En gammel kending lærer nye ting.

Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 11:16
Et let hulk kom fra hende, hvorfor var han altid så sød ved hende? Hun kunne ikke helt finde ud af sig selv, ikke helt finde ud af hvor de var henne i forholdet til hinanden, men en ting var sikkert, han var der for hende 100%, det vidste hun nu, det havde han bevist og hun var et eller andet sted glad for, at det var sådan det var. Hun lå bare og tørrede øjnene, det var rart han ikke spurgte mere ind til det end hvad han gjorde og ikke mindst at han lyttede til hende, hun var glad for han tog sig sådan af hende og hun var glad for han var der når det hele brændte på og et eller andet sted også, at han så hende i en mere sårbar position.

Margareta rejste sig fra sengen og gik over til et skab, hvor hun tog en lidt lodden morgenkåbe ned fra knagen, som hun rakte til ham. "Det er den eneste jeg har, men du må gerne låne den." Hun havde det fint med at gå ud som hun var, hun var jo vant til at vise sig frem og havde det egentligt ret godt med sig selv, så hun smilede bare skævt til ham og kastede morgenkåben, så de sammen kunne gå ned og nyde det bad hun havde lagt op til.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.01.2023 14:49
Han behøver ikke at spørge mere ind til det, han lytte gerne hvis hun vil snakke mere om det men det var op til hende og han vil ikke presse på, han smiler rolig til hende som hun fik tørre sine øjne og derefter fik rejse sig op, han rejse sig også op og gik lidt tættere på hende, at hun havde en morgenkåbe han kun låne var han glad for, at den var lodde tog han sig ikke af, som hun selv havde sagt havde hun ikke haft så mange kunder i den sidste stykke tid, så var det også svært at købe ny ting når man ikke har råd til det 

Han tog imod morgenkåbe da hun kastede den og tog den på, hvor han lukke den let, hvorefter han gik hele over til hende og lad sine armene let om hende og kiggede ned på hende, han kyssede hende kort på hendes pande, "du må godt sige fra, hvis det gør ondt eller hvad det nu skulle være, jeg bliver ikke sur på dig, jeg vil sig det jo godt" sagde han og smiler til hende, inden han kyssede hende op mund, "skal vi få god det bad" halvt spurgte han og smiler til hende, han fik over og tog flaske med vin og deres glas, inden han gik over og åbne dør og lod hende gå ud første, inden han selv gik ud.

Da de kom ind i baderummet, Låser han dør og tog morgenkåbe af, ind han lad sig i badekaret, hvor han lad sine armene på kant af badekarret, "kommer du, vandet er dejlig varmt" spurgte han og kiggede på hende mens han smiler til hende, han hælder vin op i begge glas inden han stille flaske fra sig og rakte hende det en glas efter hun var kommet op i badekaret til ham, om hun lad sig op af ham eller ej var op til hende, han vil selv synes det var mest hygge hvis hun lad sig op af han.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 17:59
Et roligt smil kom fra hende, som han kyssede hendes pande og hun smilede glad, som hun mærkede glæden ved hans kys. Hun kunne mærke roen falde over hende, som han sagde hun godt måtte sige fra, hun var bange for at gøre det med hendes faste kunder, men han var virkelig noget andet, han var der virkelig for hende. Hun nød at vide, at han var der så meget for hende, at han lyttede til det hun sagde og at han ville hende det bedste.

Med ro i kroppen gik hun ud af døren og viste vejen ned til baderummet, selvom han jo godt kendte vejen. Hun fandt roen i at gå nøgen på gangen, det var bare sådan hun så ud, det var sådan hun var og alle vidste det. Hun havde det godt med sig selv og smilede over hvordan hun bare kunne gå der, uden nogen sagde noget. Hendes kollegaer smilede bare over hun for en gangs skyld havde en fyr med og der var ro over det hele.

