Sulten dræber mig

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.12.2022 23:18
Lynn var vild med hemmeligheder! Eller nu var det ikke så tit hun fik nogen hemmeligheder at vide, hun var trods alt ikke særlig social anlagt. Hun forholdte sig mest til dyrene, dem kunne hun altid stole på. Det var ikke lige som mennesker der løj og spillede åndssvagt på kroerne. Nej dyrene havde altid brug for en hjælpende hånd, uanset hvor farlige de så var.
Dog hvis Aria havde noget på hjertet kunne hun bare spytte ud, Lynn var ikke sart, hun havde trods alt levet i over 1000 år og havde levet som peppermø lige siden. Hun fandt ikke det mandlige køn særlig tiltrækkende, specielt fordi hun vidste at de ville dø før hende, så hvorfor skulle hun indlede et forhold til en mand for at drukne sit hjerte i hjertesorger, når hun alligevel aldrig ville kunne få børn?

"Har jeg noget mellem tænderne? Der må da være et eller andet siden De kigger sådan på mig" hun kiggede lidt på Aria med sammenkelmte øjne inden hun lod tungen køre hen over tænderne. Tænk hvis hun havd noget indtørret blod hængende som hendes spyt ikke havde taget i løbet af natten, hun havde trods alt været sulten da hun spiste af Arias håndled.

Som Aria satte i gang med at gå fulgte Lynn trop og smilede lidt for sig selv som hun indåndede den frisk morgenluft. Det var tydeligt koldt og det kunne man se på Arias ånde som det gav en støv af kulde fra sig fra den varme mund. Det var ikke lige som Lynn der slet ikke havde nogen livskurs i sine indre organer sådan rigtigt. Gud hvor ville hun ønske at hun aldrig havde sagt ja til et evigt liv.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 11.12.2022 23:26
Aria var nok nød til på et tidspunkt at indrømme overfor Lynn hvorfor hun stirrede på hende, hun kunne ikke blive ved med at afvige det med forskellige ting.
Og rigtig nok der kom der et spørgsmål mere, hun så på hende og hendes blik fandt igen ned på hendes tændt som hun rystede på hovedet "nej, nej der er ikke... det er ikke det... det er bare...øhm..." sagde hun stille og kiggede hurtigt væk igen "ikke noget" sagde hun hurtigt derefter og fokuserede på naturen i stedet.

Aria gik roligt og fokuserede på naturen i stedet for at fokusere på Lynn, udover at hun selvfølgelig sørgede for at Lynn ikke faldt eller noget.
Aria gik med rolige skridt, der var for glat til at de kunne skynde sig helt vildt, så skulle de i hvert fald gøre det på en anden måde, men det ville Aria ikke foreslå, hun var ret sikker på det var et forslag Lynn ville sige nej til alligevel.

Aria vidste ikke hvorfor hendes tanker kræsede sådan omkring hendes tænder og tanken om at skulle blive bidt igen var irriterende rar at ha, det irriterede hende og hun mumlede svagt for sig selv og bandede lydløst af sig selv for det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.12.2022 23:54
Lynn lod tungen køre hen over tænderne igen som Aria ikke rigtig kunne finde de rigtige ord. Det var da ved gudernes hellige navn da ikke særlig betænktsomt og sælrig pænt ikke at sige hvad der var galt til et andet væsen! Hun værnede meget om sit udseende og det var derfor hun havde pink hår. Hun kunne godt lide at være anderledes, derfor gik hun stadig i sine fine lange sorte kjoler og korsetter. Ja ja det var jo standarter for de fine damer, men Lynn var også tdliger datter af en Lord, indtil hun brændte palæet ned fordi hun blev træt af at sidde på tronen og reagere i Nordlandet.

Hun stoppedeop og holdte Aria tilbage ved at klemme om hendes arm for at få hende til at standse. "Frøken Aria... Fortæl mig hvad du er. Har jeg noget i ansigtet? Sidder mit hår forkert? Altså det er ikke et gråt hår for det kan jeg ikke få. Men der må da være et eller andet siden du stirre sådan" kom det fra hende og kiggede meget alvorligt på Aria. Hun lød ikke vred men hun var bestemt i sit toneleje. Hun var ikke vred, men hun ville gerne vide hvis der var noget galt med hendes udseende. Nok var hun ikke særlig social og gemte sig i sit hus i Zicron men hun havde stadig standarter for sit udseende!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2022 00:17
Aria gik roligt af sted og forsøgte så vidt som muligt ikke at kigge på Lynns tænder, så kunne det være hun kunne holde sine tanker lidt i skak, men nej de løb bare løbsk i stedet for.

