Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 28.01.2023 16:36
Det var med rødmende kinder, at Karma tog imod noget af maden, det var virkelig smart hun havde det med, Karma havde slet ikke tænkt så langt som at de skulle have mad igen på et tidspunkt. Det var rart hun også tilbød noget til Karma, for nu hvor hun mærkede efter, kunne hun godt mærke sulten havde indtruffet sig.

"Jeg sagde du var som en veninde for mig," hun rynkede let på næsen, havde hun ikke været tydelig nok i sit svar? Var hun uklar eller var der noget der havde taget lyden? Hun undrede sig lidt, men tog en bid af maden, blot for at tænke på noget andet.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 17:20
Det var ikke meget mad hun kunne tilbyde Karma, men lidt havde vel også ret. Aria hælde noget op at drikke i de to krus hun havde fundet frem og stalte det ene over til Karma, det var vand blandet sammen med nogen bær som gav det en mere sødelig smag i stedet for bare ren vand.

Aria så stadig overrasket på hende og blinkede et par gange "undskyld min måde at reagere på, det er bare ikke noget jeg høre så tit" sagde hun stille og stadig tydeligt overrasket "slet ikke fra folk jeg næsten har slået på" fortsatte hun og så lidt undskyldende på Karma. 
Nu hvor de enlig havde det godt sammen, så fortrød Aria lidt meget den måde hun havde behandlet Karma på tidligere hvor hun enlig havde slået hende op af en væg og vært tæt på at slå hende, men det var sket og hun kunne ikke lave det om uanset hvor meget hun gerne ville.
Hun kunne dog gøre fremtiden bedre, i stedet for at leve i fortiden.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 28.01.2023 19:21
Det var med varme i kinderne hun tog imod vandet også og tog en bid af maden, det var virkelig dejligt at vide, at hun delte til trods for hun ikke havde så meget, der var så meget venlighed over hende, selvom hun måske ikke var hvad man ville kalde en egentligt ven. Eller jo, nu ville Karma gerne kalde hende ven, men det var også noget andet.

Hun lyttede til hvad hun havde at sige, men smilede bare af det og trak på skuldrene, hun havde det ikke så svært med at give fra sig. "Jeg ved godt alle ikke ville tilgive det, men det var jo også min egen skyld." Hun rødmede lidt, det var lidt meget hendes egen skyld, mere end rigeligt hendes egen skyld, det var der ingen tvivl om.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 28.01.2023 23:34
Aria havde ikke meget generalt, men når man først kom på den gode side af hende så havde hun intet i mod at dele med folk. Dog skulle man gøre sig fortjent til den venlighed og loyalitet, det var ikke noget man bare fik gratis.
Ja Aria og Karma havde ikke lige frem haft det bedste første håndtryk, men de var vist lige gode om dette, og de begge havde trods alt tilgivet hinanden for det og Aria havde intet i mod Karma længere, hun forsøgte trods alt at hjælpe Aria med at samle hendes fugl, og selvom revnerne stadig kunne ses så var det handlingen som betød noget for Aria.

Aria så på hende og nikkede lidt til det hun sagde "vi var vist begge to lige gode om det, og fra min side der er du tilgivet så jeg har intet ondt mod dig... jeg håber ikke du har noget ondt mod mig" sagde hun roligt og fik et oprigtigt venligt smil på sine læber.
Aria kunne godt være venlig, men det skulle fortjenes, man skulle ikke regne med man bare fik det foræret.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 29.01.2023 13:24
Det var virkelig en lettelse uden lige, at Aria sagde hun ikke havde noget ondt mod hende, det var det man drømte om at høre, når man som Karma i virkeligheden var lidt konfliktsky og bare gerne ville være venner med alle. Det var ikke noget hun fortalte til alle og alle, men det var sådan hun var. Hun var ikke glad for at hade folk, hun var slet ikke glad for at være den der blev hadet, i virkeligheden ville hun bare gerne være venner med alt og alle.

"Intet overhovedet, du vokser på mig." Hun smilede med rødglødende kinder, hun var virkelig glad for at have fundet en ven som Aria, en hun følte hun kunne stole på og hjælpe med ting, der var virkelig mange gode ting ved at være derude sammen med Aria og med et smil så hun på graven, man kunne vel godt sige hendes søster havde ført dem sammen? Det var smukt og hun var virkelig glad for at kunne være der. "Din søster var sikkert guld værd."