Som han satte sig i badekarret, gik hun over for at sætte sig ned til ham og tage imod glasset med vin. Hun satte sig med ryggen til ham og skålede let, som hun nød hun kunne være sig selv i hans arme, hun skulle ikke være noget hun ikke var og det var virkelig dejligt. Hun skålede let og så frem for sig, med et nærmest drømmende blik. "Tak fordi du er dig," sagde hun stille, men håbede han hørte det.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 28.01.2023 18:19
Han var glad for af ser at hun stadig var glad, så var det nok ikke så slem også når hun heller ikke sagde mere om det, han gik med hende ud på gang og ned af den, han vidste godt hvor baderummet var hen men lod hende viser vej, han nikke svagt som hils til hendes kolleger de mødt på tur ned af gang, ikke fordi der var langt men det var en del lystpiger her i huset eller det havde han en ide om at der var, da de kom inden på baderummet, lås han dør ikke fordi han var bange for at hun vil løbe sin vej men så bliver de ikke forstyrret.

Han smiler rolig til hende som hun kom op i badekaret til ham og tog det en glas som han havde rakte hende, han skåle let med hende og nippe til sit glas, men kun godt smage at den havde stå og trukket i noget tid, han smiler rolig da hun sat sig mellem hans ben og læner sig op af ham, han lad den fri arm om hendes liv, han lad den der bare, han gjorte ikke andet, da de også godt kun nyder hinanden selskab ude de behøver at havde sex, han smiler svagt af det hun sagde, "det er så lidt og i lige måde" sagde han og kyssede hende kort i håret, det kun godt være at hun ikke havde sat det så højt men han hørt godt og især når der var stille som var omkring dem lige nu.

Han læne sit hoved tilbage så han hvile det mod kant af badekaret og lukke sine øjne, "har du enlig stadig den creme fra din fødselsdag som jeg brugt til af massage dig med" spurgte han og åbne sine øjne for af kiggede på hende, han vidste godt at hun ikke kun tryk hård nok på ham men han kun massage hende, hvis hun vil havde det og at hun havde mere af det creme, han nippe kort til sit glas.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 28.01.2023 23:58
Roligt nippede hun til sit glas et par gange, mens hun fandt den rette stilling og hvilede ordentligt op af ham, mens han lagde armen om livet på hende. Det var dejligt at være i hans arme og nyde hvordan han passede på hende, det var noget af det bedste at have følelsen af han passede på hende, selv når de var i vandet. Det var lidt skræmmende han ikke havde noget at sige til det hele med at hun havde smerter, det at han var okay med hun trak sig var underligt. Det var jo ikke fordi det ville være underligt for andre, men hun havde bare sådan en fornemmelse af han var anderledes end hendes andre kunder, hun var vant til intet af det hun gjorde var okay og det var underligt.

Hun nussede let hans ben under vandet, mens hun nikkede. "Cremen ligger på mit værelse, jeg har kun ville bruge den når det var dig og mig." Hun rødmede let, det var ikke en løgn, det var kun når han havde været i nærheden, at hun rent faktisk ville gøre noget med den, det var kun når hun var sammen med ham hun ville føle hun kunne gøre ting, som hun ellers ikke følte. Han var en speciel kunde og det ville hun aldrig benægte.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 29.01.2023 01:26
At hun havde smerte gik han ud fra kom fra at det var lang tid side at hun havde været sammen med en kunde, han kun da også bliver øm hvis han havde sex længe og at det var lang tid side han selv havde haft noget sidste, derfor stille han ikke spørgsmål til det og hun havde også samtid selv sagt at hun ikke havde så mange kunder mere, så han gik ud fra at det var derfor.

Han nikke kort til det hun sagde og smiler, "det klæde dig når du rødme og det er jeg da glad for at du kun vil bruge den når det er hos" sagde han og kiggede på hende, han nippe kort til sit glas, han slappe lidt mere af da hun begynde af nussede ham på hans en ben, han begynde rolig af nusse hende på hendes mave, "hvad sige du til at jeg giver dig en omgang massage når vi kommer tilbage til værelse, eller har du andre ideer med creme" spurgte han og kiggede på hende, han havde ikke nogen ide til hvad de ellers kun bruge den til, udover det vidste han også godt at han ikke fik noget massage tilbage men det kun han også godt lever med at han ikke fik.

Han nippe lidt til sit glas igen, han vidste at han fik noget andet af hende inden en omgang massage, han fik det ud af hende af han fik selskabet af hende ude i hytte, og så bare det hun vil hjælp med de forskellige opgaver der vil være der ude, vil også være mere inden fint for ham.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 29.01.2023 20:43
Det var sødt af ham at komplimentere hende og hun var dejlig for han var der for hende, hun kunne godt lide at få komplimenter når der var noget at komme efter, det var rart at vide han tænkte over de ting hun gjorde og det var vidunderligt han faktisk lyttede. Hun nød at han nussede hendes mave og hun kunne ikke lade være med at nyde bevægelserne, det var rart med lidt nussen.