Aria blev revet ud af sine tanker da Lynn stoppede hende, hvilket fik hende til at se på hende med et undrende blik, især da hendes toneleje blev en del bestemt og det fik Aria til at kigge lidt ned og væk "nej, nej, det er intet med dit udseende, du ser...smuk ud...det er bare..." sagde hun roligt, og vidste ikke hvordan hun skulle sige det næste, men hun måtte vel hellere bare sige det.

Aria tog en dyb indånding og så lidt på Lynn "Det... det er...dine tænder....jeg ved ikke hvorfor, men mine tanker bliver ved med at vende tilbage til i går aftes og derfor stirre jeg.... jeg beklager, jeg kan ikke lade vær, mine tanker løber fra mig" sagde hun ret hurtigt faktisk, hun var nervøs for om Lynn enten ville blive sur eller blive mere sulten end hun var i går, men nu da hun fik sagt noget af det højt begyndte tankerne for alvor at løbe af med hende, og tankerne løb helt væk fra hende så hun næste ikke selv kunne følge med.

Aria så ned i jorden, mest fordi hun var klar til at få skæld ud, eller blive slået eller hvad end hun nu ville, det var ikke sjovt at ha de tanker, men hun kunne ikke lade vær, det bid havde vært fantastisk og hun vidste ikke hvorfor hun kunne li det så meget som hun kunne.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 12.12.2022 01:11
Lynn kiggede lidt på hende og lyttede intenst. Så det var ikke hendes udseende. Det var da altid noget! Så kunne hun da i det mindste få et positivt minde fra dette her. Især nu hvor Aria havde hjulpet hende så meget igennem aften. Eller Lynn havde jo hjulpet Aria med at få en tryg nattesøvn. Så de var vidst lige gode om det, og nu havde Aria jo sagt at hun ville passe huset i beboelseskvareteret. Det gik da heller ikke Lynns næse forbi!

Hun skulle lige til at åbne munden da Aria kom hende i forekøbet og begyndte at snakke om hendes tænder. Straks blev hun bekymret for at hun havde gjort alvorlig skade på Aria. "Har De ondt i håndledet? Jeg var vidst lidt voldsom. Det er ikke sådan jeg normalt tager føde" svarde hun og kiggede på hende. "Er De bange for mig?" spurgte hun videre og kiggede lidt på hende med milde øjne. Forhåbentlig kunne Aria fortælle sandheden, for det var det Lynn håbede på at Aria ville gøre. Man kom altid længst med sandheden!

Hun ville ikke skælde du og hun havde ikke behov for at skælde ud. Hun skældte aldrig ud på nogen som helst. Hun var villig til at have en dialog og nyde en god diskussion på lige hold med alle. For når man havde en ordentlig dialog og var ærlige over for hinanden kunne man finde frem til de positive værdier i alle og en hver.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2022 01:20
Aria så stadig ned i jorden, ikke så meget af frygt nok mere fordi hun skammede sig lidt, hun rystede lidt på hovedet "nej, nej mit håndled har det fint" sagde hun stille, hun havde faktisk lidt glemt de to huller i sit håndled.

Da hun spurgte om hun var bange for hende så Aria op på hende ret hurtigt og rystede på hovedet "nej, nej overhovedet ikke... det er ikke frygt overhovedet...det er..." sagde hun stille og stoppede sig selv som hun igen så ned i jorden, hun var jo nød til at være ærlig, det her kunne jo ikke blive ved, hun tog en dyb indånding, men holde sit blik mod jorden "jeg er ikke bange for dig... mine tanker køre omkring i aftes fordi.... fordi jeg...en meget stor del af mig kunne...godt li det" sagde hun stille, hun tog sine hænder op til sit ansigt og gemte ansigtet i sine hænder, nu var det sagt men hun skammede sig også samtidig over det.

