Der var altid meget ondt at sige om folk, det var sjældent at det var de gode ting som blev fortalt bag deres ryg, "Du så ham jo selv" Hun kiggede på Lilac med et kækt og drillende blik "Han er jo en yderst attraktiv mand, meget veltrænet og så har jeg hørt at han skulle være ret god overfor os kvinder" Det var i det mindste en positiv ting om ham og de mænd som havde det på den måde. Det var sikkert også en ting som ville betyde noget for Lilac, hvis hun skulle vælge at gå efter ham, "Desuden så står hab i lære som en smed, hvilket nok er grunden til hans veltrænede krop" Hun blinkede drillende.
Nao 09.10.2022 22:54
Det var svært at vide hvad der var sandt og hvad der var overdriv, Lily vidste kun det hun havde hørt og fået fortalt, og hun vidste udmærket at hendes veninder kunne overdrive noget så frygteligt. "Som sagt så ved jeg ikke hvad der er sandt eller overdriv" Forsikrede hun sig, som hun fandt Lilacs blik. Hun kunne godt se at hun var ivrig for at høre om denne mand, og han havde da helt sikkert kigget på hende på den helt rigtige måde, eftersom at han allerede var plantet i hans sind, "Jeg har aldrig talt med ham, men jeg har godt nok ses ham slås" Hvem havde hun ikke set slås? Det var næsten en normal ting på kroerne, "Men jeg er sikker på at han godt ved hvem jeg er, igennem hans forældre" Ikke at det betød ret meget for hende.Der var altid meget ondt at sige om folk, det var sjældent at det var de gode ting som blev fortalt bag deres ryg, "Du så ham jo selv" Hun kiggede på Lilac med et kækt og drillende blik "Han er jo en yderst attraktiv mand, meget veltrænet og så har jeg hørt at han skulle være ret god overfor os kvinder" Det var i det mindste en positiv ting om ham og de mænd som havde det på den måde. Det var sikkert også en ting som ville betyde noget for Lilac, hvis hun skulle vælge at gå efter ham, "Desuden så står hab i lære som en smed, hvilket nok er grunden til hans veltrænede krop" Hun blinkede drillende.
Mee 09.10.2022 23:15
Lilac havde ikke ligefrem tænkt, at Lily havde set manden - eller Bastian - i kamp. “Hvordan klarede han sig? Skulle han hen til healerhuset efter? Eller skulle den anden mand derhen..?” Spurgte hun og lagde sine håndflader op til sine kinder, da hun kiggede op på sin veninde. Hun havde allerede lagt sig under dynen og lå nu på maven, mens Lily sad opad væggen og brugte en pude som ryglæn.“Hey hey, jeg siger ikke jeg er interesseret i ham… jeg ville bare gerne vide hvem han var, siden han sad og kiggede vores vej. Men ja, en fyr med et udseende som ham er bestemt ikke upopulær blandt pigerne… jeg er sikker på han er typen som har en ny en med hjem hver nat. Eller måske har han en kæreste som venter ham derhjemme - i hvert fald skal jeg ikke være sammen med ham,” plaprede hun løs, selvom interessen var vækket i hende. Det var sjovt, fordi Lilac var ikke en uattraktiv kvinde og var vant til, at mænd behandlede hende ekstra godt. Selv med det i mente, så kunne hun ikke få tankerne af denne attraktive fremmede. Det måtte bare forblive er crush. Ligesom når man så en rejsende i byen som man vidste, at man aldrig ville se igen. Det var en ganske ufarlig tanke. Det var jo ikke ligefrem fordi hun havde følelser for ham. Hun synes bare han var en umådelig interesant person på trods af hans ry… men han var sikkert træls når man lærte ham at kende.
Nao 10.10.2022 07:16
Lily kunne ikke lade være med komme med et lille grin over hendes spørgsmål, for selvfølgelig spurgte hun om det. "Nu er det ikke fordi at jeg nyder at stå og se på mænd slå hinanden" Grinede hun småt videre, "Men jeg er sikker på at det var den anden der måtte til ses" Hvis det på nogen måder var en trøst for hende, og lå som et punkt i hendes vurdering om han var en mand hun ønskede at kende - Lilac havde jo en svaghed for de her rå og lidt rodløse mænd.Det lå næsten i mellem linjerne at der var skabt en interesse hos Lilac, selvom lidt benægtede det. Selvfølgelig var det interessant for hende at vide hvem der havde stirret på hende i løbet af aftenen, og nu havde Lily kommet med sin viden om ham.
"Det kan jeg sagtens forstå at du gerne vil, for han er en mand med et attraktivt ydre" Og når sådan en person kiggede ens vej, så blev man da lidt interesseret og det vækkede alle ens sanser.
"Jeg mener bestemt ikke at have hørt at han skulle have nogen kvinde derhjemme" Men hvor skulle hun også vide det fra? Han var jo ikke en person som hun gik og tænkte på, "Det andet kan jeg ikke vide eller fortælle noget om - den må du tage med ham" Hun Grinede drillende og kiggede ned på hende.