"Altså jeg siger aldrig nej til en massage, men du skal ikke føle dig tvunget," sagde hun let og trak på skuldrene.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 30.01.2023 06:09
Det så ud til at hun blev glad for hans komplimenter, det var han glad for af ser, udover det tyder det ikke på at hun havde nogen andre ideer til hvad de kom bruge creme til, han smiler svagt af det hun sagde, "bare rolig det gør jeg ikke" sagde han og kiggede ned på hende, inden han nippe til sit glas, han fortsat med af nussede hende på mave, de kun lige så godt finde på noget andet af laver, da han havde en ide om at det ikke bliver til mere sex i aften, ikke fordi det var et problem men det vil bliver en lang aften/nat hvis de ikke havde noget af laver.

"Hvor meget mangle du enlig af tøj til rejse" spurgte han og kiggede på hende, han havde sagt af han vil giver nogen krystaller, så hun kun købe noget men det var bare hvor meget hun enlig mangle, nu hvor han havde lånt hende morgenkåbe og den havde det ikke for godt mere.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 03.02.2023 15:36
Et genert smil fyldte hendes kinder, som hun så forlegent på ham, det gik fra at være nydelse og hygge, til det som hun virkelig ikke kunne lide at snakke om. Godt nok havde han endnu ikke betalt for en aften med hende, så hvad var nogle krystaller til tøj? Dog var det bare langt mere end 'bare' tøj, for hun manglede seriøst alt, hun havde næsten ikke noget tøj, alt var tyndslidt og hvad endnu værre var, så var der ikke noget som ikke skjulte hendes ædlere dele.

"Jeg har ikke rigtigt noget..." Sagde hun nervøst og trak sig sammen, hun var lidt nervøs for hvordan han ville tage det, men hun håbede alligevel det ikke var alt for slemt.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 03.02.2023 17:31
Han kun godt mærke på hende at hun trak sig lidt sammen efter hun havde svaret på hvor meget hun mangle, han havde enlig tror det var så meget hun mangle, selvom det havde være lidt tom for kunder for hende, han bukke sit hoved og kyssede hende på hendes hals, hvorefter han nappe hende kort på hals, for af viser at han ikke var sur på hende, han var overrasker over det men ikke sur, "ja okay, du har vel kjole jeg gad dig til din fødselsdag" spurgte han og kiggede på hende, han vil blev trist hvis hun ikke havde den for han havde brugt tid på at finde den rigtig og så var han så heldig at den passer hende så godt som den gjorte.

Men ud fra at hun mangle store set alt, kun han godt høre at han skulle give hende flere krystaller inden han lige havde regnet med, ikke fordi han havde et problem i det, for det gå ikke at hun fryser ude i jagt hytte og han kun ikke holder hende varm hele tid, han bliver også træt og hun vil nok også få den brænde fornemmes igen, han nippe kort til sit glas.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 03.02.2023 21:11
Usikkert nikkede hun let og så frem for sig, jo selvfølgelig havde hun da kjolen, hvordan skulle hun ikke have den? Men var han egentligt klar over hvor koldt det var? Hun lænede sig op af ham som han kærtegnede hende og der var ingen tvivl om hun nød det. Hun sukkede let op af ham og smilede lidt, hun vidste ikke hvordan hun skulle sige det, skulle hun trække i land og ikke tage med ham til hytten eller hvor var hun henne?

"Altså vi kan godt droppe det, hvis jeg er for dyr..." Startede hun lidt opgivende ud. "Kjolen er det eneste jeg har, men den er jo ikke varm, det er en sommerkjole..." Hun kradsede sig let på armen, hun havde det meget akavet med det her med der pludselig var snak om anstændig påklædning.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 04.02.2023 09:01
"Nej det synes jeg ikke og nej det er du ikke" sagde han og kiggede på hende, grundt til han spurgte om det her ting, var bare for at finde ud af hvor meget hun mangle, "det er jeg glad for at du stadig har den og ved godt at det er en sommerkjole, nu var tanke heller ikke du skulle havde den med" sagde han og smiler rolig til hende, han var bare nysgerrig om hun stadig havde den, nu hvor det var en gave fra ham til hende, han tog rolig fat om hendes hånd som hun kradsede sig med, hvor han løfte den op så han kun kyssede den svagt, inden han slap den, der var ikke rigtig nogen grund til at hun kradsede, ikke så han kun ser det.