Aria vidste ikke om det var smerten, adrenalinen eller noget helt tredje hun kunne li ved det, hun viste bare at hun kunne li det og hun savnede det enlig på en måde, det virkede så dumt og det var hun sikker på Lynn nok også mente, for det var jo dumt, hvem ville savne at blive bidt af en vampyr? Aria følte sig så mærkelig og så dum på en gang.
Hun gemte fortsat sit ansigt i sine hænder, det var alt for flovt at de stod og snakkede om det her. 
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 12.12.2022 01:33
Lynn kiggede på hende og nikkede så, hvis ikke hendes håndled gjorde ondt eller havde voldt problemer for hende måtte det jo betyde at salven havde hjulpet som hun havde smurt på hende i går aftes. Det var et plus at vide hendes salver kune bruges på mennesker, også selvom det var gamle opskrifter hun brugte der snart var 1000 år gamle. Selv planterne hed jo ikke det samme længer, de hed alle sammen noget andet og Lynn kunne ikke forstå hvorfor det skulle skifte navn!

"Jah?" det var som om Aria havde svært ved at udtrykke sig og lidt efter lidt kom det endelig frem hvad det var der var galt. Hun smilte lidt og kiggede på hende og nikkede så. "De er ikke alene Frøken Aria. Der er mange i Tusmørkely der søger det samme, DE fleste i Tusmørkely er rene nålepuder i bidemærker rundt omkring på kroppen" kom det fra hende og klappede hende på armen med hånden som hun stadig holdte rundt om Arias arm. "De skal ikke tænke negativt om Dem selv. Det er suse der taler til dem. Jeg spiste vidst også lidt mere end hvad godt var." kom det fra hende og kiggede lidt på hende med halv kleme øjne for at se så godt som muligt.

Aria skulle vide at hun ikke var alene om den følelse af at kunne lide det. Uanset hvad der fik folk i Tusmørkely til at vende tilbage tiil vampyrerne var hende en gåde, men forhåbentlig kunne Aria se at hun ikke var alene om sine tanker, og at det måske ville være roligt for hende.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2022 01:42
Aria flyttede langsomt sine hænder fra sit ansigt og så lidt på hende "virkelig?... så det er normalt at... kunne li at blive bidt?" sagde hun stille, hun syntes ikke det lød særlig normalt, men det hjalp en del at hun ikke var alene om de tanker, desværre kørte tankerne stadig kun på om hun nogensinde ville prøve det igen, om hun nogensinde ville ha den samme følelse igen, hun var enlig i tvivl om det ville ske igen, hun havde enlig tilbudt det til Lynn, men som Lynn havde sagt så ville hun tænke over det, så det var ikke sikkert Aria ville komme til at prøve det igen, men så måtte det være sådan.

Aria så på Lynn og træk lidt på skulderne "det kan jeg ikke svare på, jeg ved ikke engang hvad det er der gør at jeg har løst til at det skal ske igen" sagde hun stille, hun var enlig ikke sikker, men hun vidste at lysten til at prøve det igen den var der og den var stærk og svær at håndtere, men hun gjorder da sit bedste for at holde sine tanker i ro og ikke prøve på at dumme sig.

Aria så lidt ned på sit håndled som stadig var forbundet, hun kunne godt mærke det når hun brugte sin hånd, men ellers var der ikke noget med det overhovedet, det sveg ikke og det gjorder ikke ondt, men hun savnede smerten det var hun ikke i tvivl om.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 12.12.2022 02:18
Normalt og normalt, Lynn ville ikke kalde det en normal adfærd, det var lidt som man tog det, men nogen elskede suset der var i at få suget blodet ud af en inden man mistede livsenergien. Hvordan det gjorde dem skøre i bolden. Slev kunne Lynn ikke forstå hvad godt der var ved det, hun havde for et kort øjeblik elsket suset og adrenalinen dukke op i hendes krop af sin hersker. Men da hun fortrød og kæmpede imod blev han ved med at holde i hende som det uddyr han var. "Altså, i Tusmørkely er der mange der kan lide det. Om det er suset eller adrenalinen der taler til dem ved jeg ikke. Men De Frøken Aria er ikke alene om disse følelser. Det vil De opdage hvis De en dag kommer til Tusmørkely og ser alle de mange beobere der lever og ånder for det mørke af det mørke" svarede hun og lagde en hånd på Arias skulder.

