet der, når hun faktisk kunne gå uden for uden at brænde op. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal Administrator, Muri Læremester, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 10