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 30.03.2023 13:46
Aria så på Karma og smilede lidt "i lige måde" sagde hun med et lidt drilsk smil "det er sjovt hvordan man kan komme fra to forskellige verdener og stadig finde ud af det sammen...ikk?" sagde hun stille og så på graven. 
Aria måtte synke en klump i halsen da Karma kommenterede på hendes søster, Aria nikkede stille "det var hun.... vi hang sammen, altid.... og jeg har hende med hvert skridt jeg tager her i livet" sagde hun stille og så på graven og smilede lidt, hun ryddede selvfølgelig også lidt op ved gravstedet så det så pænt ud.

Aria savnede sin søster, ingen tvivl om det, men hun havde også lært at leve uden hende, det var hun trods alt nød til ellers ville hun ikke kunne komme længere i sit liv hvis hun sad fast ved siden søster.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 09.04.2023 19:09
Et lettere drømmende blik var nok det man allerbedst kunne beskrive Karmas ansigt som, som hun stod der og så på Aria, mens hun fortalte. Det var tragisk det der var sket, men måden Aria fortalte om hendes søster på, det var det hele værd. Karma ville virkelig gerne kunne fortælle en historie som Aria fortalte historien om hendes søster og jovist, det var lidt det Karma gjorde med sit skuespil, men det her... det var ægte.

"Det er virkelig smukt, jeg ville ønske jeg havde en der fulgte mig på samme måde, som hun følger dig, selvom hun ikke længere er i blandt os." Hun smilede svagt og vidste ikke helt om hun skulle kramme Aria eller bare stå på afstand, men det var så smukt. Tænk at have en man holdt så meget af, det var virkelig vidunderligt.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 18:45
Aria så lidt mere på graven, sørgede for den var pæn inden hun rejste sig op igen og ser på Karma "det kan du stadig nå at få... det handler om at finde en ven eller veninde som er loyal til det sidste" sagde hun roligt og smilede en lille smule.
Aria var selv typen der var meget loyal, og hun gik meget op i at man skulle være loyal overfor dem man havde kært.

Aria så lidt på graven "vi ses i morgen kære søster" sagde hun stille og så på Karma "jeg tænker at gå igen, jeg ved ikke om du vil med eller om du skal noget andet?" sagde hun roligt og så afventende på hende.
Aria havde enlig ikke flere planer denne dag, men man kunne altid lave nogen planer hvis det var det man ville.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 16.04.2023 19:27
En knude dannede sig i hendes mave, som hun så på Aria. En loyal veninde? Ja den eneste hun hidtil havde lyst til at være loyal overfor, det var selveste Aria, men hun kunne jo ikke love noget over for en hun lige havde mødt og måske det ville skræmme hende væk? Hun smilede for ikke at virke mistænksom og nikkede så til det hun sagde, hun havde jo nok ret, det ville være godt at have en man kunne være loyal med og en man kunne støtte.

Karma trådte lidt til siden, nikkede til graven og smilede så til Aria. "Jeg har lyst til at lære dig bedre og kende, hvis du vil lade mig?" sagde hun med et smil og gik let over til hende, for at få et svar. Hvis de nu lavede noget mere sammen, ville der måske komme en klarhed over om de kunne være venner?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 16.04.2023 19:57
Aria så lidt på Karma og nikkede lidt overrasket over at hun ville lære Aria at kende, det var sjældent hun hørte det "øhm... det kan vi godt... men hvad med at vi så laver noget du syntes om... så kan vi skiftes?" foreslog hun roligt, den bedste måde at lære hinanden at kende på var vel ved at gøre nogen af de ting de hver i sær kunne li at lave.

Aria så lidt på Karma og bevægede sig roligt væk fra graven, mest for ikke bare at blive stående der, men så de så småt kunne begynde at komme videre i stedet for at stå stille.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 21.04.2023 21:48
Karma blev lettere chokeret over den melding, men nikkede også bestemt og med et smil på læben. Noget hun kunne lide at lave? Det kunne være spændende at vise Aria hendes del af Dianthos og de kredse hun kom i, måske Aria ville få en god fornemmelse af det, når hun oplevede hvordan det var?

"Altså jeg kan godt lide at gå i teatret, når jeg ikke selv spiller, gå på markeder og sidde på den lokale kro og nyde selskabet. Der er mange gode ting, hvis du er frisk på det?" Hun smilede let, det var jo ikke ligefrem fordi det var alles kop te, men det var virkelig det hun elskede og lave.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 19.05.2023 18:23
Aria lyttede lidt og nikkede roligt, normalt ville hun aldrig gå med til det, men hvis de skulle lære hinanden at kende så var det nok et godt sted at starte "vi kan altid prøve" sagde hun roligt, hun kunne altid give det et forsøg og så kunne de tag den derfra.