"Du skal ikke tage det så tugt, det er en hel normal følelse. Men husk jeg har lovet at tænke over at spise fra Dem igen, men gør det ikke til en vane og lyt til Deres moder. Nævn ikke for nogen hvilke følelser du sidder med i kroppen, slet ikke over for en anden vampyr. Det kan have fatale konsekvenser" kom det fra hende og klemte Arias skulder på ny. Aria havde oplevet noget nyt og hvis hun sagde de forkerte ord til en anden vampyr kunne hun resikere at få suget livsenergien ud af hende. Aria var stadig ung og havde hele livet foran sig endnu.

"Det er kun Dem selv der kan sætte ord på Deres følelser om det der skete i nat. Jeg vil gerne gøre mit til at De lære at forstå hvad der er sket. Hvis De ønsker det" hun kiggede lidt på Aria med lidt større øjne og fremviste de stadig mørkerøde øjne. Selvom Lynn havde lidt dårligere syn hjalp de mørke skyer en hel del. Dog vidste hun at hvis skyerne først forsvandt jo længere op på dagen de kom jo dårligere ville hun se. Så det var samtidig også bedst at komme ind i det kolde hus i beboelseskvarteret og holde skoderne lukket for at tænde for pejsen!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 12.12.2022 02:39
Aria nikkede stille til det hun sagde med tusmørkely, hun fik det nok af se hvis hun nogensinde kom der til, men chancen var nok ikke så stor for at det ville ske.

Aria lyttede til hende og nikkede stille, hun sagde ikke så meget til det, men nikkede stille, hun var ikke god til at folk skulle forklare hende ting som om hun var et barn, og når hun fik følelsen af at man så hende som et barn så tog teenageren over og hun fik mere lyst til at gøre det modsatte, men hun sagde det selvfølgelig ikke højt, hun nikkede bare som om hun var enig i det hun sagde.

Aria så på hende "Det ville være rart, men måske vi skal vente til vi når hjem til din bolig, inden der bliver alt for lyst her ude?" forslog hun roligt, hun havde fået af vide jo mere sollys der var jo mere blind var Lynn, så det var vel med at få hende væk fra sollyset så hurtigt som muligt, for hvis hun først blev helt blind så kunne de få et problem.

Aria så lidt mod byen, der var stadig et godt stykke endnu, så længe havde de heller ikke gået da Lynn stoppede hende.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.12.2022 01:26
Adelynn kiggede lidt på Aria som hun nikkede men ikke svarede. Det måtte da betyde at hun havde forstået hvad Lynn havde sagt til hende. Forhåbentlig lavede Aira ikke noget dumt, og slet ikke imod en anden vampyr! Hun ville nødig se Aria komme galt afsted og sige ja til et tilbud hun senere hen ville fortryde.

"Nå ja der er stadig lidt vej endnu" svarede hun forsigtigt og lagde armen rundt om Arias arm igen og hånden oven på overarmen. Det var nu meget hyggeligt at gå sådan her med Aria som hun satte i gang i benene igen som Aria satte i gang. Hun nød morgenluften den kunne altid et eller andet. Men hun savnede sådan at se en solopgang og nyde den! Men lige så snart solen stod op så slog blindheden til.

Der var så mange tig hun elskede som en ung pige men hun ikke kune nyde godt af mere fordi hun havde sagt ja til det evige liv bare for at slippe for sine forældres skarpe holdninger. Selvom hun havde fortrudt i sekundet hendes hersker havde suget livet ud af hende havde hendes slappe og tynde krop ikke kunne få ham væk og han havde haft et stramt greb i hende. Nu levede hun som en rotte der kun spiste når hun skulle og det stod værst til, men alt det havde Aria ændret på som hun havde tilbudt fast føde fra hende. En ting Lynn ikke helt forstod hvorfor hun gjorde.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.12.2022 02:26
Aria nikkede lidt da hun sagde der var et stykke vej endnu "ja, lige et stykke" sagde hun roligt som de begyndte at gå igen. Aria fokuserede på sine omgivelser og sørgede selvfølgelig for at Lynn ikke falde over noget eller gled, eller hun forsøgte i hvert fald på at gøre det så godt hun kunne.