Mee 10.10.2022 22:54
Det var vel ligemeget om han var en mand der kunne slå fra sig. Lilac skulle ikke have en som havde et ry for vold alligevel. Hendes veninde havde engang fortalt hende, at hun ville blive mere overrasket hvis hun fik et stabilt forhold, end hvis hun gjorde noget andet. Noget som nok havde sat spor i hende uden hun egentlig havde opdaget det selv. Hun vidste ikke hvad der dragede hende ved mænd som skulle fikses. Det var jo ikke fordi hun var en håndværker. Nej langt fra endda. Fyrer som mindede hende for meget som hende selv var dog… kedelige fordi de var som et spejl. Dog måtte hun indrømme hun satte pris på sin gode evne til at snakke med andre.“Det er ligemeget om han har nogen derhjemme… det ville bare være unfair for hende, hvis han havde øje for andre kvinder,” sagde hun blot og indså hvordan det lød. “Ikke fordi han er interesseret i mig… men du ved hvad jeg mener,” indskød hun hurtigt derefter. Han havde nok ikke været vildt interreseret i hende, hvis han bare have kigget frem for at tage hen til hende. Ja, det måtte være svaret. Der var slet ikke noget. De gange de havde fået øjenkontakt var en ren tilfældighed!
“Hvad skete der lige for at dem vi talte med forsvandt ud i den blå luft. Hvis det ikke var for dig, ville jeg have troet de aldrig eksisterede,” sagde hun jokede, men hun var stadigvæk i dyb forvirring om, hvad der egentlig var sket med dem. Hvem smuttede bare fra to partnerløse kvinder? Det måtte være deres tab, fordi de havde nydt aften i fulde drag. Nu hvor hun tænkte over det, så begyndte trætheden også at tage over kroppen. Især i fødderne, da de havde bevæget sig rundt hele natten.
Nao 11.10.2022 07:42
Lily kunne ikke lade være med at finde et drilskt smil frem på læberne, som hun kiggede på Lilac og hørte hendes ord. Det var tydeligt at hendes veninde havde en eller anden form for interesse eller nysgerrighed omkring Bastian, og det var forståeligt. Han så godt ud og han var attraktiv, selv i Lilys øjne - ingen tvivl. "Det ville bestemt være unfair, over for kvinden som han ville have hjemme" Svarede hun roligt og lod det drilske smil rette mod Lilac, "Men jeg har ikke hørt at han skulle have en kvinde derhjemme." Lily lyttede interesseret til Lilac, som hun forsøgt at tale sig ud af den nysgerrighed som han havde placeret i hendes krop og sind, "Jeg ved hvad du mener.." Kom det små drillende fra hende, "Men du kunne godt være lidt interesseret i ham" Hun puffede roligt til hende i sengen og lagde sig så ned ved siden af veninden. "Jeg ved det ikke" Kom det ærligt fra hende. Hun forstod heller ikke hvor mændene var blevet af, om de havde fundet noget der var mere spændende eller om de havde fået for meget at drikke - de havde drukket lidt mere end kvinderne havde. "Jeg kunne godt have brugt det sæt læber til endnu et kys" Grinede hun i morskab over egne ord, "Men det er bestemt deres egen fejl".
Mee 13.10.2022 19:41
“Stop med at se sådan på mig! Jeg crusher ikke på Bastian. Jeg har ikke engang haft en samtale med manden!” Udbød Lilac og daskede veninden en smule igen. Hun var en anelse forlegen over sin egen begejstring over denne fyr, når hun ikke engang havde introduceret sig selv. Han havde heller ikke gjort noget tegn til, at han ville gå hendes vej. Han var sikkert ikke interreseret i hende og alt dette havde blot været hende som havde kørt en situation op. Hun havde tendens til, at lægge mere i tingene end hun burde. Det var dog lang tid siden, at hun havde været så interesseret i at lære en fremmed af kende…Lilac nikkede sig enig i venindens ord. “Ja, hans tab. Han skal rejse langt før han finder en kvinde som når dig til sokkeholderne,” sagde hun opmuntrende til sin veninde. Det var ikke fordi, at hun virkede trist over at de var forsvundet. Måske en smule forvirret, men hun havde det på samme måde. Man gik da ikke bare fra to smukke kvinder som dem. Heldigvis havde de haft en fantastisk aften som sluttede af med pigefnidder i sengen. De talte i lang tid om alt og intet. Så lang tid, at Lilac kunne mærke øjnene begyndte at lime sig sammen og kæberne gjorde ondt af at grine så meget. Til sidst gav deres samtale ikke mening og kvinderne talte bare for at talte. Ja lige indtil at Lily ikke svarede mere og Lilac antog at hun sov. Ligeledes faldt Lilac i en dyb søvn efter sin veninde. Ja, de ville virkelig fortryde deres indtag af alkohol i morgen.
Chatboks
IC-chat▽