Aria var ikke van til at gå i teateret eller gå på de finere kroer, så det ville da være spændende og prøve, og hun ville da også prøve at ha et åbent sin omkring det.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 11.06.2023 20:58
Et let smil kom fra Karma, som hun glad sagde; "Så er det en aftale!" Hun ville virkelig gerne mere med Aria, hun virkede som en god ven, hvis man ville lære hende og kende og hun virkede virkelig som en man kunne lære noget af. Hun var glad og tilfreds, nød når folk de ville hende det godt og endnu mere når de ville hygge sammen med hende. Hun så smilende på Aria og spurgte, med et lidt skævt ansigt. "Hvad så nu?"

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.07.2023 19:27
Aria så lidt undrende på hende "skulle vi ikke prøve det der du gerne ville... eller vil du heller vente?" spurgte hun roligt og lidt forvirret, ville Karma heller vente med teater og kro?
Aria havde ikke rigtig andet hun skulle så det var enlig lidt op til Karma hvad hun gerne ville. Aria skulle finde noget og spise på et tidspunkt, men ellers havde hun ingen planer.
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 26.11.2023 02:12
Let trak hun på skuldrene, hun havde egentligt tænkt det måske ville være for meget for Aria, men hun nikkede glad. Hvis der var noget i verden hun gerne ville lige nu, så var det at vise Aria hendes verden og hvad hun kom fra, det fortjente Aria virkelig og derfor nikkede hun bare glad og så på hende med et opmuntrende smil. "Selvfølgelig skal vi det, hvis du har lyst så er det lige det vi skal." Det var noget af en højtidelig dag på godt og ondt, men hvis de kunne slutte den af med en festlighed, så ville den måske ikke være så hård at sluge og de havde jo fået meget ud af dagen det måtte hun da indrømme.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 08.12.2023 12:51
Aria nikkede lidt "jeg skal ikke andet i dag, så det kan vi godt... Før an" sagde hun roligt og lod karma vise vej, aria anede ikke hvor de skulle hen, hun kendte ikke til karmas verden, men hun ville gerne se den, se hvordan tingene fungerede der.
Man var nok ikke i tvivl om at hun ikke var en del af karmas verden, det kunne ses på hendes tøj bland andet, hendes stil var ikke lige frem så pæn og elegant som karmas, men aria var sig selv uden tvivl. 
Skuespiller

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 163 cm

Emilia 09.12.2023 19:45
Det var med ro i blikket hun viste vejen, hun var ikke bleg for at gå i gaderne, som de kom tættere mod den mere fornemme del af byen, hvor hun følte sig mere hjemme. Det ville nok vende situationen lidt, når det pludselig var Aria der var på uvant grund, men hun viste glad frem for sig, som de gik mod kroen. Der var flottere huse, mindre faldefærdige og mere elegante. Der var ingen tvivl om folk havde flere penge mellem hænderne der og hun smilede let, som hun viste Aria mod kroen og åbnede døren for hende. "Du vælger det bord, der giver mest mening for dig." Hun ville ikke vælge om de skulle tæt på baren, langt fra folk, mere privat eller mere offentligt, for Aria skulle også finde sig tilpas derinde.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 14.01.2024 23:10
Som de kom tættere på det finer kvarter og Aria kom på mere og mere uvant grund var man ikke i tvivl om at hun ikke hørte til der, folk kiggede også noget på hende, men Arias selvtillid og selvsikker måde at gå på var der stadig, ingen tvivl om at hun var ligeglad med hvad folk sagde eller hvordan de så på hende.
Aria fulgte bare rolig med Karma.

Aria så kort rundt i kroen inden hun gik målbevidst mod et bord, det var ikke helt privat, men heller ikke helt ude i midten af rummet. Aria satte sig i hjørnet så hun sad med ryggen mod væggen, på den måde kunne hun ikke blive overrasket bagfra.

Aria så på Karma og ventede roligt på hvad der nu skulle ske, selvom Aria var rolig så var hun stadig meget bevidst om sine omgivelser og lå mærke til hver eneste lille detalje der skete omkring hende, hun vidste hvordan nogen folk kunne være når en som hende kom til det finer kvarter.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 4