Aria så udover horisonten, hun syntes det var synd at Lynn ikke kunne se det, men hun kunne ikke gøre så meget ved det. Aria smilede lidt for sig selv som en tanke satte sig i hovedet på hende, hun fik en ide og hun ville se om hun kunne få gjort det en dag, men det blev ikke denne dag i hvert fald.

Aria gik i sine egne tanker og havde så meget fokus på hvor Lynn gik at hun glemte at holde øje med sine egne fødder og ramte en rod der stak op af jorden og snublede over den. Aria forsøgte så hurtigt som muligt at give slip på Lynn da hun faldt for ikke at trække Lynn med sig ned.
Aria selv snublede og trillede en smule længere ned af bakken, i det næste sekund mærkede hun et hårdt slag mod sit hoved og kunne mærke fugten og varmen sprede sig i panden, hun kendte den følelse for godt, hun vidste at hun havde slået hul i hovedet og blodet nu løb ned af hendes pande, som hun lå og ømmede sig, det hele snorede rundt og hun forsøgte at få svimmelheden til at gå væk så hun kunne vurdere sine skader. Hun håbede ikke hun havde trukket Lynn med i faldet.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.12.2022 02:38
Lige så stille som de var gået lige så hurtigt gik det galt. Aria slap sit greb i Lynn og lige pludselig var hun væk. Lynn havde nær røget med i faldet og gledet på den isglatte vej men hun havde med nød og næppe fået fodfæste inden hun var skvattet på røven og havde fulgt Aria trop. "Iiih du milde. Aria?!" lød det fra hende og kiggede lidt ned i jorden men der sad ingen Aria. Hun havde end ikke set bakken de var kommet til og Lynn kunne se dårligere og dårligere som skyerne langsomt var trukket ud over landskabet syd fra hvor de var og ned mod Elverlys skove, Adelynn havde aldrig været i Elverly men nøj hvor ville hun godt opleve det!

Den velkendte duft af blod ramte hendes næsebord, den avr ikke så kraftig som tidligere på aften og Lynn bukkede sig ned og lod fingrene glide hen over den isglatte jord for at komme hen til bakken og kiggede så godt ned af den som hun kunne. Hun kunne lige se omridset af en skikkelse og hun bed sig lidt i læben. "Iiih du milde. Er det Dem Frøken Aria?! Er De okey?! Slog De dem?!" det kunne lige så godt være en bandit som det kunne være en mand der sov rusen ud efter at have været på kro som det kunne være Aria.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.12.2022 02:48
Aria hørte svagt Lynn første gang hun sagde noget. Hun hørte hende tydligere anden gang, hun hostede lidt efter at ha ramt en del rødder på vejen ned "jeg tror jeg er okay" sagde hun med hvad der godt kunne lyde som smerte i stemmen. Hun fik svimmelheden under kontrol nogenlunde og ville rejse sig, men konstaterede ret hurtigt at det ikke kom til at ske, i det hun ømmede sig højlydt og satte sig ned igen "øhm jeg retter lige mig selv, jeg er vist ikke helt okay" sagde hun stille og tørrte blodet fra panden væk fra sit ene øjne og så mod Lynn "pas på du ikke falder, hvis du træder et skridt til din højre så kan du gå direkte ned til mig udenom rødderne, men pas på" sagde hun roligt, men så Lynn kunne høre hende, hun viste at Lynn ikke kunne se noget rigtigt så hun forsøgte at guide hende ned til sig da hun ikke selv kunne gå op til Lynn.

Aria så på sit ben, men kunne intet se for sine bukser, udover det hul der var kommet i buksebenet, Aria træk sit bukseben op og kunne se en ret dyb flænge i sit skinneben, og hun var ret sikker på hendes ankel ikke havde det godt hun sukkede irriteret "fantastisk, bare fantastisk" lød det irriteret fra hende. Hvorfor skulle det også lige ske idag.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.12.2022 03:03
Med et lettelses suk kom fra Lynn som Aria proklamerede at hun havde det fint. Så hun rejste sig op og skulle lige til at sige noget da Aria kom hende i forekøbet. "Iiih du milde! Jeg kommer!" kaldte hun ned til hende og rettede sig op. Straks lod hun foden vise sig vejen frem til hun ramte roden Aira netop havde snakket om og at hun skulle gå til højre. Var det hendes højre eller Arias højre?! Det kunne også være lige meget! Hun skulle bare ned. Så hun trådte et skridt til Arias højre og satte den anden fod foran det andet hvilket bare resulterede i at det var den forkerte højre og at hun gled må noget is og tumlede ned ad bakken og landede mere eller mindre oven på Aria kun stoppet af Lynns overarme så de ikke slog hovederne sammen.