De skulle nok finde ud af det, hans plan var i for vej at hun skulle tager ud og køber tøj mens han selv fik købt de sidste ting til rejse, det kun godt være at det ikke var nogen lang rejse men det krave stadig en del, nu hvor det ikke kun var ham selv han skulle tænke på, men nej de skulle ikke droppe det, han havde så set, set frem til at tager hende med ud fra byen, så hun kun få noget frisk luft og noget ro, for han tror at det vil gør hende godt, udover det vidste han også godt at der var mere arbejde i det da de skulle tænke på det hele selv ude i hytte, da der ikke lå nogle købmand rundt om hjørne, men det var store set hans hverdag at skulle det, når han rejse så meget som han gør.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 04.02.2023 09:51
Et forlegent smil fyldte hendes kinder, som han kyssede den hånd hun havde kradset med, det viste alligevel han tog sig af hende og ville hende, hun kunne ikke rigtigt lide at være i denne kattepine med at være i hans selskab men ikke kunne byde ind med andet end sex, jovist det var alt hun havde kendt i mange år, nok siden hun var 18, men det var alligevel hårdt at vide det hele var sådan.

"Jeg er glad for du tager det så pænt, men hvad kan jeg gøre?" Hun smilede roligt og steg langsomt op af badet. "Kan jeg gøre noget for du synes det er rejsen værd med mig? Jeg mener... Er jeg ikke bare påhæng?" Tanken havde strejfet hende før, men hun ville være sikker på han var okay med det hele.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 05.02.2023 16:31
Han lytte til det hun sagde og smiler svagt af det, han slap hende da hun langsom stige ud af badekaret, "hvad du kan gør, du kan holder mig med selskabet og så håber jeg lidt at du vil stå for mad, mane jeg klare nogen af de andre ting" sagde han og kiggede på hende, der var nok af ser til, han skulle nok stå for at fanger deres mad og slagter det, så hun kun laver mad ud af det og holder gang i kamin, så de havde varme i hytte, han rejse sig selv lidt efter hun vade stige ud af badekaret.

"Du kan være åbne om hvordan du føler, så vi begge har det godt og udover skal du prøve at slappe af og nyder den stilhed der, er der ud og den frisk luft" sagde han og kiggede på hende, han tog et håndklæde og begynde af tørre sig, efter han havde gjorte det, tog han morgen kåbe på og var så set klar til at gå tilbage til hende værelse, han tog deres glas og flaske med vin, der var stadig lidt tilbage i den, "også udover det synes jeg heller ikke at du bare er et påhæng, for hvis jeg synes det, vil jeg ikke havde spurgte dig om du vil med" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig til hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 05.02.2023 16:51
Et let smil faldt på hendes læber, mens hun tørrede kroppen og håret, så godt som hun kunne. Det var slet ikke slemt, Faust var virkelig en mand der gjorde hendes job til så meget mere end det egentligt var, han havde altid behandlet hende pænt og det skulle han have lov til at blive ved med, hvis han ville.

Hun smilede let, som hun masserede håret med håndklædet. "Jeg er beæret, det vil jeg rigtig gerne, jeg skal gøre det bedste jeg kan." Hun var ikke en husmor og havde ikke lavet meget husligt i mange år, men alligevel var det da rart at kunne bruge det hun engang havde brugt derhjemme.

"Jeg forventer ikke meget, det er bare overvældende netop af den grund," sagde hun roligt og smilede til ham, mens hun studerede hans nøgne krop, hun kunne ikke lade være.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.02.2023 05:58
Han smiler rolig af det hun sagde, "det er jeg glad for at høre og mere behøver du heller ikke af gør" sagde han og hentyder til at hun ikke behøver at gør mere inden hendes bedst, så var det planlagt at hun stod for mad de skulle havde, ikke fordi han selv var en haj i et køkken men han kun da finde ud af lidt, han var bedre til noget kød over et bål, men det var jo også meget nemmere af laver mad på den måde når man næste altid rejse rundt.