"De kunne da godt have sagt hvilken højre jeg skulle gå!" kom det fra hende lettere irriteret og rettede sig op. Hun mere eller mindre lå oven på Arias ben og hun kunne mærke noget vådt lande på hendes kjole og hun fjernede sig helt fra Arias ben og overkrop. "Nå hvad har vi så?" kom det fra hende da hun havde sat sig helt op på jorden og kiggede ned på Aria's ben der lå helt bar. Hun kunne lige ane skrammen og det røde der løb ned a benet. "Har De slået dem andre steder? Kan De gå?" spurgte hun og kiggede lidt undersøgende på benet og havde slet ikke lagt mærke til Arias ankel.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.12.2022 03:11
Aria så op mod Lynn da hun ville gå ned til hende "pas på!" skynde hun sig at sige, men for sent Lynn tumlede ned og lande oven på Arias ben hvilket fik Aria til at udbryde et mindre smerteudbrud, hun skreg ikke men det var tæt på. Aria så på hende "jeg sagde det var din højre" sagde hun efterfølgende og lidt sammenbidt på grund af smerterne.

Aria så på hende "jeg har slået hul i hovedet, og jeg tror der er noget galt med min højre ankel, udover den dybe flænge i mit højre skinneben" sagde hun stille og fik sat sig lidt mere op, selvom blodet fra panden løb ned i hendes ene øjne.

Aria sukkede lidt og lede i sin taske efter noget hun kunne vikle omkring sine skader for at stoppe blødningerne, hun så lidt på Lynn "er du okay?" spurgte hun roligt, både oven på faldet, men også i nærheden af alt det blod, for hun blødte mere nu end hun gjorder om aften da de mødtes, og hun blødte to steder fra denne gang.
Aria ledte videre efter noget hun kunne stoppe blødningerne med i hvert fald til de kom til byen så hun kunne få det tjekket.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.12.2022 03:27
Nå ja for sent! Lynn havde allerede gledet og var mere fokuseret på ikke at skade Aria mere end hun var kommet til at hun måske lidt havde overhørt at det var hendes højre hun skulle gå til! "Visse vasse, sket er sket. Så længe de ikke kom mere til skade!" svarede hun og viftede lidt afvisende med hånden for at ligge en hånd på Arias skindeben efterfølgende.

"Har de slået hovedet IGEN! Hvis ikke De havde været oppe at slås i går så havde jeg ikke troet De var en vildbasse. Og deres ankel.. Kan de støtte på den?" spurgte hun og kiggede lidt på anklen for at ligeg en hånd på den. Var den vredet om eller var den brækket?! Det mærkes ikke som om den var brækket, men hun var selvøglelig ikke healer! Og hun nægtede altså at gå hele vejen til Dianthos efter en healer når hun ikke engang vidste hvor langt der var endnu!

Lynn kiggede lidt på Aria inden hun satte en hænderne på hver side af Arias hoved og drejede ansigtet så hun kunne tilse skaden i panden! "En forbinding rundt om hovedet skulle kunne gøre det, og rundt om skindebenet!" Hun tørrede det værste blod væk med sin højre tommelfinger inden hun suttede på fingeren og smagte den søde smag af blod igen. Damn det var lækkert! Ungt og friskt, ikke som de gamle mænd der havde været på kroen og drukket deres krystaller op! "Tænk ikke på mig Frøken Aria, jeg healer hurtigt. Det ligger til at være vampyr" hun havde nok fået et par rifter hist og pist og hendes kjole var da gået lidt i stykker, men det skulle nok gå alt sammen. Lige nu var Aria vigtigere at tænke på!
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.12.2022 03:40
Da hun lå en hånd på Arias skinneben ville hun ha trukket benet til sig fordi det gjorder ondt, men hun gjorder det ikke. Da hun der imod lå hånden på hendes ankel træk hun foden til sig for det gjorder ondt "det kunne jeg sagtens ha fortalt dig at jeg er, men det der gør ondt" sagde hun roligt selvom det gjorder ondt.

Aria så lidt på hende som hun drejede hendes hoved "jeg er i gang med at finde forbindinger" sagde hun roligt og så lidt på Lynn som hun tog det værste blod fra panden som enlig bare blev erstattet af noget nyt, Aria så på hende med et let hævet øjenbryn "det var ikke dine skader jeg tænkte på" sagde hun stille, det var mere blodet hun tænkte på, hun skulle nødig få et sammenbrud over alt blodet.

Aria fandt forbindingerne og lå den ene omkring sit skinneben for at stoppe blodet fra benet. Aria så på Lynn "vil du hjælpe mig med at lægge en forbinding om mit hoved?" spurgte hun roligt, Leo var healer så selvfølgelig var Arias taske fyldt op med forskellige forbindinger og andre ting til når hun var ude og være ja en vildbasse som Lynn så pænt havde kaldt hende.

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1474 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 13.12.2022 03:58
Adelynn mærkede hvordan trak benet hurtigt til sig og Adelynn og løftede hænderne for at afværge et eventuelt spark eller en lussing, eller bare for at sige hun nok skulle lade vær med at røre. "Iiih du milde, Det skal vi altså have kigget på. Altså Deres ankel!" fastslog hun og kiggede på Aria med et fast blik selvom lyset blev skarpere og skarpere og hu kunne se mindre og mindre, men hendes øjenfarve ændrede sig ikke fra den mørkerøde.

Hun åbnede sin taske kun for at opdage at nogle af hendes flasker med miksturer var ødelagte af faldet. "Åh nej. Min blodmos, min zinksalve. Åh nej også ildrødmiskturen! Det er jo et kaos nu!" hun løftede tasken kun for at mærke under den og ganske rigtigt der var flere miksturer der var ødelagte og dryppede fra hjørnet af tasken. "Pokkers!" hun hørte slet ikke efter hvad Aria spurgte om eller ville vide, nu var hun blot ked af at hendes salver og eliksirer i tasken var ødelagete! Eller i hvert fald de fleste af tingene!

Hun satte tasken ned og lavede et dybt suk da Aria sagde noget. Selv hendes forbindninger var våde af forskellige eliksirer så hun håbede på at Aria havde noget. MEn tilfældigvis havde hun noget og Lynn nikkede lidt til hende. "Ja lad mig" kom det fra hende og tog forbindningen fra Arias hånd og viklede den rundt om Arias hoved, lidt stramt godt nok, men sådan som det blødte skulle der gerne være noget fast at holde på. Det havde været bedre med en anden forbindning der var ldt bredere og tykkere, men det måtte gå som det var.
Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 18 år

Højde / 170 cm

Aria 13.12.2022 04:09
Aria sparkede eller slog hende ikke, hun træk bare benet til sig, hun så på Lynn "jeg viste ikke du var healer?" sagde hun undrende da hun snakkede om at ville kigge på hendes ankel. Aria selv begyndte at spænde sin støvle op så hun kunne komme ind og kigge ordenligt på sin ankel.

Aria skulle til at sige noget, da hun hørte Lynns udbrud og så på hende "forhåbentlig har du mere af det i din bolig?" sagde hun som et spørgsmål, hun viste det ikke, men hun håbede det for det lød som vigtige ting.

Aria sad stille da Lynn forbandt hendes hoved, det gjorder ondt, men hun sad stille. Da hun var færdig fortsatte Aria med at få sin støvle af, det gjorder meget ondt, men den skulle af for at hun kunne komme til at kigge på den.
Aria så på sin ankel, det så ikke for godt ud, den var ikke brækket, men hun var ret sikker på at den var forvredet en del, Aria sukkede lidt mens hun studerede sin egen ankel, hun forsøgte at vippe med sine tær, og sin fod, hvilket hun hurtigt opgav for det gjorder for ondt, hvilket kunne høres på hende, man kunne tydeligt høre hver gang det gjorder ondt, for hun kom med mærkelige lyde hver gang.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7