Han smiler og lytte til det næste hun sagde og nikke kort som svar, han synes ikke der var rigtig noget at svar til det, andet at han var glad for at hun glæder sig til tur, han lad også godt mærke til af hun kiggede på hans nøgen krop, "ser du noget godt" spurgte han drille og gik tur på hende efter havde han tager morgenkåbe på, hvor han lad arm om hende og tog hende derefter på røv og klemmer svagt om den en balle, han nyder da også synet af hendes nøgen krop men han regne ikke med at hun var klar til mere, hun havde ikke sagt noget om det og de behøver heller ikke kun havde sex, de kun nok også finde på noget andet af laver, "skal vi gå tilbage til værelse eller hvad tænker du" spurgte han og kiggede på hende.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.02.2023 11:24
Som han opdagede hun kiggede, skyndte hun at kigge væk, inden hun behøvede at svare på noget og lod ham i stedet tage morgenkåben på. Hun var ikke genert, men måske en smule tilbageholden. Det føltes pludselig som meget at spørge om som det hele blev virkeligt og hun kunne jo godt lide ham, så det var med at acceptere hvordan tingene stod.

Margareta smilede let ved klemmet på sin balle og nikkede, som hun åbnede hægten på døren og åbnede den. "Lad os endelig komme tilbage." Sagde hun smilende og viste vejen tilbage til værelset, selvom han nok udmærket vidste hvilket der var hendes.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.02.2023 06:08
At hun ikke svaret på om hun så på noget godt, gjorte så set ikke noget da han havde set at hun havde stå og kiggede på ham selvom hun kiggede væk da han spurgte ind til det, han smiler rolig tilbage til hende som hun smilede efter han havde klemt om hendes baller, han nikke kort til det hun sagde og lod hende åbne dør, han venter dog på at hun gik ud første, han kendt godt vej tilbage til hendes værelse men han lod hende viser vej, da de kom tilbage til hendes værelse og havde fået lukke dør, tog han morgenkåbe af og lad den fra sig.

"Finde du creme frem og hvor vil du have massage hen" spurgte han og kiggede på hende, han vidste om det skulle være hele kroppen eller kun ryggen, eller hvad hun nu kun tænke sig, han sat sig på seng kant mens han venter på at hun fik fundet creme frem som han skulle bruge til af masser hende med, han havde stille flaske med rød vin og glas fra sig på bordet inden han havde sat sig ned 
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Emilia 09.02.2023 21:04
Det var lidt underligt hvor hurtigt de kom tilbage, Margareta var måske en smule konfus. Hun kunne egentligt godt lide at være omkring Faust, men hun var forvirret og frustreret over ikke helt at vide hvor det var han ville hen eller hvad han ville have ud af det hele, hun sagde det bare ikke højt. Hun var bare forvirret over de skulle så mange ting og han betalte ved at købe hende tøj og tage hende med ud i en hytte. Hvad var hans intentioner egentligt?

Tøvende fandt hun cremen frem fra en skuffe og forærede ham, mens hun trak på skuldrene. "Bare ryggen tænker jeg," sagde hun lidt tøvende og så vurderende på ham, hun lagde sig ned på sengen og sagde ikke rigtigt mere end det.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 13.02.2023 06:10
Nu var den føles der igen med at der var noget galt, om det var noget han sagde eller gjorte vidste han ikke, da hun ikke sagde noget og han kun ikke læser tanker, selvom det kun være meget godt nogen gang at kun det, da de kom tilbage til værelse, fik han ladt morgenkåbe fra sig og fik godt ladt mærke til at hun tøvende fandt creme frem, som han skulle bruge til af maser hende, han tog imod den og smiler rolig til hende, han nikke kort til det bare skulle være ryggen.

Han tog låg af creme og sat sig ved hendes bagdel, så han havde et ben på hver side af hende og ude at han sat på hende, hvor han begynde at smøre hendes ryg ind i creme også så at han fik varme hende muskler lidt op, "jeg har det som at der er et eller andet galt som du ikke sige" sagde han og fortsatte med at masser hendes ryg, han tryk rimelig hårdt for at han kun løser op i hendes muskler, "du må sige til hvis jeg trykke for hårdt" sagde han og smiler svagt, da han vidste at hun ikke rigtig vil kun ser det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Muri Læremester, jack
Lige nu: 3 | I dag: 8